Показати схожі тендери

Закупівля Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів від Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-16-008218-a
Id Tender 616cf69634ed4006adcd705e1ae2f70a
План UA-P-2024-05-16-010593-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 06.09.2024 14:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 116 610.32 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 470.56 грн. (0,24 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2024 14:55 до 24.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2024 14:55
до 21.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2024 14:55
до 21.06.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.06.2024 16:07
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2024 14:14
до 31.07.2024 00:00
Період уточнень
з 16.05.2024 14:55 до 21.06.2024 00:00
Період оскарження
з 16.05.2024 14:55 до 21.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2024 16:07
Основні параметри
Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 222 497.44 грн.
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Назва предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
4 222 497.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21112,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2024 15:13
Закінчення аукціону
24.06.2024 15:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Код ДК 021:2015
50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку та акту приймання виконання послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
2 991 302.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"
Пропозиція:
3 401 124.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
1 949 319 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2024 15:13
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
3 894 112.88 грн.
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Назва предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
3 894 112.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19470,56
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2024 15:32
Закінчення аукціону
24.06.2024 16:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Код ДК 021:2015
50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку та акту приймання виконання послуги
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
2 758 671.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД"
Пропозиція:
3 119 309.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
1 801 985.28 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРТАЛ СЕРВІС"
Пропозиція:
3 700 389.42 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2024 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2024 17:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілона Володимирівна Акулініна
Електронна пошта
Телефон
+380995584819
Замовник
ЄДРПОУ
13961729
Повна назва
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Поштовий індекс
36040
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вул. Івана Мазепи, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з технічного обслуговування ліфтів
Період вимог/скарг з 26.06.2024 14:14 по 02.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини є чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини є чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.06.2024 14:14
-
Звіт про оцінку
24.06.2024 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
24.06.2024 16:07
Надати до
26.06.2024 00:00
Період вимог/скарг з 25.07.2024 14:49 по 31.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2024 14:49
Витяг з ЄДР
Лот № 2 послуги з технічного обслуговування ліфтів
Період вимог/скарг з 26.06.2024 14:15 по 02.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини є чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини є чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.06.2024 14:15
-
Звіт про оцінку
24.06.2024 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
24.06.2024 16:07
Надати до
26.06.2024 00:00
Період вимог/скарг з 25.07.2024 14:50 по 31.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2024 14:55
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2024 14:50
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-01-000034
Дата створення проекту
01.11.2024 15:02
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.11.2024 15:26
Дата публікації висновку про результати
25.11.2024 15:29
Дата завершення усунення порушень
29.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2024 № 74-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.11.2024 № 74-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-05-16-008218-a 16.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.11.2024 00:00
Документи рішення
01.11.2024 15:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна організація № 2» Полтавської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2024 № 7, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2024 № 9789-р/пк-пз (далі – Комісія), коментар Замовника щодо виконання рішення Комісії, пояснення надані 15.11.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерна пропозиція фізичної особи – підприємця Шейка Олександра Григоровича (далі – ФОП Шейко О.Г.), протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 8, від 24.07.2024 № 9, від 03.07.2024 № 10, рішення Комісії від 09.08.2024 № 13557-р/пк-пз; по лоту № 2: тендерна пропозиція ФОП Шейка О.Г., протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2024 № 8, від 24.07.2024 № 9, від 03.07.2024 № 10, рішення Комісії від 09.08.2024 № 13564-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. На запит Держаудитслужби стосовно не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення порушень, зазначених у рішеннях Комісії від 09.08.2024 № 13557-р/пк-пз, від 09.08.2024 № 13564-р/пк-пз, Замовником 15.11.2024 надані пояснення що вищезазначені рішення Комісії на даний час оскаржуються в судовому порядку.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шейка О.Г., стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.11.2024 00:00
Дата публікації
25.11.2024 15:29
Документи висновку
25.11.2024 15:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-16-008218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.11.2024 16:16
Орган перевірки
16.11.2024 00:00
Документи повідомлення
12.11.2024 16:18
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-16-008218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання. Чому Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення порушень, зазначених у рішеннях органу оскарження від 09.08.2024 № 13557-р/пк-пз та від 09.08.2024 № 13564-р/пк-пз, чим недотримано вимоги частини 22 статті 18 Закону? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.11.2024 16:25
Орган перевірки
16.11.2024 00:00
Документи повідомлення
12.11.2024 16:28
-
Відповідь
Відповідь КП "ЖЕО №2" від 15.11.2024
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради надає відповідь на запит Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.11.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-16-008218-a).
Рішеня
15.11.2024 13:47
Замовник
Відповідь
Відповідь КП "ЖЕО №2" від 15.11.2024
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради надає відповідь на запит Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.11.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-16-008218-a).
Рішеня
15.11.2024 13:49
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 116 610.32 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380995584819
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
8 116 610.32 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380995584819
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності