Показати схожі тендери

Закупівля Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-05-15-007421-a
Id Tender 4792048616344a288f2aa99f7b15dae4
План UA-P-2024-04-30-011043-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.05.2024 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 678 320 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
1. Послуги по зливу, змішуванню, перекачуванню сировини.
Опис предмета закупівлі
1. Послуги по зливу, змішуванню, перекачуванню сировини.
Код ДК 021:2015
63120000-6 - Послуги зберігання та складування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, Прилуцький район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
2. Додаткові послуги залізничного транспорту при зливі, змішуванні, перекачуванні сировини.
Опис предмета закупівлі
2. Додаткові послуги залізничного транспорту при зливі, змішуванні, перекачуванні сировини.
Код ДК 021:2015
63120000-6 - Послуги зберігання та складування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, Прилуцький район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
3. Послуги по пропарюванню цистерн від важких високопарафіністих залишків нафти.
Опис предмета закупівлі
3. Послуги по пропарюванню цистерн від важких високопарафіністих залишків нафти.
Код ДК 021:2015
63120000-6 - Послуги зберігання та складування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, Прилуцький район
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілля Михайлик
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Договір
UA-2024-05-15-007421-a-a1
Підписаний і діє
Номер
50/УПГГК/24
43 678 320 грн.
36 398 600 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
1. Послуги по зливу, змішуванню, перекачуванню сировини.
Номенклатура
1. Послуги по зливу, змішуванню, перекачуванню сировини.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
2. Додаткові послуги залізничного транспорту при зливі, змішуванні, перекачуванні сировини.
Номенклатура
2. Додаткові послуги залізничного транспорту при зливі, змішуванні, перекачуванні сировини.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (послуга)
3. Послуги по пропарюванню цистерн від важких високопарафіністих залишків нафти.
Номенклатура
3. Послуги по пропарюванню цистерн від важких високопарафіністих залишків нафти.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прилуцький нафтоналив»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прилуцький нафтоналив»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31758032

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-04-000078
Дата створення проекту
04.06.2024 10:07
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
04.06.2024 11:23
Дата публікації висновку про результати
19.06.2024 11:19
Дата завершення усунення порушень
25.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2024-05-15-007421-a 15.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2024 00:00
Документи рішення
04.06.2024 11:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-05-15-007421-a, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із абзацом четвертим підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, договір від 15.05.2024 № 50/УПГГК/24 про надання послуг по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини, пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не виявлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.06.2024 00:00
Дата публікації
19.06.2024 11:19
Документи висновку
19.06.2024 11:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-007421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
06.06.2024 13:46
Орган перевірки
12.06.2024 00:00
Документи повідомлення
06.06.2024 13:47
-
Відповідь
Відповідь Замовника
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі Ц_24П-068_(звіт)_ДК 021:2015_63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги по зливу, змішуванню та перекачуванні сировини), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-15-007421-a про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаємо наступну інформацію. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб, обумовлених видами та обсягами видобутої Сировини Замовником, місцем подальшого розміщення Сировини для зберігання, умовами зберігання та можливістю транспортування Сировини до місця зберігання, а саме: - злив конденсату газового стабільного з якісними характеристиками, які відповідають ТУ У 320.00158764.032 - 2001 "Конденсат газовий стабільний. Технічні умови" та/або нафти з якісними характеристиками які відповідають ТУ У 06.1-00135390-016:2018 "Нафта для нафтопереробних підприємств. Технічні умови" з залізничних цистерн. - змішування Сировини на обладнанні та устаткуванні Виконавця. - перекачування Сировини. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована згідно вимог внутрішнього документу «Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні», а саме відповідно пп.4, п.2.2. Додатку 5 «Методика визначення очікуваної вартості». На підтвердження зазначеного, надаються додатками відповідні документи, матеріали в яких обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання: - Додаток № 1: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі; - Додаток № 2: Комерційна пропозиція від ТОВ «ПРИЛУЦЬКИЙ НАФТОНАЛИВ»; - Додаток № 3: Обґрунтування мети та необхідності проведення закупівлі. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА /ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС/ Віталій МАРТИНОВ
Рішеня
11.06.2024 14:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 678 320 грн.
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 678 320 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності