Звернення:
За тендером : Муфта зубчата
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Шановний замовнику наше підприємство як вітчизняний виробник даної продукції, звертається до вас з проханням видалити дискримінаційні вимоги щодо умов тендерної документації.
По-перше, Вами чітко визначена назва, що є посиланням на конкретну марку чи виробника товару, що заборонено згідно чинного ЗУ « Про публічні закупівлі»
По-друге, тендерна документація передбачає технічні характеристики та креслення, на що постачальнику достатньо підтвердити їх.
Проаналізувавши відкриті процедури закупівлі, такі вимоги прописані тільки в тому випадку, коли закупляється продукція, Європейських заводів виробників, а представником є ТОВ Генезіс Інжинірінг, або фірми їй підконтрольні, що пропонує оригінал, оскільки отримати висновок науково-технічної експертизи на товар, що пропонується до постачання, щодо можливості експлуатації (використання) товару на вагонах метрополітену, за 15 днів неможливо.
При цьому у всіх подібних закупівлях вбачається надання передплати від 30 до 50% а ціни завищенні мінімум у два рази.
У зв’язку з усім вищевказаним, просимо Вас:
- Надати роз’яснення щодо доцільності вимагання вимог згідно п. 4.9, оскільки вагони є будівництва країни агресора, також замовником викладено технічні характеристики яким має відповідати товар, та чому дані вимоги не поширюються на інші процедури закупівлі.
- Вказати які були оригінальні муфти що були встановлені при будівництві даних вагонів, та чому саме вимагається закупівля саме німецьких
- прибрати дискримінаційні вимоги зігдно п. 4.9
У разі ігнорування вимог, та блокування розширення кола потенційних учасників, що призведе до максимальної економії в умовах військового стану, будемо змушені звертатись до НАБУ та ЗМІ для висвітлення нових схем розпилу бюджету.
Дата оприлюднення звернення:
24.05.2024 12:14
Згідно з частиною четвертою 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Тому, на виконання вимог Закону, Замовником в технічній специфікації до колонок «Найменування товару*» та «Виробник товару**» таблиці містяться примітки, відповідно до яких: «* - або еквівалент (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати характеристикам (показникам), встановленим Замовником в технічній специфікації). Учасник повинен чітко зазначити найменування товару (за наявності: тип, марку або інше), що пропонується до постачання; ** - зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо)».
Починаючи з 2005 року на усі вагони поповнення парку Київського метрополітену заводом-виробником встановлювались сучасні зубчасті муфти типу ZK-306 або FLENDER, що було передбачено в Конструкторській документації та Технічних умовах заводів-виробників на вагони моделей 81-717.5М, 81-714.5М, 81-7021, 81-7022 та їх модифікацій. Муфти типу ZK-306 або FLENDER є замінником старої карданної муфти, яка використовувалась заводами-виробниками до 2005 року, і мають значно кращі технічні та експлуатаційні характеристики.
Вимоги п. 4.9 випливають з необхідності забезпечення безпеки руху поїздів і перевезення пасажирів в умовах метрополітену. Зубчаста муфта є складовою частиною механічного обладнання колісно-моторного блоку візків вагонів та надійність її роботи на пряму впливає на рух поїзда. Несправність муфти може привести до заклинення колісної пари та виникнення аварійної ситуації в метрополітені. Для підтвердження технічних характеристик, ресурсних показників та показників надійності запропонованих в якості аналогу або еквіваленту виробів, що не передбачені конструкторською документацією на вагони, необхідно отримати позитивний висновок щодо можливості застосування на вагонах метрополітену.
Також варто зазначити, що при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі КП «Київський метрополітен» завжди дотримується Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та має розроблену на підприємстві методику проведення моніторингу цін на товари та послуги, яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників (виробників, дилерів) на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено з дотриманням принципів максимальної економії – на підставі найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
27.05.2024 17:04