Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення) (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) від ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-06-005327-a
Id Tender 9bcffdaece39418993f9541bb7793458
План UA-P-2024-05-06-001633-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.05.2024 09:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2024 15:08 до 14.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2024 15:08
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2024 15:08
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.05.2024 00:01
до 24.05.2024 08:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2024 10:09
до 30.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.05.2024 08:09
до 30.05.2024 09:10
Період уточнень
з 06.05.2024 15:08 до 11.05.2024 00:00
Період оскарження
з 06.05.2024 15:08 до 11.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.05.2024 00:01 до 24.05.2024 08:09
Період кваліфікації
з 14.05.2024 00:01 до 24.05.2024 08:09
Основні параметри
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення) (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення) (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: населені пункти Чинадіївської територіальної громади: селище. Чинадійово, с. Дубино, с. Карпати, с. Косино, с. Лецовиця, с. Обава, с. Синяк, с. Чабин. Обсяг надання послуг: 1 послуга (визначено в Додатку № 3 до тендерної документації) 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. з ПДВ (триста тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 14.05.2024 00:00 7) умови оплати: Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 90 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. .
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Код ДК 021:2015
50232100-1 - Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖЕУ"
Пропозиція:
299 966.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Арендаш
Електронна пошта
Телефон
+380505875700
Замовник
ЄДРПОУ
04350719
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Поштовий індекс
89640
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачівський р-н, смт. Чинадійово
Адреса
вул. Волошина, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Період вимог/скарг з 21.05.2024 10:09 по 21.05.2024 12:31
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2024 10:09
Довідка НАЗК
21.05.2024 10:09
-
14.05.2024 00:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.05.2024 08:09 по 30.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.05.2024 08:09
Довідка НАЗК
24.05.2024 08:09
-
21.05.2024 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 15:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2024 15:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" Предмет закупівлі: Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення) (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - гарантійного листа учасника з інформацією про те, що він підтверджує та гарантує, що під час надання послуг не використовуватиме товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; Документ не містить інформації щодо походження товарів з країни Ісламської Республіки Іран, що суперечить п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ - довідку у довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а у разі якщо учасник є громадянином російської федерації/республіки білорусь, що проживає на території України на законних підставах, учасник надає копії документів, визначених ст. 1 Закону України «Про Громадянство України»; Документ не містить інформації що учасник не є громадянином Ісламської Республіки Іран, що суперечить п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ. - лист-згоду з проєктом договору згідно із додатком 5 до тендерної документації; Документ відсутній, що суперечить п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ.. - статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; Документ відсутній, що суперечить п.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ.. - Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: - Постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України “Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації” від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України” від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12.10.2022 № 1178, із змінами. Документ відсутній, що суперечить п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ; - Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. Якщо такі вимоги не враховано, то учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 особливостей. Документ відсутній, що суперечить п.6 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документ; - Наявність в учасника процедури закупівлі підтверджуючих документів, а саме: - наказ про призначення працівників / або договір субпідряду (належним чином завірена сканована копія); - допуск до висотних/верхолазних робіт/робіт під напругою до 1000 В, зазначеного у наказі/договорі субпідряду працівника дійсний на момент подачі тендерної пропозиції (завірена належним чином сканована копія). - дійсних посвідчень не менше 2-з працівників, які пройшли навчання по напряму «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), Документ відсутній, що суперечить вимогам п.2 Додатку 2.1. до тендерної документації. Надати відповідні документи. - 1.8. Копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції, договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 VI, зі змінами. Документ відсутній, що суперечить п.1.8. Додатку 2.1. до тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документи; - 1.9. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Документ відсутній, що суперечить п.1.9. Додатку 2.1. до тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документи; - 1.10. Копія протоколу загальних зборів учасників з рішенням про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Документ відсутній, що суперечить п.1.10. Додатку 2.1. до тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документи; 1.14. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці по наступним видам робіт: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Верхолазні роботи та промисловий альпінізм; - Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Документ відсутній, що суперечить п.1.14. Додатку 2.1. до тендерної документації Учасник повинен надати відповідний документи; Подана тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Створено
22.05.2024 10:08
Надати до
23.05.2024 10:08
Угоди
UA-2024-05-06-005327-a-b2
Завершився
Номер
№20
299 966.4 грн.
249 972 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2024
Строк дії договору з
30.05.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
299 966.4
Сума оплати за договором без ПДВ
249 972
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Номенклатура
Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів Чинадіївської селищної ради (обслуговування вуличного освітлення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Повна назва
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04350719

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ЧИНАДІЇВСЬКЕ ЖЕУ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37637498

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
30.05.2024 09:10
-
14.01.2025 15:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2024 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2024 00:00
Замовник:
ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Контактний телефон:
+380505875700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності