Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). від Управління поліції охорони в Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-29-005513-a
Id Tender fa4e2a07ea364a688b283f59bb9665c4
План UA-P-2024-04-29-007163-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 17.06.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 920 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.04.2024 13:25 до 14.05.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2024 13:25
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2024 13:25
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2024 15:50
до 11.06.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2024 15:05
до 17.06.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 11.06.2024 16:18
-
Період уточнень
з 29.04.2024 13:25 до 11.05.2024 00:00
Період оскарження
з 29.04.2024 13:25 до 11.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2024 15:50 до 11.06.2024 16:18
Період кваліфікації
з 15.05.2024 15:50 до 11.06.2024 16:18
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 920 000 грн.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Примітки
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
Очікувана вартість
3 920 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2024 15:27
Закінчення аукціону
15.05.2024 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вул. Зінгенська 3 в м. Кобеляки Полтавської області».
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, Н, Н
Дата постачання з
21.05.2024 13:29
Дата постачання по
01.08.2024 13:29
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Грандбуд+"
Пропозиція:
3 523 069.66 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕКОМ"
Пропозиція:
3 851 060.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.05.2024 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2024 13:29
-
29.04.2024 13:25
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Опанасько Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhyzhka Igor Valentinovich
Електронна пошта
Телефон
+380532562746
Факс
+380532562746
Замовник
ЄДРПОУ
40109042
Назва (англійською мовою)
Security police department in Poltava region
Повна назва
Управління поліції охорони в Полтавській області
Повна назва (англійською мовою)
Security police department in Poltava region
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Період вимог/скарг з 20.05.2024 15:05 по 26.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 7. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації інформація про відповідність запропонованої тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку № 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена учасником кошторисом відповідно до обсягів, визначених у технічних вимогах, також наданням довідки довільної форми про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в т.ч. згідно з вимогами, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна встановлена тверда. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» (44783775) у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: надав у складі своєї пропозиції файл 10 підсумкова ч.2.pdf «Підсумкова відомість ресурсів» у ході розгляду якого виявлені невідповідності щодо розрахунків у відповідності до обсягів визначених у технічних вимогах (Додаток № 3 тендерної документації): - Позиція 191 Паста антисептична 0,042264 т., об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3 (207 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації - 0,04228 т.); - Позиції 220 та 221 Пропан-бутан технічний 17,69658 м3 та 8,819 м3, об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3 (236 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації - 26,51587 м3); - Позиція 206 Розетки 10 шт. не вказано поточну ціну, транспортні витрати та заготівельні складські витрати, ця невідповідність впливає на розрахунок договірної ціни, яка повинна включати в собі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. згідно з вимогами, зазначеними в Додатку № 3. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» (44783775). Таку ж позицію з цього приводу займає Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні від 07.07.2021 № 15370-р/пк-пз у закупівлі UA-2021-04-09-008255-a.
Документи кваліфікації
20.05.2024 15:05
-
15.05.2024 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Період вимог/скарг з 22.05.2024 12:07 по 28.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2024 12:07
Довідка НАЗК
22.05.2024 12:07
-
20.05.2024 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926), поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», № UA-2024-04-29-005513-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Не надано, Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те що Учасник визначає ціни з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Вимога пункту 6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції, Розділу І. Загальні положення Тендерної документації; 2. Не надано, Цінову пропозицію відповідно до вимог встановлених у Додатку № 5 до Тендерної документації. Вимога пункту 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.; 3. Не надано, Документ у складі тендерної пропозиції, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Вимога пункту 2. Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації.; 4. Не надано, Документ, що підтверджують правомочність уповноваженої посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції, а саме – копію наказу про призначення. Вимога пункту 1 розділу 2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 1 до Тендерної документації та пункту 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей інформації та/або документів Товариству з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) необхідно надати: 1. Учасник має надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те що Учасник визначає ціни з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені; 2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Цінову пропозицію відповідно до вимог встановлених у Додатку № 5 до Тендерної документації.; 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; 4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Документ, що підтверджують правомочність уповноваженої посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції, а саме – копію наказу про призначення, який вимагається у Додатку № 1 до Тендерної документації. Уповноважена особа Михайло ОПАНАСЬКО
Створено
21.05.2024 10:51
Надати до
22.05.2024 10:51
Період вимог/скарг з 11.06.2024 16:18 по 17.06.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 06.06.2024 р. № 9935 –р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» від 27 травня 2024 № UA-2024-04-29-005513-а.с2, Комісія постановила зобов’язати Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) переможцем за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-005513-a. Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, яких вони стосуються.
Документи кваліфікації
11.06.2024 16:18
-
11.06.2024 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 920 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2024 10:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532562746
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 920 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.05.2024 10:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532562746
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності