Закупівля Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). від Управління поліції охорони в Полтавській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 29.04.2024 13:25до 14.05.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.04.2024 13:25
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.04.2024 13:25
до 11.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2024 15:50
до 11.06.2024 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2024 15:05
до 17.06.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 11.06.2024 16:18
-
Період уточнень
з
29.04.2024 13:25
до
11.05.2024 00:00
Період оскарження
з
29.04.2024 13:25
до
11.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з
15.05.2024 15:50
до
11.06.2024 16:18
Період кваліфікації
з
15.05.2024 15:50
до
11.06.2024 16:18
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Примітки
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Виконавець повинен виконати Замовнику роботи, відповідно до діючих в Україні нормативно-правових актів та інших нормативних документів, якими встановлюються вимоги до технічних характеристик та якості робіт даного виду.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пункту 7. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації інформація про відповідність запропонованої тендерної пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку № 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена учасником кошторисом відповідно до обсягів, визначених у технічних вимогах, також наданням довідки довільної форми про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в т.ч. згідно з вимогами, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна встановлена тверда.
Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» (44783775) у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: надав у складі своєї пропозиції файл 10 підсумкова ч.2.pdf «Підсумкова відомість ресурсів» у ході розгляду якого виявлені невідповідності щодо розрахунків у відповідності до обсягів визначених у технічних вимогах (Додаток № 3 тендерної документації):
- Позиція 191 Паста антисептична 0,042264 т., об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3 (207 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації - 0,04228 т.);
- Позиції 220 та 221 Пропан-бутан технічний 17,69658 м3 та 8,819 м3, об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3 (236 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації - 26,51587 м3);
- Позиція 206 Розетки 10 шт. не вказано поточну ціну, транспортні витрати та заготівельні складські витрати, ця невідповідність впливає на розрахунок договірної ціни, яка повинна включати в собі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в т.ч. згідно з вимогами, зазначеними в Додатку № 3.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» (44783775).
Таку ж позицію з цього приводу займає Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в рішенні від 07.07.2021 № 15370-р/пк-пз у закупівлі UA-2021-04-09-008255-a.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення
з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції
Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) невідповідностей
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926), поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», № UA-2024-04-29-005513-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності:
1. Не надано, Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те що Учасник визначає ціни з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Вимога пункту 6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції, Розділу І. Загальні положення Тендерної документації;
2. Не надано, Цінову пропозицію відповідно до вимог встановлених у Додатку № 5 до Тендерної документації. Вимога пункту 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.;
3. Не надано, Документ у складі тендерної пропозиції, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Вимога пункту 2. Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації.;
4. Не надано, Документ, що підтверджують правомочність уповноваженої посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції, а саме – копію наказу про призначення. Вимога пункту 1 розділу 2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 1 до Тендерної документації та пункту 1. Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
З метою усунення виявлених невідповідностей інформації та/або документів Товариству з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) необхідно надати:
1. Учасник має надати Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції про те що Учасник визначає ціни з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені;
2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Цінову пропозицію відповідно до вимог встановлених у Додатку № 5 до Тендерної документації.;
3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран;
4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Документ, що підтверджують правомочність уповноваженої посадової особи учасника підписувати документи тендерної пропозиції, а саме – копію наказу про призначення, який вимагається у Додатку № 1 до Тендерної документації.
Уповноважена особа Михайло ОПАНАСЬКО
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.04.2024 13:25
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 06.06.2024 р. № 9935 –р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» від 27 травня 2024 № UA-2024-04-29-005513-а.с2, Комісія постановила зобов’язати Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) переможцем за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-005513-a.
Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, яких вони стосуються.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Зобов’язати Замовника скасувати рішення (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) щодо визнання переможцем ТОВ «АВЕКОМ» на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер закупівлі: UA-2024-04-29-005513-a.
Зобов’язати Замовника скасувати рішення (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) щодо визнання переможцем ТОВ «АВЕКОМ» на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер закупівлі: UA-2024-04-29-005513-a.
Зобов’язати Замовника скасувати рішення (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) щодо визнання переможцем ТОВ «АВЕКОМ» на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер закупівлі: UA-2024-04-29-005513-a.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати Замовника скасувати рішення (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) щодо визнання переможцем ТОВ «АВЕКОМ» на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), номер закупівлі: UA-2024-04-29-005513-a.
Автор:
44783775, ТОВ "Грандбуд+"
36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Котляревського, будинок 22Б, офіс 403
Рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024 р. № 174 визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями з предмету закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926).
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 06.06.2024 р. № 9935 –р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДБУД+» від 27 травня 2024 № UA-2024-04-29-005513-а.с2, Комісія постановила зобов’язати Управління поліції охорони в Полтавській області скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) переможцем за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-005513-a.
Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, яких вони стосуються.
ВИРІШИВ:
1. Скасувати рішення про визначити переможцем за процедурою – відкриті торги з предмету закупівлі Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи», учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-29-005513-a.
2. Оприлюднити скасування рішення про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕКОМ» (41355926) на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель, протягом 1 (одного) дня після прийняття такого рішення.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Тема:
Щодо огляду об`єкта
Зміст:
Добрий день, шановний Замовнику! Пунктом 7 розділу ІІ Тендерної документації передбачена вимога для Учасника надати в складі тендерної пропозиції оригінал акту огляду відвідування та огляду об`єкта, підписаного представником Замовника і уповноваженим представником Учасника. Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт та оглянути об'єкт де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї тендерної документації.
Дана вимога передбачена замовником як обов`язкова. Отже, невиконання учасником зазначеної вимоги призведе до відхилення його тендерної пропозиції. Частиною першою ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівля здійснюється, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення замовником вимоги щодо відвідування об`єкту та в подальшому надання у складі тендерної пропозиції Акту огляду є необґрунтованою, несе у собі корупційні ризики та є такою, що суперечить вимогам Закону. Адже, з незалежних від учасника причин, замовник може не підписати такий акт, або не допустити учасника на територію об`єкта, перешкоджаючи виконанню такої вимоги одним учасникам і «підіграючи» іншим. Тому дана вимога тендерної документації є дискримінаційною. Крім того, встановлення вимоги щодо відвідування об`єкта та надання у складі тендерної пропозиції учасника акту його огляду вважається АМКУ дискримінаційною, що підтверджується безліччю рішень АМКУ з розгляду цього питання. Як приклад - Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р., з яким замовник може ознайомитися детальніше. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Дата оприлюднення звернення:
03.05.2024 14:57
- Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 03.05.2024 року, 14:57.
Зазначена Вами вимога, є однаковою для усіх потенційних учасників, без виключень, тому вона не містить жодних дискримінаційних вимог, відповідно не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Дякуємо за порозуміння.
Дата оприлюднення відповіді:
06.05.2024 15:34
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Тема:
Щодо огляду об`єкта
Зміст:
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що по питаннях підготовки та подання тендерної пропозиції можна телефонувати за номером (0532) 60-91-61. Проте, даний номер не обслуговується.
Крім того, слід зазначити, що уповноважена особа за номером телефону, який зазначений в оголошенні, а саме: +380532562746 не відповідає!
Враховуючи, що Ви залишили у тендерній документації дискримінаційну вимогу щодо акту огляду та з метою огляду даного об’єкту просимо надати контакти особи з якою можна домовитися про виїзд на об’єкт і яка зможе у відповідності до тендерної документації, підписати вище згаданий акт, як представник Замовника.
Або просимо зв’язатися з нами за номером телефону +380507161492.
Одночано слід зазначити, що вимогою тендерної документації є наступне: Учасник в період звернення за роз’ясненнями повинен відвідати об’єкт. Тому, для виконання даної вимоги просимо Вас, не пізніше 09.05.2024 року надати номер телефону представника Замовника або зателефонувати нам за номером телефону +380507161492.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен дотримуватися наступних принципів: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дякуємо за розуміння!!!!!!
Дата оприлюднення звернення:
07.05.2024 17:33
- Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 07.05.2024 року, 17:33.
Під час дії військового стану Національна поліція України, її органи, установи, як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф.
В умовах повномасштабної військової агресії, використання рф диверсійно-терористичних методів ураження інфраструктури України, ведення розвідувальної діяльності ворожою агентурою вкрай важливим заходом є встановлення обмежень на поширення інформації (зокрема через Інтернет) про стан, обсяги, умови матеріально-технічного забезпечення органів і установ поліції. Всі зазначені засоби зв’язку в тому числі електронна пошта працюють належним чином.
У разі зацікавленості в участі в даній процедурі, Ви маєте можливість в будь-який робочий день відвідати об’єкт проведення робіт та скласти відповідний акт у довільній формі з дотриманням вимог тендерної документації. Жодна конфіденційна інформація при цьому не буде розголошена.
Додаткова повідомляємо, що період звернення за роз’ясненнями процедури № UA-2024-04-29-005513-a до 11.05.2024 року.
Дякуємо за порозуміння.
Дата оприлюднення відповіді:
10.05.2024 09:03
Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Тема:
Щодо невідповідності в тендерній документації
Зміст:
Шановний замовнику! Наше підприємство ознайомилося з Вашою тендерною документацією і побачило певну невідповідність, а саме: умовами тендерної документації (стор. 14) зазначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.»
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога стосується закупівлі ТОВАРУ, а у Вас відбувається закупівлі РОБІТ!
Одночасно слід зазначити, що відповідно до Вашого технічного завдання матеріали/товари, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів не є товарами/матеріалами що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Тому, додаткового підтвердження зазначеної вище вимоги не потрібно, бо дана інформація у відкритому доступі.
Відповідно до п. 47 Постанови 1178, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Отже, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.»
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП). Надіємося на розуміння та швидке внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
10.05.2024 14:21
- Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваше загальне питання щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 10.05.2024 року, 14:21.
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому. Саме в пункті 2. Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної докукментації зазначена інформація про виконання вимог Особливостей: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
До відома учасників, відповідно до вимог Підсумкової відомості ресурсів Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено закупівлю 198 найменувань різних будівельних матеріалів (товарів).
Дякуємо за порозуміння.
Дата оприлюднення відповіді:
13.05.2024 13:07
На даному тендері відміни не були знайдені.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Тендер:
UA-2024-04-29-005513-a
Тип:
вимога
За лотом Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
UA-2024-04-29-005513-a.b1
Дата:
22.05.2024 19:34
Стан:
дано відповідь
Визнання ТОВ «АВЕКОМ» переможцем даної закупівлі є незаконним та таким, що підлягає скасуванню!
Шановний Замовнику! Дуже цікавим є той факт, що в пропозиції Вашого переможця, наявні невідповідності, які були причиною нашого відхилення, але за дивних обставин Ви випадково не побачили порушення наведені нами нижче.
По-перше, у відомості ресурсів Переможця ВІДСУТНІ такі матеріали, які передбачені у Підсумковій відомості Замовника: 60 позиція-Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 6 мм (т - 0,00048); 61 позиція-Гайки шестигранні, діаметр різьби 6 мм (т-0,00024); 63 позиція-Гіпсові в'яжучі Г-3 (т-0,06128); 64 позиція-Вапно хлорне, марка А (т-0,000001); 69 позиція-Каболка (т-0,0001); 70 позиція-Кисень технічний газоподібний (м3-42,0072); 73 позиція- Фарба земляна густотерта олійна, мумія, сурик залізний (т-0,000102); 75 позиція- Масло індустрійне И-20А (т-0,000019); 80 позиція-Пластина гумова рулонна вулканізована (кг-0,08); 81 позиція-Гума листова вулканізована кольорова (кг- 1,5); 99 позиція-Дрантя (кг-2,89136); 104 позиція-Замазка захисна (кг- 0,6); 105 позиція-Круги армовані абразивні відрізні, діаметр180х3мм (шт-0,86723); 110 позиція-Круги армовані абразивні зачисні, діаметр180х6 мм (шт-0,444); 111 позиція-Оліфа натуральна (кг-0,03); 118 позиція-Болти будівельні з гайками та шайбами (т- 0,01536); 123 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х70 мм (т-0,00018); 124 позиція-Цвяхи будівельні 3,0х80 мм (т-0,00336); 125 позиція-Тальк мелений, 1 сорт (т- 0,002985); 135 позиція-Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт (м3- 0,001276); 151 позиція-Окремі конструктивні елементи (труба профільна) (т- 0,025553); 201 позиція - Вода(м3- 2,772782); 203 позиція - Болти з гайками та шайбами (т-0,0015332); 204 позиція - Сталь кутова 32х32 мм (т-0,001); 205 позиція - Клей фенолполівінілацетальний, марка БФ-2, І сорт (т- 0,00008); 206 позиція - Лак БТ-577 (т- 0,00058); 209 позиція - Скло рідке калійне (т- 0,02547); 215 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М25 (м3- 1,57914); 216 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 (м3-0,074); 217 позиція - Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150 (м3-0,246225); 218 позиція - Склострічка липка ізоляційна на полікасиновому компаунді, марка ЛСЭПЛ, ширина 20-30 мм, товщина від 0,14 до 0,19 мм (100кг- 0,02); 221 позиція - Бірка маркувальна (100шт – 0,02); 223 позиція - Стрічка монтажна ЛМ (100м – 0,0108); 224 позиція-Муфти поліетиленові (шт-59,2); 226 позиція - Перемичка заземлювальна (шт-1); 231 позиція - Скоби будівельні (кг-2); 232 позиція -Труби полівінілхлоридні (т-0,00012); 235 позиція-Клей БМК5 (кг-0,74); 236 позиція - Пропан-бутан технічний (м3-26,51587).
По-друге, у деяких позиціях об’єми не відповідають умовам тендерної документації та технічним вимогам зазначеними замовником у Додатку № 3, а саме: Позиція 66 Переможця Дюбель фасадній 10/220 – 2621 шт., а у Замовника 94 позиція – 2621,74 шт.; Позиції 108 Переможця Папір шліфувальний 4,222704 м2, а у Замовника 98 позиція – 4,2227 м2; Позиція 67 Переможця Електроди 0,036914 т, а у Замовника позиції: 95 – 0,00005 т, 96- 0,005094 т, 97 – 0,03182 т).
По-третє, Переможець зробив заміну матеріалів, а саме: Позиція 163 – Утеплювач мінераловатний покрівельний т. 100мм (74 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Утеплювач ізовер т.100мм); Позиція 50 – Герметик Ceresit силіконовий (86 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик SOUDAL силіконовий Нейтральний прозорий 280 мл); Позиція 51 – Герметик силіконовий (88 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Герметик силіконовий Ceresit CS 25); Позиція 167 – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 (101 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Фарба грунтуюча Ceresit CT 16 Pro); Позиція 92 – Круг по металу д. 125 мм(106 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Круг по металу д. 125 т. 1.6); Позиція 107 – Пакувальна паста (109 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Пакувальна паста 75г..); Позиція 78-Клейова сумішь для плитки (127 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 117); Позиція83-Кольоровий шов для плитки (128 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Кольоровий шов 2-5мм Ceresit СЕ 43); Позиція 175-Шланг під змішувач довгий (168 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м довгий штуцер Kottmann); Позиція 174-Шланг під змішувач короткий (169 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг під змішувач 0,5 м короткий штуцер Kottmann); Позиція 162- Унітаз (170 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Унітаз Runa "KOLO" гор.злив ,дюропл.кришка ,мікроліфт); Позиція 173- Шланг для води нерж (173 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Шланг для води нерж. 0,6г/г м. Kottmann); ); Позиція 130- Сілікон (186 позиція Додатку № 3 «Підсумкова відомість ресурсів» тендерної документації – Сілікон для душової, прозорий).
Слід зазначити, що аналогічні ситуації розглядалися Постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України (далі АМКУ) та за результатом розгляду встановлено, що в таких ситуаціях пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації Замовника, та підлягають відхиленню (рішення АМКУ № 18639-р/пк-пз від 13.08.2021).
Отже, керуючись пп. 2 п. 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник ПОВИНЕН відхилити таку тендерну пропозицію.
Маємо бажання нагадати Замовнику, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч. 3 ст. 164-14 КУпАП).
Одночасно слід зазначити, що у ситуації, яка склалася - єдиним можливим рішенням для Замовника (щоб уникнути накладення штрафу) є скасування рішення щодо визнання переможцем даної закупівлі ТОВ «АВЕКОМ» та відміна відкритих торгів з закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі у м. Кобеляки Полтавської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
У разі, якщо нашу вимогу буде не задоволено, то ми будемо вимушені, для захисту своїх прав, для запобігання розкрадання бюджетних коштів та протидії корупції - звернутися з нашими матеріалами до правоохоронних органів і органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Автор:
44783775, ТОВ "Грандбуд+"
36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Котляревського, будинок 22Б, офіс 403
- Дякуємо за звернення. Уповноваженою особою Управління поліції охорони в Полтавській області ретельно розглянуто Ваша вимога щодо оголошення № UA-2024-04-29-005513-a від 22.05.2024 року, 19:34.
Шановник Учаснику! Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Пунктом 2 вищезазначеного переліку вказано, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи те, що експертна інвесторська кошторисна документація складається на основі усереднених показників і уточнюється при виконанні робіт, ознайомившись і опрацювавши проектно-кошторисну документацію, а також враховуючи вид Договірної ціни «Тверда», замовник вважає за необхідне вилучити механізми і матеріали, які фактично не будуть використовуватися при капітальному ремонті адміністративної будівлі, але знаходяться в розцінках експертного інвесторського кошторису і приводять до збільшення кошторисної вартості будівництва, що не є порушенням умов торгів.
Разом з тим, відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен здійснювати відповідно до Кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281, далі – Настанова з визначення вартості будівництва, відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації). Пунктом 5.12 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.
Також слід зазначити , що у Учасника є ЛИШЕ можливість звернутися до замовника з вимогою після відхилення його пропозиції передбачена абзацом 2 пункту 46 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Дякуємо за порозуміння.