Показати схожі тендери

Закупівля Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3 від Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-25-008072-a
Id Tender 8d2d30ee3c734f9cb169b4406f158b91
План UA-P-2024-04-25-009922-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.05.2024 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.04.2024 14:46 до 04.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.04.2024 14:46
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.04.2024 14:46
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.05.2024 00:00
до 15.05.2024 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2024 14:01
до 21.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2024 14:01
до 27.05.2024 09:54
Період уточнень
з 25.04.2024 14:46 до 01.05.2024 00:00
Період оскарження
з 25.04.2024 14:46 до 01.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.05.2024 00:00 до 15.05.2024 14:01
Період кваліфікації
з 04.05.2024 00:00 до 15.05.2024 14:01
Основні параметри
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%). Під виразом штука слід читати комплект..
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 600 000 грн.
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Назва предмета закупівлі
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Очікувана вартість
10 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Опис предмета закупівлі
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66401, Україна, Одеська область, Подільський район, м.Ананьїв, вул. Гімназійна, 36 - Комунальна установа «Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради»
Дата постачання по
30.07.2024 14:51
Позиція : №2 1 (штуки)
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Опис предмета закупівлі
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66431, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Шелехове, вул. Лесі Українки,176 а - Шелехівська філія Комунальної установи «Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради»
Дата постачання по
30.07.2024 14:51
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцять) календарних днів на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних та/або акту приймання-передачі. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС"
Пропозиція:
10 490 040 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трандасір Лілія Станіславівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380486322031
Замовник
ЄДРПОУ
24778036
Повна назва
Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради"
Поштовий індекс
66401
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ананьїв
Адреса
Гімназійна,36
Кваліфікація
Лот № 1 Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Період вимог/скарг з 15.05.2024 14:01 по 21.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 14:46
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2024 14:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «16 додаток 2 тех. спец.pdf» в якому міститься додаток №2 із змінами до тендерної документації – «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) Вимоги щодо предмету закупівлі». Під час вивчення наданого документа встановлено, що Учасником надано документ не на фірмовому бланку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Даним пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №2 із змінами до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог щодо складання документів Учасником. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «6 проект договору.pdf» в якому міститься додаток №3 до тендерної документації – «Проєкт Договору». Під час вивчення наданого документа встановлено, що Учасником надано документ не на фірмовому бланку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Даним пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №3 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог щодо складання документів Учасником. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «24 договір на автокрани.pdf» в якому міститься договір №02-01-2024/1 від 02.01.2024р. укладений між ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС" (далі Замовник) та ТОВ «КРАНИ УКРАЇНИ» (далі Виконавець) згідно даного Договору Виконавець зобов’язується надати послуги техніки з машиністом відповідно до заявки Замовника та додатку (-ів) до договору, а Замовник зобов’язується прийняти належним чином надані послуги та оплатити їх в розмірі та в порядку визначеному даним договором та додатками до нього (п. 1.1 Договору). По положенню пункту 1.4 укладеного договору зазначено, що конкретний обсяг годин та вартість наданих послуг зазначаються в Актах наданих послуг, які є невід’ємною часиною цього Договору. Під час вивчення наданих документів встановлено, що учасником не надано невід’ємну частину №02-01-2024/1 від 02.01.2024р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2 із змінами), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Додаток №2 із змінами до тендерної документації визначає, що для підтвердження наявності можливості здійснювати перевезення/доставку великогабаритного вантажу (захисної споруди) учасник повинен надати діючі договори на перевезення великотоннажним транспортом та надання послуг автокрану або технічні паспорти на такий транспорт, якщо він є у власності учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток до Договору №02-01-2024/1 від 02.01.2024р., якщо послуги за Договором уже надавались та додаток складався і підписувався Сторонами, або надати лист-роз’яснення щодо відсутності Акту наданих послуг, якщо послуги за Договором ще не надавались. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «2 відомості про учасника.pdf» в якому міститься додаток №5 до тендерної документації – «Загальні відомості про учасника». Під час вивчення наданого документа встановлено, що Учасником надано документ не на фірмовому бланку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Даним пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №5 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог щодо складання документів Учасником. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «17 тендерна пропозиція.pdf» в якому міститься додаток №4 до тендерної документації – «Тендерна пропозиція». Під час вивчення наданого документа встановлено, що Учасником надано документ не на фірмовому бланку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: заповненої тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель згідно з додатком 4 до тендерної документації. Даним пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації зазначено, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №4 до тендерної документації з урахуванням вищезазначеної інформації та вимог щодо складання документів Учасником. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «14 Договір аналог.pdf» в якому міститься договір поставки №233 від 01.12.2023р. укладений між ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС" (далі Постачальник) та КУ «Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради» (далі Замовник) на поставку аналогічного товару. Згідно положення пункту 5.5 укладеного договору Акт приймання-передачі Товару є невід’ємним додатком до Договору. Під час вивчення наданого договору встановлено, що учасником не надано Акту приймання-передачі Товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2 із змінами), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надає скановану копію договору з додатками (у разі їх наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток (Акт приймання-передачі Товару) до Договору поставки №233 від 01.12.2023р. Враховуючи викладене уповноважена особа комунальної установи «Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради» на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Створено
13.05.2024 16:14
Надати до
14.05.2024 16:14
Договір
UA-2024-04-25-008072-a-b1
Підписаний і діє
Номер
58
10 490 040 грн.
8 741 700 грн.
З ПДВ
Підписано
24.05.2024
Строк дії договору з
24.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Номенклатура
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 липня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Номенклатура
Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу для укриття на 125 осіб згідно ДСТУ 9195:2022 з перевезенням та монтажем (встановленням) ДК 021:2015: 44211100-3
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 липня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради"
Повна назва
Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24778036

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ГАРАНТБУДПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44791367

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2024 09:54
-
27.05.2024 09:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради"
Контактний телефон:
+380486322031
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2024 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Ананьївський ліцей №1 Ананьївської міської ради"
Контактний телефон:
+380486322031
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності