Показати схожі тендери

Закупівля С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-24-011866-a
Id Tender 21e3016dd0ad43e0805eec68b3a041a2
План UA-P-2024-04-24-011096-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 10.05.2024 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 267 715.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 000 грн. (1,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2024 15:06 до 02.05.2024 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2024 15:06
до 29.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2024 15:06
до 29.04.2024 00:00
Період уточнень
з 24.04.2024 15:06 до 29.04.2024 00:00
Період оскарження
з 24.04.2024 15:06 до 29.04.2024 00:00
Основні параметри
С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 267 715.4 грн.
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники)
Назва предмета закупівлі
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники)
Очікувана вартість
1 267 715.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19000,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2024 12:04
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 880 (штуки)
Ковдра силіконова
Опис предмета закупівлі
Ковдра силіконова
Код ДК 021:2015
39511100-8 - Ковдри
Кількість
880
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №2 400 (комплект)
Постільна білизна
Опис предмета закупівлі
Постільна білизна
Код ДК 021:2015
39512000-4 - Постільна білизна
Кількість
400
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №3 900 (комплект)
Постільна білизна
Опис предмета закупівлі
Постільна білизна
Код ДК 021:2015
39512000-4 - Постільна білизна
Кількість
900
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №4 490 (штуки)
Подушка
Опис предмета закупівлі
Подушка
Код ДК 021:2015
39516120-9 - Подушки
Кількість
490
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №5 480 (штуки)
Подушка
Опис предмета закупівлі
Подушка
Код ДК 021:2015
39516120-9 - Подушки
Кількість
480
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №6 880 (штуки)
Покривало гобеленове
Опис предмета закупівлі
Покривало гобеленове
Код ДК 021:2015
39511100-8 - Ковдри
Кількість
880
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №7 600 (штуки)
Рушники махровий
Опис предмета закупівлі
Рушники махровий
Код ДК 021:2015
39514100-9 - Рушники
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Позиція : №8 110 (штуки)
Наматрацник
Опис предмета закупівлі
Наматрацник
Код ДК 021:2015
39512300-7 - Наматрацники
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
63303, Україна, Харківська область, м.Красноград
Дата постачання по
01.08.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
по факту поставки протягом 30 календарних днів
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анжела Вишнякова
Електронна пошта
Телефон
+0577276527
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-26-000055
Дата створення проекту
26.08.2024 18:45
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
26.08.2024 19:05
Дата публікації висновку про результати
12.09.2024 11:00
Дата завершення усунення порушень
18.09.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-04-24-011866-a 24.04.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2024 00:00
Документи рішення
26.08.2024 19:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» від 24 квітня 2024 року, протокол № 157; рішення Комісії АМКУ від 07 травня 2024 року № 8122-р/пк-пз; пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 30 серпня 2024 та 04 вересня 2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.09.2024 00:00
Дата публікації
12.09.2024 11:00
Документи висновку
12.09.2024 11:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-011866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.08.2024 14:53
Орган перевірки
03.09.2024 00:00
Документи повідомлення
28.08.2024 14:53
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-011866-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 № 8122-р/пк-пз про внесення зміни до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.08.2024 14:40
Орган перевірки
05.09.2024 00:00
Документи повідомлення
30.08.2024 14:40
-
Відповідь
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-011866-a, надається інформація
Рішеня
30.08.2024 15:55
Замовник
Відповідь
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури С_24Т-192_ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (білизна постільна, покривала, подушки, рушники, наматрацники), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-011866-a, надається інформація
Рішеня
04.09.2024 11:47
Замовник
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 267 715.4 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0577276527
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 267 715.4 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2024 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+0577276527
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності