Показати схожі тендери

Закупівля Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-23-005961-a
Id Tender 115b53eed1c7466e8e36e23fb15ebc66
План UA-P-2024-04-22-012030-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.05.2024 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2024 16:44 до 01.05.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2024 16:44
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2024 16:44
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03
до 06.05.2024 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2024 16:40
до 12.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2024 16:40
до 16.05.2024 14:47
Період уточнень
з 23.04.2024 16:44 до 28.04.2024 00:00
Період оскарження
з 23.04.2024 16:44 до 28.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 06.05.2024 16:40
Період кваліфікації
з 01.05.2024 00:03 до 06.05.2024 16:40
Основні параметри
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 650 000 грн.
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Примітки
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
6 650 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
133 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65039, Україна, Одеська область, м.Одеса ,проспект Гагаріна,14, м.Одеса ,проспект Гагаріна,14
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МИРАДИМА"
Пропозиція:
6 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2024 09:24
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Долгополова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Svitlana Dolgopolova
Електронна пошта
Телефон
+380674886737, +380986452651
Замовник
ЄДРПОУ
19198513
Назва (англійською мовою)
ODESSA LYCEUM "PRIMORSKY" OF ODESSA CITY COUNCIL OF ODESSA REGION "
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Повна назва (англійською мовою)
ODESSA LYCEUM "PRIMORSKY" OF ODESSA CITY COUNCIL OF ODESSA REGION "
Поштовий індекс
65039
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА,будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 06.05.2024 16:40 по 12.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 12:30
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2024 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Для усунення вищезазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою згідно п.1.1.1 Додатку 1 учасник надав довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою Таблиці 1. у якій не повністю зазначено предмет аналогічного договору (ДК 021:2015 - 44210000-5: Конструкції та їх частини (Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту)), та не повністю зазначено ПІБ керівника замовника. 1.1.2. копію/ї договору/ів, зазначеного/их в довідці, надано не в повному обсязі,а саме відсутня(і) додаткова(і) угода(и) до договору, що є його невід’ємною частиною) до договору поставки товару №137 від 12.07.2023 року з додатками, та копії видаткових накладних від 23.08.2023 року №19,20,21,22 (файл 1_1_аналог_договір.pdf). Згідно п.1.1.2 Додатку 1 учасник має надати копію/ї договору/ів, зазначеного/их в довідці, в повному обсязі. Для усунення вищезазначеної невідповдності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою Таблиці 1 із повністю зазначеним предметом аналогічного договору (ДК 021:2015 - 44210000-5: Конструкції та їх частини (Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту)), та повністю прописати ПІБ (прізвище,імя по батькові) замовника ,та надати копію/ї договору/ів, зазначеного/их в довідці, в повному обсязі. 3. На вимогу п.2 розділу 3 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії від 29 квітня 2024 року вих. №4-197/15/927/2024 (файл Дов_дка покриття_539.pdf), за підписом особи, документи на підтвердження повноваженнь якої у складі тендерної пропозиції документи відсутні. Згідно вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації (забезпечення тендерної документації ) , покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. Для усунення вищезазначеної невідповдності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати оригінал довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію.
Створено
03.05.2024 12:44
Надати до
04.05.2024 12:44
Договір
UA-2024-04-23-005961-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1/05/24
6 600 000 грн.
5 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2024
Строк дії договору з
15.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (комплект)
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
Модулі швидкоспоруджуваної захисної споруда цивільного захисту код – 44210000-5: Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
6 600 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 травня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19198513

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МИРАДИМА"
Повна назва
ТОВ "МИРАДИМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42632622

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2024 17:56
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-13-000103
Дата створення проекту
13.05.2024 16:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2024 16:48
Дата публікації висновку про результати
17.05.2024 11:16
Дата завершення усунення порушень
01.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2024 Одеса № 102 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.05.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 № 102 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 1 UA-2024-04-23-005961-a 23.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2024 00:00
Документи рішення
13.05.2024 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського ліцею «Приморський» Одеської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД оприлюднену в електронній системі закупівель 23.04.2024, ТД із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 № 3, оприлюднену в електронній системі закупівель 24.04.2024, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.04.2024, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.04.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «МИРАДИМА» (далі – ТОВ «МИРАДИМА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «МИРАДИМА» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «МИРАДИМА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.05.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2024, договір поставки товару від 15.05.2024 № 1/05/24, пояснення та документи Замовника, отримані 15.05.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД 24.04.2024, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться до ТД, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом оприлюднення разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться до ТД, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.05.2024 00:00
Дата публікації
17.05.2024 11:16
Документи висновку
17.05.2024 11:16
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
03a100658d6e46efb6df880278bb34c7
Номер протоколу
15-0123/2024/пр
Дата опублікування протоколу
24.06.2024 12:17 24.06.2024 12:17
Інформація про відкриття провадження
24.06.2024
б/н
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.05.2024 16:01
Орган перевірки
18.05.2024 00:00
Документи повідомлення
14.05.2024 16:01
-
Відповідь
На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024року
На виконання запиту Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024року надаємо пояснення : 1. Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до наявного контингенту з урахуванням особливостей навчального процесу , очікуваної потреби обрахованої Замовником та обсягу фінансування. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Конструкції будинків і споруд . Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови.» та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість обрахована на підставі трьох комерційних пропозицій від різних постачальників відповідно до середньоринкового рівня цін, та з урахуванням інформації про ціни на товар , що міститься в мережі Internet та в електронній системі «Рrozorro». Очікувана вартість складає 6650000,00грн (Шість мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч грн.00копійок). 2.Посилання на вебсайт з інформацією на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://l-primorsky.prvo.od.ua/.
Рішеня
15.05.2024 17:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380674886737, +380986452651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2024 00:00
Замовник:
ОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "ПРИМОРСЬКИЙ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380674886737, +380986452651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності