Показати схожі тендери

Закупівля Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади від ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-22-012908-a
Id Tender de1e93d87dc34c4f83f80d5d6f381a2f
План UA-P-2024-04-22-015181-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.05.2024 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2024 21:17 до 30.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2024 21:17
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2024 21:17
до 27.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:00
до 03.05.2024 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.05.2024 10:51
до 09.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.05.2024 10:51
до 20.05.2024 14:38
Період уточнень
з 22.04.2024 21:17 до 27.04.2024 00:00
Період оскарження
з 22.04.2024 21:17 до 27.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:00 до 03.05.2024 10:51
Період кваліфікації
з 30.04.2024 00:00 до 03.05.2024 10:51
Основні параметри
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Послуги включають: виготовлення топографічного плану М 1:10000 території Львівської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Примітки
Послуги включають: виготовлення топографічного плану М 1:10000 території Львівської міської територіальної громади
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, Ринок, 1, площа
Дата постачання по
01.09.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2024 21:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Курило
Електронна пошта
Телефон
+380322975786
Замовник
ЄДРПОУ
26256694
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
ПЛОЩА РИНОК, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 03.05.2024 10:51 по 09.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.05.2024 10:51
Довідка НАЗК
03.05.2024 10:51
-
03.05.2024 10:31
Звіт про оцінку
30.04.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-22-012908-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ПР/24-2
2 000 000 грн.
1 666 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
17.05.2024
Строк дії договору з
17.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (лот)
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Номенклатура
Розробка містобудівної документації - комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 вересня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26256694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30678461

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.05.2024 16:45
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-18-000040
Дата створення проекту
18.09.2024 15:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.09.2024 16:25
Дата публікації висновку про результати
01.10.2024 11:30
Дата завершення усунення порушень
16.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2024 № 198 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 № 198. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-04-22-012908-a, 22.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.09.2024 00:00
Документи рішення
18.09.2024 16:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту архітектури та просторового розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-04-22-015181-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.05.2024; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР» (далі – ТОВ «АРЦ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «АРЦ» як переможцем тендеру документи; договір на виготовлення топографо-геодезичних матеріалів від 17.05.2024 №ПР/24-2, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Отже, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовувалися та вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі Замовнику під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, у пункті 17 Особливостей №1178, відсутня. Проте, моніторингом встановлено, що у пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу VI «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Також, у пункті 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.10.2024 00:00
Дата публікації
01.10.2024 11:30
Документи висновку
01.10.2024 11:30
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
35d21fd14101408aad11033d59025d6e
Номер протоколу
13/0216/2024пр
Дата опублікування протоколу
12.11.2024 11:36 12.11.2024 11:36
Інформація про відкриття провадження
20.11.2024
13/0216/2024пн
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-22-012908-a уповноважена особа департаменту архітектури та просторового розвитку, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель, - головний спеціаліст сектору діловодства відділу правового та організаційного забезпечення Курило Богдан Степанович інформує, що мене, уповноважену особу, з метою недопущення в подальшому порушення при складанні тендерної документації вимог пунктів 3 та 28 Особливостей та неухильного дотримання вимог чинного законодавства в процесі планування та проведення закупівель наказом директора департаменту (копія додається) зобов’язано пройти навчання з питань правового регулювання здійснення публічних закупівель. А також, відповідно до зазначеного наказу зі мною було проведено роз'яснювальну роботу стосовно недопущення в подальшому при складанні тендерної документації вказаного порушення та щодо дотримання вимог чинного законодавства в процесі планування та проведення закупівель.
Дата публікації
08.10.2024 20:36
Документи інформації про усунення порушення
08.10.2024 20:36
-
08.10.2024 20:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Департаменту архітектури та просторового розвитку Львівської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-04-22-012908-a, яка проводилась Департаментом архітектури та просторового розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.09.2024 16:18
Орган перевірки
26.09.2024 00:00
Документи повідомлення
20.09.2024 16:18
-
Відповідь
Пояснення
На виконання запиту у закупівлі за ID: UA-2024-04-22-012908-a пояснюємо, що відповідно до норм чинного законодавства Кабінетом Міністрів України постановою від 01.09.2021 № 926 “Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації“ визначено, що картографічна основа для всієї території територіальної громади за змістом та точністю відповідає масштабу 1:10 000 та постановою від 25.05.2011 № 59 «Про містобудівний кадастр» визначені завдання з оновлення кадастрової інформації для служб містобудівного кадастру, що функціонують на регіональному та базовому рівнях. Так, на регіональному рівні рішенням Львівської обласної ради від 08.07.2014 № 1152 затверджено Регіональну програму розвитку містобудівного кадастру та просторового планування на 2021 – 2025 роки (зі змінами), копія якої додається та яка оприлюднена та доступна за посиланням: https://loda.gov.ua/documents/61453 Основною метою зазначеної Регіональної програми є оновлення картографічної основи для забезпечення раціонального використання й охорони земель, створення повноцінного і безпечного життєвого середовища, урахування державних, громадських та приватних інтересів під час планування, забудови й іншого використання територій, залучення інвестицій в область, забезпечення публічного доступу до матеріалів містобудівної документації задля сталого розвитку населених пунктів та області в цілому. Відповідно до наведеного, пунктом 52 протокольного доручення за результатами наради, проведеної 21.09.2023 під головуванням директора департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації (витяг з протоколу наради додається), Замовнику було доручено ініціювати розроблення комплексного плану просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади та забезпечити виготовлення картографічної основи М 1:10000 території Львівської міської територіальної громади для розроблення зазначеної містобудівної документації. З врахуванням наведеного Замовником було підготовлено та Львівською міською радою прийнято ухвалу від 28.03.2024 № 4592 «Про розроблення комплексного плану просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади», якою надано дозвіл на розроблення вказаної містобудівної документації. Відповідно до наведених вимог чинного законодавства України та з метою отримання найбільш повної, достовірної та актуальної картографічної інформації для розроблення комплексного плану просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади Замовником підготовлено та оголошено закупівлю послуг, що включають виготовлення топографічного плану М 1:10000 території Львівської міської територіальної громади, склад, зміст та інші технічні і якісні характеристики яких відповідають вимогам нормативних документів, вказаних у додатку № 2 до технічної специфікації цієї закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначений ухвалою Львівської міської ради від 28.03.2024 № 4512 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2024 рік». Розрахунок очікуваної вартості закупівлі зазначених послуг здійснено на основі та з дотриманням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». А саме, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну аналогічних послуг у тому числі в електронній системі закупівель “Prozorro”, зокрема, взята до уваги вартість у закупівлях: UA-2023-04-04-007051-a «Cтворення картографічної основи карт масштабу 1:10000 в графічній і цифровій формі для розробки комплексних планів просторового розвитку територій Гайсинської територіальної громади, генеральних планів, ведення містобудівного кадастру та забезпечення іншої містобудівної документації населених пунктів Гайсинської міської територіальної громади, Гайсинського району, Вінницької області»; UA-2023-11-10-014911-a «Виготовлення картографічної основи (цифрових карт масштабу 1:10000 та планів масштабу 1:2000) для розроблення містобудівної документації - комплексного плану просторового розвитку, генеральних планів населених пунктів Черняхівської селищної територіальної громади»; UA-2023-09-20-011108-a «Послуги з виготовлення топографо-геодезичної зйомки на територію Сенчанської громади у масштабі 1:10000, топографо-геодезичної зйомки населених пунктів Сенчанської громади у масштабі 1:2000, а також розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та земельних ділянок Сенчанської територіальної громади Миргородського району Полтавської області відповідно до Програми забезпечення розробки Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генеральних планів населених пунктів, детальних планів території Сенчанської сільської ради на 2022-2025 роки» (з врахуванням значної складності виготовлення топографічних планів в умовах щільно забудованої, високоурбанізованої території зі складним рельєфом та необхідності адаптації топографічної карти для відображення у геоінформаційному середовищі). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710» (зі змінами), якою органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), пояснюємо, що Замовником закупівлі забезпечено оприлюднення зазначеної інформації на офіційному вебсайті Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/departments/departament-arkhitektury-ta-prostorovoho-rozvytku/obhruntuvannia-zakupivli/2024-rik При цьому зазначаємо, що розроблені за результатами здійсненої закупівлі топографічні карти М 10 000, дозволяють отримати найбільш повну, достовірну та актуальну картографічну інформацію про територію Львівської міської територіальної громади, необхідну для розроблення Комплексного плану її просторового розвитку, як основного планувального документу, що відповідно до вимог чинного законодавства визначає основні принципи, напрями і пріоритети довгострокового розвитку всієї території громади, для інвентаризації земель, оборонного планування, що в цілому дозволить приймати ефективніші рішення, більш точно прогнозувати і моделювати рівень ринкових, інвестиційних відносин, що важливо для наповнення бюджету та розвитку території загалом.
Рішеня
25.09.2024 22:00
Замовник
Документи повідомлення
25.09.2024 22:00
-
25.09.2024 22:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380322975786
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2024 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380322975786
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності