Показати схожі тендери

Закупівля реагенти для очистки та знезараження питної води та стічних вод від ОКВП "Дніпро - Кіровоград".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-15-006378-a
План UA-P-2024-04-15-008207-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.06.2024 10:25
Остання зміна 07.06.2024 10:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 776 028 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 995 520.56 грн. (2,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2024 13:45 до 28.05.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2024 13:45
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2024 13:45
до 25.05.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2024 12:50
до 30.05.2024 10:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2024 10:19
до 05.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2024 10:25
до 07.06.2024 10:25
Період уточнень
з 15.04.2024 13:45 до 25.05.2024 00:00
Період оскарження
з 15.04.2024 13:45 до 25.05.2024 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2024 12:50 до 30.05.2024 10:25
Період кваліфікації
з 29.05.2024 12:50 до 30.05.2024 10:25
Основні параметри
реагенти для очистки та знезараження питної води та стічних вод
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
99 776 028 грн.
реагенти для очистки та знезараження питної води та стічних вод
Назва предмета закупівлі
реагенти для очистки та знезараження питної води та стічних вод
Очікувана вартість
99 776 028 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1995520,56
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
490 000
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2024 12:21
Закінчення аукціону
29.05.2024 12:50
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 300 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 70%
Опис предмета закупівлі
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 70%
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Позиція : №2 1 200 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 36%
Опис предмета закупівлі
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 36%
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1 200
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Позиція : №3 1 (тонни)
Хлорид заліза у рідкому стані, або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Хлорид заліза у рідкому стані, або еквівалент
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Позиція : №4 450 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
450
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Позиція : №5 1 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в балонах
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Позиція : №6 150 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки «А»
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки «А»
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
25000, Україна, Кіровоградська область, Згідно умов проекту договору, Згідно умов проекту договору
Дата постачання по
31.12.2024 13:50
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД"
Пропозиція:
80 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
99 776 028 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
99 026 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2024 12:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.05.2024 13:02
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гросул Євгеній Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hrosul Yevhenii Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380522332193
Факс
+380522330794
Сайт:
http://dnipro-kirovograd.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03346822
Назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Повна назва
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Повна назва (англійською мовою)
RUPC "Dnipro-Kirovograd"
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Соборна, 19А
Кваліфікація
Лот № 1 реагенти для очистки та знезараження питної води та стічних вод
Період вимог/скарг з 30.05.2024 10:19 по 05.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції; тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
30.05.2024 10:19
-
29.05.2024 12:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 13:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2024 13:45
Період вимог/скарг з 30.05.2024 10:25 по 05.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2024 10:25
Довідка НАЗК
30.05.2024 10:21
-
30.05.2024 10:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-15-006378-a-a1
Підписаний і діє
Номер
47-002р/21
99 026 000 грн.
82 521 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.06.2024
Строк дії договору з
07.06.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
300 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 70%
Номенклатура
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 70%
Кількість
300
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 200 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 36%
Номенклатура
Гідроксихлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 36%
Кількість
1 200
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (тонни)
Хлорид заліза у рідкому стані, або еквівалент
Номенклатура
Хлорид заліза у рідкому стані, або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
450 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
450
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Номенклатура
Хлор рідкий в балонах
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
150 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки «А»
Номенклатура
Гіпохлорит натрію марки «А»
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
07.06.2024 10:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-21-000021
Дата створення проекту
21.06.2024 09:51
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
21.06.2024 12:25
Дата публікації висновку про результати
11.07.2024 10:31
Дата завершення усунення порушень
17.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-04-15-006378-a 15.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.06.2024 00:00
Документи рішення
21.06.2024 12:25
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесенні змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.04.2024 № 171 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД» (далі – ТОВ «СТОУНСЕНД») та товариства з обмеженою відповідальністю «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (далі – ТОВ «АХПС»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 30.04.2024 № 7696-р/пк-пз та від 17.05.2024 № 8734-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи Замовника від 30.05.2024 № 240 та від 30.05.2024 № 241, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2024, договір від 07.06.2024 № 47-002р/21 на суму 99 026 800,00 грн в тому числі ПДВ, пояснення та документи надані Замовником 27.06.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТОУНСЕНД» та ТОВ «АХПС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не виявлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.07.2024 00:00
Дата публікації
11.07.2024 10:31
Документи висновку
11.07.2024 10:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реагентів для очистки та знезараження питної води та стічних вод (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-15-006378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2024 17:36
Орган перевірки
02.07.2024 00:00
Документи повідомлення
26.06.2024 17:37
-
Відповідь
Про надання інформації
Підприємством розглянуто Ваш запит від 26.06.2024 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-04-15-006378-a (далі – Закупівля) та повідомляємо Вам про наступне. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з централізованого водопостачання та водовідведення мешканців частини Кіровоградської області. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання щодо наявності у підприємства необхідних реагентів для очистки та знезараження питної води та стічних вод. Стосовно визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета Закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо, що вказані відомості під час оголошення Закупівлі було визначено на підставі отриманої службової записки головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 11.04.2024 № 108903. Орієнтовна вартість обраховувалась виходячи з проаналізованої інформації отриманих від потенційних постачальників у вигляді комерційних пропозицій. Додатки: 1. Службова записка головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 11.04.2024 № 108903 – 1 арк.; 2. Технічні вимоги до закупівлі – 6 арк.; 3. Комерційна пропозиція ТОВ «АХПС» - 1 арк.; 4. Комерційна пропозиція ТОВ «Гідрохім» - 1 арк.; 5. Комерційна пропозиція ТОВ «Марілайф» - 1 арк. З повагою В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Рішеня
27.06.2024 09:36
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2024 09:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 776 028 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
99 776 028 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2024 11:00
Замовник:
ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Контактний телефон:
+380522332193
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності