Показати схожі тендери
Закупівля Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-12-011471-a
Id Tender 45a65b2c997c447a8d809eca562935e6
План UA-P-2024-04-12-013891-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.05.2024 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
421 740 015 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 108 700.08 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.04.2024 21:35 до 28.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.04.2024 21:35
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.04.2024 21:35
до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2024 00:04
до 10.05.2024 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2024 16:51
до 16.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.05.2024 16:51
до 23.05.2024 15:33
Період уточнень
з 12.04.2024 21:35 до 25.04.2024 00:00
Період оскарження
з 12.04.2024 21:35 до 25.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2024 00:04 до 10.05.2024 16:51
Період кваліфікації
з 28.04.2024 00:04 до 10.05.2024 16:51
Основні параметри
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
421 740 015 грн.
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Назва предмета закупівлі
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
421 740 015 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2108700,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 054 350.04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08131, Україна, Київська область, Софіївська Борщагівка, Зоряна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ Агробудмеханізація
Пропозиція:
421 607 092.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2024 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
16.04.2024 17:01
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.04.2024 17:01
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Леонідівна Вакуленко
Електронна пошта
Телефон
+380978871509
Замовник
ЄДРПОУ
04362489
Повна назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08130
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА
Адреса
ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Період вимог/скарг з 10.05.2024 16:51 по 16.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 21:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.04.2024 21:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до п. 1.1. додатку 1 тендерної документації : «У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: «щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки – документи, що підтверджують право власності (н-д видаткові накладні/технічні паспорти/свідоцтва реєстрації тощо) або використання (н-д оренда, послуги), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)…» Учасником на виконання зазначеної вимоги було надано в тендерній пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій допущена описка п. 1.23, а саме не вірно зазначений реєстраційний номер, також надано договір № 16/110-2020 від 16.11.2020 що підтверджує наявність техніки зазначеній в довідці під номером п.1.27 умовами зазначеного договору передбачена пролонгація якщо ніхто не звернувся з листом про розірвання чи припинення договору. У зв’язку з виникненням сумнів щодо пролонгації зазначеного договору та відсутність документів щодо його подовження, вважаємо за необхідне надати листи підтвердження щодо дії договорів. 2) Відповідно до умов Тендерної документації: «Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою» Учасником на виконання вимог тендерної документації надано трудові книжки на російській мові, а саме на працівників під номерами 1,15,20,18.21.22,24,25,26,27,31,33,34,35,36,37,38,39,40,45,46,47,48,52,54,55. 3) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер з досвідом роботи не менш ніж 3 роки, з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи. Учасником на виконання зазначеної вимоги не надано підтверджуючі документи щодо наявності головного інженера з досвідом роботи не менш ніж 3 роки, з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації. 4) Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації: « - виконавець робіт з досвідом роботи не менш ніж 3 роки, з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка виконує його функції, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи» Учасником надано документи на виконроба Даценко Андрія Івановича проте не надано документів що підтверджують його досвід роботи не менше ніж 3 роки , з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації. 5) На виконання вимог Додатку 1 тендерної документації: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно вимог пункту 2.1. цього Додатку, з учасником, а саме: - На підтвердження наявності в учасника усіх вищезазначених працівників надати копії трудової книжки (витяг з трудової книжки) або накази (за основним місцем роботи або за сумісництвом) або інші документи (копії цивільно-правових угод, копії трудового договору, тощо), що підтверджують трудові правовідносини з працівниками» Учасником було надано на працівників Приходько, Новик, Бабенко строкові трудові договори, про у зазначених договорах відсутній період на який укладено договір. 6) На виконання вимог Додатку 1 тендерної документації: «додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів» Учасником надана Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , як мають необхідні знання та досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів проте зазначена довідка не містить вихідного номера та дати. 7) Відповідно до п.2.1. Додатку 1 тендерної документації: «…Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: ….-копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства…» Учасником не надано документи а наступних працівників п. 7, 44,54 та 55. 8) У довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в п 58 допущено описку, а саме: вказано Вікулов Олексій Вікторович вірно Денис Сергійович, також допущена описка в прізвищі у працівника під номером 82 9) Учасником надано довідку від ТОВ «АВІТОН», проте зазначена довідка не містить дати та вих номера. 10) Відповідно до умов тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у формі, доступній для візуального сприйняття, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, що підтверджують відповідність вимогам» На підтвердження виконання аналогонічного договору Учасником надано договір № 53/04-2016 з усіма додатками та актами виконання договору, проте зазначені документи не завірені належним чином (КЕП на фалах відсутній та не має власноручного підпису), що не є дає можливості встановити їх відповідність оригіналам. 11) ) Відповідно до умов тендерної документації п. 3 Додатку 1: «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: -фотофіксація виконаних робіт аналогічного договору (договорів)» Учасником на виконання вимоги щодо наявності досвіду надано договори щодо реконструкції школи в селі Софіївська Борщагівка, проте не надано фотофіксації виконаних договорів. 12) Надати уточнення щодо типу договірної ціни, оскільки в поданих документах містяться розбіжності, а саме в договірній ціні. 13) Замовником вимагається надати проект підписаного договору згідно з Додатком 3. Учасником надано проект підписаного Договору проте без врахування змін які Замовник опублікував 16.04.2024 року. 14) Учасником надано Антикорупційну програму проте зазначена програма затверджена у 2016 році, яка не відповідає чинному законодавству. 15) Відповідно до умов тендерної документації У разі коли Учасник не планує залучати субпідрядника у обсязі 20% і більше вартості договору про закупівлю надається про це довідка. Учасником надана довідка що він не планує залучати субпідрядника не менше 20 %, про те необхідно надати довідку що не планують залучати субпідрядника у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Виправити описку в п. 1.23 довідки та надати лист підтвердження щодо пролонгації договору № 16/110-2020 від 16.11.2020. 2) Надати трудові книжки з перекладом на українську мову або витяги з трудових книжок українською мовою. 3) Надати підтверджуючі документи щодо наявності головного інженера з досвідом роботи не менш ніж 3 роки, з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації. 4) Надати підтверджуючі документи щодо наявності у виконроба досвіду з роботи не менше ніж 3 роки , з досвідом ведення аналогічних (ого) об’єктів (у), або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації. 5) Надати документи щодо підтверджують трудові відносини з Приходько, Новик, Бабенко. 6) Надати Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації , як мають необхідні знання та досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів з вихідним номером та датою 7) Надати копії документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та техніки безпеки п. 7, 44,54 та 55. 8) Виправити описку 9) Надано довідку ТОВ «Авітон» з усіма необхідними реквізитами. 10) Надати належним чином завірені копії. 11) Надати фотофіксацію виконаних договорів щодо реконструкції школи в селі Софіївська Борщагівка. 12) Надати уточнення щодо типу договірної ціни, оскільки в поданих документах містяться розбіжності, а саме в договірній ціні. 13) Усунути невідповідність шляхом подання відповідного документу. 14) Надати оновлену антикорупційну програму. 15) Надати довідку що не планують залучати субпідрядника у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю.
Створено
09.05.2024 16:33
Надати до
10.05.2024 16:33
Договір
UA-2024-04-12-011471-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2205/24
421 607 092.86 грн.
421 607 092.86 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2024
Строк дії договору з
22.05.2024
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Номенклатура
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зі спортивною спорудою по вулиці Зоряній в селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Коригування в частині влаштування споруди подвійного призначення – укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель) (код ДК 021:2015-45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04362489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ Агробудмеханізація
Повна назва
ПрАТ Агробудмеханізація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13708491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2024 15:33
-
23.05.2024 15:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
421 740 015 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978871509
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
421 740 015 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2024 00:00
Замовник:
БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380978871509
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності