Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А» від КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-10-011385-a
Id Tender f287eee8070c445baea4522c7624818a
План UA-P-2024-04-10-014109-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2024 17:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
169 155 094.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
845 775.47 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2024 16:58 до 25.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2024 16:58
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2024 16:58
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2024 11:36
до 27.05.2024 16:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2024 16:07
до 02.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2024 16:58
до 12.06.2024 17:23
Період уточнень
з 10.04.2024 16:58 до 22.04.2024 00:00
Період оскарження
з 10.04.2024 16:58 до 22.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2024 11:36 до 27.05.2024 16:58
Період кваліфікації
з 25.04.2024 11:36 до 27.05.2024 16:58
Основні параметри
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
169 155 094.8 грн.
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Очікувана вартість
169 155 094.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
845775,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
800 000
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2024 11:13
Закінчення аукціону
25.04.2024 11:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08133, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Мічуріна 12А
Дата постачання по
01.09.2025 17:03
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
ідповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДК"МІДАС"
Пропозиція:
169 120 222.21 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
Пропозиція:
165 598 827.84 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2024 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2024 17:00
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левченко Ілона Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669818315
Замовник
ЄДРПОУ
38183153
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Вишневе
Адреса
вулиця Київська, 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Період вимог/скарг з 30.04.2024 16:07 по 06.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Підпункт 1 пункту 44 - учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Документи кваліфікації
30.04.2024 16:07
-
Повідомлення про рішення
25.04.2024 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 16:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 16:58
Період вимог/скарг з 27.05.2024 16:58 по 02.06.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2024 16:58
Довідка НАЗК
27.05.2024 16:58
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
30.04.2024 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 16:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2024 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.3 розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, Учасник, ознайомившись з проектом договору, повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору та/або підписаний зі сторони учасника Проект договору. Учасником у складі пропозиції не надано відповідних документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору та/або підписаний зі сторони учасника Проект договору.
Створено
24.05.2024 15:45
Надати до
25.05.2024 15:45
Договір
UA-2024-04-10-011385-a-b1
Підписаний і діє
Номер
15/06/24ПРУМР
169 120 222.21 грн.
140 933 518.51 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2024
Строк дії договору з
12.06.2024
по
01.09.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Номенклатура
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
169 120 222.21
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДК"МІДАС"
Повна назва
ТОВ "ДК"МІДАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39394222

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2024 17:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-21-000004
Дата створення проекту
21.06.2024 09:35
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
21.06.2024 12:35
Дата публікації висновку про результати
11.07.2024 10:19
Дата завершення усунення порушень
26.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-04-10-011385-a 10.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.06.2024 00:00
Документи рішення
21.06.2024 12:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.04.2024 протокол № 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДК «МІДАС» (далі – ТОВ «ДК «МІДАС»), вимогу про усунення невідповідностей до 25.05.2024, протоколи уповноваженої особи № 2 від 30.04.2024, № 3 від 06.05.2024, № 4 від 27.05.2024, повідомлення про намір укласти договір, договір № 15/06/24ПРУМР від 12.06.2024 на суму 169 120 222,21 гривень, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 27.06.2024, 03.07.2024. Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, насоси та компресори, відцентрові насоси та підіймачі рідин. Одночасно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів (додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено установлення, зокрема, дизельної електростанції Caterpillar DE50GC (Smax=50 кВт), насосної установки CO-2 Helix V 604/К/СС-01, насосної станції з корпусом №7НС1 Ду1600мм Н4600мм. Водночас, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено цим пунктом Порядку № 861.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» та ТОВ «ДК «МІДАС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
10.07.2024 00:00
Дата публікації
11.07.2024 10:19
Документи висновку
11.07.2024 10:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі інформуємо. Відповідно до висновку моніторингу, за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861. Слід зазначити, що відповідно до останнього абзацу пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про публічні закупівлі" - цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Враховуючи, що виробником обладнання, яке має бути поставлене під час виконання робіт, з великою долею вірогідності є країна з якою відписані відповідні угоди, в тендерній документації було передбачено, що Учасник повинен надати гарантійний лист щодо надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації відповідно до тендерної документації стосовно товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт (підпункту 7.2. пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). В той же час, враховуючи рекомендації Держаудитслужби в подальшому замовником буде забезпечене відповіде формулювання вимог тендерної документації.
Дата публікації
15.07.2024 14:47
Документи інформації про усунення порушення
15.07.2024 14:50
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Враховуючи рекомендації Держаудитслужби в подальшому замовником буде забезпечене відповіде формулювання вимог тендерної документації.
Результат
Усунуто
Дата публікації
10.09.2024 17:05
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : відсутній механізм
Документи інформації про усунення порушення
10.09.2024 17:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-011385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.06.2024 16:56
Орган перевірки
28.06.2024 00:00
Документи повідомлення
24.06.2024 16:58
-
Відповідь
відповідь на запит
відповідь на запит
Рішеня
27.06.2024 12:40
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2024 12:47
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на ваш запит від 2024-06-24 16:56:56 р повідомляємо: 1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (нове будівництво) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Проектна документація по даному об'єкту пройшла у встановленому порядку експертизу (експертний звіт № V-0080-24/ПРОЕКСП від 06 березня 2024). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість встановлена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов у встановленому порядку експертизу (зведена вартість об’єкту за вирахуванням Глав 10 (Утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд). 2. Посилання на сторінку з розміщеним обґрунтуванням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8411-2024-04-10-13-09-43.html
Рішеня
27.06.2024 12:47
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2024 12:51
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12А» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-10-011385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1.Яким чином підтверджено ступінь локалізації дизельної електростанції Caterpillar DE22E3? 2. Вимогами пункту 6.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник має передбачити у складі договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (відповідно до зміни № 4 до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з визначення вартості будівництва замовником враховано в очікуваній вартості кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 8562,749 тис. грн без ПДВ). Яким чином вами визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ДК «МІДАС», яким надано в складі тендерної пропозиції договірну ціну в якій кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами визначено на суму 250,0 тис. грн. 3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено виконання Учасником ТОВ «ДК «МІДАС» вимог підпунку 6.2.3 пункту 6.2 розділу ІІІ тендерної документації в частині надання копії діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань (надати посилання на назву файлу із зазначенням номеру сторінки у файлі). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
28.06.2024 13:58
Орган перевірки
04.07.2024 00:00
Документи повідомлення
28.06.2024 14:00
-
Відповідь
відповідь
Щодо питання першого. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації відповідно до тендерної документації стосовно товару, що набуватиметься Замовником у власність під час виконання робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ДК "МІДАС" надано гарантійний лист від 23.04.2024 №12, яким товариство гарантує надання під час виконання договору підтвердження ступеню локалізації товарів, що набуватимуться Замовником у власність під час виконання робіт. Відповідно до пункту 10.2.2. договору, умови договору (в тому числі технічна частина) можуть бути переглянуті у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, при виконанні договору підрядник має можливість поставити як дизельну електростанцію Caterpillar DE22E3 так і аналог даної електростанції з більш кращими показниками. Виходячи з викладеного, учасник ТОВ "ДК "МІДАС" виконав вимоги щодо підтвердження локалізації у повному обсязі, відповідно до вимог тендерної документації. Щодо питання другого. Відповідно до пункту 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва при визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації проектувальником можуть бути враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Відповідно до кошторисної частини проекту "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею "Лідер" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А" в інвесторську кошторисну документацію проектувальником включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 8536,770 тис. грн без ПДВ. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (зміни № 4), у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, замовник може врахувати їх в очікуваній вартості та встановити вимоги щодо обов'язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю. На підставі вищевикладених норм Настанови з визначення вартості будівництва до тендерної документації включено останній абзац підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункт 4.8. проекту договору. На виконання даного пункту тендерної документації, учасником ТОВ "ДК "МІДАС" до складу ціни пропозиції включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 250,0 тис. грн. Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва, при визначенні вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Таким чином, відповідно до пункту 5.33 Настанови Учасник ТОВ "ДК "МІДАС" включив до складу ціни пропозиції кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, чим виконав вимоги підпункту 6.1. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Звертаємо увагу, що Настанова з визначення вартості будівництва та тендерна документація не містять вимоги щодо включення учасником коштів на покриття інфляційних процесів саме у сумі 8536,770 тис. грн без ПДВ, так як ця сума визначена в інвесторській документації проектувальником і не має відношення до пропозиції учасника, яка розраховується відповідно до іншого розділу (V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови. Щодо питання третього. Відповідно до підпункту 6.2.3 пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). На виконання даної вимоги учасник ТОВ "ДК "МІДАС" у складі тендерної пропозиції завантажив архів " 22 Лабораторія.zip", який містить договір №231/24 від 22.04.2024 з ДП "Дорожній науково-технічний центр" на надання послуг з випробування будівельних матеріалів (файл "Договір.pdf") та Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 лабораторії ДП "Дорожній науково-технічний центр" (зареєстроване 19.07.2021, чинне протягом 3-х років з дати реєстрації) разом із Сферою об'єктів вимірювань (файл "Свідоцтво лабораторія з додатком.pdf"). Таким чином, ТОВ "ДК "МІДАС" виконано вимоги підпункту 6.2.3 пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації
Рішеня
03.07.2024 20:07
Замовник
Документи повідомлення
03.07.2024 20:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 155 094.8 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 155 094.8 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2024 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності