Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60) від КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-012766-a
Id Tender 39169a57be014a6aa1bb2c35b43ed968
План UA-P-2024-01-31-004552-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.04.2024 09:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 475 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 377 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 23:43 до 18.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 23:43
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 23:43
до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2024 00:00
до 22.04.2024 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2024 16:02
до 28.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2024 16:02
до 29.04.2024 09:12
Період уточнень
з 08.04.2024 23:43 до 15.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 23:43 до 15.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2024 00:00 до 22.04.2024 16:02
Період кваліфікації
з 18.04.2024 00:00 до 22.04.2024 16:02
Основні параметри
ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60)
закупівля здійснюється з врахуванням Постанов КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 475 400 грн.
ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60)
Очікувана вартість
5 475 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27377,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 080 (тонни)
Асфальтобетон дрібнозернистий
Опис предмета закупівлі
Асфальтобетон дрібнозернистий
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
1 080
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
37500, Україна, Полтавська область, Лубенська територіальна громада, місце проведення робіт господарським способом
Дата постачання по
31.12.2024 23:48
Позиція : №2 5 (тонни)
Бітумна емульсія ЕКШ-60
Опис предмета закупівлі
Бітумна емульсія ЕКШ-60
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Світанкова, 5
Дата постачання по
31.12.2024 23:48
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін оплати: відстрочка платежу до 60 (шістдесят) календарних днів з дати отримання Товару, в разі затримки фінансування не з вини Замовника, до повного розрахунку. Оплати здійснюються через Державну казначейську службу з врахуванням Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
5 215 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2024 23:45
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Васильєва Тетяна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380536161132
Факс
+380536161132
Замовник
ЄДРПОУ
24388925
Повна назва
КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Поштовий індекс
37500
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Лубни
Адреса
вул.Черняховського, 5
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60)
Період вимог/скарг з 22.04.2024 16:02 по 28.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2024 16:02
Довідка НАЗК
22.04.2024 16:02
-
Повідомлення про рішення
18.04.2024 00:00
Витяг з ЄДР
18.04.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 23:43
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 23:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: відсутній Сертифікат відповідності та Паспорт якості на Бітумну емульсію ( пункт 5 Розділу «Бітумна емульсія ЕКШ-60» Додатку 2 до Тендерної документації).
Створено
19.04.2024 16:28
Надати до
20.04.2024 16:28
Договір
UA-2024-04-08-012766-a-c1
Завершився
Номер
04/24
3 100 980 грн.
2 584 150 грн.
З ПДВ
Підписано
29.04.2024
Строк дії договору з
29.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
3 100 980
Сума оплати за договором без ПДВ
2 584 150
Номенклатура
642 (тонни)
Асфальтобетон дрібнозернистий
Номенклатура
Асфальтобетон дрібнозернистий
Кількість
642
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
3 (тонни)
Бітумна емульсія ЕКШ-60
Номенклатура
Бітумна емульсія ЕКШ-60
Кількість
3
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Повна назва
КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24388925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03582391

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
29.04.2024 09:11
-
03.07.2024 08:25
-
28.08.2024 10:29
-
Зміни до договору
02.07.2024
Статус
Опубліковано
Номер
Додаткова угода №1 до Договору №04/24
1. За результатами проведеного Моніторингу (UA-M-2024-06-10-000098) Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 2114220,00 грн. (Два мільйони сто чотирнадцять тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ -352370,00 грн. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 3100980,00 грн. (Три мільйони сто тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 516830,00 грн. (місцевий бюджет – 3100980,00 грн. (Три мільйони сто тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок)». 3. Специфікацію привести до фактичних обсягів поставленого товару та викласти в новій редакції (додається). 4. Сторони домовилися, що дія цієї Додаткової угоди поширюється на правові відносини, що виникли між Сторонами з моменту підписання цієї Додаткової угоди. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товару № 04/24 від 29.04.2024р. 7. Дана Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-10-000098
Дата створення проекту
10.06.2024 17:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.06.2024 17:41
Дата публікації висновку про результати
25.06.2024 17:11
Дата завершення усунення порушень
10.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2024 № 52-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.06.2024 № 52-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2024-04-08-012766-a, 08.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2024 00:00
Документи рішення
10.06.2024 17:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Шляхрембуд» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.04.2024 б/н; тендерну пропозицію учасника ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД»; вимога про усунення невідповідностей до 20.04.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2024 № 20; повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2024; договір про закупівлю товару від 29.04.2024 № 04/24 на суму 5215200,00 грн (з ПДВ) з ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 24.06.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Моніторингом установлено, замовником у тендерній документації (пункт 5 Додаток 2 «Технічна спеціфікація») встановлено вимогу про надання учасником документів, а саме: «Найменування товару: Бітумна емульсія ЕКШ-60 (або еквівалент) Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі, в т.ч. сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість). Згідно даних веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» відсутні вищевказані документи, які підтверджують відповідність товару Бітумна емульсія ЕКШ-60 технічним, якісним, кількісним вимогам по предмету закупівлі. Так, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Натомість замовником надано вимогу про усунення невідповідностей до 20.04.2024 учаснику ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД», в якій зазначено: «Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Чорнобаївський асфальтний завод» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: відсутній Сертифікат відповідності та Паспорт якості на Бітумну емульсію (пункт 5 Розділу «Бітумна емульсія ЕКШ-60» Додатку 2 до Тендерної документації)». Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, в тендерній документації (Додаток 2 «Технічна специфікація») замовником зазначено: «Якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає Технічній специфікації тендерної документації замовника, то така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.». Однак, замовником не враховано зазначені вище вимоги тендерної документації. З огляду на викладене та норми чинного законодавства, надання замовником вимоги про усунення невідповідностей є порушенням п. 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 та пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідності відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.06.2024 00:00
Дата публікації
25.06.2024 17:11
Документи висновку
25.06.2024 17:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Вимогу виконано шляхом укладення Додаткової угоди, суму Договору зменшено відповідно до фактично отриманого товару.
Дата публікації
02.07.2024 18:38
Документи інформації про усунення порушення
03.07.2024 08:27
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.07.2024 15:06
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
08.07.2024 15:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Асфальтобетон дрібнозернистий, бітумна емульсія ЕКШ-60)», очікуваною вартістю 5475400,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-012766-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.06.2024 12:12
Орган перевірки
22.06.2024 00:00
Документи повідомлення
18.06.2024 12:12
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо: - Розмір витрат предмета закупівлі визначено виходячи з прогнозного обсягу виконаних робіт, які заплановані на 2024 рік на утримання та поточний ремонт доріг комунальної власності та фактичних видатків на 2024 рік - Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи з Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів - Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом: аналізу оприлюднених даних, аналогічного предмету закупівель на майданчику PROZORRO та коригування фактичної вартості придбання аналогічного предмету закупівлі в 2023 році на прогнозований рівень інфляції на 2024 рік, оприлюднений Мінфіном
Рішеня
24.06.2024 14:54
Замовник
Документи повідомлення
24.06.2024 14:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 475 400 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536161132
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 475 400 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2024 00:00
Замовник:
КП "Шляхрембуд" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536161132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності