Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області від Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-010907-a
Id Tender 0efa5b2ec5b640f59ac8782c46676e2d
План UA-P-2024-04-08-013465-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.06.2024 15:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 385 812.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 929.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 16:25 до 17.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 16:25
до 14.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 16:25
до 14.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.04.2024 12:27
до 07.06.2024 14:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2024 15:16
до 13.06.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.06.2024 14:06
до 13.06.2024 15:52
Період уточнень
з 08.04.2024 16:25 до 14.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 16:25 до 14.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 17.04.2024 12:27 до 07.06.2024 14:06
Період кваліфікації
з 17.04.2024 12:27 до 07.06.2024 14:06
Основні параметри
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Закупівля оголошується на очікувану вартість
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 385 812.4 грн.
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Примітки
Закупівля оголошується на очікувану вартість
Очікувана вартість
11 385 812.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56929,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
56 929.06
Аукціон
Cтарт аукціону
17.04.2024 12:04
Закінчення аукціону
17.04.2024 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету на умовах співфінансування, згідно Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590, та інших чинних законодавчих актів України. Замовник вправі здійснити оплату вартості виконаних робіт лише за наявності достатнього фінансування в межах Договірної ціни. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 Замовнику документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, та ін.).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ"
Пропозиція:
9 364 135.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
11 319 663.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.04.2024 12:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.04.2024 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лабжінська Ірина Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380964883474
Замовник
ЄДРПОУ
22201590
Назва (англійською мовою)
Brovarskii licei № 11 Brovarskoyi miskoyi radi Brovarskogo raionu Kiyivskoyi oblasti
Повна назва
Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Brovarskii licei № 11 Brovarskoyi miskoyi radi Brovarskogo raionu Kiyivskoyi oblasti
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
вулиця Марії Лагунової будинок 17 А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Період вимог/скарг з 18.04.2024 15:16 по 24.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2024 15:16
Довідка НАЗК
18.04.2024 15:15
-
17.04.2024 12:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.06.2024 14:06 по 13.06.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.06.2024 14:07
Довідка НАЗК
07.06.2024 14:06
-
documentType.award.awardNotice
31.05.2024 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 16:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.04.2024 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання Висновку моніторингу UA-M-2024-04-30-000023 Північного офісу Держаудитслужби за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області» UA-2024-04-08-010907-a, яким було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» вимогам тендерної документації. Під час розгляду тенедерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» на закупівлі робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області» UA-2024-04-08-010907-a виявлені наступні невідповідності. Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку № 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником установлено вимоги щодо надання учасниками у складі пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Крім того, Замовником зазначено, що на підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника тощо). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» (файл «Кошторис Л.rar/ 487_ДЦ_ПВР.pdf»), Переможцем здійснено розрахунок якісних, кількісних та вартісних характеристик та визначено перелік машин та механізмів, необхідних йому для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: 9. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв - 33,43487448 маш/год; 10. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т - 11,603292 маш/год; 11. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т - 0,324 маш/год; 12. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т - 1,6290432 маш/год; 13. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т - 0,2487936 маш/год; 14. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - 10,35432 маш/год; 15. Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А - 0,46368 маш/год; 16. Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій - 12,635832 маш/год; 17. Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т - 0,05568 маш/год; 18. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т - 0,0279552 маш/год; 19. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5 м3/хв - 0,03024 маш/год; 20. Насосні станції електричні стаціонарні, подача 50 м3/год, напір 50 м - 0,06048 маш/год; 21. Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв - 0,037224 маш/год; 22. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 5 т - 0,00192 маш/год; 23. Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год - 0,037224 маш/год; 24. Перевезення ґрунту до 20 км - 593,632 т; 25. Перевезення сміття до 20 км - 27,68 т. Аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 15.04.2024 № 215, договору оренди автотранспорту від 04.05.2020 № 05/20 та видаткових накладних (файл «видаткові накладні мат тех база.rar»), установлено, що ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» не підтверджено наявність/ право користування будівельними машинами та механізмами, які враховані ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» у розрахунках договірної ціни відповідно до позицій 9-15 та 17-21 Підсумкової відомості ресурсів, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 1 Додатку № 2 до ТД. Таким чином, на виконання вимог пункту 43 Особливостей № 1178, ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» повинен подати документи, які підтверджують наявність/право користування будівельними машинами та механізмами, які враховані ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» у розрахунках договірної ціни відповідно до позицій 9-15 та 17-21 Підсумкової відомості ресурсів.
Створено
03.06.2024 15:08
Надати до
04.06.2024 15:08
Угоди
UA-2024-04-08-010907-a-b2
Підписаний і діє
Номер
65/24
9 364 135.07 грн.
7 803 445.89 грн.
З ПДВ
Підписано
13.06.2024
Строк дії договору з
13.06.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Номенклатура
Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва
Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22201590

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43528348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2024 15:52
-
13.06.2024 15:51
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-30-000023
Дата створення проекту
30.04.2024 11:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.04.2024 12:47
Дата публікації висновку про результати
24.05.2024 15:52
Дата завершення усунення порушень
08.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
22.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.04.2024 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-04-08-010907-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.04.2024 00:00
Документи рішення
30.04.2024 12:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 14.03.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2024 № 11, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2024, протокол розкриття від 17.04.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» (далі – Переможець, Підрядник), протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про намір укласти договір від 18.04.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 02.05.2024 та від 17.05.2024. Моніторингом установлено, що на участь у тендері подано пропозиції двох учасників: ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ», з остаточною ціною пропозиції - 9 364 135,07 гривень, якого визначено Переможцем торгів, а також ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», з остаточною ціною пропозиції - 11 319 663,18 гривень. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» вимогам ТД з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку № 2 до ТД, задля підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовником установлено вимоги щодо надання учасниками у складі пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Крім того, Замовником зазначено, що на підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника тощо). Так, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції (файл «Кошторис Л.rar/ 487_ДЦ_ПВР.pdf»), Переможцем здійснено розрахунок якісних, кількісних та вартісних характеристик та визначено перелік машин та механізмів, необхідних йому для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: 9. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв - 33,43487448 маш/год; 10. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т - 11,603292 маш/год; 11. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т - 0,324 маш/год; 12. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т - 1,6290432 маш/год; 13. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т - 0,2487936 маш/год; 14. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] - 10,35432 маш/год; 15. Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А - 0,46368 маш/год; 16. Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій - 12,635832 маш/год; 17. Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т - 0,05568 маш/год; 18. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т - 0,0279552 маш/год; 19. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5 м3/хв - 0,03024 маш/год; 20. Насосні станції електричні стаціонарні, подача 50 м3/год, напір 50 м - 0,06048 маш/год; 21. Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв - 0,037224 маш/год; 22. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 5 т - 0,00192 маш/год; 23. Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год - 0,037224 маш/год; 24. Перевезення ґрунту до 20 км - 593,632 т; 25. Перевезення сміття до 20 км - 27,68 т. Однак, аналізом наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 15.04.2024 № 215, договору оренди автотранспорту від 04.05.2020 № 05/20 та видаткових накладних (файл «видаткові накладні мат тех база.rar»), установлено, що Переможцем не підтверджено наявність/ право користування будівельними машинами та механізмами, які враховані ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» у розрахунках договірної ціни відповідно до позицій 9-15 та 17-21 Підсумкової відомості ресурсів, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 1 Додатку № 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією Однак, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ», а, натомість, визначено його переможцем процедури закупівлі та оприлюднено намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ», установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені значущі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.05.2024 00:00
Дата публікації
24.05.2024 15:52
Документи висновку
24.05.2024 15:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державній аудиторській службі України Північний офіс Держаудитслужби Інформація про усунення порушення згідно висновку (UA-M-2024-04-30-000023) Державна аудиторська служба України Північний офіс Держаудитслужби від 24 травня 2024 року про результати моніторингу закупівлі: UA-2024-04-08-010907-a. ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ За результатами моніторингу процедури закупівлі – «Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-010907-a, Північним офісом Держаудитслужби були встановлені інші порушення законодавства у сфері закупівель (установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178). Висновком було встановлено наступне: «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ», установлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено». ЗОБОВ’ЯЗАНННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Відтак, відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі Північним офісом Держаудитслужби було зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів Щодо вказаного висновку надаємо інформацію щодо усунення встановлених порушень. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником проведені наступні заходи щодо усунення виявлених порушень. 30 травня 2024 року Уповноваженою особою на порядку денному було вирішено наступні питання: ? скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів - «UA-2024-04-08-010907-a» - ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ»; ? надати можливість усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції «ЄРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ», шляхом надання повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Окрім того, Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати. Уповноважена особа Ірина Лабжінська Підпис: Додатки: 1) Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 30 травня 2024
Дата публікації
31.05.2024 11:44
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області, замовником якої є Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-010907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.05.2024 12:35
Орган перевірки
07.05.2024 00:00
Документи повідомлення
01.05.2024 12:35
-
Відповідь
На Ваш запит надаємо інформацію та долучаємо відповідні документи на підставі яких було проведено закупівлю предметом якої є Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київсько
1. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм: - визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації. Додатки (файли) – Лист-обгрунтування, передпроектна пропозиція, проектно-кошторисна документація, , звіт про проведення технічного обстеження будівель і споруд, експертний звіт 2. Надаємо інформацію про посилання , що згідно п. 4 ст.10 Закон Про публічні закупівлі «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування», тому надаємо посилання на Цифрову екосистему для підзвітного управління відновленням https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-120324-4A976BD3/profile?fromFilter[location]=3210600000 https://docs.google.com/document/d/1fuPxzYR7AkOJLLXvtfZeEGT-MgdYZ_0m/edit - рішення сесії https://drive.google.com/file/d/1LS6GAb32yJaTFlCinLvdllWIPHqf2gt3/view протокол бюджетної комісії https://docs.google.com/document/d/1l3upVMjiZMJ12UkET5JQYW9GdCe0PMxN/edit попередній проєкт пояснювальної записки https://drive.google.com/drive/folders/1v0cBgbhcjjbC2nxm1DWfSM7Z6L4K5KeZ проєкт рішення
Рішеня
02.05.2024 15:32
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ». 3. У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю. 4. Надати інформацію з її документальним підтвердженням щодо того, яку посаду займала уповноважена особа Замовника - Ірина Лабжінська, станом на дату оголошення даної процедури закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.05.2024 14:03
Орган перевірки
21.05.2024 00:00
Документи повідомлення
15.05.2024 14:04
-
Відповідь
На Ваш запит надаємо інформацію та долучаємо відповідні документи на підставі яких було проведено закупівлю предметом якої є Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київсько
1.Надаємо пояснення щодо того, яким чином ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. При прийнятті рішення про визначення переможця було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» де в складі пропозиції до тендерної документації було подано учасником, саме в файлі Довідки_ листи інше rar. ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка чітко відповідає вимогам Замовника підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Надаємо інформацію, що договір про закупівлю з ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» не був укладений з переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 3. Надаємо документальне підтвердження (обґрунтування) щодо необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю. Згідно п. 49 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протоколу «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 07 травня 2024 року, якій був опублікований на тендері UA-2024-04-08-010907-a. 4. Надаємо інформацію, що уповноважена особа - Ірина Лабжінська, станом на дату оголошення даної процедури закупівлі займає посаду фахівець з публічних закупівель згідно наказу № 12-К/ТР від 10.01.2022
Рішеня
17.05.2024 12:01
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 385 812.4 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2024 00:00
Замовник:
Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
380964883474
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 385 812.4 грн.
Період подання пропозицій
до 17.04.2024 00:00
Замовник:
Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
380964883474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності