Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для дому від Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-08-000438-a
Id Tender 10492cf37daf4d29abedbaa9a9e44d8e
План UA-P-2024-04-05-009832-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.05.2024 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 020 864.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
110 208.64 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2024 08:59 до 22.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2024 08:59
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2024 08:59
до 19.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2024 14:20
до 25.04.2024 11:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2024 11:21
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2024 11:21
до 06.05.2024 16:08
Період уточнень
з 08.04.2024 08:59 до 19.04.2024 00:00
Період оскарження
з 08.04.2024 08:59 до 19.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2024 14:20 до 25.04.2024 11:21
Період кваліфікації
з 23.04.2024 14:20 до 25.04.2024 11:21
Основні параметри
Меблі для дому
Закупівля відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України, від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 020 864.2 грн.
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Назва предмета закупівлі
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Очікувана вартість
11 020 864.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
110208,64
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
330 625.93
Аукціон
Cтарт аукціону
23.04.2024 13:51
Закінчення аукціону
23.04.2024 14:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Код ДК 021:2015
39140000-5 - Меблі для дому
Кількість
1 740
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
00000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, м. Кропивницький
Дата постачання по
15.06.2024 09:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС"
Пропозиція:
8 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "IP COM"
Пропозиція:
10 105 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"
Пропозиція:
8 198 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.04.2024 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2024 14:44
-
16.04.2024 14:26
-
Тендерна документація
12.04.2024 13:37
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Масленников Вадим Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kuvshiynov Aleksey Sergeevich
Електронна пошта
Телефон
+380522277906
Замовник
ЄДРПОУ
08541051
Назва (англійською мовою)
Housing-operating department city Kropivnitskiy
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький
Повна назва (англійською мовою)
Housing-operating department city Kropivnitskiy
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Період вимог/скарг з 25.04.2024 11:21 по 01.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2024 11:21
Довідка НАЗК
25.04.2024 11:21
-
Повідомлення про рішення
23.04.2024 14:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-08-000438-a-b1
Підписаний і діє
Номер
230
8 198 880 грн.
8 198 880 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2024
Строк дії договору з
06.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 740 (штуки)
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Номенклатура
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Кількість
1 740
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 червня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08541051

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"
Повна назва
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03972867

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2024 16:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-07-31-000017
Дата створення проекту
31.07.2024 10:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.07.2024 15:14
Дата публікації висновку про результати
21.08.2024 16:58
Дата завершення усунення порушень
05.09.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
22.08.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.07.2024 № 55-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 30.07.2024 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-08-000438-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.07.2024 00:00
Документи рішення
31.07.2024 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницький (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення уповноваженої особи від 12.04.2024 № 2/в/т/о (зі змінами), тендерну пропозицію підприємства об’єднання громадян «Кропивницьке учбово-виробниче підприємство українського товариства глухих» (далі – ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ»), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2024 № 5/в/т/о, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 06.05.2024 № 230 на суму 8 198 880,00 грн, укладений між Замовником та ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» (далі - Договір), додаткова угода від 13.06.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані Замовником 06.08.2024 через електронну систему закупівель на запити Управління від 01.08.2024 та додані до пояснень копії платіжних документів на підтвердження оплати за придбаний товар. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей » розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Крім того, в цьому ж розділі визначено, що Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Так, Замовник 25.04.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ». Однак, переможець ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» на п’ятий день, а саме 30.04.2024 надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тобто, з перевищенням строку на 1 день, чим недотримано вимоги пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно із пунктом 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей. Таким чином, Замовник, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Під час здійснення моніторингу Замовник разом з поясненням надав копії платіжних інструкцій на здійснення оплати за поставлений товар згідно укладеного Договору, сума оплати за якими склала 8 198 880,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.08.2024 00:00
Дата публікації
21.08.2024 16:58
Документи висновку
21.08.2024 16:58
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
7b84dbc9026c48c5802b2c0064531f4a
Номер протоколу
04-11/37/2024пр
Дата опублікування протоколу
08.10.2024 10:08 08.10.2024 10:08
Інформація про відкриття провадження
14.10.2024
3/404/3254/24
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
КВАРТИРНО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ м. КРОПИВНИЦЬКИЙ (КЕВ м. Кропивницький) Код ЄДРПОУ 08541051 ПРОТОКОЛ 27.08.2024 м. Кропивницький № 6 в/т/о Щодо прийняття рішення уповноваженою особою ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-08-000438-a (далі по тексту цього протоколу – моніторинг). 2. Про оприлюднення через систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про вжиття заходів. Щодо першого питання: Пунктом 3 Констатуючої частини, Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-08-000438-a, зобов’язано з огляду на встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вищезазначених вимог Висновку, уповноважену особу процедури закупівлі № UA-2024-04-08-000438-а уповноважену особу відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель відповідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства про закупівлі зобов’язано щодо недопущення в подальшому порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами. Щодо другого питання: Пунктом 3 Констатуючої частини, Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-08-000438-a, зобов’язано з огляду на встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Необхідно оприлюднити протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме даний протокол. ВИРІШИВ: 1. На виконання вищезазначених вимог Висновку, зобов’язуюсь в подальшому не допускати у своїй діяльності порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами. 2. Забезпечити оприлюднення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електрону систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме даний протокол. Уповноважена особа КЕВ м. Кропивницький Вадим МАСЛЕННИКОВ
Дата публікації
27.08.2024 14:24
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для дому» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-08-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.08.2024 17:36
Орган перевірки
07.08.2024 00:00
Документи повідомлення
01.08.2024 17:36
-
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для дому» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-08-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника - переможця ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, як це передбачено у пункті 5 розділу 3 тендерної документації: - інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі; - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - довідка в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.08.2024 17:37
Орган перевірки
07.08.2024 00:00
Документи повідомлення
01.08.2024 17:38
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит (від 1 серпня 2024 року, 17:36 ) Східного офісу держаудит служби про надання пояснення замовника у закупівлі UA-2024-04-08-000438-a
На наявну в електронній системі закупівель інформацію про проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для дому» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-08-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, я, Уповноважена особа Квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницького, Вадим МАСЛЕННИКОВ, надаю відповідні пояснення (інформацію та документи) з наступних висвітлених у запиті питань: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі». 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі запиту цінових пропозицій № 752 від 02.04.2024 року. Додаємо відповідні документи, що підтверджують розрахунки та аналіз: • Документ 1: Запит цінових пропозицій до ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», ТОВ «МК МЕТАЛ ТРЕЙД», ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», ТОВ «УКРВІДБУДОВА», ПГОІ «Елкон – дизайн» із визначенням у такому запиті технічних умов товару Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024). Пропозиція надати цінові пропозиції до 09:00 год. 04.04.2024 року. • Документ 2: Комерційна пропозиція Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «Елкон – Дізайн» (Вих. № 37 від 02.04.2024). • Документ 3: Цінова пропозиція ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ ЦВП УТОГ» станом на 02.04.2024. • Документ 4: Комерційна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МК МЕТАЛ ТРЕЙД» (Вих.№ 04/04 від 04 квітня 2024 р.). Замовником отримано та проаналізовано документи від постачальників з детальним описом товарів та цін на основі чого здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики меблів визначено на підставі листа Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України на заміну ТС МОУ.32406-001:2024 (01) розроблено технічну специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02) щодо вимог ліжок двоярусних розбірних. З метою встановлення єдиних технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі (ліжко двоярусне розбірне), було проведено моніторинг ринку цін і уточнено інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і відносно технічної специфікації Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). Додаємо відповідні документи, що містять детальну інформацію: • Документ 1: Технічна специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). 3. Визначення очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було здійснено запит цінових пропозицій від 02.04.2024 року № 752, отримано відповіді від запитуваних суб’єктів господарювання та складено Протокол № 0/в/т/о від 03.04.2024 року, яким вирішено, що очікувана вартість предмета закупівлі, а саме Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024) становить 11 020 864,20 грн з ПДВ. Додаємо відповідні документи, що підтверджують надану інформацію: • Документ 1: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. Посилання на вебсайт: Інформація щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена за посиланням: Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-04-05-009832-a (Публічне посилання на план: https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-04-05-009832-a); Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-000438-a (Публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-04-08-000438-a/lot-18c9bec0695bbd03b8ce6ad65a4a2efd). Ці пояснення та додані до них документи надаємо через електронну систему закупівель, у встановлені чинним законодавством строки, а саме, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Східного офісу держаудит служби про надання пояснення у закупівлі UA-2024-04-08-000438-a (від 1 серпня 2024 року, 17:36). Додатки: 1. Запит цінових пропозицій до ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», ТОВ «МК МЕТАЛ ТРЕЙД», ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», ТОВ «УКРВІДБУДОВА», ПГОІ «Елкон – дизайн» із визначенням у такому запиті технічних умов товару Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024). Пропозиція надати цінові пропозиції до 09:00 год. 04.04.2024 року. 2. Комерційна пропозиція Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «Елкон – Дізайн» (Вих. № 37 від 02.04.2024). 3. Цінова пропозиція ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ ЦВП УТОГ» станом на 02.04.2024. 4. Технічна специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). 5. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. 6. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. Уповноважена особа квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницький _______________ /Вадим МАСЛЕННИКОВ/
Рішеня
06.08.2024 14:56
Замовник
Документи повідомлення
06.08.2024 18:56
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На наявну в електронній системі закупівель інформацію про проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для дому» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-08-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, я, Уповноважена особа Квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницького, Вадим МАСЛЕННИКОВ, надаю відповідні пояснення (інформацію та документи) з наступних висвітлених у запиті питань: «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі». 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено на підставі запиту цінових пропозицій № 752 від 02.04.2024 року. Додаємо відповідні документи, що підтверджують розрахунки та аналіз: • Документ 1: Запит цінових пропозицій до ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», ТОВ «МК МЕТАЛ ТРЕЙД», ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», ТОВ «УКРВІДБУДОВА», ПГОІ «Елкон – дизайн» із визначенням у такому запиті технічних умов товару Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024). Пропозиція надати цінові пропозиції до 09:00 год. 04.04.2024 року. • Документ 2: Комерційна пропозиція Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «Елкон – Дізайн» (Вих. № 37 від 02.04.2024). • Документ 3: Цінова пропозиція ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ ЦВП УТОГ» станом на 02.04.2024. • Документ 4: Комерційна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МК МЕТАЛ ТРЕЙД» (Вих.№ 04/04 від 04 квітня 2024 р.). Замовником отримано та проаналізовано документи від постачальників з детальним описом товарів та цін на основі чого здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики меблів визначено на підставі листа Центрального управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України на заміну ТС МОУ.32406-001:2024 (01) розроблено технічну специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02) щодо вимог ліжок двоярусних розбірних. З метою встановлення єдиних технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі (ліжко двоярусне розбірне), було проведено моніторинг ринку цін і уточнено інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і відносно технічної специфікації Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). Додаємо відповідні документи, що містять детальну інформацію: • Документ 1: Технічна специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). 3. Визначення очікуваної вартості: Очікувана вартість закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було здійснено запит цінових пропозицій від 02.04.2024 року № 752, отримано відповіді від запитуваних суб’єктів господарювання та складено Протокол № 0/в/т/о від 03.04.2024 року, яким вирішено, що очікувана вартість предмета закупівлі, а саме Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024) становить 11 020 864,20 грн з ПДВ. Додаємо відповідні документи, що підтверджують надану інформацію: • Документ 1: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. Посилання на вебсайт: Інформація щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена за посиланням: Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-04-05-009832-a (Публічне посилання на план: https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-04-05-009832-a); Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-000438-a (Публічне посилання на закупівлю: https://zakupivli.pro/gov/tenders/UA-2024-04-08-000438-a/lot-18c9bec0695bbd03b8ce6ad65a4a2efd). Ці пояснення та додані до них документи надаємо через електронну систему закупівель, у встановлені чинним законодавством строки, а саме, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Східного офісу держаудит служби про надання пояснення у закупівлі UA-2024-04-08-000438-a (від 1 серпня 2024 року, 17:36). Додатки: 1. Запит цінових пропозицій до ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», ТОВ «МК МЕТАЛ ТРЕЙД», ТОВ «ТЕКСТРЕЙД ЛЛС», ТОВ «УКРВІДБУДОВА», ПГОІ «Елкон – дизайн» із визначенням у такому запиті технічних умов товару Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024). Пропозиція надати цінові пропозиції до 09:00 год. 04.04.2024 року. 2. Комерційна пропозиція Підприємства, яке засноване на власності об’єднання громадян «Елкон – Дізайн» (Вих. № 37 від 02.04.2024). 3. Цінова пропозиція ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ ЦВП УТОГ» станом на 02.04.2024. 4. Технічна специфікація Міністерства оборони України ТС МОУ.32406-001:2024 (02). 5. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. 6. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0/в/т/о від 03.04.2024 року. Уповноважена особа квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницький _______________ /Вадим МАСЛЕННИКОВ/
Рішеня
06.08.2024 15:06
Замовник
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит (від 1 серпня 2024 року, 17:37 ) Східного офісу держаудит служби про надання пояснення замовника у закупівлі UA-2024-04-08-000438-a
На наявну в електронній системі закупівель інформацію про проведення моніторингу закупівлі товару «Меблі для дому» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-08-000438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, я, Уповноважена особа Квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницького, Вадим МАСЛЕННИКОВ, надаю відповідні пояснення (інформацію та документи) з наступних висвітлених у запиті питань: «1. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника - переможця ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, як це передбачено у пункті 5 розділу 3 тендерної документації: - інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача; - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі; - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - довідка в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». 24.04.2024, Протоколом № 5/в/т/о щодо прийняття рішення уповноваженою особою прийнято рішення визнати учасника - ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-04-08-000438-a та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі. У тендерній документації до Закупівлі UA-2024-04-08-000438-a (надалі за текстом – Закупівля), що її «ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницький, протоколом № 2/в/т/о від 12.04.2024р., Вадимом МАСЛЕННИКОВИМ, від переможців закупівлі вимагається: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи , встановлені в додатку 1 (для переможця)». «Переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб,які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/сформований/ отриманий в поточному році Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що службову (посадову) особу переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункті 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Крім того, від учасника – переможця вимагалась заповнена Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному в тендерній документації. Додати документи переможця ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» можна було до: 29.04.2024 23:59. ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» у строк до 29.04.2024 23:59 дійсно не підвантажив до електронної системи закупівель в Prozorro документи, що вимагались від переможця Закупівлі, але натомість 29.04.2024, такий учасник письмово звернувся до Замовника та надав лист Вих.№ 02/47-а (надалі за текстом – Лист), у якому попередив та вказав про те, що ним надаються документи переможця у процедурі Закупівлі в паперовому вигляді, оскільки через технічний збій серверу підприємства відсутня можливість їх завантажити. Кім того, ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ», Листом повідомив Замовника про те, що при першій можливості зобов’язується завантажити документи переможця в електронну систему закупівель: 1. Цінова пропозиція; 2. Витяг про відсутність судимості керівника; 3. Довідка щодо корупції на керівника; 4. Довідка – гарантія про відсутність негативного досвіду між замовником та постачальником; 5. Проект договору оновлений. Втім, 30.04.2024, ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ», з порушенням встановлених строків, але завантажив вже попередньо переглянуті та перевірені Замовником у паперовому вигляді документи переможця, з урахуванням чого його пропозицію не було відхилено Замовником враховуючи наступні обставини: По-перше. Учасник ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» надав докази технічних проблем із завантаженням документів в електронну систему закупівель, зокрема, на електронну адресу Замовника надано підтверджені довідки, супровідний лист та документи переможця від учасника - переможця. Це дало змогу Замовнику переконатись у відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника – переможця, вчасно та у встановлені строки перевірити його документи переможця і переконатись у відповідності прийнятого щодо нього рішення. Крім того, варто врахувати і той факт, що на електронному майданчику вчасно, з 25.04.2024 11:21, сформовано Довідку НАЗК, яка містить відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у якій зазначено, що «За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення» відносно ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ». Також, Замовник звертає увагу, що учасником ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ» в електронній системі закупівель Prozorro, попередньо надано достовірну інформацію від учасника у вигляді відповідей на вимоги за критеріями закупівлі, що ще раз підтверджує відповідність наданих учасником - переможцем документів у його статусі як «кваліфікація переможця». По-друге. Замовником було прийнято рішення про прийняття пропозиції ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ», враховуючи поточні обставини та функціональні можливості такого учасника, оскільки інші документи тендерної пропозиції ним були надані вчасно та повною мірою відповідали вимогам тендерної документації. Технічний збій об’єктивно ускладнв виконання вимог тендерної документації в установлені строки ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ». По-третє. Враховуючи принцип пропорційності, що передбачає, що покарання повинно відповідати тяжкості порушення, незначна затримка у наданні документів шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель Prozorro, не вплинула на об'єктивність оцінки тендерної пропозиції ПОГ «КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ». При цьому, всі документи, необхідні для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам, були подані, хоча й із запізненням. По-четверте. ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» виявився учасником, який запропонував найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що відповідала технічним та якісним вимогам. Відхилення пропозиції цього учасника могло призвести до порушення принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Наголошуємо на тому, що цінова пропозиція учасника-переможця була найбільш конкурентоспроможною, що дозволило забезпечити крім того найбільш економічно вигідні умови закупівлі для Замовника. Це є важливим аспектом ефективного використання державних коштів. По-п’яте. Після подолання технічних проблем, 30.04.2024, учасник ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» все ж надав всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією, включаючи: ? Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення. ? Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». ? Довідку в довільній формі про відсутність притягнення до відповідальності за використання дитячої праці чи торгівлю людьми. ? Довідку про відсутність укладених договорів, за якими були невиконані зобов'язання, що призвели до застосування санкцій тощо, що в свою чергу підтвердило відповідність і відповідальність такого учасника у можливості виконання заявлених ним вимог. З огляду на викладене вище, рішення про не відхилення тендерної пропозиції ПОГ «Кропивницьке УВП УТОГ» було прийнято на підставі об’єктивних обставин, підтверджених документально, та з дотриманням принципів добросовісності, та недискримінації учасників, також з дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності. В подальшому, всі дії замовника були спрямовані на забезпечення належного виконання договору та відповідність вимогам законодавства в межах можливостей. Замовник з моменту оголошення процедури Закупівлі і до її завершення, діяв з добрими намірами, прагнучи забезпечити поставку необхідних товарів (меблів) вчасно і без затримок, що особливо важливо в умовах воєнного стану. Звертаємо особливу увагу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, що договір про закупівлю за державні кошти № 230 від 06.05.2024 станом на 24.06.2024 повністю виконано у частині поставки товарів, які є предметом договору, та у частині здійснення розрахунків по такому договору. У пункті 4 Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зазначено, що «у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону». Відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом -Закон), Замовник має право на оприлюднення інформації про закупівлю: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Договір про закупівлю за державні кошти № 230 від 06.05.2024 станом на 24.06.2024 є повністю виконаний, але Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, оскільки керуючись нормами ст. 10 Закону, має право звітувати після закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, тобто, 31.12.2024. Відтак, Договір було повністю виконано ще до початку проведення моніторингу, який розпочався 31.07.2024. На день створення об'єкта моніторингу, всі умови договору про закупівлю були виконані Сторонами по такому договору у встановлені строки, і всі товари були передані відповідно до умов договору, в тому числі Замовником повністю проведено оплату по такому договору про Закупівлю. Відповідно до чинного законодавства, Замовник має право публікувати звіт про виконання договору після завершення строку його дії. Це передбачено для забезпечення конфіденційності та захисту інтересів обох сторін договору на час його дії. Таким чином, звіт про виконання договору Замовником буде опубліковано після завершення строку дії договору, що повністю відповідає законодавчим нормам та умовам укладеного договору. Враховуючи викладене у цих поясненнях, Замовник переконаний, що ним дотримано вимоги проведення процедури Закупівлі, дотримано всіх принципів здійснення процедури Закупівлі із врахуванням технічних можливостей учасників, зокрема, переможця торгів. Замовник гарантує, щодо належним чином публікації звіту про виконаний договір про закупівлю у строки передбачені вимогами чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель. Ці пояснення та додані до них документи надаємо через електронну систему закупівель, у встановлені чинним законодавством строки, а саме, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Східного офісу держаудит служби про надання пояснення у закупівлі UA-2024-04-08-000438-a (від 1 серпня 2024 року, 17:37). Додатки: 1. Протокол №5/в/т/о від 24.04.2024. 2. Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 3. Лист учасника Вих.№ 02/47-а від 29.04.2024. 4. Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 230 від 06 травня 2024 року. 5. Додаткова угода № 1 до Договору № 230 від 06 травня 2024 року, від 13 червня 2024 р. 6. Докази виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти № 230 від 06 травня 2024 року (Платіжні інструкції). Уповноважена особа квартирно-експлуатаційного відділу м. Кропивницький _______________ /Вадим МАСЛЕННИКОВ/
Рішеня
06.08.2024 15:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 020 864.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 09:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький
Контактний телефон:
+380522277906
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 020 864.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2024 09:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький
Контактний телефон:
+380522277906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності