Показати схожі тендери

Закупівля 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент) від Військова частина А3160.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-05-011395-a
Id Tender 3a19fdd953b1417cbeb6a02962cbd04f
План UA-P-2024-04-05-013910-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.05.2024 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 372 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
273 720 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.04.2024 18:14 до 15.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.04.2024 18:14
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.04.2024 18:14
до 12.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:22
до 17.05.2024 12:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.05.2024 14:30
до 23.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.05.2024 12:24
до 31.05.2024 09:37
Період уточнень
з 05.04.2024 18:14 до 12.04.2024 00:00
Період оскарження
з 05.04.2024 18:14 до 12.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:22 до 17.05.2024 12:24
Період кваліфікації
з 15.04.2024 13:22 до 17.05.2024 12:24
Основні параметри
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
27 372 000 грн.
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Очікувана вартість
27 372 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
273720,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.04.2024 12:29
Закінчення аукціону
15.04.2024 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
12 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.08.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за прийнятий Товар належної якості та кількості проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунку-фактури (2 примірники) (далі – рахунок) протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати отримання і прийняття (та передачі на зберігання) Замовником Товару та отримання рахунків-фактур, за умови надходження коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
Пропозиція:
23 988 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО"
Пропозиція:
20 958 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМ. СВІТЛАНИ КОВАЛЬСЬКОЇ"
Пропозиція:
31 212 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ"
Пропозиція:
24 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПВТП "СеміксБуд"
Пропозиція:
26 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРВАСАМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
19 020 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
Пропозиція:
20 685 480 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.04.2024 12:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Проха Людмила Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380463126330
Замовник
ЄДРПОУ
26614001
Назва (англійською мовою)
Military unit A3160
Повна назва
Військова частина А3160
Повна назва (англійською мовою)
Military unit A3160
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 11.05.2024 14:30 по 17.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
11.05.2024 14:28
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
15.04.2024 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРВАСАМ УКРАЇНА" ЄДРПОУ 38123471, яка за результатом аукціону визначена найнижчою, розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації, та виявлено невідповідності, а саме: Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням – не надано учасником. У складі пропозиції учасник також має надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо з засновником учасника є інша юридична особа. Витяг з ЄДР дата та час формування витягу: 13.03.2024 15:56:07 - Надати висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1 – не надано Учасником. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити інформацію про: - Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням,копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням . - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі. - висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1.
Створено
10.05.2024 08:19
Надати до
11.05.2024 08:19
Період вимог/скарг з 14.05.2024 18:04 по 20.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
14.05.2024 18:03
-
documentType.award.awardNotice
11.05.2024 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пропозицію ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ ЄДРПОУ 37354345, яка за результатом аукціону визначена наступною, найнижчою, розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації, та виявлено невідповідності, а саме: Вимога Розділ 3 , «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція повинна складатися з: Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкту договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) – не надано Учасником. - п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. – не надав Учасник. Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» -п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням – надано учасником документ «20_[14-04-2024 22.50.28]Договір оренди АБ Столичний.pdf» Договір та додаткові угоди до нього. У додатковій угоді № 5 від 30.11.2022 року п.1 строк Договору до 31.12.2023 р. п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників- не надано Учасником. п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують факт поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору)- не надано Учасником У складі пропозиції учасник також має надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо з засновником учасника є інша юридична особа. Витяг з ЄДР дата та час формування витягу: Дата та час формування витягу: 07.03.2024 10:06:04 - Надати висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1 – не надано Учасником. Враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 млн. гривень підтвердити наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити інформацію про: - Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)- завірений Учасником. - довідку у довільній формі про незалучення (або залучення) субпідрядників / співвиконавців - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням (строк дії договору має бути актуальним на момент проведення даної процедури) - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копії документів, що підтверджують факт поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору) – стосується аналогічного договору. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, - висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1 - Враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 млн. гривень підтвердити наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Створено
13.05.2024 12:17
Надати до
14.05.2024 12:17
Період вимог/скарг з 17.05.2024 12:24 по 23.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.05.2024 12:24
Довідка НАЗК
17.05.2024 12:23
-
17.05.2024 12:23
documentType.award.awardNotice
14.05.2024 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.04.2024 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога відповідно додатку 2 до документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують факт поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору) – відповідно до документу завантаженому у складі тендерної пропозиції «62_[13-04-2024 15.04.58]12. Досвід Договір 20-03-24.pdf» п,1.8. «Поставка товару здійснюєrься Постачальником у узгоджені терміни, але не пізніше 30 квітня 2024р.» разом з тим завантажено документ «60_[13-04-2024 15.04.58]12. Довідка досвід.pdf» в якому зазначено, що вказаний договір у стадії виконання. – узгодити два документа, та надати додаткові угоди, якщо такі були. У складі пропозиції учасник також має надати: - Надати висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1 – не надано Учасником. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити інформацію про: - висновок ВП МОУ щодо спроможності підприємства на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1 - узгодити документи стосовно аналогічного договору, та надати додатково інформацію. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Створено
16.05.2024 11:07
Надати до
17.05.2024 11:07
Договір
UA-2024-04-05-011395-a-b1
Завершився
Номер
73
20 958 000 грн.
17 465 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2024
Строк дії договору з
28.05.2024
по
25.12.2024
Сума оплати за договором
20 958 000
Сума оплати за договором без ПДВ
17 465 000
Номенклатура
12 000 (штуки)
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Номенклатура
44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (або еквівалент)
Кількість
12 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 746.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 серпня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3160
Повна назва
Військова частина А3160
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26614001

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО"
Повна назва
ТОВ "АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43173964

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.05.2024 09:36
Підписаний договір
31.05.2024 09:37
-
15.01.2025 08:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-04-000058
Дата створення проекту
04.06.2024 09:56
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
04.06.2024 11:13
Дата публікації висновку про результати
21.06.2024 15:36
Дата завершення усунення порушень
27.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2024-04-05-011395-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2024 00:00
Документи рішення
04.06.2024 11:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3160 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024 № 180, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БАРВАСАМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БАРВАСАМ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО»), вимоги про усунення невідповідностей до 11.05.2024, 14.05.2024, 17.05.2024, протокол уповноваженої особи від 22.04.2024 № 207 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протоколи уповноваженої особи від 11.05.2024 № 267 та від 14.05.2024 № 272, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 28.05.2024 № 73 на загальну суму 20 958 000,00 гривень, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.06.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БАРВАСАМ УКРАЇНА», ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «АЛД ІНЖИНІРИНГ ТА БУДІВНИЦТВО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.06.2024 00:00
Дата публікації
21.06.2024 15:36
Документи висновку
21.06.2024 15:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пірамід загороджувальних ПЗ-1 (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-011395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.06.2024 15:30
Орган перевірки
12.06.2024 00:00
Документи повідомлення
06.06.2024 15:30
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пірамід загороджувальних ПЗ-1 за закупівлею ID:UA-2024-04-05-011395-a, надаємо наступну інформацію. А саме: 1. Потреба у закупівлі вищезазначеного товару визначена Розпорядженням КСП ЗСУ від 18.01.2024 р. №343\1018 та від 01.02.2024 р. №343\2137. 2. Потреба про місце постачання вищезазначеного товару визначена Розпорядженням КСП ЗСУ від 15.02.2024 р. №343\3172. 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені НВРЗІО та ДР УІВ КСП ЗСУ 4. Орієнтовна вартість предмета закупівлі на початковому етапі визначена відповідно до Додатку Розпорядження КСП ЗСУ від 01.02.2024 р №343\2137. 5. Запущена перша процедура закупівлі ID:UA-2024-02-20-005593-a, яка не відбулась через відсутність учасників. 6. Запущена друга процедура закупівлі з аналогічною очікуваною вартістю ID:UA-2024-03-06-013521-a – торги відмінено, через відхилення пропозицій Учасників, у яких відсутні позитивні висновки військового представництва МОУ про спроможність виготовляти предмет закупівлі. 7. Лист про причини перегляду очікуваної вартості предмета закупівлі до КСП ЗСУ від 03.04.2024 р №906\773. 8. Відповідь на лист військової частини А3160 від 03,04,2024 р №906\773 від Начальника інженерних військ - начальника Управління інженерних військ КСП ЗСУ від 04.04.2024 р. №343\6744. 9. Акт моніторингу цін військової частини А3160 від 03.04.2024 р. 10. Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3190) від АТ «ЗЗБК ім. Світлани Ковльської» 11. Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3192) від ПАТ «БКБМ» 12. Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3191) від ПрАТ «АБ Столичний» 13. Протокол уповноваженої особи військової частини А3160 від 15.04.2024 року №180 14. Інформація та скріншот її подання на електронний майданчик. Вищезазначені документи показують хронологію подій та рішень уповноваженої оосби військової частини А3160, щодо виконання завдань у закупівлі. Додатки надаються: 1) Розпорядженням КСП ЗСУ від 18.01.2024 р. №343\1018 – 1 арк.; 2) Розпорядженням КСП ЗСУ від 01.02.2024 р. №343\2137 –3 арк.; 3) Розпорядженням КСП ЗСУ від 15.02.2024 р. №343\3172. – 1 арк.; 4) Технічні вимоги до предмета закупівлі – 2 арк.; 5) Лист про причини перегляду очікуваної вартості предмета закупівлі до КСП ЗСУ від 03.04.2024 р №906\773 – 1 арк.; 6) Відповідь на лист військової частини А3160 від 03.04.2024 р №906\773 від Начальника інженерних військ - начальника Управління інженерних військ КСП ЗСУ від 04.04.2024 р. №343\6744 – 1 арк.; 7) Акт моніторингу цін військової частини А3160 від 03.04.2024 р. – 1 арк.; 8) Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3190) від АТ «ЗЗБК ім. Ковльської» - 2 арк.; 9) Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3192) від ПАТ «БКБМ» - 1 арк.; 10) Комерційна пропозиція ( вх. А3160 від 02.04.2024 р №3191) від ПрАТ «АБ Столичний»- 1 арк.; 11) Протокол уповноваженої особи військової частини А3160 від 15.04.2024 року №180 – 1 арк.; 12) Інформація та скріншот її подання на електронний майданчик – 4 арк.
Рішеня
07.06.2024 16:41
Замовник
Документи повідомлення
07.06.2024 16:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 372 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина А3160
Контактний телефон:
380463126330
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 372 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2024 00:00
Замовник:
Військова частина А3160
Контактний телефон:
380463126330
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності