Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021-2015 (CPV) 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)) від КП Черкаська служба чистоти".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-02-010987-a
Id Tender ca48db992e984879b4862bd6b22cff6f
План UA-P-2024-04-02-013035-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.05.2024 11:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
151 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2024 16:41 до 10.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2024 16:41
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2024 16:41
до 07.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2024 15:43
до 25.04.2024 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2024 12:15
до 01.05.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2024 17:41
до 10.05.2024 11:34
Період уточнень
з 02.04.2024 16:41 до 07.04.2024 00:00
Період оскарження
з 02.04.2024 16:41 до 07.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2024 15:43 до 25.04.2024 17:41
Період кваліфікації
з 10.04.2024 15:43 до 25.04.2024 17:41
Основні параметри
Код ДК 021-2015 (CPV) 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент))
Категорія замовника: Комунальне підприємство "Черкаська служба чистоти". Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. код ЄДРПОУ 03328652. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 200 000 грн.
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Очікувана вартість
30 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2024 15:20
Закінчення аукціону
10.04.2024 15:43
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (Одиниця)
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
43262000-7 - Землерийні машини
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
Дата постачання по
01.06.2024 16:46
Позиція : №2 4 (Одиниця)
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
43262000-7 - Землерийні машини
Кількість
4
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
Дата постачання по
01.06.2024 16:46
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дати поставки Товару, на підставі видаткової накладної, акту приймання-передачі товару та рахунку.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
Пропозиція:
30 192 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
27 198 168 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2024 15:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2024 16:45
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тітова Юлія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
+380472643466
Замовник
ЄДРПОУ
03328652
Назва (англійською мовою)
ME Cherkasy Purity Service
Повна назва
КП Черкаська служба чистоти"
Повна назва (англійською мовою)
ME Cherkasy Purity Service
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Івана Мазепи, буд. 117
Кваліфікація
Лот № 1 Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 15.04.2024 12:15 по 21.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Якість запропонованого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" товару не відповідає, а є гіршою якості, що заявлена Замовником у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Тобто, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:42
Період вимог/скарг з 25.04.2024 17:41 по 01.05.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.04.2024 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1) Згідно вимоги п.п.1.6 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації: Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію ПРО ЗАСНОВНИКА ТА КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції надано Довідку «Про кінцевого бенефіціарного власника Учасника» вих. № 0904/16 від 09.04.2024, в якій міститься інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" проте інформація про засновника не надана. На усунення даної невідповідності надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про ЗАСНОВНИКА учасника, зокрема: прізвище, ім’я по батькові засновника, адреса його місця проживання та громадянство. 2) Згідно вимоги п.п.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції надано документ «Технічна специфікація» вих. № 0904/06 від 09.04.2024, який містить інформацію про виробника товару - Mecalac Is Makinalari San. Ve Tic. Ltd. Sti. При перевірці інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products, встановлено, що виробником запропонованого товару є ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш". На усунення даної невідповідності надати технічну специфікацію згідно з Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації, з зазначенням виробника товару відповідно до переліку локалізованих товарів та інформації, розміщеної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. 3) Згідно вимоги п.п.1.4. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару). На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції надано Довідку вих. № 0904/12 від 09.04.2024. Проте, даний документ НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВИРОБНИКА ТОВАРУ, чим порушено вимоги п.п.1.4 Додатку 2 до Тендерної документації. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/модель товару). 4) Згідно вимоги п.п.1.4. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначені документи. На усунення даної невідповідності надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 5) Згідно вимоги п.п.1.4. Додатку 2 до Тендерної документації: Згідно Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, Постачальник, одночасно з передачею товару, надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом зі звітом про виконання договору про закупівлю (надати гарантійний лист). Учасником ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначений гарантійний лист. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист про наступне: Постачальник, одночасно з передачею товару, надає Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється Замовником в електронній системі закупівель разом зі звітом про виконання договору про закупівлю.
Створено
24.04.2024 17:29
Надати до
25.04.2024 17:29
Договір
UA-2024-04-02-010987-a-b1
Підписаний і діє
Номер
75
30 192 000 грн.
25 160 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2024
Строк дії договору з
08.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 (Одиниця)
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент)
Номенклатура
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент)
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 червня 2024 р.
Номенклатура
4 (Одиниця)
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Номенклатура
Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)
Кількість
4
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 червня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Черкаська служба чистоти"
Повна назва
КП Черкаська служба чистоти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328652

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
Повна назва
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32670703

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-13-000032
Дата створення проекту
13.05.2024 10:35
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.05.2024 13:26
Дата публікації висновку про результати
05.06.2024 17:41
Дата завершення усунення порушень
11.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2024-04-02-010987-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.05.2024 00:00
Документи рішення
13.05.2024 13:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.04.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БУДШЛЯХМАШ»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 15.04.2024 № 15-04-1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ», протокол від 22.04.2024 № 22-04-1 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БУДШЛЯХМАШ», протокольне рішення уповноваженої особи від 25.04.2024 № 25-04-1 про визначення переможцем учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БУДШЛЯХМАШ», договір про закупівлю від 08.05.2024 № 75 (далі – Договір) на суму 30 192 000,00 грн, в тому числі ПДВ – 5 032 000,00 грн, пояснення Замовника надані 20.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ БУДШЛЯХМАШ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.06.2024 00:00
Дата публікації
05.06.2024 17:41
Документи висновку
05.06.2024 17:41
-
Повідомлення
Запит
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент)) (код ДК 021-2015 (CPV) 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов абзацу третього та четвертого пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.05.2024 11:31
Орган перевірки
21.05.2024 00:00
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ За результатами розгляду запиту Держаудитслужби про надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM (або еквівалент); Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS (або еквівалент))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010987-a) повідомляємо наступне: ЩОДО ПЕРШОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На підставі комерційних пропозицій від трьох постачальників Товару отримана інформація про технічні та якісні характеристики Товару та ціни на Товар (комерційні пропозиції додаються). Найкращою за технічними, якісними характеристиками та за ціною була визначена комерційна пропозиція на Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM та Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS. Оскільки ціна на Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 990 РM та Екскаватор-навантажувач Mecalac TLB 870SS була найнижчою, а технічні та якісні характеристики – найкращими (відповідали всім потребам замовника), тому вони були взяті за основу при визначенні технічних та якісні характеристики предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до такого товару. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення (витрат) затверджений рішенням Черкаської міської ради від 04.04.2024 № 55-62 (додається (ст. 13 додатку 6 до рішення, п.2.1.9. додатку 10 до рішення)). ЩОДО ДРУГОГО ПИТАННЯ ЗАПИТУ. Умови абзацу третього та четвертого пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» застосовуються, якщо предметом закупівлі є колісні транспортні засоби. В розділі 1 «Загальні положення» Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898, регламентовано які типи колісних транспортних засобів підпадають під дію пункту 13-1 Порядку № 861. Ідентифікаційний номер транспортного засобу (англ. Vehicle Identification Number – VIN) або VIN-код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (англ. World Manufacturer Identifier - WMI). Терміни «VIN» і «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості, тобто для колісних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в органах МВС України. Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей та (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі (ЗУ «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-ІІІ; Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» від 28.11.2014 №615). Зазначені терміни не розповсюджуються на екскаватори, оскільки вони відносяться до сільськогосподарської техніки (п.1.10 Постанови КМУ №1306 від 10.10.2001р «Про правила дорожнього руху»), яка реєструється в Держпродспоживслужбі. Згідно ст.34 Закону України «Про дорожній рух», відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Реєстрація сільськогосподарської техніки здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби, згідно Постанови КМУ №694 від 08.07.2009р «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів». Тобто, отримання зазначених сертифікатів не передбачається для екскаваторів. Крім того, екскаватори відсутні в Додатку «Класифікація колісних транспортних засобів» до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються (в редакції постанови КМУ від 05.01.2021р №7). Разом з тим інформуємо, що ідентифікація екскаваторів здійснюється згідно міжнародного стандарту ISO 10261 «Машини землерийні. Система нумерації для ідентифікації виробу», в якому використовуються наступні терміни: PIN (Product identification Number) – унікальний набір з 17 буквено-цифрових символів, призначених виробником для ідентифікації; WMC (World Manufacturer Code) - перше поле PIN-коду. Буквено-цифровийкод, що позначає виробника машини; MDS (Machine Discriptor Section) - друге поле PIN-коду. Містить інформацію, що описує машину; CL (Check Letter Selction) - третє поле PIN-коду. Складається з альфа-символу в дев'ятому положенні на основі обчислення решти 16 символів PIN-коду та визначення його дійсності; MIS (Machine Indicator Section) – останнє поле PIN-коду. Відрізняє, разом з WMC і MDS, одну машину від іншої (порядковий, або серійний номер машини). Усі затверджені коди WMC публікуються Асоціацією виробників обладнання АЕМ від імені ISO 10261 в мережі Інтернет за адресою: http://www.aem.org/safety-and-technical/regulatory/world-manufacturer-code. Отже, враховуючи все вищезазначене, Замовник не встановлював у Тендерній документації вимоги відповідно до умов абзацу третього та четвертого пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», оскільки екскаватор не є колісним транспортним засобом в розумінні нормативно-правових актів України, наведених вище та отримання зазначених сертифікатів не передбачається законодавством. Крім того повідомляємо, що дана закупівля не здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Рішеня
20.05.2024 18:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
КП Черкаська служба чистоти"
Контактний телефон:
+380472643466
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.04.2024 00:00
Замовник:
КП Черкаська служба чистоти"
Контактний телефон:
+380472643466
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності