Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп) від Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-04-02-004159-a
Id Tender 3cdd4486a5a54c708897b9abf2960e36
План UA-P-2024-04-02-003869-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.04.2024 11:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 680 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 003.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.04.2024 12:03 до 11.04.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.04.2024 12:03
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.04.2024 12:03
до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.04.2024 09:01
до 12.04.2024 09:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 09:42
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 09:42
до 19.04.2024 11:04
Період уточнень
з 02.04.2024 12:03 до 08.04.2024 00:00
Період оскарження
з 02.04.2024 12:03 до 08.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 11.04.2024 09:01 до 12.04.2024 09:42
Період кваліфікації
з 11.04.2024 09:01 до 12.04.2024 09:42
Основні параметри
код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 680 грн.
код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Очікувана вартість
400 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2003,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 30 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №2 85 (штуки)
Засіб дезінфекційний Праймдезим 1л
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфекційний Праймдезим 1л
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №3 300 (штуки)
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, буд. 4
Дата постачання по
31.12.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
400 595 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2024 12:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Червона Наталія Василівна
Електронна пошта
Телефон
380577255771
Замовник
ЄДРПОУ
02003847
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Miska klinichna likarnya № 31" Harkivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Miska klinichna likarnya № 31" Harkivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
61039
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
проспект Любові Малої, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Період вимог/скарг з 12.04.2024 09:42 по 18.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2024 09:42
Довідка НАЗК
12.04.2024 09:42
-
documentType.award.awardNotice
11.04.2024 09:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-04-02-004159-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ МН-14
400 595 грн.
400 595 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
30 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
460
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
85 (штуки)
Засіб дезінфекційний Праймдезим 1л
Номенклатура
Засіб дезінфекційний Праймдезим 1л
Кількість
85
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 217
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
392
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 480
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
165
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003847

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2623701220

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.04.2024 10:57
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-28-000011
Дата створення проекту
28.03.2025 21:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 17:52
Дата публікації висновку про результати
11.04.2025 20:10
Дата завершення усунення порушень
26.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 443-41-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.03.2025 № 93 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 28.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.03.2025 № 93 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2024-04-02-004159-a 02.04.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 17:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції ФОП МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 31» Харківської міської ради (далі – КНП «Міська клінічна лікарня № 31» ХМР, Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.04.2024 № 248, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2024, тендерна пропозиція учасника ФОП МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, протокольне рішення уповноваженої особи від 12.04.2024 № 260 про визначення учасника ФОП МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2024, договір про закупівлю товарів від 19.04.2024 № МН-14, додаткові угоди до договору від 19.04.2024 № МН-14, а саме: від 27.12.2024 № 1; від 30.12.2024 № 2; від 18.03.2025 № 3, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.04.2025, 09.04.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору встановлено наступне. За результатами процедури закупівлі Замовником укладено з ФОП МАУРІНА НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА договір від 19.04.2024 № МН-14 (далі - Договір). В подальшому додатковою угодою від 18.03.2025 № 3 до Договору сторони у зв’язку з коливанням ціни товару на ринку, дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару, не збільшуючи при цьому додаткової суми Договору. З огляду на викладене та керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 02.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу збільшення ціни за одиницю товару. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, Замовник в поясненні від 04.04.2025, зокрема, зазначив: «…Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Таким чином, на підставі вищезазначеного Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору від 19.04.2024 року № МН-14, додаткова угода від 18.03.2025 року № 3 (Лист від 27.02.2025 року ФОП Мауріна Наталія Василівна, лист від ТОВ «НВП «ВІЛАН».» (інформацію завантажено у файлах: (Лист відповідь на запит (Продукція для чищення).pdf, Довідка збільшення ціни МН-14.pdf). Аналізом документів щодо наявності підстав для внесення змін до Договору шляхом укладання додаткової угоди від 18.03.2025 року № 3 встановлено, що вищезазначені листи ФОП Мауріна Наталія Василівна від 27.02.2025 року, ТОВ «НВП «ВІЛАН» (б/д) містять повідомлення постачальників, що на деякі групи товарів вони змушені змінити (підвищити) ціну на товар. Таким чином, у відповіді Замовником надано пояснення, яким не обгрунтовано зміну ціни за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку), оскільки зазначені листи не містять інформації щодо коливання цін. Враховуючи вищенаведене, та те що Замовником не надано в електронній системі закупівель жодного документу, яким би було підтверджено саме коливання ціни за одиницю товару, на який Замовник відповідно до додаткової угоди від 18.03.2025 року № 3 до Договору змінював ціну у бік зростання, Замовником порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Особливостей та пункту 11.1.2 розділу XI Договору. В ході проведення моніторингу Замовником 07.04.2025 опубліковано Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-04-02-004159-a. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 19 Особливостей передбачено випадки для внесення змін до істотних умов договору. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особоливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Замовником на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей до договору вносилися зміни щодо ціни за одиницю товару, про що укладена відповідна додаткова угода. При цьому, в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вказано випадок, що не відповідає реальному змісту внесених змін. Так, додатковою угодою від 18.03.2025 № 3 керуючись зокрема пунктом 11.1.2. Договору, та у зв'язку з коливанням ціни товару на ринку, дійшли згоди щодо збільшення ціни за одиницю товару, не збільшуючи при цьому додаткової суми Договору. Так, у відповідності до Специфікації (додаток 2 до договору № МН-14 від 19.04.2024) зазначена ціна за одиницю виміру: Засіб дезінфекційний Праймдезим, 1л 1338,00 грн, Засіб дезінфікуючий «Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept), 1000 мл з дозуючим тригером 431,00 гривень. До цього, у відповідності до Специфікації (додаток 1 до договору № МН-14 від 19.04.2024) з урахуванням додаткової угоди від 27.12.2024 № 1, була зазначена ціна за одиницю виміру: Засіб дезінфекційний Праймдезим, 1л 1217,00 грн, Засіб дезінфікуючий «Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept), 1000 мл з дозуючим тригером 392,00 гривень. Пунктом 11.1.2. Договору визначено випадок зміни істотних умов цього Договору: погодження зміни ціни за одиницю товару в Договорі у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору або останнього внесення змін до Договору в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі на момент його укладення. При цьому, в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вказано випадок: «Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)». Отже, на порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону, до повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю Замовником вказано випадок для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті, що не відповідає фактичній підставі для внесення змін до Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.04.2025 00:00
Дата публікації
11.04.2025 20:10
Документи висновку
11.04.2025 20:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)», очікуваною вартістю 400680,00 з ПДВ гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-02-004159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Документи, що підтверджують коливання ціни та стали підставою для внесення змін до договору про закупівлю товарів від 19.04.2024 № МН-14 (за результатами процедури закупівлі ID UA-2024-04-02-004159-a). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.04.2025 10:42
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 10:43
-
Відповідь
Лист відповідь на запит від 04.04.2025 № 327/0/695-25
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень у межах проведення моніторингу UA-М-2025-03-28-000011 процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-004159-а та повідомляє по наступним питанням: 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Замовником відповідно потреби на 2024 рік проводився моніторинг ринкових цін та асортименту товару (у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, прайс-листах тощо) так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій де визначається очікувана вартість даного предмета закупівлі та складається річний план закупівель в межах затвердженого бюджетного призначення відповідно затвердженого фінансового плану на 2024 рік. Очікувана вартість товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розмір бюджетного призначення, був визначений за результатами аналізу обсягу потреби та вартості за одиницю (Комерційні пропозиції додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів на лікарські засоби. До формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були залучені фахівці лікарні, які відповідають за подальше використання даного товару (Надана потреба на 2024 рік на лікарські засоби, лабораторні реактиви). 2. Документи, що підтверджують коливання ціни та стали підставою для внесення змін до договору про закупівлю товарів від 19.04.2024 № МН-14 (за результатами процедури закупівлі ID UA-2024-04-02-004159-a). Відповідь: Умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пункту 19 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Таким чином, на підставі вищезазначеного Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору від 19.04.2024 року № МН-14, додаткова угода від 18.03.2025 року № 3 (Лист від 27.02.2025 року ФОП Мауріна Наталія Василівна, лист від ТОВ «НВП «ВІЛАН» додаються).
Рішеня
04.04.2025 13:34
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)», очікуваною вартістю 400680,00 з ПДВ гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-02-004159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі» Медико-технічних вимог та кількісних характеристик предмета закупівлі ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ ТД у розрізі найменування товару передбачені медико-технічні вимоги, зокрема: -п.1 « Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл» «… Для підтвердження відповідності вимогам надати порівняльну таблицю з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу. Засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO9001 (ДСТУ ISO 9001), ISO14001 (ДСТУ ISO 14001), ISO22000 (ДСТУ ISO 22000)(наявність копії сертифікату виробника)».. - Враховуючи вищевикладене, необхідно пояснити, яким чином виконано учасником вимогу ТД щодо підтвердження відповідності вимогам в частині надання порівняльної таблиці з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу; виготовлення засобу на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO9001 (ДСТУ ISO 9001), ISO14001 (ДСТУ ISO 14001), ISO22000 (ДСТУ ISO 22000)(наявність копії сертифікату виробника). 2.Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі» Медико-технічних вимог та кількісних характеристик предмета закупівлі ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ ТД у розрізі найменування товару передбачені медико-технічні вимоги, зокрема: -п.5 «Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл». «…Для підтвердження відповідності вимогам надати порівняльну таблицю з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу. Засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000 (наявність копії сертифікату виробника)».. - Враховуючи вищевикладене, необхідно пояснити, яким чином виконано учасником вимогу ТД щодо підтвердження відповідності вимогам в частині надання порівняльної таблиці з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу; виготовлення засобу на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000 (наявність копії сертифікату виробника). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.04.2025 12:29
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 12:31
-
Відповідь
Лист пояснення від 09.04.2025 року № 338/0/695-25
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень у межах проведення моніторингу UA-М-2025-03-28-000011 процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-004159-а та повідомляє по наступним питанням: 1. Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі» Медико-технічних вимог та кількісних характеристик предмета закупівлі ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ ТД у розрізі найменування товару передбачені медико-технічні вимоги, зокрема: -п.1 « Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл» «… Для підтвердження відповідності вимогам надати порівняльну таблицю з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу. Засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO9001 (ДСТУ ISO 9001), ISO14001 (ДСТУ ISO 14001), ISO22000 (ДСТУ ISO 22000) (наявність копії сертифікату виробника)».. - Враховуючи вищевикладене, необхідно пояснити, яким чином виконано учасником вимогу ТД щодо підтвердження відповідності вимогам в частині надання порівняльної таблиці з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу; виготовлення засобу на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO9001 (ДСТУ ISO 9001), ISO14001 (ДСТУ ISO 14001), ISO22000 (ДСТУ ISO 22000)(наявність копії сертифікату виробника). Відповідь: Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл-- виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ, про що вказано в Інструкції Комбіцид - Розділ.1 Загальні положення - 1.2 Фірма - виробник. Порівняльна таблиця надається у випадку надання еквіваленту, але в даному випадку еквівалент не надавався. Всі копії підтверджуючих документів на товар були надані згідно гарантійного листа при поставці товару на кожну партію. 2. Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі» Медико-технічних вимог та кількісних характеристик предмета закупівлі ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ ТД у розрізі найменування товару передбачені медико-технічні вимоги, зокрема: -п.5 «Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл». «…Для підтвердження відповідності вимогам надати порівняльну таблицю з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу. Засіб повинен бути виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000 (наявність копії сертифікату виробника)».. - Враховуючи вищевикладене, необхідно пояснити, яким чином виконано учасником вимогу ТД щодо підтвердження відповідності вимогам в частині надання порівняльної таблиці з посиланням на пункт або розділ в Інструкції запропонованого засобу; виготовлення засобу на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ ISO 9001, ISO/ ДСТУ ISO 14001, ISO/ ДСТУ ISO 22000 (наявність копії сертифікату виробника). Відповідь: Засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл- виготовлений на виробництві сертифікованому згідно стандарту ISO/ ДСТУ, про що вказано в Інструкції Неоцид - Розділ.1 Загальні положення - 1.2 Фірма - виробник. Порівняльна таблиця надається у випадку надання еквіваленту, але в даному випадку еквівалент не надавався. Всі копії підтверджуючих документів на товар були надані згідно гарантійного листа при поставці товару на кожну партію.
Рішеня
09.04.2025 14:18
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Лист щодо порушення від 14.04.2025 року № 346/0/695-25
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради уважно вивчило інформацію про результати моніторингу UA-М-2025-03-28-000011 закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі UA-2024-04-02-004159-а «ДК 021:2015 код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (39831240-0 Засоби для чищення) НК 024:2023 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (Засіб дезінфікуючий «Комбіцид (COMBICID)», 1000 мл; засіб дезінфекційний Праймдезим 1л; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)”, 1000 мл з дозуючим тригером; засіб дезінфікуючий “Бланідас Аеросепт (Blanidas Aerosept)” 5000 мл; засіб дезінфікуючий «Неоцид (NEOCID)», 1000 мл; засіб дезінфікуючий «Неосептін Перевін (серветки)» для УЗД, 120 шт в уп)» та повідомляє, що були здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема була притягнута до відповідальності Уповноважена особа в сфері Державних закупівель Червона Н.В. шляхом винесення попередження за допущені порушення.
Висновку
14.04.2025 17:04
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2025 17:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 680 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577255771
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 680 грн.
Період подання пропозицій
до 11.04.2024 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577255771
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності