«Капiтальний ремонт гуртожитку по вул. Садова, 9 в м. Андрушiвка» - 1 робота
Код ДК 021:2015
45000000-7 -
Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
13401, Україна, Житомирська область, Андрушівка, вул.Садова, 9
Дата постачання по
31.12.2024 09:55
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.04.2024 09:51
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Порушення, виявлене в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ПРОЄКТБУДІНВЕСТ" (при складанні ціни тендерної пропозиції (договірна ціна), що формується на підставі вартості підрядних робіт, враховано кошти на покриття ризиків (які включаються до її складу) в розмірі 2,4 %, а не в розмірі до 1,5%, що не відповідає чинному законодавству, а саме вимогам п. 5.31 р. V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва») не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупіві відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2024
№ 35-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2024 № 35-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-04-01-001032-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства Андрушівської міської ради «Комсервіс» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 01.04.2024 № 30, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 39 та від 17.04.2024 № 43, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 18.04.2024 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та пунктів 2, 3 Додатку № 3 до тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасником розраховується відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова) до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, а саме: кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків усіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
При цьому, Замовником у пунктах 3.1 та 3.3 розділу 3 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 1 до тендерної документації) встановлено, що договірна ціна є твердою.
Проте, аналізом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» у складі ціни пропозиції (договірної ціни) враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4 %, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, пунктам 2, 3 Додатку № 3 до тендерної документації та пунктам 3.1 та 3.3 розділу 3 проєкту договору про закупівлю (Додаток № 1 до тендерної документації), що призвело до завищення ціни (договірної ціни) тендерної пропозиції на суму 34 279,45 грн (з ПДВ).
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.04.2024, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» та відмінено дану процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету: «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-001032-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» вимогам п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, так як у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні документи, що підтверджують право власності або користування 6-ти будівельних риштувань, 3-х віброплит (трамбівок), 1-го бетонозмішувача (підтверджено лише 4 з 5-ти), 1-го генератора бензинового (підтверджено лише 1 з 2-х), 1-го станка для різання каменю (плиткоріз) (підтверджено лише 1 з 2-х)?
2. Яким чином підтверджено учасником ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» право на виконання робіт зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: нанесення механізованим способом в два шари покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій, виконання яких відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та п. 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23.11.2016 року № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню, при тому, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» надано ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів від 25.10.2017 року № 49-Л, в переліку дозволених видів робіт якої відсутні роботи з виконання робіт з вогнезахисту?
3. Яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» вимогам п. 3 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються, зокрема, кошти на покриття ризиків встановлені чинним законодавством, так як у складі ціни пропозиції (договірної ціни) вказаним учасником враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4 %, а не в розмірі до 1,5%, що не відповідає чинному законодавству, а саме вимогами п. 5.31 р. V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями?
Також просимо, надати:
- посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення);
- інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до вимог підп. 2 п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 за № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
1. Яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» вимогам п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, так як у складі тендерної пропозиції вказаного учасника відсутні документи, що підтверджують право власності або користування 6-ти будівельних риштувань, 3-х віброплит (трамбівок), 1-го бетонозмішувача (підтверджено лише 4 з 5-ти), 1-го генератора бензинового (підтверджено лише 1 з 2-х), 1-го станка для різання каменю (плиткоріз) (підтверджено лише 1 з 2-х)?
Відповідно до пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації підтверджується довідкою про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідної форми, встановленої у цьому пункті Додатку 1.
Учасником підтверджено документально, а саме наданими документами щодо права власності/користування на кожну позицію, яку була зазначено у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, у файлі під назвою «2. Документи по обладнанню» та у файлі під назвою «Оборотка».
Щодо 6-ти будівельних риштувань документальне підтвердження права власності знаходиться у документі «2. Документи по обладнанню», наданого у складі тендерної пропозиції .
Щодо 3-х віброплит (трамбівок) документальне підтвердження права власності знаходиться у документі «2. Документи по обладнанню», наданого у складі тендерної пропозиції.
Щодо 1-го бетонозмішувача документальне підтвердження права власності знаходиться у документах «Оборотка» та «2. Документи по обладнанню».
Щодо 1-го генератора бензинового документальне підтвердження права власності знаходиться у документах «Оборотка» та «2. Документи по обладнанню».
Щодо 1-го станка для різання каменю (плиткоріз) документальне підтвердження права власності знаходиться у документі «2. Документи по обладнанню».
2. Яким чином підтверджено учасником ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» право на виконання робіт зазначених в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: нанесення механізованим способом в два шари покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій, виконання яких відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» та п. 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою КМУ від 23.11.2016 року № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню, при тому, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» надано ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів від 25.10.2017 року № 49-Л, в переліку дозволених видів робіт якої відсутні роботи з виконання робіт з вогнезахисту?
Згідно вимог абзацу 3 підпункту 3.6.2. пункту 6 Розділу 3 тендерної документації передбачається, що у разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі, якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Тобто, нанесення механізованим способом в два шари покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій не становить більше, як 20 відсотків від вартості робіт.
3. Яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ» вимогам п. 3 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються, зокрема, кошти на покриття ризиків встановлені чинним законодавством, так як у складі ціни пропозиції (договірної ціни) вказаним учасником враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4 %, а не в розмірі до 1,5%, що не відповідає чинному законодавству, а саме вимогами п. 5.31 р. V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями?
Після ретельного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовником було виявлено ЦЕ порушення чинного законодавства. Таке порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник скасовує власне рішення про намір укласти договір про закупівлю ,що підтверджується протоколом.
4. Також просимо, надати:
- посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення);
Власний веб-сайт ВІДСУТНІЙ. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено в системі «ПРОЗОРРО».
- інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обсяги закупівлі передбачені проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капiтальний ремонт гуртожитку по вул. Садова, 9 в м. Андрушiвка», що розроблена ЖИТОРСЬКОЮ ФIЛІЄЮ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ IНСТИТУТ «НДIПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦIЯ» на замовлення КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА АНДРУШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «КОМСЕРВІС» (ДОГОВIР № 250-23 від 07.12.2023р.), і загалом становлять 4519,248тис.грн.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капiтальний ремонт гуртожитку по вул. Садова, 9 в м. Андрушiвка» (за поточними цінами станом на 23.11.2023р.), відповідно до якого вартість будівельних робіт (разом) по об’єкту склала 3 531 866,00 грн. Також враховуємо кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельних органiзацiй (АВ) та кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що сумарно додають до очікуваної вартості предмета закупівлі ще 44 608,00 грн. Отже, з врахування ПДВ очікувана вартість предмета закупівлі «Капiтальний ремонт гуртожитку по вул. Садова, 9 в м. Андрушiвка» становить 4 291 768,80 грн. (Чотири мільйони двісті дев’яносто одна тисяча сімсот шістдесят вісім гривень 80 копійок), в тч ПДВ 715294,80 грн.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 4291768,80 грн. розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету .
Крім того, повідомляємо, що протокольним рішенням уповноваженої особи скасовано рішення про обрання переможцем торгів ТОВ «ПРОЄКТБУДІНВЕСТ».
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тема:
Технічне завдання
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовник. Прохання уточнити п.п.71 та 82 Технічного завдання, а саме - козирки з полікарбонату встановлюються , ті що раніше демонтовані, чи нові? Якщо нові, то виникає друге запитання, чому вони відсутні в розділі 2.2 Технічного завдання "Дані об'ємів в основних будівельних конструкціях, виробах, матеріалах"?
Дата оприлюднення звернення:
03.04.2024 23:44
Доброго дня! Повідомляємо, що технічне завдання розроблене відповідно до проектно-кошторисної документації. Якщо у вас є додаткові питання на рахунок проектно-кошторисної документації, ви можете ознайомитися із об’єктом будівництва та проектною документацією.
Дата оприлюднення відповіді:
05.04.2024 18:00
Звернення:
За тендером : Код ДК 021:2015:45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тема:
щодо професійної атестації
Зміст:
Шановний Замовник, на підтвердження кваліфікації працівників Учасника достатньо надати інформацію про кваліфікаційний сертифікат виключно для працівника за посадою Інженер з проектно-кошторисної роботи?
Оскільки законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката лише щодо Інженера з проектно-кошторисної роботи, серед зазначеної мінімальної кількості працівників, що мають бути в учасника для своєчасного виконання.
Дата оприлюднення звернення:
04.04.2024 01:45
Доброго дня, шановний учаснику, відповідно до примітки (*) Розділу ІІ. Додатку 1 до тендерної документації Серія, номер кваліфікаційного сертифіката зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката.
Дата оприлюднення відповіді:
05.04.2024 18:12
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 291 768.8
грн.
Період подання пропозицій
до
09.04.2024 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство Андрушівської міської ради "Комсервіс"