Показати схожі тендери

Закупівля Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska від Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації».

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-03-30-000102-a
Id Tender 33fad9e217d04857ac920d4ed2c5e4cc
План UA-P-2024-03-30-000036-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.03.2024 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 713 756.68 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2024 00:00
Документи закупівлі
30.03.2024 10:56
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслан Богдан
Електронна пошта
Телефон
+380675846353, +380577255976
Замовник
ЄДРПОУ
03191680
Повна назва
Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації»
Поштовий індекс
61051
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м.Харків
Адреса
вул.Клочківська, 339
Кваліфікація
Договір
UA-2024-03-30-000102-a-a1
Підписаний і діє
Номер
300324
1 713 756.68 грн.
1 713 756.68 грн.
Без ПДВ
Підписано
30.03.2024
Строк дії договору з
30.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
Номенклатура
Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 червня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19343777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.03.2024 10:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-15-000067
Дата створення проекту
15.04.2024 17:43
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
15.04.2024 20:22
Дата публікації висновку про результати
25.04.2024 18:23
Дата завершення усунення порушень
01.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.04.2024 № 64 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 15.04.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.04.2024 № 64 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-03-30-000102-a 30.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2024 00:00
Документи рішення
15.04.2024 20:22
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; оприлюднення інформації про закупівлю; оприлюднення договору про закупівлю; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного некомерційного підприємства «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації» (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; протокол розкриття тендерної пропозиції; обґрунтування застосування Державним некомерційним підприємством «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації» підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 особливостей, затверджене 30.03.2024, договір про закупівлю від 30.03.2024 № 300324; пояснення Замовника від 22.04.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
---
Дата висновку
25.04.2024 00:00
Дата публікації
25.04.2024 18:23
Документи висновку
25.04.2024 18:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-30-000102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо)? 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ» (код ЄДРПОУ 19343777), з яким укладений договір? 5. Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей)). Поясніть будь-ласка, причину того, що умови (пункти) Проекту договору відрізняється від умов (пунктів) укладеного договору та відмінність в додатках між проектом договору та укладеним договором? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.04.2024 09:38
Орган перевірки
20.04.2024 00:00
Документи повідомлення
16.04.2024 09:40
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги виготовлення протезу на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» (ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-30-000102-a) Замовник - Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації» надає наступні пояснення: в рамках проекту "Покращення реабілітаційних послуг в системах охорони здоров'я" (SRSHS), що імплементується Momentum Wheels for Humanity, за підтримки Американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку USAID Ukraine - USAID Україна, передбачена реалізація науково-практичних семінарів для студентів курсу Prosthetics and Orthoses (P&O), а також для зацікавлених працівників протезно-ортопедичних підприємств всієї України, що мають на меті підвищити свій рівень знань та освоїти нові технології. Фінансування цих семінарів здійснюється за рахунок небюджетних коштів, а здійснюється виключно за приватні інвестиції - кошти Угоди WFH-2022-306-SRHS, укладеної між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування». ДНП УкрНКЦпротезування реалізує семінар на тему «Протез на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska», що затверджений графіком робіт та відповідним планом фінансування Momentum Wheels for Humanity, тобто є одним із передбачених семінарів курсу P&O, відповідно до контракту між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування» від 01 грудня 2022р (Угода WFH-2022-306-SRHS). Метою проведення учбового семінару «Протез на верхню кінцівку з електронною вологозахищеною кистю з мікропроцесорним керуванням Taska» в рамках означеного проекту є створення умов для більш швидкого впровадження в усіх регіонах України сучасних високофункціональних технологій протезування, зокрема верхніх кінцівок, в протезних центрах та підприємствах. У цьому випадку дуже важливо не тільки знайти на ринку надійні комплектуючі необхідної функціональності, а й володіти відповідними фаховими знаннями щодо технології виготовлення протезів з кістю цієї конструкції і мати відповідний сертифікат від виробника на право її встановлення в протез, а також достатній досвід протезування. Зваживши на це, ТОВ «ОРТОТЕХ-СЕРВІС ГМБХ» було обране як виконавець запитуваної послуги тому що: - досвід роботи цього підприємства щодо надання послуг по виготовленню високотехнологічних протезів складає більше 15 років; - обране підприємство має фахівця сертифікованого виробником кісті Taska і є його офіційним представником в Україні; - досвід роботи з цією технологією практикується ними з 2021 року без порушень і зауважень; - залучений до виконання цієї учбово-практичної послуги протезист є висококваліфікованим протезістом-ортезістом, що підтверджено сертифікатом Міжнародної організації протезистів-ортезистів (ISPO). Враховуючи вищевикладене, а також те, що фінансування закупівлі здійснюється згідно з річним планом закупівель за рахунок Угоди WFH-2022-306-SRHS між Momentum Wheels for Humanity та ДНП «УкрНКЦпротезування» від 01 грудня 2022 року, тобто небюджетними коштами в повному обсязі, здійснюється через комерційний банк АТ «Приватбанк», що підтверджується наданою платіжною інструкцією №165 від 30.03.2024 року, вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922 –VIII та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами, на вказану закупівлю не поширюється.
Рішеня
22.04.2024 17:20
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 713 756.68 грн.
Замовник:
Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації»
Контактний телефон:
+380675846353, +380577255976
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 713 756.68 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Державне некомерційне підприємство «Український науково–клінічний центр протезування та реабілітації»
Контактний телефон:
+380675846353, +380577255976
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності