Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) від Тернопільська міська рада.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-29-008650-a
Id Tender 23ee014bd5244600ac49c10f7de9f0b6
План UA-P-2024-03-29-010715-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.05.2024 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 479 320 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 396.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.03.2024 18:13 до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.03.2024 18:13
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.03.2024 18:13
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:56
до 16.04.2024 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2024 14:38
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 14:45
до 01.05.2024 16:12
Період уточнень
з 29.03.2024 18:13 до 03.04.2024 00:00
Період оскарження
з 29.03.2024 18:13 до 03.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:56 до 16.04.2024 14:45
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:56 до 16.04.2024 14:45
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється на виконання заходів проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 479 320 грн.
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Очікувана вартість
16 479 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82396,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2024 15:33
Закінчення аукціону
08.04.2024 15:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Доли, 9
Дата постачання по
15.07.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані Послуги в установленому Договором порядку впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін довідки та акту.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Венкон Інвест"
Пропозиція:
15 984 940.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕАТОР-БУД"
Пропозиція:
1 611 037.2 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2024 15:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2024 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Період вимог/скарг з 11.04.2024 14:38 по 17.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низьизькою
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно Особливостей - Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою. Тендерна пропозиція учасника визначена найбільш економічно вигідною 08.04.2024 року. Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції із зазначенням такого: «ПП «КРЕАТОР-БУД» повідомляє про описку/механічну помилку в розділових знаках при відображенні суми пропозиції на майданчику e-tender щодо участі у торгах на закупівлю: «Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)». … Укладення в даному випадку договору про закупівлю з помилково відображеним бюджетом не передбачає за можливе виконання передбачених Замовником вимог.». Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 року № 1082, «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.». Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи викладене, а саме: інформацію про автентичність інформації, розміщеної шляхом заповнення електронних полів (сума вказана учасником у електронних полях 1 611 037,20 грн.) та лист-обгрунтування ПП «КРЕАТОР-БУД» про неможливість виконання вимог Замовника, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм відповідно до пункту 45 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.04.2024 14:37
-
11.04.2024 14:36
documentType.award.awardNotice
08.04.2024 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 18:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.03.2024 18:13
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
08.04.2024 15:56
Надати до
10.04.2024 00:00
Період вимог/скарг з 16.04.2024 14:45 по 22.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2024 14:45
Довідка НАЗК
16.04.2024 14:45
-
16.04.2024 14:43
documentType.award.awardNotice
11.04.2024 14:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-03-29-008650-a-b1
Підписаний і діє
Номер
210
15 984 940.52 грн.
13 320 783.77 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Номенклатура
Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 липня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Венкон Інвест"
Повна назва
ТОВ "Венкон Інвест"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40481790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2024 16:11
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-13-000028
Дата створення проекту
13.05.2024 10:33
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.05.2024 13:26
Дата публікації висновку про результати
31.05.2024 15:08
Дата завершення усунення порушень
06.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.05.2024 № 92 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2024-03-29-008650-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.05.2024 00:00
Документи рішення
13.05.2024 13:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.03.2024 № 79/В, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «КРЕАТОР-БУД» (далі – ПП «КРЕАТОР-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНКОН ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ВЕНКОН ІНВЕСТ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 11.04.2024 № 100/В, від 16.04.2024 № 105/В, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2024, договір про закупівлю поточного ремонту приміщення від 30.04.2024 № 210 на суму 15 984 940,52 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.05.2024, 23.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПП «КРЕАТОР-БУД» та ТОВ «ВЕНКОН ІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю поточного ремонту приміщення та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.05.2024 00:00
Дата публікації
31.05.2024 15:08
Документи висновку
31.05.2024 15:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.05.2024 17:10
Орган перевірки
18.05.2024 00:00
Документи повідомлення
14.05.2024 17:11
-
Відповідь
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Щодо першого питання: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: Поточний ремонт приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) здійснювалося із врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Для цього було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту. У цих повідомленнях було зазначено інформацію щодо площі приміщення, що підлягатиме поточному ремонту, та запропоновано можливість огляду об’єкта, для розрахунку орієнтовної вартості квадратного метра приміщення «під ключ» із врахуванням того, що поточний ремонт буде проведено на основі дизайн-проекту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих. Щодо другого питання: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/».
Рішеня
17.05.2024 12:29
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). У відповіді Замовника, оприлюдненої 17.05.2024 на запит Держаудитслужби, зазначено, що для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за номером ID: UA-2024-03-29-008650-a було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих. Просимо надати підтверджуючі документи, а саме: запити цінових прозицій та відповіді на них. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.05.2024 17:18
Орган перевірки
24.05.2024 00:00
Документи повідомлення
20.05.2024 17:18
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на Запит «Про надання пояснень» під час проведення моніторингу процедури закупівлі Державною аудиторською службою України щодо процедури закупівлі послуги з поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору «OPEN SPACE» за адресою вул. Доли, 9 м. Тернопіль в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284) повідомляємо наступне: Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме послуг з проведення поточного ремонту приміщення під облаштування відкритого простору Open Space, було проведено аналіз ринку та використано розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Для цього було направлено три письмових повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту. У цих повідомленнях було зазначено інформацію щодо площі приміщення, що підлягатиме поточному ремонту, та запропоновано можливість огляду об’єкта, для розрахунку орієнтовної вартості квадратного метра приміщення «під ключ» із врахуванням того, що поточний ремонт буде проведено на основі дизайн-проекту. За результатами отриманих цінових пропозицій, обрано найнижчу ціну із запропонованих. Підтверджуючі документи, а саме: письмове повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту та відповіді на них, додаються. Додатки: 1. Письмове повідомлення щодо отримання цінових пропозицій потенційним надавачам послуг з поточного ремонту від 20.09.2023 № 03/17.3 на 2 арк., 2. Комерційна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ВАЛК» від 25.09.2023 № 58/1 на 1 арк. 3. Комерційна пропозиція ТОВ «ВЕНКОН ІНВЕСТ» від 22.09.2023 № 56 на 1 арк., 4. Комерційна пропозиція ТОВ «РОКСБУД» від 26.09.2024 №2609/1 на 1 арк.
Рішеня
23.05.2024 16:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 479 320 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 479 320 грн.
Період подання пропозицій
до 06.04.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності