Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва» від Відділ освіти Усатівської сільської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-27-003623-a
Id Tender ddc0c6032e11414fac3deb204836d468
План UA-P-2024-03-27-004186-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.04.2024 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 756 793.71 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 567.94 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2024 11:16 до 08.04.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2024 11:16
до 05.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2024 11:16
до 05.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:34
до 12.04.2024 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 17:40
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 17:40
до 25.04.2024 12:01
Період уточнень
з 27.03.2024 11:16 до 05.04.2024 00:00
Період оскарження
з 27.03.2024 11:16 до 05.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:34 до 12.04.2024 17:40
Період кваліфікації
з 08.04.2024 15:34 до 12.04.2024 17:40
Основні параметри
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 756 793.71 грн.
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Очікувана вартість
5 756 793.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57567,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.04.2024 15:11
Закінчення аукціону
08.04.2024 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67672, Україна, Одеська область, Одеський район, селище Набережне, вул. Єлісєєва
Дата постачання по
30.07.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
Пропозиція:
5 751 258.09 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
5 746 629.87 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.04.2024 15:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Іващенко
Електронна пошта
Телефон
+380978610004
Замовник
ЄДРПОУ
44121990
Повна назва
Відділ освіти Усатівської сільської ради
Поштовий індекс
67663
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Усатове
Адреса
Провулок Урядовий,63
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Період вимог/скарг з 12.04.2024 17:40 по 18.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 11:16
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2024 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", код ЄДРПОУ 3098316977 на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в формі «Тендерна пропозиція» зазначено, що Сєдих Георгій Іванович є уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції, завіряти копії, підписувати договір проте в складі тендерної пропозиції не надано документ про право підпису та повного паспорту /(ID-картку) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду уповноваженої особи Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та протокол зборів засновників (виписка з протоколу зборів засновників) та/або наказ про призначення керівника (витяг з наказу), який надав довіреність (доручення), та/або інший документ; Паспорт повний/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю (керівника та/або уповноваженої особи учасника). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо).Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ; паспорт повний/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю (керівника та/або уповноваженої особи учасника). 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку, яка містить відомості про учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 2.1 додатку №1 до тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон, E-mail; форма власності; місце та дата державної реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; відповідно до статті п’ятдесят п’ятої Господарського кодексу України вид суб’єкта господарювання; прізвище, ім’я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи) або ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail особи, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження (юридична та поштова адреса); телефон, E-mail; форма власності; місце та дата державної реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; відповідно до статті п’ятдесят п’ятої Господарського кодексу України вид суб’єкта господарювання; прізвище, ім’я, по-батькові керівника та зразок підпису (для юридичної особи) або ПІБ, посада, контактний номер телефону та Е-mail особи, яка уповноважена на укладення договору та інших на це уповноважених осіб. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист – згода, складений у довільній формі, про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до Учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Пунктом 2.2 додатку №1 до тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає лист – згоду складений у довільній формі, про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до Учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист – згоду складений у довільній формі, про можливе застосування оперативно-господарських санкцій до Учасника у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків. 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасником не надано додаток №5 до тендерної документації «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: іншою інформацією та документами відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати додаток №5 «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» до тендерної документації. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «23. довідка згідно таб. 1.pdf» в якому міститься довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «13. Підсумкова.pdf» в якому наявна підсумкова відомість ресурсів. Учасник у даній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив, що агрегат зварювальний право користування й надав файл «29-4. Договір оренди.pdf» згідно договору оренди техніки № 01/04/2024 від 01.04.2024р. Учасник орендує у Фізичної особи підприємця (ФОП) в особі Ботнар Андрія Васильовича Агрегат зварювальний PATON ECO – 200 (1012020012).2018. З огляду на інформацію, яка зазначена Учасником в підсумковій відомості ресурсів установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) врахована як власна Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази згідно відомості обсягів робіт, необхідні для виконання робіт не менше: Автомобіль бортовий – не менше 1 одиниці; Навантажувач - не менше 1 одиниці; Агрегат зварювальний - не менше 1 одиниці; Екскаватор - не менше 1 одиниці; Кран - не менше 1 одиниці; Кран-трубоукладальний для труб діаметром до 400 мм - не менше 1 одиниці; Установка для гідравлічних випробувань трубопроводів - не менше 1 одиниці; Машина свердлильна електрична - не менше 1 одиниці; Молоток відбійний пневматичний - не менше 1 одиниці; Підіймач щогловий будівельний - не менше 1 одиниці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації з урахуванням вищезазначеної інформації. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «23. довідка згідно таб. 1.pdf» в якому міститься довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «26. Інвентарні картки.pdf» в якому містяться інвентарні картки Учасника. Учасник у даній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив, що установка Wezer 01 є 2019 року випуску проте в інвентарній картці – зазначено установка для гідравлічних випробувань трубопроводів Wezer 01 2018 року взято на облік; в довідці молоток відбійний пневматичний GoodDrill МО-3Б 2001 року випуску проте в інвентарній картці – зазначено молоток відбійний пневматичний GoodDrill МО-3Б 2018 року взято на облік. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази згідно відомості обсягів робіт, необхідні для виконання робіт не менше: Автомобіль бортовий – не менше 1 одиниці; Навантажувач - не менше 1 одиниці; Агрегат зварювальний - не менше 1 одиниці; Екскаватор - не менше 1 одиниці; Кран - не менше 1 одиниці; Кран-трубоукладальний для труб діаметром до 400 мм - не менше 1 одиниці; Установка для гідравлічних випробувань трубопроводів - не менше 1 одиниці; Машина свердлильна електрична - не менше 1 одиниці; Молоток відбійний пневматичний - не менше 1 одиниці; Підіймач щогловий будівельний - не менше 1 одиниці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації з урахуванням вищезазначеної інформації. 7. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «23. довідка згідно таб. 1.pdf» в якому міститься довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з інформацією про кран для укладання труб діаметром до 400 мм – ISUZU NQR 71R, 2008 р.в. проте не надано жодних документів саме на машину/механізм для укладання труб діаметром до 400 мм. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази згідно відомості обсягів робіт, необхідні для виконання робіт не менше: Автомобіль бортовий – не менше 1 одиниці; Навантажувач - не менше 1 одиниці; Агрегат зварювальний - не менше 1 одиниці; Екскаватор - не менше 1 одиниці; Кран - не менше 1 одиниці; Кран-трубоукладальний для труб діаметром до 400 мм - не менше 1 одиниці; Установка для гідравлічних випробувань трубопроводів - не менше 1 одиниці; Машина свердлильна електрична - не менше 1 одиниці; Молоток відбійний пневматичний - не менше 1 одиниці; Підіймач щогловий будівельний - не менше 1 одиниці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає: у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації з урахуванням вищезазначеної інформації та відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації. 8. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «23. довідка згідно таб. 1.pdf» в якому міститься довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «29-4. Договір оренди.pdf» в якому міститься договір оренди техніки № 01/04/2024 від 01.04.2024р. Учасник орендує у Фізичної особи підприємця (ФОП) в особі Ботнар Андрія Васильовича. Під час вивчення наданого договору оренди встановлено, що додаток №1 надано не до договору оренди техніки № 01/04/2024 від 01.04.2024р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1: копії свідоцтв (або технічних паспортів) про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на такі машин, механізмів, транспортні засоби наведені у довідці згідно таблиці 1, Учасник додатково надає: випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати на техніку не є власністю Учасника: у випадку, якщо Учасник користуватиметься орендованими (лізинг), або на підставі договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки) і механізми або копії договорів лізингу, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). Договори (договір) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг) та якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства або довідка в довільній формі за підписом головного бухгалтера (у разі його наявності) та уповноваженої особи Учасника про перелік основних засобів; на технічні засоби, механізми, обладнання, які не підлягають обов’язковій реєстрації, має бути надана картка обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6) або інший бухгалтерський документ, що підтверджує знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «33. довідка згідно табл.3 до додат 1.pdf» в якому міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Згідно з інформації, яка Учасником зазначена працівники залучаються за цивільно – правовими договорами. Учасником надано файл «34. документи підтверждуючи трудові відносини.pdf» в якому містяться укладені між Учасником та працівниками цивільно – правові договору. Під час вивчення даних договорів встановлено, що в преамбулі зазначено з боку ФОП Сєдих Дмитра Георгійовича, який виступає Замовником проте підпис Сторін – уповноважена особа Сєдих Г.І. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки: Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – 1 особа; Майстер – не менше 1 особи. Інші працівники. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3:копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії трудових книжок/витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або договори цивільно-правового характеру, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору з урахуванням вищезазначеної інформації. 10. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «37. Довідка про досвід.pdf» в якому міститься про виконання аналогічних договорів проте некоректно зазначена назва предмета договору № 130 від 27.11.2020р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою згідно Таблиці 3.1, яка містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних договорів в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за формою згідно Таблиці 3.1, яка містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних договорів в повному обсязі з урахуванням вищезазначеної інформації. 11. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «37. Довідка про досвід.pdf» в якому міститься про виконання аналогічних договорів. Учасником в складі тендерної пропозиції надано аналогічні договори та під час вивчення наданих аналогічних договорів встановлено, що Договір №83 від 10.07.2023 року містить календарний графік без реквізитів укладеного договору; наданий договір № 130 від 27.11.2020р. в неналежній якості, а саме інформація на сторінці 2 договору не можливо прочитати текст; інформація про ціну Договору - 349 997,95 грн. проте в додатках до договору, зокрема в договірній ціні зазначено, що ціна за договором складає 349 997,90 грн. та Договір № 130 від 27.11.2020р. надано не в повному обсязі – відсутня експертиза, яка є невід’ємною частиною цього Договору; Договір №105 від 12.10.2023 року містить календарний графік без реквізитів укладеного договору Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою згідно Таблиці 3.1, яка містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних договорів в повному обсязі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: аналогічні договори з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати аналогічні договори з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором) та з урахуванням вищезазначеної інформації. 12. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «37. Довідка про досвід.pdf» в якому міститься про виконання аналогічних договорів. Проте Учасником в складі тендерної пропозиції надано не всі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2в), зокрема до договору № 130 не надано форму КБ-3, КБ-2в та до договору № 83 не надано форму КБ-2в. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток №1 до тендерної документації визначає, що в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою згідно Таблиці 3.1, яка містить інформацію про виконання не менше трьох аналогічних договорів в повному обсязі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору;- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати: довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору;- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В). Враховуючи викладене уповноважена особа відділу освіти Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Створено
11.04.2024 16:59
Надати до
12.04.2024 16:59
Договір
UA-2024-03-27-003623-a-a1
Завершився
Номер
2304/01
4 136 853.52 грн.
4 136 853.52 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.04.2024
Строк дії договору з
23.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
3 765 212.2
Сума оплати за договором без ПДВ
3 765 212.2
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Номенклатура
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 липня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Усатівської сільської ради
Повна назва
Відділ освіти Усатівської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44121990

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3098316977

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.04.2024 11:59
-
25.04.2024 12:01
-
08.01.2025 08:15
-
Зміни до договору
23.04.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторонами внесено зміни до додатку №2 до Договору.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
25.04.2024 12:27
-
Зміни до договору
10.07.2024
Статус
Опубліковано
Номер
2
сторони домовились внести зміни до договору, у звязку зі зміною банківських реквізитів генпідрядника
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
11.07.2024 09:27
-
11.07.2024 09:26
-
Зміни до договору
30.08.2024
Статус
Опубліковано
Номер
3
Сторони погодились внести зміни в Договір, а саме в Розділ 2, та в Розділ 18, щодо строку виконання робіт, а саме визначили, що строк виконання робіт до 31.12.2024.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
04.09.2024 11:30
-
04.09.2024 11:29
-
Зміни до договору
16.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
4
За згодою сторін
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
18.12.2024 16:16
-
18.12.2024 16:13
Додатки до договору
Зміни до договору
18.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
5
За згодою сторін
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
18.12.2024 16:20
-
18.12.2024 16:19
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 756 793.71 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2024 00:00
Замовник:
Відділ освіти Усатівської сільської ради
Контактний телефон:
+380978610004
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 756 793.71 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2024 00:00
Замовник:
Відділ освіти Усатівської сільської ради
Контактний телефон:
+380978610004
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності