Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105 від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-22-009817-a
Id Tender d40f90a4ec5f4311b5300e09303c3fde
План UA-P-2024-03-22-009119-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2024 14:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 583 939.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 919.7 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.03.2024 15:40 до 02.04.2024 21:00
Завершено
Період уточнень
з 22.03.2024 15:40
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.03.2024 15:40
до 30.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.04.2024 21:03
до 16.04.2024 18:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2024 18:37
до 22.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.04.2024 18:37
до 13.05.2024 14:56
Період уточнень
з 22.03.2024 15:40 до 30.03.2024 00:00
Період оскарження
з 22.03.2024 15:40 до 30.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 02.04.2024 21:03 до 16.04.2024 18:37
Період кваліфікації
з 02.04.2024 21:03 до 16.04.2024 18:37
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 583 939.6 грн.
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105
Очікувана вартість
2 583 939.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12919,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, № 1/105
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється Замовником на підставі рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 за відповідний Етап, за умови реєстрації Підрядником до дати платежу у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) всіх податкових накладних, складених з дотриманням вимог Податкового кодексу України.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННА АРТУРІВНА
Пропозиція:
2 491 645.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анисимова Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380674564592
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, №1/105
Період вимог/скарг з 16.04.2024 18:37 по 22.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННИ АРТУРІВНИ. Учасником процедури закупівлі виправлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Надані акти форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Розглянута пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки № 1.27.001.003.-20398-24 від 16.04.2024 р. за підписом начальника відділу забезпечення операційної діяльності та інфраструктури Кудінова Юрія, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННУ АРТУРІВНУ переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.03.2024 15:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.03.2024 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННА АРТУРІВНА повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копію аналогічного договору, зазначеного у довідці; копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці; Акти прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг), довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрати(файл «3. Досвід.pdf.pdf»). Натомість, тендерною документацію вимагалося надання саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу Х тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», розділ VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити уточнені документи: Копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, а саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. за договором, який вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору або нові документи: Довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці; Копії документів, що підтверджують виконання/часткове виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, а саме акт (ти) форми КБ-2в, на суму виконаних робіт не менще ніж 1 000 000,00 грн. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір у 2023 та/або 2024 році, предметом якого є будівництво/капітальний ремонт/реконструкція об’єктів (житлових або не житлових будівель/споруд/будинків/частин будівель) та/або електромонтажні роботи, загальною вартістю не менше ніж 1 000 000,00 грн. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.04.2024 14:24
Надати до
12.04.2024 14:24
Договір
UA-2024-03-22-009817-a-c1
Підписаний і діє
Номер
080524-22Е
2 491 645.96 грн.
2 491 645.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2024
Строк дії договору з
13.05.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, № 1/105
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень складської споруди за адресою: м. Одеса, вул. Боровського Миколи, № 1/105
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННА АРТУРІВНА
Повна назва
ФОП ГРІГОРЯН СЮЗАННА АРТУРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3171121582

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2024 14:56
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 583 939.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 21:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 583 939.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.04.2024 21:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності