Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області від Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-14-006755-a
Id Tender 631f037ddd0c46e9aa17bd5b338844de
План UA-P-2024-03-14-008285-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.04.2024 09:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 908 210 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 541.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2024 13:38 до 24.03.2024 13:42
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2024 13:38
до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2024 13:38
до 21.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20
до 28.03.2024 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2024 15:33
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2024 15:33
до 09.04.2024 09:48
Період уточнень
з 14.03.2024 13:38 до 21.03.2024 00:00
Період оскарження
з 14.03.2024 13:38 до 21.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20 до 28.03.2024 15:33
Період кваліфікації
з 25.03.2024 15:20 до 28.03.2024 15:33
Основні параметри
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 908 210 грн.
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Очікувана вартість
2 908 210 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14541,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2024 14:57
Закінчення аукціону
25.03.2024 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
17024, Україна, Чернігівська область, смт.Десна, вул.Ювілейна, 3
Дата постачання по
10.06.2024 13:42
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД"
Пропозиція:
2 559 223 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
2 588 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2024 14:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2024 17:23
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гладка Галина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Veber Olesya Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380464646216
Факс
+380464646216
Замовник
ЄДРПОУ
07807645
Назва (англійською мовою)
Oster Apartments Management Unit
Повна назва
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Повна назва (англійською мовою)
Oster Apartments Management Unit
Поштовий індекс
17024
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
смт Десна
Адреса
вулиця Ювілейна, 3, Чернігівський район, Чернігівська область
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Період вимог/скарг з 28.03.2024 15:33 по 03.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2024 15:33
Довідка НАЗК
28.03.2024 15:33
-
28.03.2024 15:31
Повідомлення про рішення
25.03.2024 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 13:38
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2024 13:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1 розділу 1 Додатку1на підтвердження наявності обладнання учасником було надано договір оренди транспортних засобів №1303/2022-1 від 13 березня 2022 року, де не вірно вказана особа директора Орендаря. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку довільної форми вихідний №22/03/4 від 22.03.2024р.та сканкопія договору оренди №1303/2022-1 від 13.03.2022р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : -надати діючий договір оренди. Пункт 2 розділу1 Додатку1передбачає наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання обсягів робіт предмету закупівлі. У складі тендерної документації надана довідка №22/03/5 від 22.03.2024 про наявність у штаті лише головного інженера, виконроба, головного механіка, водія, 2 машиністів та інженера проектувальника. Інформація про інших працівників, які будуть виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі відсутня. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку довільної форми вихідний .№22/03/5 від 22.03.2024 року та надано скановані копії наказів на прийняття на відповідні посади перерахованих в довідці працівників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : -доповнення до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,для виконання всіх обсягів робіт предмета закупівлі та документ на кожного працівника, зазначеного в доповненні, який засвідчує можливість використання праці такого працівника (штатний розпис або трудовий договір або копії трудових книжок зазначених працівників(перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)або інший документ).
Створено
27.03.2024 14:49
Надати до
28.03.2024 14:49
Договір
UA-2024-03-14-006755-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53
2 559 223 грн.
2 132 685.83 грн.
З ПДВ
Підписано
08.04.2024
Строк дії договору з
08.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна, Чернігівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 червня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 150 ТРЕСТУ "ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39733628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.04.2024 09:48
-
09.04.2024 09:45
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-10-000062
Дата створення проекту
10.04.2024 11:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.04.2024 12:34
Дата публікації висновку про результати
01.05.2024 16:39
Дата завершення усунення порушень
16.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2024 № 24-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-03-14-006755-a 14.03.2024 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2024 00:00
Документи рішення
10.04.2024 12:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Остерської квартирно-експлуатаційної частини (району) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.03.2024 № 31 зі змінами (далі – тендерна документація), вимоги щодо усунення невідповідностей щодо вимог тендерної документації та рішення замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» (далі – ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 28.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2024 № 55 щодо визначення переможцем ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, договір підряду щодо виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024 № 53, укладений Замовником з ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 09.04.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 24.04.2024 та 25.04.2024. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, Замовником у вимозі про усунення невідповідностей зазначено, що «у складі тендерної документації надана довідка №22/03/5 від 22.03.2024 про наявність у штаті лише головного інженера, виконроба, головного механіка, водія, 2 машиністів та інженера проектувальника. Інформація про інших працівників, які будуть виконувати роботи, передбачені предметом закупівлі відсутня. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку довільної форми вихідний № 22/03/5 від 22.03.2024 та надано скановані копії наказів на прийняття на відповідні посади перерахованих в довідці працівників.» та встановлено вимогу щодо надання учасником доповнення до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання всіх обсягів робіт предмета закупівлі та документ на кожного працівника, зазначеного в доповненні, який засвідчує можливість використання праці такого працівника (штатний розпис або трудовий договір або копії трудових книжок зазначених працівників (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» надано оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору, в якій зазначено серед інших слюсаря-сантехніка Яринку О.О. з досвідом роботи 9 років. У якості підтвердження можливості використання праці такого працівника надано цивільно-правовий договір від 04.03.2024 № 04/03-2, в якому зазначено, про найм Яринки О.О. 12.02.2004 року народження, а отже, маючи досвід роботи 9 років, Яринки О.О. почав трудову діяльність в 11 років. Враховуючи, що відповідно до статті 188 Кодексу законів про працю не допускається прийняття на роботу осіб молодше шістнадцяти років (у певних випадках 14 років), наявна невідповідність між інформацією в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору, та інформацією зазначеною в документах, наданих для її підтвердження (цивільно-правовий договір від 04.03.2024 № 04/03-2). Таким чином, учасником ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання всіх обсягів робіт предмета закупівлі», що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що «на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. У разі залучення власного обладнання учасником надається у складі тендерної пропозиції копії інвентарних карток обліку основних засобів, а у разі залучення орендованого обладнання та механізмів, договір оренди на строк не менше строку виконання робіт, засвідчений нотаріально». Згідно з наданою ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» пiдсумковою вiдомiстю ресурсів для виконання робіт з капітального ремонту зовнішніх мереж водопостачання в смт. Десна передбачено використання екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3, компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв., апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомність 1 т електростанцій пересувних, потужність 4 кВт, бульдозерів, потужність 59 кВт (80 к.с.), електростанцій пересувних, потужність 30 кВт, установок гідравлічних для труб, довжина продавлювання до 20 м (працює від пересувної електростанції), агрегатів зварювальних пересувних з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, автомобілів бортових, вантажопідйомність 5 т, установок для зварювання ручного дугового (постійного струму), установок для зварювання ручного дугового (постійного струму) (працює від пересувної електростанції), насосів гідравлічних ручних, трамбівок пневматичних при роботі від компресора, апаратів для газового зварювання і різання. У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та надання послуг, визначених в технічних вимогах від 22.03.2024 № 22/03/4, якою передбачено перелік механізмів для виконання вищевказаних робіт технічного завдання до предмету закупівлі а саме, автомобілів, причепів самоскидів, фронтальних навантажувачів, бульдозерів, тракторів, виробничих приміщень. Проте у вказаній довідці відсутня інформація про наявність апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужністю 3,7 кВт (які працюють від пересувних електростанцій), електростанцій пересувних, потужністю 4 кВт, 30 кВт, установки для труб гідравлічних, довжина продавлювання до 20 м, агрегатів зварювальних з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, установок для зварювання ручних дугового струму необхідних для виконання будівельних робіт передбачених підсумковою відомістю ресурсів (56_ДЦ_ВПР), чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничої/складської) бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню. Проте, в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД», натомість оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.03.2024 № 55 про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28.03.2024 та, в подальшому, укладено договір підряду щодо виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024 № 53.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Дата висновку
01.05.2024 00:00
Дата публікації
01.05.2024 16:39
Документи висновку
01.05.2024 16:39
-
Оскарження в суді
Позовна заява від 14.05.2024 №584/1137.
Дата публікації
15.05.2024 14:38
Інформація про відкриття провадження
15.05.2024
П/620/7104/24
Документи оскарження в суді
15.05.2024 14:42
-
15.05.2024 15:49
-
15.05.2024 15:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,повідомляю: Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району) розглянула висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-14-006755-a та за результатами розгляду надає наступні заперечення. Відповідно до вказаного висновку Держаудитслужбою були виявлені порушення під час проведення закупівлі, та визначено зобов'язання замовнику щодо усунення порушень у вигляді припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень ГК України та ЦК України. Виключні підстави для розірвання Договору підряду №53 на виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024р. визначені в пункті 6.2 цього Договору, відповідно до якого Замовник має право: 6.2.1. Достроково, без відшкодування збитків Генпідряднику, розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши Генпідрядника цінним листом із описом вкладенням, надісланого на юридичну адресу Генпідрядника, зазначену в розділі ХІІІ Договору, за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання, у разі якщо: 6.2.1.1. Генпідрядник не розпочав будівництво ОБ’ЄКТА протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати передачі Замовником ОБ’ЄКТУ та проєктно-кошторисної документації, що підтверджується актом, складеним уповноваженими представниками Замовника; 6.2.1.2. Генпідрядник більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів порушив строк завершення виконання робіт будь-якого етапу, визначеного у п. 5.1.1. Договору; 6.2.1.3. Генпідрядник порушив будівельні норми і правила, стандарти, вимоги проєктно-кошторисної документації при виконанні робіт по ОБ’ЄКТУ та не усунув їх протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня їх виявлення Замовником. Вказані підстави для розірвання договору відсутні у даному конкретному випадку під час виконання Договору підряду №53 на виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024р. Таким чином за відсутності підстав для розірвання договору Замовник Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району) позбавлений права на розірвання договору в односторонньому порядку. Ви вказуєте на необхідність припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень ГК України та ЦК України. Проте положення вказаних нормативних актів не містять можливості розірвання договору в односторонньому порядку. Відповідно до ст.629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст.651 ЦК зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Отже ці законодавчі акти також не надають можливості замовнику розірвати договір, оскільки наразі відсутні істотні порушення договору з боку підрядника. Крім того пунктом 7.5 визначено: За порушення визначених Договором зобов’язань, а також за зміну або розірвання Договору в односторонньому порядку з підстав, не передбачених умовами Договору, Сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством України і Договором. Відповідно у разі безпідставного одностороннього розірвання договору підрядник зможе звернутися до суду та притягнути Замовника до відповідальності. Щодо зазначених недоліків у поданій учасником документації зазначимо наступне. Усі зауваження висунуті замовником учаснику ТОВ «БУ 150 ТРЕСТУ «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД» на вимогу про усунення недоліків, були усунуті учасником у повному обсязі та у визначений строк. Зазначення досвіду роботи працівника Яринки О.О. у кількості 9 років є очевидною технічною опискою учасника, яка не нівелює його кваліфікацію та відповідність вимогам тендерної документації, яка визначала необхідність надання учасником довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в належній кількості, які мають необхідні знання та досвід, для виконання обсягів робіт предмета закупівлі. Вимагалось Обов’язково підтвердити, шляхом завантаження сканованих копій з оригіналів документів у складі пропозиції, наявність в Учасника у штаті спеціаліста з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації та надати копію документа, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (кваліфікаційний сертифікат). Вказана вимога була дотримана учасником. Щодо обов’язкової наявності слюсаря-сантехніка яким є Яринка О.О. тендерна документація вимог не містила. Тому цю технічну описку не можна вважати такою що є підставою для відхилення пропозиції учасника чи розірвання договору якщо він вже укладений. Щодо обладнання та матеріально технічної бази замовником вимагалась Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для виконання робіт та надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником ці вимоги були виконані. Звертаємо також вашу увагу, що тендерна документація не містила вимоги щодо наявності в Учасника кожного з видів обладнання/машин/механізмів, визначених підсумковою відомістю ресурсів. А відтак, враховуючи зауваження Держаудитслужби, Учасник повинен був вказати наявність лопат, ломів, кувалд, молотків та інше. Таким чином, зазначене Держаудитслужбою порушення Учасником вимог документації в цій частині вважаємо необґрунтованим. На підставі викладеного у Остерської квартирно-експлуатаційної частини (району) відсутні підстави для розірвання Договору підряду №53 на виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024р. Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації щодо подання тендерної пропозиції, а Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем.
Дата публікації
07.05.2024 16:33
Документи інформації про усунення порушення
07.05.2024 16:33
-
07.05.2024 16:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт. Десна, Чернігівської області» за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, очікуваною вартістю 2 908 210,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2024-03-14-006755-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію про стан виконання договору підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 08.04.2024 № 53, укладеного Замовником із ТОВ будівельне управління 150 тресту «ПІВДЕНЗАХІДТРАНСБУД». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.04.2024 17:00
Орган перевірки
25.04.2024 00:00
Документи повідомлення
19.04.2024 17:00
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт. Десна, Чернігівської області» за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, очікуваною вартістю 2 908 210,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2024-03-14-006755-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Кошторисною нормою, шифр норми: КР1-20-2 – «улаштування піщаної основи під трубопроводи» на об’єми зазначені в локальних кошторисах на будівельні роботи на зовнішні мережі водопостачання № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3) передбачено використання піску природного, рядового в кількості 75,306 м3 (15,4м3+21,56 м3 +38,346 м3). В локальних кошторисах на будівельні роботи на зовнішні мережі водопостачання № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3) передбачено піску (шифр норми: С1421-10634 – «пісок природний, рядовий»), як матеріалу, в кількості 301,224 м3 (61,6 м3+86,24 м3+153,384 м3). Разом з цим в підсумковій відомості ресурсів передбачено піску (шифр норми С1421-10634) в кількості 376,53 м3. Просимо пояснити включення до локальних кошторисів на будівельні роботи на зовнішні мережі водопостачання № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3) піску природного рядового (шифр норми С1421-10634) в кількості 301,224 м3 (61,6 м3+86,24 м3+153,384 м3). 2. У зв’язку з чим кількість розробленого ґрунту (шифр норми: КР1-8-10 та КР1-18-2) не відповідає кількості засипання траншей (шифр норми: КР1-12-2 та КР1-20-2) у локальних кошторисах на будівельні роботи на зовнішні мережі водопостачання № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
23.04.2024 17:54
Орган перевірки
27.04.2024 00:00
Документи повідомлення
23.04.2024 17:55
-
Відповідь
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1.Обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в смт.Десна Чернігівської області», яку було виготовлено в жовтні 2023 року (копія додається). В зв’язку з метою економії бюджетних асигнувань, коригування кошторису в розрізі цінової політики в 2024 році не проводилось. Замовником, очікувана вартість робіт в порівнянні з вартістю визначену в ПКД, не підвищувалась (залишилась на рівні 2023 року). Вартість робіт визначена відповідно до кошторису, який пройшов експертизу (копія експертного звіту додається). В зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), для оприлюднення на офіційному веб-сайті МОУ в підрозділі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», розділу «Державні закупівлі» було надіслано листа від 14.03.2024 року вих..№584/587 через АСКОД СЕДО індекс 665 на адресу в/ч А0351 (до відділу публікації), (копія листа додається). 2.Станом на 24.04.2024 року Будівельним управлінням 150 Тресту здійснено обстеження траси водопроводу та оглядових колодязів. У зв’язку з аномальною кількістю опадів , із-за ризику зсуву грунту в траншеях та підвищеною небезпекою виконання земляних робіт в траншеях не проводиться.
Рішеня
24.04.2024 13:58
Замовник
Документи повідомлення
24.04.2024 13:58
-
24.04.2024 13:58
-
24.04.2024 13:58
-
24.04.2024 13:58
-
24.04.2024 14:00
-
Відповідь
Пояснення
1. Проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт зовнішніх мереж водопостачання в сел. Десна, Чернігівської області» передбачено засипання трубопроводу піском : - улаштування піщаної основи під трубопроводи товщиною 100 мм в локальних кошторисах № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3) піском природнім, рядовим в кількості 75,306 м3 (15,4м3+21,56 м3 +38,346 м3); - засипка над трубопроводом товщиною 400 мм в локальних кошторисах № 02-01-01 (ділянка 1), № 02-01-02 (ділянка 2), № 02-01-03 (ділянка 3) піском природнім рядовим в кількості 301,224 м3 (61,6 м3+86,24 м3+153,384 м3). Разом з цим в підсумковій відомості ресурсів передбачено піску (шифр норми С1421-10634) в кількості 376,53 м3. 2. Кількість розробленого ґрунту вручну та механічним способом не може відповідати кількості ґрунту засипання траншеї , так як засипання траншеї здійснюється не лише ґрунтом, а й піском. Слід зазначити, щодо проектно-кошторисної документації проведено експертне дослідження. Про що свідчить експертний звіт серія СЕ №214742.
Рішеня
25.04.2024 15:41
Замовник
Документи повідомлення
25.04.2024 15:42
-
25.04.2024 15:42
-
25.04.2024 15:42
-
25.04.2024 15:42
-
25.04.2024 15:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 908 210 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2024 13:42
Замовник:
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Контактний телефон:
+380464646216
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 908 210 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2024 13:42
Замовник:
Остерська квартирно-експлуатаційна частина (району)
Контактний телефон:
+380464646216
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності