Закупівля Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від Управління освіти Миколаївської міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.03.2024 17:07до 09.04.2024 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2024 17:07
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2024 17:07
до 06.04.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.04.2024 01:01
до 12.04.2024 17:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2024 17:52
до 18.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2024 17:52
до 26.04.2024 12:22
Період уточнень
з
12.03.2024 17:07
до
06.04.2024 00:00
Період оскарження
з
12.03.2024 17:07
до
06.04.2024 00:00
Період кваліфікації
з
09.04.2024 01:01
до
12.04.2024 17:52
Період кваліфікації
з
09.04.2024 01:01
до
12.04.2024 17:52
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
1 473 136.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7365,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва
Код ДК 021:2015
50410000-2 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Лот № 1
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2024 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 1.1. таблиці, наведеної в додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.
В тендерній пропозиції ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/01 від 18.03.2024 р., в якій зазначено, зокрема, автомобіль RENAULT KANGOO (№ кузова – VF 1FW51H156441937), проте документів на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним автомобілем не надано.
Для усунення невідповідності учасник має надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування Автомобілю RENAULT KANGOO (№ кузова – VF 1FW51H156441937).
2. Пунктом 1 розділу тендерної документації визначено, що посадовою особою учасника процедури закупівлі-юридичної особи, уповноваженим юридичною особою за довіреністю представником, фізичною-особою підприємцем, фізичною особою, їх представником на підставі нотаріально засвідченої довіреності, надається згода суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
В тендерній пропозиції ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» не надано згоди суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
Для усунення невідповідності учасник має надати згоду суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ДНЗ №5 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
В пункті 1.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «Учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності на офіс та склад за своїм функціональним призначенням (де учасник зберігатиме інструмент та обладнання, що буде залучене для надання послуг за даною закупівлею) або договір(ори) оренди на приміщення, разом з документом, що підтверджує право власності орендодавця на зазначене приміщення (відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші підтверджуючі документи).»
Тендер
UA-2024-03-12-012572-a
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
В пункті 1.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «Учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності на офіс та склад за своїм функціональним призначенням (де учасник зберігатиме інструмент та обладнання, що буде залучене для надання послуг за даною закупівлею) або договір(ори) оренди на приміщення, разом з документом, що підтверджує право власності орендодавця на зазначене приміщення (відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші підтверджуючі документи).»
Між ТОВ «ТОП ФАЄР» та ТОВ «Києво-Святошинське Ремонтно-Будівельне Управління» укладено Договір оренди приміщення.
- Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року, орендодавець – ТОВ «Києво-Святошинське Ремонтно Будівельне Управління» (СКЛАД).
Між ТОВ «ТОП ФАЄР» та Підприємство «Господарське управління Київської міської ради Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок» укладено договір оренди нежитлових приміщень.
- Договір оренди нежитлових приміщень №24 від 07.10.2022 р., орендодавець - Підприємство «Господарське управління Київської міської ради Об’єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві «Київська міська рада профспілок».
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, що підтверджують право оренди приміщень передбаченого чинним законодавством.
Також стосовно оренди даних приміщення ТОВ «ТОП ФАЄР» подано звітність за формою №20-ОПП до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У м. КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ.
Але ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати умову документації, так як не може надати в складі пропозиції документ, що підтверджує право власності орендодавця на зазначене приміщення (відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно). ТОВ «ТОП ФАЄР» звернувся до орендодавців з проханням надати йому дані документи для подачі в складі пропозиції на тендер UA-2024-03-12-012572-a для Замовника Управління освіти Миколаївської міської ради. Орендодавці нам повідомили, що вони не мають жодного відношення до даної закупівлі, тому не зобов’язані надавати жодних власних документів для Управління освіти Миколаївської міської ради.
Тому з незалежних від нас обставин, а саме тому що орендодавеці не надаюьть нам документи на право власності для подачі їх в складі пропозиції в закупівлі UA-2023-08-22-006873-а, ми не можемо виконати умову документації та прийняти участь в закупівлі. Хоча маємо усі необхідні документи що підтверджують наше право користування приміщеннями а саме Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року та Договір №23 від 07.10.2022 р. та звітність за формою №20-ОПП подана до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У М.КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ (ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН М.КИЄВА)
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року
- Договір №24 від 07 жовтня 2022 року
- Звітність за формою №20-ОПП
Те що дана вимога дискримінаційна підтверджено в Рішенні АМКУ № 14123-р/пк-пз від 05.09.2023
В пункті 2.2 додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Учасники мають надати копію/оригінал Акту вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або інший аналогічний документ відповідно до діючого законодавства. Документ, що подається на виконання цієї вимоги, має бути чинними, та повинен містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях щодо професій/посад – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів); налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики)..»
Тендер
UA-2024-03-12-012572-a
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
В пункті 2.2 додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Учасники мають надати копію/оригінал Акту вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442) або інший аналогічний документ відповідно до діючого законодавства. Документ, що подається на виконання цієї вимоги, має бути чинними, та повинен містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях щодо професій/посад – електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів); налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики)..»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» проводило атестацію робочих місць за умовами праці та було затверджено Картку умов праці з розрахунком пільг та компенсацій про що складено Атестацію робочих місць за умовами праці від 01.03.2023 р. №01-03-035/10 з Пояснювальною запискою, карткою умов праці з розрахунком пільг та компенсацією з урахування шкідливих наслідків та важких умов праці, з переліком потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях, Висновком проведення атестації робочих місць за умовами праці (копія додається до скарги).
Отже, у ТОВ «ТОП ФАЄР» проведена Атестація робочих місць за умовами праці відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992 № 442, але немає Акту, довідки чи картки вивчення матеріалів атестації виданої органом Держпраці, тек як ЦЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО Постановою КМУ від 01.08.1992 № 442 та ми не можемо прийняти участь у цій закупівлі через те, що проведена нами Атестація робочих місць не проходила висновок щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці територіальним органом управлінням Держпраці. Отже в поданій нами Інформаційній довідці ми не зможемо зазначити інформацію щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий щодо Учасника територіальним органом управлінням Держпраці.
Також повідомляємо, по даній закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не планує і не буде залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконаців.
Умовою тендерної документації зазначена Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, якою передбачений Порядок проведення атестації робочих місць. Отже, на виконання вимог вказаного нормативно-правового документа нашим підприємством було проведено Атестацію робочих місць за умовами праці. Проте, ні Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, ні будь-яким іншим Законом не передбачено, що територіальний орган управління Держпраці проводить оцінку чи надає висновок/ довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці. Також зазначаємо, що ні вказаною Постановою КМУ чи будь яким іншим нормативно-правовим законодавчим актом взагалі не передбачено, що підприємства мають надавати/подавати чи реєструвати проведену атестацію робочих місць до територільних органів управління Держпраці.
Більше того, навіть немає жодного нормативного документу, який би передбачав повноваження чи обов’язок Державної служби з питань охорони праці (Держпраці) вивчати матеріали атестації робочих місць за умовами праці.
Також наголошуємо, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 передбачено, зокрема:
1. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачають наявності у ліцензіата вищенаведеного документу.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що наведена вище вимога не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умовою намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
Аналогічна позиція міститься в рішенні АМКУ
- Рішення №20979 –р/рк-пз від 27.12.2023 р.
- Рішення №2011-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення № 2036-р/пк-пз від 01.02.2024 р.
- Рішення №4275-р/пк-пз від 07.03.2024
Як доказ нашого порушеного права надаємо:
- Атестація робочих місць за умовами праці від 01.03.2023 р. №01-03-035/10.
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 року № 852
В Примітці пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив вимогу « У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань персоналу та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці згідно вимог НПАОП 0.00-4.12-05..»
Тендер
UA-2024-03-12-012572-a
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
В Примітці пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації замовник встановив вимогу « У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань персоналу та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці згідно вимог НПАОП 0.00-4.12-05..»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» має зареєстровану Декларацію № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023, що надає йому право здійснювати навчання з охорони праці. Тому навчання працівників було здійснено на нашому підприємстві, відповідно до Декларації № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.2023
ТОВ «ТОП ФАЄР», не може виконати дану умову закупівлі та не може надати в складі пропозиції посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці. В посвідченнях містяться персональні дані осіб, а дані особи не надали дозволу Директор ТОВ «ТОП ФАЄР» дозволу на обробку їхніх персональних даних да не дозволили публікувати документи з їхніми персональними даними в системі Прозоро.
Відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2010, № 34, ст. 481), ТОВ «ТОП ФАЄР» не має права розголошувати персональні дані осіб без їх згоди на це.
Предметом даної закупівлі, є Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Тому відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати підтверджуючі документи про кваліфікацію лише тих працівників які залучаються безпосередньо до виконання робіт.
Пунктами 14 та 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, передбачено вичерпний перелік працівників, та необхідна для них кваліфікація, для виконання даних робіт.
Тому вимога посвідчень про проходження навчання членів комісії також суперечить Ліцензійним умовами.
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- Декларація № 239/Ц/3.1-23-П від 13.01.20
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 року № 852
В 3.1.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено надати «скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт прийому виконаних робіт/послуг та/або інші документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акт звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами».
Тендер
UA-2024-03-12-012572-a
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
В 3.1.2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено надати «скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт прийому виконаних робіт/послуг та/або інші документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акт звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами».
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного досвіду, ТОВ «ТОП ФАЄР», має договір Договір 09/12 від 09 грудня 2022 року., укладений за результатами проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-010208-a
По перше. ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати дану умову закупівлі та надати саме, «податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору» ТОВ «ТОП ФАЄР» являється суб’єктом малого підприємництва. Згідно з Порядком подання фінансової звітності, платники податку на прибуток, які відповідно до ГКУ належать до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, не подають до податкових органів квартальної фінзвітності. Тому нами подається тільки річна звітність. Тому ми не можемо виконати умову документації та надати фінансову звітність поквартально.
По друге. Відповідно да ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель»
Інформація про виконання Договору №09/12 від 09 грудня 2022 року., укладеногоза результатами проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-010208-a, є загальнодоступною в електронній системі закупівель. Замовник перейшовши за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-010208-a отримує усю необхідну інформацію, про виконання учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» аналогічного договору, а саме зможе ознайомитися з договором і звітом про його виконання.
Тому дана вимога документації не узгоджується з чинним Законодавством.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір №09/12 від 09 грудня 2022 року
- Звіт про виконання договору №09/12 від 09 грудня 2022 року
- Річна фінансова звідність за 2023 рік
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник вказує «Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281).»
Тендер
UA-2024-03-12-012572-a
Інші вимоги процедури закупівлі
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник вказує «Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281).»
Тобто з даної вимоги повинно слідувати, якщо Замовник вимагає, що учасник повинен сформувати договірну ціну у відповідності «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р, тому і Замовник повинен надати Технічне завдання у відповідності до Настанови.
В пункті 5.1 Настанови вказано «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.»
Тобто з положень Настанови випливає, що Замовник для розрахунку ціни повинен надати на вибір або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї або затверджену проекту документацію.
В додатку 3 Тендерної документації Замовник розмістив Технічну специфікацію в якій міститься лише Дефектний акт з Найменування робіт і витрат, тобто Замовник надав лише відомість обсягів робіт але на надав відомість ресурсів до неї без цін.
Тому Технічне завдання замовника не узгоджується з положеннями Настанови.
Вважаємо що Замовник повинен усунути дане порушення та надати технічне завдання, а саме інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) як того вимагає пункт 5.1 Настанови, а саме надати:
- Або відомість робіт з відомістю ресурсів до неї без цін
- Або затверджену проекту документацію
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Настанова з визначення вартості будівництва затверджену наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р
В Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога «Згідно вимог чинного законодавства України Учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів).»
В Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога «Згідно вимог чинного законодавства України Учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів).»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Тобто під час ВОЄННОГО СТАНУ, підприємства отримують декларацію, згідно якої надається Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, дана ліцензія надає право виконувати підприємствам під час воєнного стану УСІ ВИДИ РОБІТ за, окремо в декларації не зазначається жодні переліки видів робіт, як це було до ВІЙНИ
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію декларацію №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р.
Згідно даної декларації №014032/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками.
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Дана Декларація надає право нам під час ВОЄНОГО СТАНУ виконувати ВСІ ВИДИ РОБІТ з будівництва за класом наслідків СС2 та СС3, в тому числі і роботи зазначені у Тендерній документації, а саме будівельні та монтажні роботи
Тому наше підприємство не може надати в складі пропозиції завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж)
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж)
Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- Рішення № 1665-р/пк-пз від 26.01.2024
- Рішення № 3287-р/пк-пз від 21.02.2024
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- Декларацію №014132/22 про провадження господарської діяльності від 04.12.2022 р.
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник вказує «…Учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або копію (-ї) декларації(-й) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці учасника та субпідрядника (у разі залучення), з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці (має міститись номер та дата реєстрації) на : - випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання) (декларація повинна містити актуальні дані учасника: місцезнаходження, ПІБ діючого керівника тощо).»
В Додатку 3 Тендерної документації Замовник вказує «…Учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або копію (-ї) декларації(-й) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці учасника та субпідрядника (у разі залучення), з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці (має міститись номер та дата реєстрації) на : - випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання) (декларація повинна містити актуальні дані учасника: місцезнаходження, ПІБ діючого керівника тощо).»
Вважаємо вимогу що Учасники мають надати Дозвіл//декларацію вимогу дискримінацію та взагалі необгрунтованою і безпідставною.
По-перше, ліцензійними умовами Постанови КМУ №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 року (зі змінами) (далі – Ліцензійні умови) чітко вказаний перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню:
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали Декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 на провадження Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні)
- Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання
- Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники)
Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі, але ми не можемо прийняти участь у цій закупівлі так як у нас немає декларації на випробування машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, а саме: устаткування напругою понад 1000 В (електричне устаткування електричних станцій і мереж, технологічне електрообладнання)
Повторно зазначаємо, що Ліцензійними умовами не передбачена наявність в організацій Дозволу/Декларації, яка вказана в Тендреній документації. Так як дана вимога суперечить Ліцензійним умовам.
По друге. Технічним завданням не передбачено такої роботи як випробовування устаткування напругою понад 1000 В. Тому вимога даного документа не має жодного відношення до даної закупівлі.
Як доказ нашого порушеного права надаємо:
- Копію Декларації №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р.
- Додаток 3 Технічне завдання.
В Додатку 3 Тендерної документації, замовник встановив вимогу «Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT);
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT);
- ДСТУ 8965:2019;
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам згідно вищезазначеного п. 4, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів* (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження, а також відповідні документи, що підтверджують дійсність наданих сертифікатів (звіт про (сертифікаційний/періодичний) аудит тощо). На підтвердження компетенції органу сертифікації надати атестат нотифікації або свідоцтво про нотифікацію або атестат про акредитацію або інший аналогічний документ. У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
В Додатку 3 Тендерної документації, замовник встановив вимогу «Якість виконаних робіт/наданих послуг повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють на території України, а саме:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
- ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT);
- ДСТУ ISO/TR 14062:2006 (ISO/TR 14062:2002, IDT);
- ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT);
- ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT);
- ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT);
- ДСТУ 8965:2019;
На підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам згідно вищезазначеного п. 4, для виконання усіх вимог до предмету закупівлі, учасник має надати відповідні копії/оригінали сертифікатів* (або інших аналогічних документів) виданих органом/-ами сертифікації, що мають на те відповідні повноваження, а також відповідні документи, що підтверджують дійсність наданих сертифікатів (звіт про (сертифікаційний/періодичний) аудит тощо). На підтвердження компетенції органу сертифікації надати атестат нотифікації або свідоцтво про нотифікацію або атестат про акредитацію або інший аналогічний документ. У разі, якщо учасником не надано документів на підтвердження вищезазначених вимог до предмета закупівлі або надано документи, що не відповідають вищезазначеним вимогам, пропозиція такого учасника відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимога щодо того, що Сертифікати повиненні бути виданий організацією що пройшла нотифікацію або акредитацію з наданням в складі пропозиції атестату нотифікації або свідоцтво про нотифікацію або атестат про акредитацію або інший аналогічний документ є дискримінаційним
Даний сертифікати, виданий ТОВ «Центр сертифікації та аудиту», даний орган сертифікації не має сертифікат акредитації, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації.
ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» дану добровільну акредитацію не проходив.
ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» також не проходив нотифікацію, так як жодним нормативно правовим актом, що діє на території України не передбачено органам сертифікації обов’язкового проходження нотифікації
Так як ТОВ «Центр сертифікації та аудиту» не проходив добровільну акредитацію та нотифікацію, тому не має сертифікат акредитації, атестату нотифікації або свідоцтво про нотифікацію або іншого аналогічного документа (так як дні документи не передбачені чинним законодавством), тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати дану дискримінаційну вимогу документації.
Як вбачається з вище викладеного, Замовник вимагає надати документи які не передбачені чинним законодавством України.
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Замовник, своєю умовою намагається НІВЕЛЮВАТИ норми законодавства, які прийняті законодавчим органом.
Відповідно до статті 19 Конституції України «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.»
Замовник змушує нас та інших учасників надати такий документ, який не передбачений законодавством України.
За таких умов участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які нададуть в складі пропозиції атестат нотифікації або свідоцтво про нотифікацію або атестат про акредитацію або інший аналогічний документ.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
В додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив «Учасники повинні надати скан-копію договору зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання, який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг з управління відходами (комплекс операцій із збирання та оброблення), а саме: відходами електричного і електронного обладнання, змішаними відходами будівництва, які утворюються в результаті надання послуг згідно предмету закупівлі»
В додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив «Учасники повинні надати скан-копію договору зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання, який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг з управління відходами (комплекс операцій із збирання та оброблення), а саме: відходами електричного і електронного обладнання, змішаними відходами будівництва, які утворюються в результаті надання послуг згідно предмету закупівлі»
ТОВ «ТОП ФАЄР» не погоджується з даною вимогою, вважає її дискримінаційною та такою, що обмежує наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
Відповідно до даної закупівлі, технічним завданням передбачено виконання робіт протипожежного призначення, що виконується учасниками на підставі Ліцензії з протипожежної діяльності та згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в змісті яких НЕ передбачено, що ліцензіати в обов’язковому порядку повинні мати документи зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання, який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг з управління відходами (комплекс операцій із збирання та оброблення), а саме: відходами електричного і електронного обладнання, змішаними відходами будівництва
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми не маємо та не повинні мати договір чи інші документи на сміттєзвалище, оскільки ні тендерною документацією, ні технічним завданням НЕ передбачено надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та поводження з відходами, яке потребує укладення відповідного договору
З вище викладеного слідує, що оскаржувана вимога не узгоджується з предметом закупівлі.
Як доказ надаємо нашого порушеного права надаємо:
- Додаток 3 технічне завдання
Аналогічна позиція міститься в
- Рішенні АМКУ № 1665-р/пк-пз від 26.01.2024
- Рішення АМКУ №4291-р/пк-пз від 07.03.2024