Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ"Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-07-012216-a
Id Tender 35e97e036edd4956bd63cacaafc310a6
План UA-P-2024-03-07-014887-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 11.04.2024 20:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 948 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 741.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2024 17:32 до 15.03.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2024 17:32
до 12.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2024 17:32
до 12.03.2024 00:00
Період уточнень
з 07.03.2024 17:32 до 12.03.2024 00:00
Період оскарження
з 07.03.2024 17:32 до 12.03.2024 00:00
Основні параметри
Кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 948 250 грн.
Кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки)
Назва предмета закупівлі
Кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки)
Очікувана вартість
5 948 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29741,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
59 482.5
Аукціон
Cтарт аукціону
29.03.2024 13:55
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 555 (комплект)
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (гіпотрофіки)
Опис предмета закупівлі
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (гіпотрофіки)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
2 555
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Киев, Харківське шосе, 121
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 28 210 (комплект)
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (нормотрофіки)
Опис предмета закупівлі
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (нормотрофіки)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
28 210
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Киев, Харківське шосе, 121
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 4 235 (комплект)
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (гіпертрофіки)
Опис предмета закупівлі
Послуга з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів (гіпертрофіки)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
4 235
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Киев, Харківське шосе, 121
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2024 17:34
Оголошення про проведення закупівлі
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
07.03.2024 17:33
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Сова
Електронна пошта
Телефон
+380508116142
Замовник
ЄДРПОУ
40032148
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-05-27-000055
Дата створення проекту
27.05.2024 14:50
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2024 16:19
Дата публікації висновку про результати
07.06.2024 16:18
Дата завершення усунення порушень
13.06.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2024 № 131 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-03-07-012216-a 07.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2024 00:00
Документи рішення
27.05.2024 16:19
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.03.2024 № 58, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 21.03.2024 № 5189-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.05.2024, ухвалу про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання від 26.04.2024 № 320/17277/24. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.06.2024 00:00
Дата публікації
07.06.2024 16:18
Документи висновку
07.06.2024 16:18
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки) за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-012216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 21.03.2024 № 5189-р/пк-пз. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.05.2024 14:09
Орган перевірки
04.06.2024 00:00
Документи повідомлення
29.05.2024 14:10
-
Відповідь
пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є кейтерингові послуги (послуги з приготування та доставки їжі для харчування пацієнтів: гіпотрофіки, нормотрофіки та гіпертрофіки) за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-07-012216-a), замовник вважає за необхідне надати наступні пояснення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника для забезпечення харчування пацієнтів. При підготовці технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями, затвердженими постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 р., Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР, наказом МОЗ України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 року № 931 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за № 2205/24737), тощо. Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. При складанні технічної специфікації замовником було враховано: • Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи); • Калорійність раціону в цілому; • Відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; • Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 Закону. Під час визначення предмета закупівлі та його характеристик Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог не призвела до можливості здійснення закупівлі послуг лише в одного виконавця/постачальника. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії замовник у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що усі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". З вищевикладеного випливає, що замовником у процедурі закупівлі визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі у чіткій відповідності із законодавством України та з дотриманням основоположних принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – наказ №275). З урахуванням положень розділу ІІ наказу № 275 замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовником інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін. Відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua. Також, повідомляємо, що 21.03.2024 року комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5189-р/пк-пз, згідно якого зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі. Частинами 22 та 23 Закону передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Не погоджуючись із рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник оскаржив його до Київського окружного адміністративного суду. Згідно ухвали суду від 26.04.2024 року було відкрито провадження в адміністративній справі № 320/17277/24.
Рішеня
30.05.2024 16:25
Замовник
Документи повідомлення
30.05.2024 16:25
-
30.05.2024 16:26
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 948 250 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2024 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380508116142
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 948 250 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2024 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380508116142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності