Показати схожі тендери

Закупівля 03210000-6 «Зернові культури та картопля»(Картопля з поділом на лоти) від ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-06-012610-a
Id Tender ef6e737ea42b4b389dc164e6e8cac9f6
План UA-P-2024-03-06-015432-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.04.2024 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 434 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 970 грн. (0,21 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2024 16:49 до 14.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2024 16:49
до 11.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2024 16:49
до 11.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:12
до 27.03.2024 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2024 11:13
до 02.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.03.2024 16:29
до 09.04.2024 14:34
Період уточнень
з 06.03.2024 16:49 до 11.03.2024 00:00
Період оскарження
з 06.03.2024 16:49 до 11.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:12 до 27.03.2024 16:29
Період кваліфікації
з 14.03.2024 16:12 до 27.03.2024 16:29
Основні параметри
03210000-6 «Зернові культури та картопля»(Картопля з поділом на лоти)
Мова тендерної пропозиції – українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
840 000 грн.
Лот 1 –Картопля для підрозділу за адресою м. Кропивницький.
Назва предмета закупівлі
Лот 1 –Картопля для підрозділу за адресою м. Кропивницький.
Очікувана вартість
840 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.03.2024 15:49
Закінчення аукціону
14.03.2024 16:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картопля
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
40 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Шатила, 4
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Продавцем Товару буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця.
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МПС-С"
Пропозиція:
834 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
Пропозиція:
760 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.03.2024 15:49
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
594 000 грн.
Лот 2 – Картопля для підрозділу за адресою м. Кривий Ріг.
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Картопля для підрозділу за адресою м. Кривий Ріг.
Очікувана вартість
594 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2970,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.03.2024 11:11
Закінчення аукціону
14.03.2024 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картопля
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
28 248
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
50084, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 92 а
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Продавцем Товару буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МПС-С"
Пропозиція:
588 970.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
Пропозиція:
536 712 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.03.2024 11:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.03.2024 11:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Гончаренко
Електронна пошта
Телефон
+380988841211
Сайт:
https://dnuvs.ukr.education
Замовник
ЄДРПОУ
08571423
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Велика Перспективна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 –Картопля для підрозділу за адресою м. Кропивницький.
Період вимог/скарг з 21.03.2024 11:17 по 27.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.03.2024 11:17
-
14.03.2024 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 16:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 16:49
Період вимог/скарг з 27.03.2024 16:21 по 02.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2024 16:21
Довідка НАЗК
27.03.2024 16:21
-
21.03.2024 11:17
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – Картопля для підрозділу за адресою м. Кривий Ріг.
Період вимог/скарг з 21.03.2024 11:13 по 27.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.03.2024 11:13
-
14.03.2024 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 16:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2024 16:49
Період вимог/скарг з 27.03.2024 16:29 по 02.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2024 16:29
Довідка НАЗК
27.03.2024 16:29
-
21.03.2024 11:13
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-03-06-012610-a-c1
Підписаний і діє
Номер
54/04-24
834 000 грн.
834 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.04.2024
Строк дії договору з
09.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
40 000 (кілограми)
Картопля
Номенклатура
Картопля
Кількість
40 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МПС-С"
Повна назва
ТОВ "МПС-С"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42777948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.04.2024 14:32
-
Підписаний договір
UA-2024-03-06-012610-a-b2
Підписаний і діє
Номер
53/04-24
588 970.8 грн.
588 970.8 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.04.2024
Строк дії договору з
09.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
28 248 (кілограми)
Картопля
Номенклатура
Картопля
Кількість
28 248
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МПС-С"
Повна назва
ТОВ "МПС-С"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42777948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.04.2024 14:34
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-14-000003
Дата створення проекту
14.08.2024 09:35
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.08.2024 16:01
Дата публікації висновку про результати
05.09.2024 16:52
Дата завершення усунення порушень
11.09.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
05.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.08.2024 № 57-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.08.2024 № 57-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-03-06-012610-a 06.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.08.2024 00:00
Документи рішення
14.08.2024 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 01.03.2024), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.03.2024 № 29-ВТО, пояснення надане 20.08.2024 Замовником через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ МАРКЕТ КР» (далі – ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР»), товариства з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС-С»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № 48-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 № 59-ВТО про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «МПС-С», повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024, договір про закупівлю за державні кошти від 09.04.2024 № 54/04-24 на суму 834 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МПС-С»; по лоту № 2: тендерні пропозиції учасників ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР», ТОВ «МПС-С», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № 49-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2024 № 60-ВТО про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «МПС-С», повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2024, договір про закупівлю за державні кошти від 09.04.2024 № 53/04-24 на суму 588 970,80 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МПС-С».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.09.2024 00:00
Дата публікації
05.09.2024 16:52
Документи висновку
05.09.2024 16:52
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля з поділом на лоти)», код ДК 021:2015: 03210000-6 – Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-012610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.08.2024 11:23
Орган перевірки
21.08.2024 00:00
Документи повідомлення
15.08.2024 11:25
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля з поділом на лоти)», код ДК 021:2015: 03210000-6 – Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-03-06-012610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Згідно вимог пункту 2, пункту 2.1 Додатка 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – вимоги до предмета закупівлі» лот 1 – картопля для підрозділу за адресою м. Кропивницький, згідно вимог пункту 2, пункту 2.1 Додатка 3.1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – вимоги до предмета закупівлі» лот 2 – картопля для підрозділу за адресою м. Кривий Ріг (далі – Додаток 3) до тендерної документації, Замовником передбачено, що у складі пропозиції учасники повинні надати, зокрема, виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 3 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі – картоплю, на вміст токсичних елементів та пестицидів. Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 1 кварталу 2024 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі, на якісне визначення ГМО за ДСТУ ISO 21569:2008. В протоколі випробувань харчової продукції та/або експертному висновку повинна бути зазначені: назва замовника, мета випробувань, назва виробника та або імпортера товару, найменування товару, дата виготовлення, розмір партії та позначення нормативних документів. У складі тендерної пропозиції по лоту 1 та тендерної пропозиції по лоту 2 учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ МАРКЕТ КР» (далі – ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР») на виконання вказаної вимоги надав Протокол випробувань від 18.12.2023 № 2784-Х виготовлений державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», виданий на ім`я учасника, згідно якого за результатами випробувань картопля продовольча пізня 2023 року врожаю не містить токсичних елементів та пестицидів. У вказаному протоколі зазначено назва замовника, мета випробувань, назва виробника товару, найменування товару, дата виготовлення, розмір партії – 120 тон та позначення нормативних документів. Також, у складі тендерної пропозиції по лоту 1 та тендерної пропозиції по лоту 2 учасником ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» надано Протокол випробування від 12.03.2024 № 386-Х виготовлений Криворізькою філією державного підприємства «Дніпровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», виданий на ім`я учасника, згідно якого за результатами випробувань картопля продовольча пізня 2023 року врожаю не містить ГМО. У вказаному протоколі зазначено назва замовника, мета випробувань, назва виробника товару, найменування товару, дата виготовлення та позначення нормативних документів, але не вказано розмір партії. Крім того, учасником ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» надано Декларацію виробника від 13.12.2023 № 118/10/1, де вказано розмір партії – 120 тон. Просимо пояснити, чому Вами відхилено тендерну пропозицію по лоту 1 та тендерну пропозицію по лоту 2 учасника закупівлі ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» з підстав відсутності на Протоколі випробування від 12.03.2024 № 386-Х розміру партії, при цьому розмір партії 120 тон вказаний у інших вищезазначених документах, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі ? Слід зазначити, що учасником надані всі необхідні документи на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а розмір партії вказаний у Протоколі випробувань від 18.12.2023 № 2784-Х та Декларації виробника від 13.12.2023 № 118/10/1. Слід зауважити, що норма пункту 43 Особливостей замовником не застосовується лише в тому випадку, коли виправлення невідповідностей в інформації та/або документах призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.08.2024 11:24
Орган перевірки
21.08.2024 00:00
Документи повідомлення
15.08.2024 11:27
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення та підтверджуючі документи до пояснення надаються окремими файлами
Рішеня
20.08.2024 13:53
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит 2
Пояснення надаються окремими файлами
Рішеня
20.08.2024 16:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 434 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2024 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380988841211
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 434 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2024 00:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380988841211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності