Показати схожі тендери

Закупівля Наручний годинник (у футлярі) від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-05-012361-a
План UA-P-2024-03-05-015418-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.03.2024 12:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
375 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 875 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2024 16:17 до 13.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2024 16:17
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2024 16:17
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02
до 18.03.2024 17:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.03.2024 17:13
до 24.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2024 17:13
до 27.03.2024 12:50
Період уточнень
з 05.03.2024 16:17 до 10.03.2024 00:00
Період оскарження
з 05.03.2024 16:17 до 10.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02 до 18.03.2024 17:13
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02 до 18.03.2024 17:13
Основні параметри
Наручний годинник (у футлярі)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015: 18520000-0 Персональні хронометри, 18522000- 4 Наручні годинники
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
375 000 грн.
Наручний годинник (у футлярі)
Назва предмета закупівлі
Наручний годинник (у футлярі)
Очікувана вартість
375 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1875,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 173 (штуки)
Наручний годинник чоловічий (у футлярі)
Опис предмета закупівлі
Наручний годинник чоловічий (у футлярі)
Код ДК 021:2015
18522000-4 - Наручні годинники
Кількість
173
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Позиція : №2 110 (штуки)
Наручний годинник жіночий (у футлярі)
Опис предмета закупівлі
Наручний годинник жіночий (у футлярі)
Код ДК 021:2015
18522000-4 - Наручні годинники
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь"
Пропозиція:
367 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2024 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошин Наталя
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Наручний годинник (у футлярі)
Період вимог/скарг з 18.03.2024 17:13 по 24.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.03.2024 17:13
Довідка НАЗК
18.03.2024 17:13
-
documentType.award.awardNotice
13.03.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 16:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 № 84/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: …… 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації …… Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та перелік документів, якими підтверджується відповідність Учасника даному критерію, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2021-2023 роки**. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. ……… Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів від 11.06.2024 № 22/03, де вказано 3 договори. Разом з довідкою Учасником подано копії документів: - копію договору № 28/11 від 12.11.2021 та видаткову накладну № 50 від 16.11.2021, лист-відгук №5/11 від 21.11.2022 року; - копію договору № 1910/33 від 19.10.2022 та видаткову накладну № 45 від 19.10.2022, однак Учасником не надано листа-відгука (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника; - копію договору № 35 від 20.02.2023 та видаткову накладну № 2 від 22.02.2023, однак Учасником не надано листа-відгука (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених вище невідповідностей (відсутності у складі тендерної пропозиції документів) Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями: листи-відгуки (листи-підтвердження) від контрагентів, з якими співпрацював учасник на договірній основі згідно завантажених договорів № 1910/33 від 19.10.2022 та № 35 від 20.02.2023 за аналогічним предметом закупівлі та які подано учасником у довідці, подання якого передбачається Додатком 2 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію. ….. 6) довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ, - відомості про керівництво, - контактні особи (телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 11.03.2024 № 28/03, у якій відсутня інформація про контактну особу, що є невідповідністю в інформації, поданій у складі тендерної пропозиції Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку, яка містить відомості про учасника, із зазначенням повної необхідної інформації щодо відомостей про учасника.
Створено
14.03.2024 17:34
Надати до
15.03.2024 17:34
Договір
UA-2024-03-05-012361-a-b1
Підписаний і діє
Номер
139
367 900 грн.
367 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
173 (штуки)
Наручний годинник чоловічий (у футлярі)
Номенклатура
Наручний годинник чоловічий (у футлярі)
Кількість
173
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
110 (штуки)
Наручний годинник жіночий (у футлярі)
Номенклатура
Наручний годинник жіночий (у футлярі)
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
27.03.2024 12:50
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності