Показати схожі тендери

Закупівля Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06* відходів від Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-03-05-000891-a
Id Tender 7828e691f7ab40ec9e790948b82a2ea4
План UA-P-2024-03-04-001673-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 25.03.2024 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
506 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 530 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2024 09:09 до 13.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2024 09:09
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2024 09:09
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02
до 19.03.2024 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.03.2024 16:24
до 25.03.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 19.03.2024 16:24
-
Період уточнень
з 05.03.2024 09:09 до 10.03.2024 00:00
Період оскарження
з 05.03.2024 09:09 до 10.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02 до 19.03.2024 16:24
Період кваліфікації
з 13.03.2024 00:02 до 19.03.2024 16:24
Основні параметри
Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06* відходів
Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
506 000 грн.
Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06* відходів
Назва предмета закупівлі
Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06* відходів
Очікувана вартість
506 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2530,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
484 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2024 10:29
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кліщевська Алла Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380444839573
Замовник
ЄДРПОУ
02011930
Повна назва
ДУ ІНХ НАМНУ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06* відходів
Період вимог/скарг з 19.03.2024 16:24 по 25.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
19.03.2024 16:24
-
Повідомлення про рішення
13.03.2024 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 09:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2024 09:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - П.2 Додатку №5 тендерної документації встановлено: «На підтвердження технічних вимог Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Сканований оригінал Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». На виконання вказаної вимоги Учасником у складі пропозиції не було надано сканованого оригіналу Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Сканований оригінал «Ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Створено
18.03.2024 13:53
Надати до
19.03.2024 13:53
Торги не відбулися
Очікувана вартість
506 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 00:00
Замовник:
ДУ ІНХ НАМНУ
Контактний телефон:
+380444839573
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
506 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2024 00:00
Замовник:
ДУ ІНХ НАМНУ
Контактний телефон:
+380444839573
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності