Показати схожі тендери

Закупівля Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва (роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства) від ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-02-27-007529-a
Id Tender 8ae8e135af2f4b3f8d7cafc5f3705efd
План UA-P-2024-02-23-001573-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.02.2024 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва (роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
Дата постачання з
21.02.2024 00:00
Дата постачання по
15.07.2024 00:00
Документи закупівлі
27.02.2024 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заікін Василь Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380504382668
Сайт:
http://kovelteplo.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
30514446
Повна назва
ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО"
Поштовий індекс
45006
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковель
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
Кваліфікація
Договір
UA-2024-02-27-007529-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/02-24
660 000 грн.
550 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.02.2024
Строк дії договору з
21.02.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства
Номенклатура
роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 липня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Корпорація «Науковий парк «Київська політехніка»
Повна назва
Корпорація «Науковий парк «Київська політехніка»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35211910

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-25-000060
Дата створення проекту
25.03.2024 16:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.03.2024 17:50
Дата публікації висновку про результати
03.04.2024 15:58
Дата завершення усунення порушень
18.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.03.2024 № 14-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.03.2024 № 14-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-27-007529-a від 27.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.03.2024 00:00
Документи рішення
25.03.2024 17:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік ПТМ «Ковельтепло» (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-02-27-007529-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2024 № 129, інформація Міністерства розвитку громад та територій України без дати та номера документа (файл «Критична інфрастуктура.PDF»), договір на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 № 21/02-24 (файл «Договір Політехніка.PDF»), укладений з Корпорацією «Науковий парк «Київська політехніка» (код ЄДРПОУ 35211910) на суму 660 000,00 грн. (далі – Договір), пояснення Замовника та документи, надані Замовником 27.03.2024 та 01.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління). Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Так, відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом №922. Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 Особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону № 922 застосовуються на умовах, визначених Законом № 922. Тобто, Замовник мав обов’язок проводити процедуру закупівлі відповідно до Особливостей. Замовником 27.02.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол від 27.02.2024 № 129, яким обґрунтовує проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору на закупівлю робіт з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства за кодом ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва та очікуваною вартістю предмета закупівлі 660 000,00 грн, а саме: нагальною потребою об’єкта критичної інфраструктури в зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі (абзац другий пункт 3 частина сьома статті 3 Закону №922). Також, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 27.02.2024 інформацію Міністерства розвитку громад та територій України без дати та номера документа (файл «Критична інфрастуктура.PDF») згідно якої підприємство теплових мереж «Ковельтепло» за типом основної послуги «постачання теплової енергії» включено до секторального переліку об’єктів критичної інфраструктури. Відповідно до норм пункт 15 Особливостей предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 затверджено основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Єдиний закупівельний словник), де Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ; перші три цифри визначають групу; перші чотири цифри визначають клас; перші п’ять цифр визначають категорію. Так, відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783 (далі – Порядок № 708): Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником в оголошенні про закупівлю без використання електронної системи визначено предмет закупівлі по Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015, який відноситься до Розділу 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги, групи 71300000-1: Інженерні послуги та класу 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, який, в свою чергу, має у своєму складі дев’ять категорій послуг. Згідно оприлюдненого Замовником Договору на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 № 21/02-24 на суму 660 000,00 грн. – закуплено науково-дослідні роботи (пункт 1.1 Розділу 1 Договору), які згідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону № 922 є послугами. Отже, фактично Замовником визначено предмет закупівлі як послуги, що також підтверджується укладеним договором. Проте, Замовник в своїх поясненнях від 01.04.2024 на питання 3 запиту Управління від 27.03.2024 зазначив, що «виконання робіт з проведення енергоаудиту відноситься до визначення: технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги - роботи, які необхідно виконати для проведення переоснащення та оптимізації роботи діючого підприємства критичної інфраструктури». Однак, Замовником в електронній системі закупівель 01.04.2024 документального підтвердження щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій з питання визначення Замовником виду предмета закупівлі «роботами» консультаційних послуг у галузі інженерії та будівництва (роботи з проведення енергоаудиту з метою виявлення та розрахунку економічного та технічного доцільного потенціалу енергозбереження підприємства), як технічного переоснащення діючого підприємства та супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт станом на дату укладення договору на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 № 21/02-24 – не оприлюднено. Отже, Замовником обрано вид закупівлі предмета закупівлі без урахування вартісних меж, визначених Особливостями. Статтею 5 Закону № 922 встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору встановлено, що на виконання вимог пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: – існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником; – здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго. Водночас, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей, Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника. При цьому, жоден файл, оприлюднений Замовником 27.02.2024 в електронній системі закупівель, не містить обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника щодо існування нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин та/або здійснення закупівлі робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури. Отже, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (протокол від 27.02.2024 № 129), які не містять документального підтвердження існування станом на дату договору (21.02.2024) нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів. Також, зазначені вище документи не підтверджують закупівлі Замовником робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури. Тобто, Замовник мав обов’язок та можливість здійснити закупівлю послуг шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями. Таким чином, Замовником в порушення статті 5 Закону № 922, пунктів 3 та 10 Особливостей, придбано науково-дослідні роботи шляхом укладення з Корпорацією «Науковий парк «Київська політехніка» (код ЄДРПОУ 35211910) договору на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 № 21/02-24 без використання електронної системи. Відповідно до вимог пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей, а саме придбання замовниками послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями, та укладення договору про закупівлю, який передбачає оплату замовником послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення статті 5 Закону № 922, пунктів 3 та 10 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Дата висновку
03.04.2024 00:00
Дата публікації
03.04.2024 15:58
Документи висновку
03.04.2024 15:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунено шляхом укладення додаткової уголи №1 від 08.04.2024 року до договору №21/02-24 на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 року, про розірвання договору.
Дата публікації
08.04.2024 16:25
Документи інформації про усунення порушення
08.04.2024 16:25
-
08.04.2024 16:36
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі роботи ПТМ «Ковельтепло» за кодом ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-007529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, а саме технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Корпорацію «Науковий парк «Київська політехніка» (код ЄДРПОУ 35211910). 3. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783: Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Замовником в оголошенні про закупівлю без використання електронної системи визначено предмет закупівлі по ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, групи Інженерні послуги Розділу 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749. Так, згідно оприлюдненого Замовником Договору на виконання науково-дослідних робіт від 21.02.2024 № 21/02-24 на суму 660 000,00 грн. – закуплено науково-дослідні роботи, які відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону віднесено до послуг. Отже, фактично Замовником визначено предмет закупівлі як послуги, що також підтверджується укладеним договором. Враховуючи вищевказане, чому Замовником не проведено відкриті торги з особливостями, так як відповідно до пункту 13 Особливостей затверджено обмеження придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.03.2024 11:50
Орган перевірки
02.04.2024 00:00
Документи повідомлення
27.03.2024 11:51
-
Відповідь
Пояснення
Згідно листа директора Департаменту комунальних послуг та комунального обслуговування ПТМ «Ковельтепло» включене до сакрального переліку об»єктів критичної інфраструктури. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництва; Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», терміни вживаються в такому значенні: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. На підставі вище зазначеного ПТМ «Ковельтепло» уклало договір саме на виконання робіт в зв’язку із тим, що енергоаудит підприємства розробляється саме для технічного переоснащення діючого підприємства критичної інфраструктури. Основним завданням енергоаудиту є технічні роботи, такі як вимірювання параметрів ізоляції теплових мереж, перевірка систем опалення, перевірка гідравлічних режимів роботи тепломережі та насосного обладнання, перевірка фактичних навантажень встановленого енергоспоживаючого обладнання, перевірка якості та правильності спалювання палива в котлоагрегатах. Також, додатково будуть проводитися інфрачервоні термографічні роботи, щоб виявити теплові витоки та недоліки. Таким чином, виконання робіт з розроблення енергоаудиту відноситься до визначення: технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги - роботи, які необхідно виконати для проведення переоснащення та оптимізації роботи діючого підприємства критичної інфраструктури.
Рішеня
27.03.2024 16:01
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Згідно запиту Держаудитслужби України від 27.03.2024 надаємо наступні пояснення. 1. Вартість предмета закупівлі визначено на основі запиту комерційних пропозицій. Підприємство отримало комерційні пропозиції від трьох можливих виконавців робіт, в результаті чого було обрано найнижчу цінову пропозицію. (копії комерційних пропозицій додаються). Також надаємо копію технічного завдання. 2. Так як, підприємство отримало три різні комерційні пропозиції, то перевагу віддало саме тій організації, яка надала найнижчу комерційну пропозицію, а саме Корпорація «Науковий парк «Київська Політехніка» 3. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві (Настанова з визначення вартості будівництва; Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», терміни вживаються в такому значенні: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. На підставі вище зазначеного, ПТМ «Ковельтепло» уклало договір саме на виконання робіт в зв’язку із тим, що енергоаудит підприємства розробляється саме для технічного переоснащення діючого підприємства критичної інфраструктури. Основним завданням енергоаудиту є технічні роботи, такі як вимірювання параметрів ізоляції теплових мереж, перевірка систем опалення, перевірка гідравлічних режимів роботи тепломережі та насосного обладнання, перевірка фактичних навантажень встановленого енергоспоживаючого обладнання, перевірка якості та правильності спалювання палива в котлоагрегатах. Також, додатково будуть проводитися інфрачервоні термографічні роботи, щоб виявити теплові витоки та недоліки. Таким чином, виконання робіт з проведення енергоаудиту відноситься до визначення: технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги - роботи, які необхідно виконати для проведення переоснащення та оптимізації роботи діючого підприємства критичної інфраструктури.
Рішеня
01.04.2024 18:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Замовник:
ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО"
Контактний телефон:
380504382668
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО"
Контактний телефон:
380504382668
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності