Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів від Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-27-003168-a
Id Tender aff476f7a8234f0db0454d8c131c70dc
План UA-P-2024-02-27-003988-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.03.2024 22:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 288 010 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 440.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2024 11:04 до 06.03.2024 11:01
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2024 11:04
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2024 11:04
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2024 11:02
до 07.03.2024 08:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2024 08:43
до 13.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.03.2024 08:43
до 18.03.2024 22:13
Період уточнень
з 27.02.2024 11:04 до 03.03.2024 00:00
Період оскарження
з 27.02.2024 11:04 до 03.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2024 11:02 до 07.03.2024 08:43
Період кваліфікації
з 06.03.2024 11:02 до 07.03.2024 08:43
Основні параметри
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 288 010 грн.
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Очікувана вартість
1 288 010 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6440,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Код ДК 021:2015
85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Кількість
65
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61080, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Сохора, 5А
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛАБОРАТОРІЯ "МИЛЛЕНИУМ"
Пропозиція:
1 047 760 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.02.2024 17:52
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Тарабан
Електронна пошта
Телефон
+380676028021
Замовник
ЄДРПОУ
31733636
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Харківської міської ради
Поштовий індекс
61080
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сохора, буд. 5 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Період вимог/скарг з 07.03.2024 08:43 по 13.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2024 08:43
Довідка НАЗК
07.03.2024 08:43
-
06.03.2024 11:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-27-003168-a-c1
Підписаний і діє
Номер
39
1 047 760 грн.
1 047 760 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.03.2024
Строк дії договору з
18.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
65 (послуга)
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Номенклатура
Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів
Кількість
65
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЛАБОРАТОРІЯ "МИЛЛЕНИУМ"
Повна назва
ПП "ЛАБОРАТОРІЯ "МИЛЛЕНИУМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32132962

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.03.2024 22:13
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-18-000036
Дата створення проекту
18.03.2024 13:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.03.2024 16:03
Дата публікації висновку про результати
10.04.2024 14:11
Дата завершення усунення порушень
25.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
09.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 636-12-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.03.2024 № 44 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 № 44 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3. UA-2024-02-27-003168-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.03.2024 00:00
Документи рішення
18.03.2024 16:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.03.2024, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ» (далі - ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.03.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2024 № 07/24, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір про закупівлю від 18.03.2024 № 39 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.03.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.04.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями установлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, на порушення вимог пункту 14 наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмету закупівлі: «Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів» ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749 (далі – Національний класифікатор), містить більш деталізовану позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: ДК 021:2015: 85145000-2 – Послуги медичних лабораторій. Зважаючи на зазначене, Замовником при визначенні предмета закупівлі «Медичні матеріали» порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЛАБОРАТОРІЯ «МИЛЛЕНИУМ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.04.2024 00:00
Дата публікації
10.04.2024 14:11
Документи висновку
10.04.2024 14:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно висновку про наявність або відсутність порушень законодавства в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Особливостей. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався п.15 Загальних положень Особливостей де сказано, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 2 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 розділу I Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В зв’язку з тим, що закупівля однолотова було прийняте рішення визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 12 Наказу 1082 передбачено. що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Пунктом 13передбачено, що крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу; коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу; коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи; коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту або послуга з виконання науково-технічних робіт. Пунктом 14 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні не підпадає під дію пункту 12 та абзаців другого-четвертого пункту 13 Порядку визначення предмета закупівлі тому в інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів було вирішено визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з приводу порушень зазначених у висновку та здійснено моніторинг найближчих дат проведення навчання з підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель з подальшим направленням на навчання осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель.
Дата публікації
11.04.2024 11:55
Документи інформації про усунення порушення
11.04.2024 11:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів (ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
28.03.2024 15:54
Орган перевірки
03.04.2024 00:00
Документи повідомлення
28.03.2024 15:58
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від 28.03.24 . Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, процедури закупівлі «Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-003168-a). Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я, за предметом Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості, а як наслідок коректність планування та внесення інформації до річного плану закупівлі, в тому числі, визначення типу процедури закупівлі. Один з чисельних описаних методів визначення ОВ: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель - для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги). Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, в обігу якого постійно є ліки, препарати та інш. вказаний метод є достатньо практичним для визначення очікуваної вартості закупівлі та типу процедури. Отже, Очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням безперебійної діяльності та потреби замовника, за попередній період та згідно з діючими ринковими цінами, а також на основі аналізу комерційних пропозицій /цінових пропозицій постачальників України з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет). Надаємо актуальні посилання, які використовувались Замовником : https://medzdrav.com.ua/ua/uslugi/stoimost-uslug/, https://www.cmei.com.ua/ru/price-laboratoriya/, https://www.millenium.kh.ua/. Також нами як замовниками були зроблені запити до відповідних підприємств, на що отримано відповіді з зазначенням ціни на необхідні послуги (додаток відповідь ТОВ «Медичний Центр «МТМ», ТОВ «МЕД-ЕКО», ПП «Лабораторія «Лабораторія Миллениум». Стовно другою частини питання – технічних та якісних характеристик предмета закупівлі пояснюємо наступне. Комунальне некомерційне підприємство має укладені договори з НСЗУ, одними з вимог, щодо підписання відповідного пакета являється можливість проведення пацієнтам відповідних лабораторних досліджень. Також було отримано рапорт від В.О. медичного директора Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Харківської міської ради, в якому зазначено перелік необхідних лабораторних досліджень. На підставі вищезгаданого була затверджена Тендерна документації процедури закупівлі, яка визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, визначені відповідно до потреб, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги паціентам, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Слід зазначити, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №1» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно чинного законодавства України не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Відповідно до положень пункту 1.1. Статуту, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, підприємство підпорядковано та підзвітне Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради. Згідно пункту 1.2. Статуту, засновником Підприємства є Харківська міська рада. Підприємство створено та зареєстровано в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідного неприбуткового підприємства. Відповідно до положень пункту 1.3. Статуту, власником майна є Харківська міська територіальна громада в особі Харківської міської ради. Відповідно до пункту 1.4. Статуту, Підприємство є неприбутковим унітарним комунальним підприємством. В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зокрема, містяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Замовника торгів): «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та про перелік засновників (учасників) юридичної особи: «ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА» (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань додається (Додаток 10 до цих пояснень)). При цьому жодним нормативно-правовим актом, а також законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено обов’язок розміщення на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі під час проведення конкурентних процедур закупівлі Замовником торгів, що не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Разом з тим повідомляємо, що Замовник у відповідності до бюджетного законодавства є одержувачем бюджетних коштів. Поняття «головні розпорядники бюджетних коштів» та «розпорядник бюджетних коштів» визначені в пунктах 18 та 47 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України: «18) головні розпорядники бюджетних коштів – бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;» «47) розпорядник бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету;». Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Бюджетного Кодексу України та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини 2 статті 22 Бюджетного Кодексу України (частина четверта статті 22 Бюджетного Кодексу України). Пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України визначене поняття «одержувача бюджетних коштів»: «38) одержувач бюджетних коштів – суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету». Враховуючи вищевикладене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №1» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є одержувачем бюджетних коштів за визначенням Бюджетного Кодексу України. На підтвердження цього КНП «МЛ №1 » ХМР, як одержувач бюджетних коштів, підтверджує зазначене інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search. Що стосується суб’єктів господарювання державного сектору економіки, то відповідно частини другої статті 22 Господарського Кодексу України, суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Згідно частині третьої статті 24 Господарського Кодексу України, суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Враховуючи той факт, що засновником КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є Харківська міська рада, яка має право вирішального впливу на господарську діяльність підприємства, а також у статутному капіталі підприємства частка комунальної власності складає 100 відсотків, Замовник є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки. З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо Замовника у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), розміщеному на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України, за посиланням: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html. Норми Постанови № 710 не поширюються на Замовника, крім того жоден нормативно-правовий акт не встановлює обов’язку розміщення одержувачем бюджетних коштів комунального сектора економіки на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не підлягає розміщенню на веб-сайті КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовника торгів).
Рішеня
02.04.2024 13:41
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Звернення до Держаудитслужби України
Згідно з частиною восьмою статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку. Згідно висновку про наявність або відсутність порушень законодавства в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Особливостей. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався п.15 Загальних положень Особливостей де сказано, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 2 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 розділу I Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В зв’язку з тим, що закупівля однолотова було прийняте рішення визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Пунктом 12 Наказу 1082 передбачено. що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи); коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Пунктом 13передбачено, що крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу; коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу; коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття; коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - роботи; коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту або послуга з виконання науково-технічних робіт. Пунктом 14 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Закупівля Послуги з проведення лабораторних досліджень біологічних матеріалів, код ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні не підпадає під дію пункту 12 та абзаців другого-четвертого пункту 13 Порядку визначення предмета закупівлі тому в інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів було вирішено визначити предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з приводу порушень зазначених у висновку та здійснено моніторинг найближчих дат проведення навчання з підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель з подальшим направленням на навчання осіб, відповідальних за проведення публічних закупівель.
Висновку
11.04.2024 10:32
Замовник
Документи повідомлення
11.04.2024 10:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 288 010 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2024 11:01
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380676028021
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 288 010 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2024 11:01
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Харківської міської ради
Контактний телефон:
+380676028021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності