Зміст
На виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП Юхименко Людмила Василівна (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме:
1. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- довідки, що містить відомості про учасника відповідно до Додатку 2 до тендерної документації;
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (повноваження щодо підпису вказаних документів підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання вказаних документів).
1.1. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Відомості про Учасника (для фізичної особи) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
При цьому частина інформації, зокрема пункти 3-10 (місце проживання, поштова адреса, документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, телефон, факс, адреса електронної пошти, найменування банку, що обслуговує Учасника, поточний (розрахунковий) рахунок) у наданих відомостях відсутні.
1.2. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Довідку від 29.02.2024, відповідно до якої ФОП Юхименко Л.В. висуває та підписує тендерну пропозицію особисто, тому окремо не призначала уповноважену особу для підписання тендерної пропозиції, укладання та підписання договору.
При цьому будь-якого документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору в тендерній пропозиції не надано.
Враховуючи вище викладене, Учасник не надав інформацію та документи в частині надання відомостей про учасника та документів, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції та договору, відповідно до вимог тендерної документації.
2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктами 28 та 47 Особливостей» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) з зазначенням замовника (-ків) послуг, предмету договору, номеру та дати договору (-рів), суми договору та суми виконання за договором та позитивний відгук від замовника з зазначенням предмету договору, номеру, дати договору (-рів), суми договору та суми виконання за договором.
На виконання вимог тендерної документації Учасником торгів надано Довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі та лист відгук АТ «Укрпошта» від 15.02.2022 № 31-02 про належне виконання договору, укладеного з ФОП Юхименко Л.В.
При цьому, номер та дата договору вказані в Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не відповідає номеру та даті договору у листі АТ «Укрпошта» (у довідці - договір №31-02 від 15.02.2022, у листі - договір №31-291 від 05.05.2021). Позитивного відгуку за договором, що вказаний в Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не надано. Також у Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не вказано предмету договору, а лише його код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015).
Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі пункту 43 Особливостей, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
1. Належно оформлені відомості про учасника та документи, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції та договору відповідно до вимог тендерної документації замовника.
2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.