Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від Державне підприємство "Дороги Сумщини".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-26-005505-a
Id Tender 201da05946d844ab94d6a136506b5071
План UA-P-2024-02-26-002315-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.03.2024 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
205 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 025 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2024 12:47 до 05.03.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2024 12:47
до 02.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2024 12:47
до 02.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2024 13:13
до 12.03.2024 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2024 14:03
до 18.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.03.2024 15:11
до 18.03.2024 10:55
Період уточнень
з 26.02.2024 12:47 до 02.03.2024 00:00
Період оскарження
з 26.02.2024 12:47 до 02.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2024 13:13 до 12.03.2024 15:11
Період кваліфікації
з 06.03.2024 13:13 до 12.03.2024 15:11
Основні параметри
Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до тендерної документації. Місце надання послуг - м. Суми, за адресою станції технічного обслуговування автомобілів. 1. RENAULT DASTER 1 Послуги шиномонтажу 1 2 Заміна рульової рейки 1 3 Заміна задніх гальмівних колодок 1 4 Заміна свічок накалу 4 шт 1 5 Заміна маховика двохмасового 1 6 Заміна передньої піввісі 1 7 Розвал-сходження 1 2. RENAULT LOGAN 1 Послуги шиномонтажу 1 2 Послуги з технічного обслуговування (ТО - 150, ТО - 165) 2 3 Заміна гальмівних колодок передніх 1 4 Заміна гальмівних колодок задніх 1 5 Розвал сходження 1 6 Заправка кондиціонера фреоном 1 7 Ремонт трубки кондиціонера 1 8 Встановлення бризговиків 1 9 Заміна рульової рейки 1 10 Заміна сайленблока задньої балки 1 11 Діагностика підвіски 1 12 Заміна свічок накалу 4 шт 1 3. RENAULT LOGAN 1 Послуги шиномонтажу 1 2 Послуги з технічного обслуговування (ТО-240) 1 3 Заміна стійок стабілізатора 1 4 Заміна амортизаторів передніх 1 5 Заміна опорних підшипників амортизаторів передніх 1 6 Заміна пружини задньої підвіски 1 7 Заміна підшипників передніх ступечних 1 8 Розвал сходження 1 9 Заміна сайленблоків задніх 1 10 Заміна свічок накалу 4 шт 1 11 Знімання/встановлення КПП 1 4. RENAULT LOGAN 1 Послуги шиномонтажу 1 2 Послуги з технічного обслуговування (ТО-135, ТО-150) 2 3 Заміна стійки амортизатора передньої 1 4 Заміна стійки амортизатора задньої 1 5 Заміна рульової рейки 1 6 Заміна задньої пружини 1 7 Заміна сайленблока задньої балки 1 8 Заміна піввісі лівої 1 9 Заміна піввісі правої 1 10 Заміна вижимного підшипника зчеплення 1 11 Заміна диску зчеплення 1 12 Розвал сходження 1 5. ГАЗ 31105 1 Послуги шиномонтажу 1 2 Послуги з технічного обслуговування (ТО-315) 1 3 Розвал сходження 1 4 Заміна прокладки піддона картера 1 5 Заміна клапанної кришки з встановленням 6 шт шайб-півмісяців 1 6 Заміна прокладки трамблера 1
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
205 000 грн.
Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
205 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1025,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 150
Аукціон
Cтарт аукціону
06.03.2024 12:44
Закінчення аукціону
06.03.2024 13:13
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 34 (послуга)
Послуги з ремонту автомобілів
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту автомобілів
Код ДК 021:2015
50112100-4 - Послуги з ремонту автомобілів
Кількість
34
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 11 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
11
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 5 (послуга)
Послуги шиномонтажу
Опис предмета закупівлі
Послуги шиномонтажу
Код ДК 021:2015
50116500-6 - Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за фактично надані послуги проводяться згідно рахунку-фактури Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акта наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ"
Пропозиція:
205 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОЛЕКСЕНКО РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
190 754 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЮХИМЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
158 970 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.03.2024 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2024 12:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прядко Ірина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380667970968
Замовник
ЄДРПОУ
42524164
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "Road of the Sumy Region"
Повна назва
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "Road of the Sumy Region"
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт і технічне обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 11.03.2024 14:03 по 17.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерну пропозицію Учасника ФОП Юхименко Людмила Василівна відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) у зв’язку з не усуненням невідповідностей в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. .
Документи кваліфікації
11.03.2024 13:56
-
06.03.2024 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2024 12:46
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2024 12:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП Юхименко Людмила Василівна (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме: 1. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - довідки, що містить відомості про учасника відповідно до Додатку 2 до тендерної документації; - документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (повноваження щодо підпису вказаних документів підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання вказаних документів). 1.1. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Відомості про Учасника (для фізичної особи) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. При цьому частина інформації, зокрема пункти 3-10 (місце проживання, поштова адреса, документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, телефон, факс, адреса електронної пошти, найменування банку, що обслуговує Учасника, поточний (розрахунковий) рахунок) у наданих відомостях відсутні. 1.2. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Довідку від 29.02.2024, відповідно до якої ФОП Юхименко Л.В. висуває та підписує тендерну пропозицію особисто, тому окремо не призначала уповноважену особу для підписання тендерної пропозиції, укладання та підписання договору. При цьому будь-якого документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору в тендерній пропозиції не надано. Враховуючи вище викладене, Учасник не надав інформацію та документи в частині надання відомостей про учасника та документів, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції та договору, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктами 28 та 47 Особливостей» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) з зазначенням замовника (-ків) послуг, предмету договору, номеру та дати договору (-рів), суми договору та суми виконання за договором та позитивний відгук від замовника з зазначенням предмету договору, номеру, дати договору (-рів), суми договору та суми виконання за договором. На виконання вимог тендерної документації Учасником торгів надано Довідку про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі та лист відгук АТ «Укрпошта» від 15.02.2022 № 31-02 про належне виконання договору, укладеного з ФОП Юхименко Л.В. При цьому, номер та дата договору вказані в Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не відповідає номеру та даті договору у листі АТ «Укрпошта» (у довідці - договір №31-02 від 15.02.2022, у листі - договір №31-291 від 05.05.2021). Позитивного відгуку за договором, що вказаний в Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не надано. Також у Довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не вказано предмету договору, а лише його код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015). Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі пункту 43 Особливостей, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Належно оформлені відомості про учасника та документи, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції та договору відповідно до вимог тендерної документації замовника. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Створено
08.03.2024 12:06
Надати до
09.03.2024 12:06
Період вимог/скарг з 12.03.2024 15:11 по 18.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.03.2024 15:11
Довідка НАЗК
12.03.2024 15:11
-
11.03.2024 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2024 12:46
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2024 12:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ФОП Олексенко Роман Миколайович (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів, код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме: 1. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ч. 6 цього розділу та Додатку 1 Технічна специфікація (Технічне завдання); - довідки, що містить відомості про учасника відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. 1.1. На виконання вимог тендерної документації Учасником торгів надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 1 Технічна специфікація (Технічне завдання) від 29.02.2024 №20/11-11. При цьому по автомобілях RENAULT LOGAN рік випуску 2020, № кузова VF14SRCL466402528 та RENAULT LOGAN, рік випуску 2019, № кузова VF14SRCL463809898, де передбачено по дві послуги з технічного обслуговування Учасником не вірно визначено загальну вартість послуги по цій позиції. 1.2. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано Відомості про Учасника від 29.02.2024 №25/11-11 відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. При цьому частина інформації, зокрема пункти 4, 8(поштова адреса, адреса електронної пошти) у наданих відомостях відсутні. Враховуючи вище викладене, Учасник не надав інформацію в частині відомостей про учасника та технічної специфікації відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктами 28 та 47 Особливостей» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) з зазначенням замовника (-ків) послуг, предмету договору, номеру та дати договору (-рів), суми договору та суми виконання за договором. На виконання вимог тендерної документації Учасником торгів надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі від 29.02.2024 №33/11-11, в якій не вказано предмету договору, а лише його код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015), що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі пункту 43 Особливостей, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме належно оформлені відомості про учасника, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Створено
11.03.2024 14:42
Надати до
12.03.2024 14:42
Договір
UA-2024-02-26-005505-a-a1
Підписаний і діє
Номер
18-03/24
190 754 грн.
190 754 грн.
З ПДВ
Підписано
18.03.2024
Строк дії договору з
18.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
34 (послуга)
Послуги з ремонту автомобілів
Номенклатура
Послуги з ремонту автомобілів
Кількість
34
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
11 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
11
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Послуги шиномонтажу
Номенклатура
Послуги шиномонтажу
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОЛЕКСЕНКО РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ОЛЕКСЕНКО РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3252517054

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.03.2024 10:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
205 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2024 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Контактний телефон:
380667970968
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
205 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2024 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Контактний телефон:
380667970968
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності