Закупівля Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів) від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області.
Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)
Примітки
Відповідно до умов тендерної документацї.
Очікувана вартість
499 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4990,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)
Код ДК 021:2015
72410000-7 -
Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65005, Україна, Одеська область, м. Одеса та Одеська область, Місцеві загальні суди Одеської області та ТУ ДСА України в Одеській області
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Виконавцем Послуги здійснюються Замовником щомісячно до 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем надання послуг, на підставі рахунків та Актів приймання-передачі наданих послуг.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 15:58
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)
Звернення:
За тендером : Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)
Тема:
Підтвердження прямого доступ до точки обміну трафіком Giganet
Зміст:
Прошу надати інформацію на підтвердження прямого доступ до точки обміну трафіком Giganet достатньо буде довідки про технічне з’єднання між АТ Укртелеком та Giganet, у зв’язку з умовами договору.
Дата оприлюднення звернення:
26.02.2024 11:08
Шановний Учаснику !
Додатком 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати "Засвідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet та UA-IX".
Отже, зважаючи на викладене вище, зазаначеної Вами довідки не буде достатньо.
Дата оприлюднення відповіді:
27.02.2024 08:16
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів)
Тендер:
UA-2024-02-23-010837-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-02-23-010837-a.c1
Дата:
27.02.2024 18:50
Стан:
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації щодо документів, які підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX
Закупівля за предметом: Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (ДК 021:2015 -72410000-7 - Послуги провайдерів) Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області в пункті 11 Додатку №2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначає, що учасник Закупівлі повинен надати: «Засвідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX. Точка обміну Інтернет трафіком являє собою мережеву інфраструктуру, призначену для оперативної організації з'єднань і міжоператорського обміну IP-трафіком (пірингу) між незалежними мережами в Інтернеті. Підключення до точки обміну Інтернет- трафіком дозволяє встановлювати пірингову взаємодію між Учасниками з меншими витратами і більшою оперативністю щодо організації попарних фізичних стиків. При цьому, встановлення відносини між суб’єктами господарювання, що встановлюють та підтримують технічне з’єднання для пірингу (паритетного обміну) Інтернет-трафіком без виходу до електронної комунікаційної мережі загального користування може мати різну форму, що передбачена законодавством України. Цивільне законодавство України, так і практика його застосування виходить з того, що головною підставою для виникнення зобов'язання між сторонами є воля його сторін, а не форма її зовнішнього вираження. Слід зазначити, що аналіз багатьох тендерних пропозицій різних Замовників за аналогічним предметом закупівлі свідчить про те, що вимога щодо доступу до точок обміну трафіком викладається таким чином: «Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: UA-IX, Giganet, DataIX, Dtel-IX, про що надається відповідний підтверджуючий документ». Тобто, підтверджуючим документом, може бути будь-який документ у письмовій чи електронній формі, у тому числі і інформація, що викладена у відкритих публікаціях: газетах, журналах, Інтернет сайтах і.т.і. Зважаючи на це, підтверджуючим документом прямого доступу до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX може бути, як договір, так і будь-яка інформація надана Учасником на підтвердження такого доступу, зокрема довідка про доступ до точок обміну трафіком, інформація ресурсу RIPE NCC, https://bgp.he.net/AS6849#_ix посилання на інші джерела. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Окрім встановлення вимог до учасників, які прямо передбачені законодавством, замовник також має право встановлювати й інші вимоги/умови, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, з урахуванням норм чинного законодавства та основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Під час встановлення додаткових вимог чи умов у тендерній документації слід мати законодавче підґрунтя –така вимога має бути правомірною та обов’язковою на території України, також замовник має обґрунтувати необхідність такої вимоги для конкретного предмета закупівлі. У тендерній документацій обґрунтування для підтвердження доступу до точок обміну трафіком саме за допомогою засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, відсутнє. Встановивши, на нашу думку дискримінаційну вимогу, щодо надання Учасниками «засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, Замовник порушує основні принципи публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Така умова дозволяє Учасникам, які оформили письмовий договір, взяти участь у Закупівлі, а ті Учасники , які мають доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, але не оформляти такі відносини письмовим договором позбавляються участі у закупівлі. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Зважаючи на вище наведене вимагаємо: (1) виключити дискримінаційну вимогу щодо надання «засвідчених копій діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX» (2) внести зміни до абзацу 5 пункту 11 додатку 2 до Тендерної документації, виклавши його наступним чином: «надати відповідний підтверджуючий документ про прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX».
Шановний учаснику, на Вашу вимогу щодо предмету закупівлі: Послуги з підключення до мережі Інтернет та надання послуг (ДК 021:2015-72410000-7 - Послуги провайдерів), керуючись ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляю наступне.
Вимога на завідчені копії діючих договорів, що підтверджують прямий доступ до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet та UA-IX не є дискримінаційною, оскільки провівши аналіз інтернет сторінок операторів, зокрема "UA-IX" (за посиланням : https://ix.net.ua/zayavka-na-pidklyuchennya-do-ua-ix) та "Giganet" (за посиланням: https://giganet.ua/uk), де операторами зазначається, що для встановлення відносин між суб’єктами господарювання (а саме оператора та учасника),
що встановлюють та підтримують технічне з’єднання для пірингу (паритетного обміну) Інтернет-трафіком без виходу до електронної комунікаційної мережі загального користування з прямим доступом до точок обміну трафіком DATAIX, Giganet, та UA-IX, - існує необхідність укладати відповідні договори. Так, зважаючи на викладене, саме укладення відповідного договору є формою зовнішнього вираження волевиявлення сторін (оператора та учасника), а також виникнення правових зобов'язань між ними. Тобто кожен з учасників має укласти відповідний договір, саме цей факт виключає дискримінацію потенційних учасників закупівлі. У разі укладення договору у встановленому Законом порядку та наявності прав та обов'язків за ним, надати копію такого договору, як вимагає тендерна документація також не є дискримінаційною вимогою.
Зазначений Вами інтернет-ресурс (https: //bgp. he. net/AS6849#_ix) не відображає публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Також відображена на зазначеній веб-сторінці інформація не є вичерпною, зокрема невідомий термін дії договорів, що унеможливлює Замовника впевнитись в тому, що виконання зобов'язань між Сторонами (оператором та учасником) не завершиться раніше, ніж потенційний договір, укладений за результатами проведення цієї процедури закупівлі.
Отже, зважаючи на викладене, Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки відповідно до норм чинного законодавства України не є дискримінаційною.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 000
грн.
Період подання пропозицій
до
02.03.2024 00:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області