Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ», Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація від ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-23-006220-a
Id Tender 1f8e8bcc76da4aa98d728e7efc7b64eb
План UA-P-2024-02-23-002358-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.04.2024 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 830 872 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
208 308.72 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.02.2024 12:45 до 08.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.02.2024 12:45
до 05.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.02.2024 12:45
до 05.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.03.2024 14:28
до 19.03.2024 08:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2024 16:33
до 25.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.03.2024 08:19
до 03.04.2024 16:08
Період уточнень
з 23.02.2024 12:45 до 05.03.2024 00:00
Період оскарження
з 23.02.2024 12:45 до 05.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 08.03.2024 14:28 до 19.03.2024 08:19
Період кваліфікації
з 08.03.2024 14:28 до 19.03.2024 08:19
Основні параметри
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ», Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 830 872 грн.
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ», Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ», Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
20 830 872 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
208308,72
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.03.2024 13:47
Закінчення аукціону
08.03.2024 14:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03022, Україна, м. Київ, вул.Здановської Юлії, будинок 33/43
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАК БУД ПРОМ"
Пропозиція:
16 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
Пропозиція:
19 277 651.27 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
Пропозиція:
16 739 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Пропозиція:
19 484 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
19 484 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.03.2024 13:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.02.2024 12:45
Оголошення про проведення закупівлі
23.02.2024 12:44
-
23.02.2024 12:44
Проект договору
23.02.2024 12:44
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.02.2024 12:44
-
Тендерна документація
23.02.2024 12:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ткачик Віта
Електронна пошта
Телефон
380976065499
Замовник
ЄДРПОУ
02011976
Назва (англійською мовою)
NONPROFIT ORGANIZATION NATIONAL CANCER INSTITUTE
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ"
Повна назва (англійською мовою)
NONPROFIT ORGANIZATION NATIONAL CANCER INSTITUTE
Поштовий індекс
03022
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Здановської Юлії, будинок 33/43
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ», Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 14.03.2024 16:33 по 20.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
14.03.2024 16:32
-
documentType.award.awardNotice
08.03.2024 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 12:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" (Ідентифікаційний код 33147770) було розглянуто подані ним документи та встановлено наступні невідповідності: Невідповідність №1. 1) Відповідно до вимоги Замовника згідно з пунктом 1.1. додатку 3 до тендерної документації учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю відповідно до форми 1, так колонкою 4 форми 1 додатку 3 до тендерної документації встановлено, що учасник зазначає наступну інформацію: Зазначається документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) право власності або оренди, або користування (зазначаються реквізити договору, найменування та місцезнаходження орендодавця/надавача). Натомість, учасником в складі пропозицію надано довідку від 06.03.2024р. №06/03/2024-06, яка не містить місцезнаходження орендодавця/надавача обладнання, що не відповідає вимогам Замовника відповідно до колонки 4 форми 1 пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати заповнену інформацію за формою 1 відповідно до пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації. Невідповідність №2. 2) Відповідно до пунктів 1.2.-1.3. додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність обладнання, що вимагається, шляхом надання підтвердних документів щодо право власності або оренди, або користування, зокрема наступного обладнання - Підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю не менше 0,5 т - не менше 1 од. - Підіймача вантажопасажирського, вантажопідйомністю не менше 0,8 т - не менше 1 од., Вишки телескопічної, висота підйому 25 м - не менше 1 од. Так, учасником на підтвердження наявності обладнання (Підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю не менше 0,5 т - не менше 1 од. - Підіймача вантажопасажирського, вантажопідйомністю не менше 0,8 т - не менше 1 од., Вишки телескопічної, висота підйому 25 м - не менше 1 од.) в складі пропозицію надано договір №01/01/23-2 від 01.01.2023 року, предметом якого є надання послуг автотранспорту та будівельної техніки, з договору вбачається наявність дві сторони договору – Замовника та Виконавця, пунктом 3.2. передбачено, що вартість послуг визначається актом виконання робіт, пунктом 4.1.3 передбачено, що за надані послуги складається акт приймання-передачі робіт, пунктом 4.1.4. передбачено, що персонал Виконавця підпорядковується представникам Замовника, в сукупності зазначеного можна класифікувати даний договір, як договір підряду. Так, вимогами пункту 1.3. тендерної документації вказано: У разі залучення субпідрядника (-ів)/ співвиконавця (-ів) відповідно до Форми 1 пункту 1.1. щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник в складі пропозиції надає скан-файл: ? листа (-ів) -погодження від кожного субпідрядника/ співвиконавця із зазначенням переліку та кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що буде залучена до виконання договору з посиланням на номер закупівлі UA_____________________. ? інформацію та/або документи від субпідрядника (-ів)/ співвиконавця (-ів), які передбачені пунктом 1.2. Натомість учасником в складі пропозиції не надано документи передбачені пунктом 1.3. додатку 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам Замовника. ? Для усунення невідповідності №2 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати документи визначені пунктом 1.3. додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання (Підіймача щоглового будівельного, вантажопідйомністю не менше 0,5 т - не менше 1 од. - Підіймача вантажопасажирського, вантажопідйомністю не менше 0,8 т - не менше 1 од., Вишки телескопічної, висота підйому 25 м - не менше 1 од.) у субпідрядника/ співвиконавця. Невідповідність №3. 3) Відповідно до пункту 2.1. до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так учасником в складі пропозиції надано довідку від 06.03.2024р.№06/03/2024-08. Відповідно до пункту 2.2. на підтвердження інформації зазначеної в колонці 5 пункту 2.1. Форми 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі пропозиції надає скан-файл: ? або наказу (витяг з наказу) про прийняття на роботу або особового складу про призначення; ? або трудової угоди; ? або цивільно-правової угоди. ? або договору підряду (договір підряду не повинен бути таким, що передбачає залучення субпідрядника/співвиконавця в межах реалізації іншого проекту (предмету договору), окрім проекту (предмету договору) замовника). Так, учасником надано накази №22 від 01.10.2006 р., та №24 від 01.10.2008 р. на начальника кошторисного відділу – в яких вказано прізвище Кодрянська М.В., натомість довідка містить прізвище Форощук М.В., Натомість учасником на підтвердження зміни прізвища з Кодрявська на Форощук М.В., не надано документів в складі пропозиції. Для усунення невідповідності №3 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати підтверджуючі документи що працівник з прізвищем Кодрянська М.В., та працівник із прізвищем Форощук М.В. є однією і тією особою. Невідповідність №4. 4) Відповідно до пункту 2.2. на підтвердження інформації зазначеної в колонці 5 пункту 2.1. Форми 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі пропозиції надає скан-файл: ? або наказу (витяг з наказу) про прийняття на роботу або особового складу про призначення; ? або трудової угоди; ? або цивільно-правової угоди. ? або договору підряду (договір підряду не повинен бути таким, що передбачає залучення субпідрядника/співвиконавця в межах реалізації іншого проекту (предмету договору), окрім проекту (предмету договору) замовника). На працівників Гнилобоков Є.Ф., Грачов М.О., Поляков А.Е., Владика А.Л., Кравченко В.І., Романенко О.А., Романенко Ю.А., : - надано скан-файл цивільно-правових договорів, не містять істотних умов цивільно-правових договорів: інформація про вартість за виконання робіт та порядок оплати послуг; порядок та розрахунок розміру сплати ПДФО, військового збору та ЄСВ; - надані скан-файл цивільно-правових договорів з працівниками, що не дають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, а саме: відсутні місце проживання, серія та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків, учасником вказано, що такі дані є конфіденційними, натомість пунктом 40 Особливостей зазначено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. А тому, Договори ЦПХ на працівників Гнилобоков Є.Ф., Грачов М.О., Поляков А.Е., Владика А.Л., Кравченко В.І., Романенко О.А., Романенко Ю.А., не відповідають вимогам Замовника та законодавству. Для усунення невідповідності №4 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати інформацію, яка передбачена пунктом 2.2. додатку 3 до тендерної документації підтвердження інформації зазначеної в колонці 5 пункту 2.1. Форми 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі пропозиції надає скан-файл: ? або наказу (витяг з наказу) про прийняття на роботу або особового складу про призначення; ? або трудової угоди; ? або цивільно-правової угоди. ? або договору підряду (договір підряду не повинен бути таким, що передбачає залучення субпідрядника/співвиконавця в межах реалізації іншого проекту (предмету договору), окрім проекту (предмету договору) замовника). Невідповідність №5. 5) Пунктом 2.3 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної в колонці 6 пункту 2.1. Форми 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі пропозиції надає скан-файл: На працівників зазначених в рядку 2-4 колонки 2 Форми 2 пункту 2.1 учасник в складі пропозиції надає скан-файл: • протоколу (-ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань охорони праці; • протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки; • посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (чинне); • посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне). Так, на працівника Куфлінський Р.С. не нанадано протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне). На працівника Авдієнко О.Д. надано посвідчення 02/02/24-1 від 01.02.2024 з перевірки знань питань пожежно-технічного мінімуму виданого від ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" та протокол №2 від 01.02.2024р. з перевірки знань з пожежної безпеки, натомість підтвердження щодо правомірності проведення навчання безпосередньо учасником відсутня, шляхом перевірки даних на веб сайті ДСНС, який містить перелік (xlsx) підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки, дані щодо ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" в переліку відсутні. А тому, учасником, на працівника Авдієнко О.Д., не підтверджено наявність протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне), відповідно до Наказу 05.12.2019 № 1021 «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням». Для усунення невідповідності №5 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): На працівника Куфлінський Р.С. та Авдієнко О.Д., надати протокол –(ів) або витяг (-ів) з протокол (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне) відповідно до Наказу 05.12.2019 № 1021 «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням». У випадку надання протокол (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки та посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне) безпосередньо від учасника, надати підтвердження правомірності проведення такого навчання відповідно до Наказу 05.12.2019 № 1021 «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням». Невідповідність №6. 6) Відповідно до пункту 3.1. додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога замовника щодо надання довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі за формою 3 додатку 3 до тендерної документації. Натомість, учасником надано довідку від 06.03.2024р. №06/03/2024-12 яка містить незаповнені дані колонки 2 - № та дата договору, колонки 6 – документ, який підтверджує клас наслідків. Для усунення невідповідності №6 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати заповнену інформацію за формою 3 відповідно до пункту 3.1. додатку 3 до тендерної документації. Невідповідність №7. 7) Вимогою пункту 6 додатку 5 до тендерної документації встановлена вимога замовника, а саме: У випадку надання документів та/або інформації від субпідрядників/співвиконавців відповідно до пунктів 2-4 розділу ІІ додатку 5 до тендерної документації, учасник в складі пропозиції повинен надати скан-файл: листа (-ів)-погодження від кожного субпідрядника/ співвиконавця щодо погодження їх залучення до виконання договору з посиланням на номер закупівлі UA_____________________. Натомість, лист погодження від ТОВ «ЕКСПОБУД КОНСАЛТИНГ» містить інформацію щодо надання рішення про видачу ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту, а не щодо погодження залучення до виконання договору, що не відповідає вимогам замовника відповідно до пункту 6 додатку 5 до тендерної документації. Для усунення невідповідності №7 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Скан-файл: листа (-ів)-погодження від кожного субпідрядника/ співвиконавця щодо погодження їх залучення до виконання договору з посиланням на номер закупівлі UA_____________________ відповідно до вимоги пункту 6 додатку 5 до тендерної документації. Невідповідність №8. 8) Відповідно до вимоги додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відсутності підстав згідно з абзацом 14 п.47., а саме - Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Довідка довільної форми про відсутність підстави щодо даного пункту. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 п.47, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Натомість учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми відсутності підстав відповідно до абз.14 п. 47 Особливостей відповідно до вимоги додатку 1 до тендерної документації. Для усунення невідповідності №8 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати довідку відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до абз.14 п. 47 Особливостей відповідно до вимоги додатку 1 до тендерної документації.
Створено
13.03.2024 09:36
Надати до
14.03.2024 09:36
Період вимог/скарг з 19.03.2024 08:19 по 25.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.03.2024 08:19
Довідка НАЗК
19.03.2024 08:19
-
documentType.award.awardNotice
14.03.2024 16:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 12:44
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.02.2024 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАК БУД ПРОМ" (Ідентифікаційний код 44980207) було розглянуто подані ним документи та встановлено наступні невідповідності: Невідповідність №1. Пунктом 2.3 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної в колонці 6 пункту 2.1. Форми 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі пропозиції надає скан-файл: На працівників зазначених в рядку 2-4 колонки 2 Форми 2 пункту 2.1 учасник в складі пропозиції надає скан-файл: • протоколу (-ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань охорони праці; • протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки; • посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (чинне); • посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне). Так, учасником в складі пропозиції надано довідку №27/02-2023-4 від 27.02.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник зазначає, що на підтвердження вимоги наявності виконавця робіт в нього є працівники: Пушкарук М.М., який має посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки №ПБ-323-23-05 від 06.12.2024 року та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки ПБ-323-23 від 06.12.2024 року та Грозна А.М., яка має посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці № ОП-771-23/12 від 06.12.2023 року та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці ОП-771-23 від 06.12.2023 року. Натомість вимогами пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на виконавця робіт має бути надано і протоколу (-ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань охорони праці, і протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки, і посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (чинне) і посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне). Для усунення невідповідності №1 учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель): Надати документи передбачені вимогами пункту 2.3 додатку 3 до тендерної документації на одного та/або кожного виконавця робіт, а саме: • протоколу (-ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань охорони праці; • протоколу –(ів) або витягу (-ів) з протоколу (-ів) з перевірки знань з питань пожежної безпеки; • посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (чинне); • посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки (чинне). У разі внесення змін до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає оновлену довідку відповідно до вимог пункту 2.1. Форми 2 додатку 3 до тендерної документації.
Створено
15.03.2024 10:02
Надати до
16.03.2024 10:02
Договір
UA-2024-02-23-006220-a-c1
Підписаний і діє
Номер
110/2024
16 740 000 грн.
13 950 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ»
Номенклатура
«Капітальний ремонт відділення хіміотерапії солідних пухлин лікувальний корпус клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К» у ДНП «Національний інститут раку» по вул. Юлії Здановської 33/43, м. Київ»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 жовтня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАК БУД ПРОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАК БУД ПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44980207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.04.2024 16:07
-
03.04.2024 16:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 830 872 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ"
Контактний телефон:
380976065499
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 830 872 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2024 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ"
Контактний телефон:
380976065499
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності