Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оновлення, налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу від Державна служба геології та надр України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-23-003454-a
Id Tender 87ce464360f841478840d4e627f6b3a7
План UA-P-2024-01-22-003730-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.03.2024 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.02.2024 11:00 до 03.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.02.2024 11:00
до 29.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.02.2024 11:00
до 29.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2024 00:02
до 04.03.2024 13:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2024 13:01
до 10.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2024 13:01
до 11.03.2024 10:44
Період уточнень
з 23.02.2024 11:00 до 29.02.2024 00:00
Період оскарження
з 23.02.2024 11:00 до 29.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2024 00:02 до 04.03.2024 13:01
Період кваліфікації
з 03.03.2024 00:02 до 04.03.2024 13:01
Основні параметри
Послуги з оновлення, налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
600 000 грн.
Послуги з оновлення, налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу
Назва предмета закупівлі
Послуги з оновлення, налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Постачання оновленої версії програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Опис предмета закупівлі
Постачання оновленої версії програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03057, Україна, м. Київ, Київ, Антона Цедіка, 16
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 10 (послуга)
Послуги з налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу (в обсязі не більше 22 годин на місяць): - реагування на звернення Замовника про виявлені помилки та виправлення виявлених помилок в узгоджені між Замовником та Виконавцем строки; - підтримка процедури виявлення, фіксації та відслідковування звернень щодо проблем функціонування СЕД з боку користувачів та забезпечення зворотного зв’язку із користувачами; - призначення відповідального фахівця за виправлення помилок; - забезпечення відновлення працездатності СЕД та сервісу інформаційного обміну з Електронним кабінетом надрокористувача (далі – сервіс) Замовника у випадку виникнення позаштатної ситуації; - консультування фахівців Замовника щодо функціонування СЕД та сервісу, а саме з питань: 1. використання СЕД та сервісу; 2. налаштувань та регламенту роботи з СЕД; 3. адміністрування прав користувачів на доступ до функцій СЕД; 4. налагодження та оновлення нормативно-довідкової інформації в СЕД; 5. інформаційної підтримки при супроводженні функціоналу СЕД засобами он-лайн системи технічної підтримки згідно із запитами Замовника; 6. міграції до/з MS Azure (у разі необхідності).
Опис предмета закупівлі
Послуги з налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу (в обсязі не більше 22 годин на місяць): - реагування на звернення Замовника про виявлені помилки та виправлення виявлених помилок в узгоджені між Замовником та Виконавцем строки; - підтримка процедури виявлення, фіксації та відслідковування звернень щодо проблем функціонування СЕД з боку користувачів та забезпечення зворотного зв’язку із користувачами; - призначення відповідального фахівця за виправлення помилок; - забезпечення відновлення працездатності СЕД та сервісу інформаційного обміну з Електронним кабінетом надрокористувача (далі – сервіс) Замовника у випадку виникнення позаштатної ситуації; - консультування фахівців Замовника щодо функціонування СЕД та сервісу, а саме з питань: 1. використання СЕД та сервісу; 2. налаштувань та регламенту роботи з СЕД; 3. адміністрування прав користувачів на доступ до функцій СЕД; 4. налагодження та оновлення нормативно-довідкової інформації в СЕД; 5. інформаційної підтримки при супроводженні функціоналу СЕД засобами он-лайн системи технічної підтримки згідно із запитами Замовника; 6. міграції до/з MS Azure (у разі необхідності).
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03057, Україна, м. Київ, Київ, Антона Цедіка, 16
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Зюзь
Електронна пошта
Телефон
+380444560448
Сайт:
http://www.geo.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37536031
Повна назва
Державна служба геології та надр України
Поштовий індекс
03057
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Антона Цедіка, 16
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оновлення, налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу
Період вимог/скарг з 04.03.2024 13:01 по 10.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.03.2024 13:01
Довідка НАЗК
04.03.2024 13:01
-
Звіт про оцінку
03.03.2024 00:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-23-003454-a-a1
Підписаний і діє
Номер
8
600 000 грн.
500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.03.2024
Строк дії договору з
11.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Постачання оновленої версії програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Номенклатура
Постачання оновленої версії програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
290 700
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Послуги з налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу (в обсязі не більше 22 годин на місяць): - реагування на звернення Замовника про виявлені помилки та виправлення виявлених помилок в узгоджені між Замовником та Виконавцем строки; - підтримка процедури виявлення, фіксації та відслідковування звернень щодо проблем функціонування СЕД з боку користувачів та забезпечення зворотного зв’язку із користувачами; - призначення відповідального фахівця за виправлення помилок; - забезпечення відновлення працездатності СЕД та сервісу інформаційного обміну з Електронним кабінетом надрокористувача (далі – сервіс) Замовника у випадку виникнення позаштатної ситуації; - консультування фахівців Замовника щодо функціонування СЕД та сервісу, а саме з питань: 1. використання СЕД та сервісу; 2. налаштувань та регламенту роботи з СЕД; 3. адміністрування прав користувачів на доступ до функцій СЕД; 4. налагодження та оновлення нормативно-довідкової інформації в СЕД; 5. інформаційної підтримки при супроводженні функціоналу СЕД засобами он-лайн системи технічної підтримки згідно із запитами Замовника; 6. міграції до/з MS Azure (у разі необхідності).
Номенклатура
Послуги з налаштування, адміністрування, супроводу та технічної підтримки системи електронного документообігу (в обсязі не більше 22 годин на місяць): - реагування на звернення Замовника про виявлені помилки та виправлення виявлених помилок в узгоджені між Замовником та Виконавцем строки; - підтримка процедури виявлення, фіксації та відслідковування звернень щодо проблем функціонування СЕД з боку користувачів та забезпечення зворотного зв’язку із користувачами; - призначення відповідального фахівця за виправлення помилок; - забезпечення відновлення працездатності СЕД та сервісу інформаційного обміну з Електронним кабінетом надрокористувача (далі – сервіс) Замовника у випадку виникнення позаштатної ситуації; - консультування фахівців Замовника щодо функціонування СЕД та сервісу, а саме з питань: 1. використання СЕД та сервісу; 2. налаштувань та регламенту роботи з СЕД; 3. адміністрування прав користувачів на доступ до функцій СЕД; 4. налагодження та оновлення нормативно-довідкової інформації в СЕД; 5. інформаційної підтримки при супроводженні функціоналу СЕД засобами он-лайн системи технічної підтримки згідно із запитами Замовника; 6. міграції до/з MS Azure (у разі необхідності).
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
30 930
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35635588

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.03.2024 10:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2024 00:00
Замовник:
Державна служба геології та надр України
Контактний телефон:
+380444560448
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.03.2024 00:00
Замовник:
Державна служба геології та надр України
Контактний телефон:
+380444560448
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності