Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування від ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-22-004711-a
Id Tender 60c5b2a5d43e4a59bc13cb2ee0d5da0b
План UA-P-2024-02-22-002067-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.04.2024 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 565 625 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.02.2024 12:01 до 01.03.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.02.2024 12:01
до 27.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.02.2024 12:01
до 27.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:08
до 28.03.2024 12:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.03.2024 11:25
до 03.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2024 12:19
до 08.04.2024 12:01
Період уточнень
з 22.02.2024 12:01 до 27.02.2024 00:00
Період оскарження
з 22.02.2024 12:01 до 27.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:08 до 28.03.2024 12:19
Період кваліфікації
з 04.03.2024 13:08 до 28.03.2024 12:19
Основні параметри
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 565 625 грн.
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
10 565 625 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.03.2024 12:39
Закінчення аукціону
04.03.2024 13:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область, місто Городенка, вул. Шевченка Тараса, будинок 77 (установи та заклади замовника)
Дата постачання з
01.04.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
9 065 585 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Винявська Марія Йосипівна"
Пропозиція:
10 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Дем'яненко Любов Романівна"
Пропозиція:
9 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.03.2024 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.02.2024 12:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мирослава Войтович
Електронна пошта
Телефон
+380964332342
Замовник
ЄДРПОУ
44018090
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
78103
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Городенка
Адреса
вул.Шевченка Тараса, будинок 77
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Період вимог/скарг з 05.03.2024 11:25 по 11.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2024 11:25
Довідка НАЗК
05.03.2024 11:25
-
04.03.2024 13:09
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.03.2024 12:19 по 03.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2024 12:20
Довідка НАЗК
28.03.2024 12:19
-
20.03.2024 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.02.2024 11:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.02.2024 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. 1) Перелік виявлених невідповідностей: згідно підпунктів 3.1 та 3.2 пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати: «3.1. Копія(-ії) виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. Надання усіх додатків до договору про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі.». На виконання підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасником надано договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83, укладений з Управлінням освіти Долинської міської ради, ціною 196 860,00 грн без ПДВ. Також, до вищевказаного договору надано додаткову угоду від 21.12.2021 №1, згідно якої ціна договору становить 182690,00 грн, додаткову угоду від 30.12.2021 №2 та додаткову угоду від 30.03.2022 №3, згідно якої ціна додаткової угоди становить 23057,00 грн. Крім того, згідно звіту про виконання договору про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b сума оплати за договором про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 становить 192 439,00 грн. Однак, на виконання підпункту 3.2. пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації учасником надано два акти про надання послуг від 17.12.2021 на підставі договору від 05.04.2021 №83 вартістю 10752,00 грн і 17186,00 грн, які не підтверджують саме виконання наданого учасником договору. Крім того, предметом наданого учасником договору про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 є послуга ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування), тоді як предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі). Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Слід зазначити, що кейтерингові послуги - послуги з постачання готової їжі, а не послуги з готування їжі. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - підпункти 3.1 та 3.2 пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію(-ії) виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. Надання усіх додатків до договору про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. ІІ. 1) Перелік виявлених невідповідностей: для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У своїй тендерній пропозиції учасником надано довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), відповідно до якої учасник інформує про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., тоді як згідно додатку №2 до тендерної документації передбачається надання послуг з організації харчування в 13 закладах дошкільної освіти та 10 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Городенківської територіальної громади. Водночас, згідно пункту 6.3.2. додатку №4 до тендерної документації. Виконавець зобов’язаний забезпечити необхідну кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у відповідних закладах освіти. Враховуючи вищевказане, слід вважати, що два працівники не є необхідною кількістю кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у 23 закладах освіти Городенківської територіальної громади одночасно. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – підпункт 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням об?єму необхідних послуг з організації харчування.
Створено
25.03.2024 16:12
Надати до
26.03.2024 16:12
Угоди
UA-2024-02-22-004711-a-c2
Підписаний і діє
Номер
63М
9 065 585 грн.
7 554 654.17 грн.
З ПДВ
Підписано
05.04.2024
Строк дії договору з
05.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Номенклатура
Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2620715057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.04.2024 12:01
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-11-000005
Дата створення проекту
11.03.2024 10:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.03.2024 11:25
Дата публікації висновку про результати
19.03.2024 12:54
Дата завершення усунення порушень
03.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2024 № 17-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.03.2024 №17-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-22-004711-a 22.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.03.2024 00:00
Документи рішення
11.03.2024 11:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городенківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.02.2024 №81 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Мальон Михайло Михайлович (далі – ФОП Мальон М.М.), витяг з протоколу уповноваженої особи від 05.03.2024 №84, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2024 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 14.03.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно піпунктів 3.1 та 3.2 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати: «3.1. Копія(-ії) виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. Надання усіх додатків до договору про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі.». На виконання підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Мальон М.М. надано договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83, укладений з Управлінням освіти Долинської міської ради, ціною 196 860,00 грн без ПДВ. Також, до вищевказаного договору ФОП Мальон М.М. надано додаткову угоду від 21.12.2021 №1, згідно якої ціна договору становить 182690,00 грн, додаткову угоду від 30.12.2021 №2 та додаткову угоду від 30.03.2022 №3, згідно якої ціна додаткової угоди становить 23057,00 грн. Крім того, згідно звіту про виконання договору про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b сума оплати за договором про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 становить 192 439,00 грн. Однак, на виконання підпункту 3.2. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД учасником ФОП Мальон М.М. надано два акти про надання послуг від 17.12.2021 на підставі договору від 05.04.2021 №83 вартістю 10752,00 грн і 17186,00 грн, які не підтверджують саме виконання наданого учасником договору. Крім того, предметом наданого учасником ФОП Мальон М.М. договору про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 є послуга ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування), тоді як предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі). Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Слід зазначити, що кейтерингові послуги - послуги з постачання готової їжі, а не послуги з готування їжі. Таким чином, учасником ФОП Мальон М.М. не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, у підпункті 2.1 пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У своїй тендерній пропозиції учасник ФОП Мальон М.М. надано довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), відповідно до якої учасник інформує про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., тоді як згідно Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачається надання послуг з організації харчування в 13 закладах дошкільної освіти та 10 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Городенківської територіальної громади. Водночас, згідно пункту 6.3.2. Додатку 4 «Проєкт договору про закупівлю послуг з організації харчування» Виконавець зобов’язаний забезпечити необхідну кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у відповідних закладах освіти. Враховуючи вищевказане, слід вважати, що два працівники не є необхідною кількістю кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у 23 закладах освіти Городенківської територіальної громади одночасно. Таким чином, учасником ФОП Мальон М.М. не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мальон М.М. як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами економічної діяльності ФОП Мальон М.М. та у Витягу з реєстру платників єдиного податку, поданих у складі тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М. (файл «установчі мальон мм.pdf»), у переліку видів економічної діяльності та видів господарської діяльності відповідно, відсутній КВЕД для надання послуг з організації харчування (постачання інших готових страв). Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Слід відмітити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01 березня 2024 10:00. При цьому, учасник ФОП Мальон М.М. після кінцевого строку подання тендерних пропозицій 12.03.2024 року завантажив у електронну систему закупівель додаткові документи, зокрема: довідку від 29.02.2024 про наявність 12 працівників (кухарів), Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.12.2023 з КВЕД 56.29 Постачання інших готових страв. Однак, документи, подані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не можуть вважатись документами тендерної пропозиції учасника ФОП Мальон М.М.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М. встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ФОП Мальон М.М. та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.03.2024 00:00
Дата публікації
19.03.2024 12:54
Документи висновку
19.03.2024 12:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Рішення уповноваженої особи №84 від 05.03.2024р. про визначення переможця торгів ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 2620715057 щодо закупівлі послуг з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a скасовано та відповідну інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель (додається).
Дата публікації
20.03.2024 13:46
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-004711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Фізична особа-підприємець Мальон Михайло Михайлович та у Витягу з реєстру платників єдиного податку (файл «установчі мальон мм.pdf») у переліку видів економічної діяльності та видів господарської діяльності відповідно, відсутній КВЕД для надання послуг з організації харчування? 3. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 таблиці 1 Додатку 1 до ТД), ФОП Мальон М.М. надано довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), в якій зазначена інформація про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., тоді як згідно Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачається надання послуг з організації харчування в 13 закладах дошкільної освіти та 10 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Городенківської територіальної громади? 4. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД) ФОП Мальон М.М. надано договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 (предмет договору ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги), тоді як предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування? 5. У підпункті 3.2. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).». Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження вищевказаного ФОП Мальон М.М. надано два акти про надання послуг від 17.12.2021 загальною вартістю 10752,00 грн і 17186,00 грн, тоді як згідно додаткової угоди від 21.12.2021 №1 до договору про закупівлю від 05.04.2021 №83 ціна договору становить 182690,00 грн та згідно додаткової угоди від 30.03.2022 №3 до договору про закупівлю від 05.04.2021 №83 ціна додаткової угоди становить 23057,00 грн? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.03.2024 16:26
Орган перевірки
16.03.2024 00:00
Документи повідомлення
12.03.2024 16:26
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі Послуги з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a, надаємо наступну інформацію (додатково у прикріплених файлах): 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розмір бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид послуг враховуючи потребу у закупівлі необхідних послуг з організації харчування на відповідний рік. При визначені ціни послуги використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/ в Івано-Франківській області, дані договору про закупівлю укладеного в попередньому році, наказ 01/01-05 від 02.01.2024р. «Про організацію послуги гарячого харчування для учасників освітнього процесу у закладах дошкільної освіти та дошкільник підрозділах закладів загальної середньої освіти з 01.01.2024 року», рішення Городенківської міської ради «Про місцевий бюджет Городенківської територіальної громади на 2024 рік», кошторису на 2024 рік відділу освіти Городенківської міської ради за кодом КЕКВ 2230, вартості одного дня харчування (105,00 грн.), переліку пільгових категорій згідно з наказом 01/01-05 від 02.01.2024р., кількості вихованців на підставі мережі закладів дошкільної освіти та дошкільні групи у закладах загальної середньої освіти Городенківської територіальної громади на 2024р. навчальний рік, затвердженої розпорядженням №122 від 05.09.2023 року «Про затвердження мережі закладів освіти Городенківської міської ради на 2023-2024 навчальні роки», а також з урахуванням потреби відповідно до перспективного меню, погодженого Держпродспоживслужбою та кількості днів харчування (визначено за допомогою розрахунку робочих днів з 01.04.2024 по 31.12.2024р, враховуючи канікули та святкові дні) і становить 10 565 625,00 грн. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено відповідно до бюджету Городенківської міської територіальної громади на 2024 рік. Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного наданих аналогічних послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. При визначенні розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість дітей в закладах замовника, кількість робочих днів, а саме: кількість дітей – 441, заклади дошкільної освіти з сезонним перебуванням дітей – з 15.04 по 15.10.2024р. - 125 робочих днів; заклади дошкільної освіти з круглорічним перебуванням дітей – з 01.04 по 31.12.2024р. – 190 робочих днів; разом - 1950 робочих днів; кількість дітей – 169, заклади загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом З 01.04-31.05.2024р., 01.08-31.12. 2024р. – 1500 робочих днів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та необхідністю своєчасного забезпечення безперервного харчування вихованців у закладах Замовника та відповідно до норм чинного законодавства України і прописані в тендерній документації цієї процедури закупівлі. При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховане перспективне меню попередніх закупівель та поточні потреби закладів Замовника, а також враховане рішення виконавчого комітету Городенківської міської ради №869 від 08.03.2024 року «Про затвердження програми реалізації Стратегії реформування системи шкільного харчування в закладах освіти Городенківської міської ради на 2024-2027 роки. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://gorodenka.osv.org.ua/news/1710417286/ 2. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Фізична особа-підприємець Мальон Михайло Михайлович та у Витягу з реєстру платників єдиного податку (файл «установчі мальон мм.pdf») у переліку видів економічної діяльності та видів господарської діяльності відповідно, відсутній КВЕД для надання послуг з організації харчування? Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (та в цілому при розгляді тендерних пропозицій учасників) керується п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості), де зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Також, Замовник керується зокрема і п. 32 частини 1 ст. 1 Закону, де зазначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 31 ч. 1 ст. 1 Закону зазначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозицій учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ на відповідність усім вимогам та умовам, що зазначені Замовником саме у тендерній документації конкретної процедури закупівлі. Тендерна документація процедури відкритих торгів у порядку визначеному Особливостями щодо закупівлі «послуги з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a, не містить обмежень щодо застосування учасниками певного виду економічної діяльності та/або видів господарської діяльності, оскільки така вимога може вважатися дискримінацією та може бути визначена такою, що не передбачена чинним законодавством. Тобто, відсутність чи наявність певного КВЕД у Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або у Витягу з реєстру платників єдиного податку не може бути предметом розгляду та врахуванням при розгляді тендерної пропозиції учасника та відповідно не є підставою для відхилення його тендерної пропозицій відповідно до п. 44 Особливостей, не є підставою для застосування п. 43 Особливостей та не є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей. Таким чином, жодних умов, щоб відхилити учасника чи його тендерну пропозицію через наявність та/або відсутність певного КВЕД, законодавство у сфері публічних закупівель та тендерна документація цієї процедури закупівлі не передбачає. Окрім того, відповідно до статті 43 Господарського кодексу України підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом. Підприємництво здійснюється на основі, зокрема, вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності (стаття 44 ГКУ). Однією із засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом (стаття 3 Цивільного Кодексу України). При цьому, законодавчі документи не містять обов’язку здійснювати діяльність виключено за КВЕДами внесеними до ЄДР або до статутних документів підприємства (за виключенням окремих видів діяльності, таких як ліцензована діяльність або діяльність платників ЄП). Таким чином, юридична чи фізична особи, без жодних наслідків, має право здійснювати і ті види діяльності, які не зазначено у ЄДР або її статутних документах. Підтверджується така позиція і п. 3.8 Постанови пленуму Вищого господарського суду №11, в якій, зокрема, зазначається, що сама лише відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність, зокрема, суб?єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними. Також, у розділі 1. Сфера застосування Національного класифікатора Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 визначено, що код виду діяльності не створює прав чи обов?язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов?язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. Тобто, законодавець прямо не забороняє здійснювати господарську діяльність за відсутності відповідного КВЕД. Таким чином, враховуючи вище наведене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозицій учасника відповідно до п. 44 Особливостей та/або застосування п. 43 Особливостей та/або відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей. 3. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 таблиці 1 Додатку 1 до ТД), ФОП Мальон М.М. надано довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), в якій зазначена інформація про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., тоді як згідно Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД передбачається надання послуг з організації харчування в 13 закладах дошкільної освіти та 10 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Городенківської територіальної громади? Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (та в цілому при розгляді тендерних пропозицій учасників) керується п. 41 Особливостей, де зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, зокрема Замовник керується п. 31, 32 частини 1 ст. 1 Закону, де зазначено, що: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозицій учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ на відповідність усім вимогам та умовам, що зазначені Замовником саме у тендерній документації конкретної процедури закупівлі. Пунктом 2.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації процедури відкритих торгів у порядку визначеному Особливостями щодо закупівлі «послуги з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a, передбачено подання «Довідки у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», де відсутня вимога щодо подання інформації про певну кількості необхідних працівників, та/або конкретної їх кількості та/або повного переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залученні до надання послуг в об?ємі, що зазначений у додатку №2 до тендерної документації. Тобто, вимоги тендерної документації не містять обмежень щодо кількості необхідних для надання послуг працівників учасника, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимогами п. 2.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації передбачено лише подання не менше 2 таких працівників, а саме вимога зазначена у множені – «… про наявність працівникІВ відповідної кваліфікації, якІ мають…». Учасник ФОП МАЛЬОНМИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ надав довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), в якій зазначена інформація про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., чим виконано вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначено не менше 2 працівників відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід). Таким чином, у зв’язку з виконанням учасником ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ вимог п. 2.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозицій відповідно до п. 44 Особливостей та/або застосування п. 43 Особливостей. 3. Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД) ФОП Мальон М.М. надано договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 (предмет договору ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги), тоді як предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування? Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (та в цілому при розгляді тендерних пропозицій учасників) керується п. 41 Особливостей, де зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, зокрема Замовник керується п. 31, 32 частини 1 ст. 1 Закону, де зазначено, що: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозицій учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ на відповідність усім вимогам та умовам, що зазначені Замовником саме у тендерній документації конкретної процедури закупівлі. Пунктом 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації процедури відкритих торгів у порядку визначеному Особливостями щодо закупівлі «послуги з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a, передбачено подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому визначено в цій частині, що «аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі». Учасником ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, на виконання вимог пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, надано «Договір _83_ду відгук.pdf», де зазначено що предметом договору є «послуги ДК 021:2025: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (55523100-3 – Послуги з організації шкільного харчування»)», та в розділі 3, 6 наданого договору описані детально такі послуги з організації гарячого харчування учнів. Також, в наданому файлі «акти.pdf» зазначено про надання «послуг по харчуванню дітей», до є аналогічними послугами. Також, керуючись п. 42 Особливостей, замовником детально перевірено умови проведеної процедури закупівлі за результатами якої укладено наданий договір про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b. Таким чином, за сукупністю усіх даних та інформації наданої учасником ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ у відповідності до вимог пунктів 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, учасником виконано вимогу щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтверджено надання аналогічних послуг. Окрім того, межі критерію «аналогічний договір» визначаються виходячи зі специфіки предмету закупівлі, що підтверджується постановою Верховного суду України у справі №826/114/18 від 30.09.2020р., де колегія суддів, досліджуючи матеріали справи та висновки суду апеляційної інстанції, сформулювала свою позицію визначення поняття «аналогічний договір», а саме: закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначаються, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Також, суть аналогічних договорів, наданих учасником, має відповідати суті предмету закупівлі, що підтверджується постановою третього апеляційний адміністративний суду у справі № 160/9952/21 від 27.01.2022р., де постановлено, що Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні, а не ідентичні договори. У свою чергу, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» (у тому числі з на кодом ДК і назвою по коду ДК) у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Таким чином, у зв’язку з виконанням учасником ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ вимог п. 3.1, 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозицій відповідно до п. 44 Особливостей та/або застосування п. 43 Особливостей. 4. У підпункті 3.2. пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник зазначив, що: «На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).». Чим керувався Замовник та яким чином здійснено розгляд тендерної пропозиції ФОП Мальон М.М., якщо на підтвердження вищевказаного ФОП Мальон М.М. надано два акти про надання послуг від 17.12.2021 загальною вартістю 10752,00 грн і 17186,00 грн, тоді як згідно додаткової угоди від 21.12.2021 №1 до договору про закупівлю від 05.04.2021 №83 ціна договору становить 182690,00 грн та згідно додаткової угоди від 30.03.2022 №3 до договору про закупівлю від 05.04.2021 №83 ціна додаткової угоди становить 23057,00 грн? Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (та в цілому при розгляді тендерних пропозицій учасників) керується п. 41 Особливостей, де зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, зокрема Замовник керується п. 31, 32 частини 1 ст. 1 Закону, де зазначено, що: «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерної пропозицій учасника ФОП МАЛЬОНМИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ на відповідність усім вимогам та умовам, що зазначені Замовником саме у тендерній документації конкретної процедури закупівлі. Пунктом 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації процедури відкритих торгів у порядку визначеному Особливостями щодо закупівлі «послуги з гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-22-004711-a, передбачено подання «копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». Вимогами тендерної документації в цій частині не встановлено вимоги щодо подання усіх копій видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору та/або копій видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору на всю суму зазначену в такому договорі. Учасником ФОП МАЛЬОНМИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ, на виконання вимоги п. 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, надано файл «акти.pdf», де підтверджено виконання наданого договору двома актами, що є достатнім для встановлення відповідності вимогам тендерної документації та підтвердження виконання аналогічного договору. Окрім того, керуючись п. 42 Особливостей, замовником перевірено виконання наданого аналогічного договору за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b, де є звіт про виконання договору про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b/print/contract-ongoing/pdf/211b0f0bad1d4d22afd8b2eac01cc9b8. Таким чином, у зв’язку з виконанням учасником ФОП МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ вимог п. 3.2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозицій відповідно до п. 44 Особливостей та/або застосування п. 43 Особливостей. З повагою,
Рішеня
14.03.2024 15:03
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 565 625 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2024 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380964332342
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 565 625 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2024 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380964332342
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності