Показати схожі тендери
Закупівля Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-20-008222-a
Id Tender e98492557bda477ebc309c8a9c6bc85a
План UA-P-2024-01-30-004687-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.04.2024 10:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
88 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
442 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2024 14:22 до 18.03.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2024 14:22
до 15.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2024 14:22
до 15.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2024 16:09
до 26.03.2024 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2024 13:36
до 01.04.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2024 16:45
до 10.04.2024 10:03
Період уточнень
з 20.02.2024 14:22 до 15.03.2024 00:00
Період оскарження
з 20.02.2024 14:22 до 15.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2024 16:09 до 26.03.2024 16:45
Період кваліфікації
з 18.03.2024 16:09 до 26.03.2024 16:45
Основні параметри
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
88 500 000 грн.
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Примітки
лот-1
Очікувана вартість
88 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
442500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2024 15:46
Закінчення аукціону
18.03.2024 16:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський (проспект Перемоги),будинок 7-А
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 21 календарного дня з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРБУД-3"
Пропозиція:
80 012 724.78 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Пропозиція:
84 772 245.31 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2024 15:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.03.2024 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Красієнко Інна Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380444893554
Замовник
ЄДРПОУ
37470086
Назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 20.03.2024 13:36 по 26.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
20.03.2024 13:35
-
20.03.2024 13:34
documentType.award.awardNotice
18.03.2024 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 14:22
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 14:22
Період вимог/скарг з 26.03.2024 16:45 по 01.04.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2024 16:45
Довідка НАЗК
26.03.2024 16:45
-
20.03.2024 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 14:22
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ", код ЄДРПОУ/ІПН 41638010 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: - на вимогу пункту 3 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 до тендерної документації надано неповний комплект додатків відповідно до п. 21 Проєкту Договору, заповнений та підписаний Учасником що міститься в Додатку № 4 до Тендерної документації; - на вимогу пункту 8 розділу « Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку № 3 до тендерної документації Учасник надав кошторисну документацію, яка містить невідповідність в частині «Дефектного акту», а саме: невірна назва документу. Технічна інформація (зміст) в поданих Учасником документах під назвою «Дефектний акт»: склад, об’єми робіт, найменування товару, марки, модель тощо – відповідають вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 3 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку №1 до тендерної документації; - пункт 8 розділу « Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання:» Додатку № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - проєкт Договору з усіма додатками, заповнений та підписаний Учасником що міститься в Додатку № 4 до Тендерної документації; - привести документи кошторисної документації (Дефектний акт) у відповідність до вимог тендерної документації. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
25.03.2024 16:24
Надати до
26.03.2024 16:24
Договір
UA-2024-02-20-008222-a-a1
Підписаний і діє
Номер
222
84 772 245.31 грн.
70 643 537.76 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Номенклатура
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району м. Києва за адресою: проспект Берестейський (проспект Перемоги), 7-А у Шевченківському районі м. Києва (код ДК 021:2015 «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41638010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2024 10:02
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-27-000061
Дата створення проекту
27.08.2024 14:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.08.2024 15:49
Дата публікації висновку про результати
18.09.2024 15:42
Дата завершення усунення порушень
03.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
18.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-02-20-008222-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.08.2024 00:00
Документи рішення
27.08.2024 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на момент оголошення відкритих торгів(далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, стан виконання рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 05.03.2024 № 4090-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.03.2024 № 70 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Колегії АМКУ від 05.03.2024 № 4090-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.03.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» та ТОВ «Київське управління механізації» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» від 20.03.2024 № 78, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Київське управління механізації», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 26.03.2024 № 88 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.03.2024, договір від 09.04.2024 № 222, додаткові угоди від 09.04.2024 № 1 та від 01.08.2024 № 2, пояснення та документи Замовника надані 29.08.2024 та 16.09.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ТОВ «ТОРБУД-3» з остаточною ціною пропозиції 80 012 724,78 гривень та ТОВ «Київське управління механізації» з остаточною ціною пропозиції 84 772 245,31 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Київське управління механізації» з остаточною ціною пропозиції 84 772 245,31 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом установлено, що під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «ТОРБУД-3» Замовником 20.03.2024 було опубліковано інформацію про відхилення учасника відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 № 78, зазначено наступне: «…тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: Учасник не надав документи на вимоги технічної специфікації, тендерної документації в цілому та додатків до неї». Відповідно до пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю 12.09.2024 звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з запитом про надання пояснень, зокрема щодо: «пояснення щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ТОРБУД-3» із зазначених підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)». Відповідно до наданих замовником пояснень, оприлюднених 16.09.2024 на вебпорталі Уповноваженого органу зазначено наступне: «Тендерна пропозиція ТОВ «ТОРБУД-3» була відхилена в зв’язку з відсутністю в тендерній пропозиції учасника інформації та документів, згідно вимогам установлених в тендерної документації (далі –ТД). ТОВ «ТОРБУД-3» завантажено у складі тендерної пропозиції три документи: Файл «Витяг з ЄДР ТОРБУД», Файл «Наказ Кравчук Юлія ТОВ ТОРБУД», Файл «Рішення учасника товариства ТОРБУД». ТОВ «ТОРБУД-3» не надано/не виконані вимоги ТД а саме: Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії»: «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» підпункти 1.1., 1.2., Пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підпункти 2.1. - 2.7.,Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Додаток 1 «Інші документи» пункти 1-7, Додаток 3 «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання» пункти 1-12, Додаток 5 «Форма Пропозиція»… В тендерній пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією». Зважаючи на викладене, Замовником під час розміщення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3», згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 № 78, не зазначено підстави відхилення з посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, чим порушено норми пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог законодавства під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРБУД-3» встановлено порушення пункту 2 статті 31 Закону № 922-VIII та пункту 46 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.09.2024 00:00
Дата публікації
18.09.2024 15:42
Документи висновку
18.09.2024 15:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь у вкладеному файлі
Дата публікації
24.09.2024 08:58
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.08.2024 11:12
Орган перевірки
03.09.2024 00:00
Документи повідомлення
28.08.2024 11:13
-
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ надані у прікріплених файлах
Рішеня
29.08.2024 17:08
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» вимогам установлених в підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання копій документів про проходження ІТП та/або працівниками робітничих професій навчання з охорони праці (протоколів чи витягів з протоколів) з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на дві особи) та з НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (щонайменше на 1 особу)? 2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» вимогам установлених в підпункті 1.2 пункту 1 Додатку 1 (Кваліфікаційні критерії) до ТД, в частині підтвердження права користування технікою, а саме Екскаватора JCB 3CX у кількості – 3 шт, згідно наданої довідки про наявність МТБ у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ»? 3. Просимо надати пояснення щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ТОРБУД-3» із зазначених підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2024 17:07
Орган перевірки
18.09.2024 00:00
Документи повідомлення
12.09.2024 17:08
-
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ надані у прікріпленому файлі
Рішеня
16.09.2024 13:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2024 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444893554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2024 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444893554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності