Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» від ДП "ПРОЗОРРО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-20-002203-a
План UA-P-2024-02-20-000520-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.03.2024 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 640 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
86 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2024 10:16 до 28.02.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.02.2024 10:16
до 25.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.02.2024 10:16
до 25.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.02.2024 10:02
до 08.03.2024 18:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.03.2024 18:49
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.03.2024 18:49
до 19.03.2024 14:57
Період уточнень
з 20.02.2024 10:16 до 25.02.2024 00:00
Період оскарження
з 20.02.2024 10:16 до 25.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.02.2024 10:02 до 08.03.2024 18:49
Період кваліфікації
з 28.02.2024 10:02 до 08.03.2024 18:49
Основні параметри
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 640 000 грн.
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Назва предмета закупівлі
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Очікувана вартість
8 640 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
86400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Дата постачання по
31.03.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється не пізніше 10 (десяти) банківських днів після підписання Акту здачі-приймання наданих послуг
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
8 526 409.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2024 10:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Бивальцева
Електронна пошта
Телефон
+380669345215
Сайт:
https://prozorro.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02426097
Повна назва
ДП "ПРОЗОРРО"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Період вимог/скарг з 08.03.2024 18:49 по 14.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.03.2024 18:49
Довідка НАЗК
08.03.2024 18:49
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
28.02.2024 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 10:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.02.2024 10:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На виконання вимоги п. 2 Додатку № 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» та в зв’язку з невідповідністю в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: 1)Довідка в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів містить помилки: Учасник мав зазначити строки надання послуг, натомість в довідці містяться кінцеві дати дії договорів, зокрема: - Договір №00000352/Г від 04.06.2021 з ДП «Прозорро» - фактичний термін надання послуг до 30.06.2023р., також відсутня копія додаткової угоди до даного договору, яка є складовою невід’ємною частиною договору; 2) Учасником надані скан-копії трьох договорів, а на підтвердження виконання даних договорів частково надані копії актів прийому-передачі наданих послуг, що унеможливлює дослідити належне надання послуг та виконання зобов’язань за вказаними договорами, зокрема: - Договір №00000352/Г від 04.06.2021 з ДП «Прозорро»: акти надані частково - Договір №219 від 06.05.2021р. з ДП «Прозорро.Продажі» - вказаний строк надання послуг до 31.12.2021р., а надані акти підтверджують лише до 30.06.2021р. - Договір №31 від 24.06.2021р. з Національною комісією зі стандартів державної мови - подано акти, що підтверджують лише 4 етапи надання послуг з 5, вказаних в даному договорі; термін надання послуг вказано 31.12.2021р., актами підтверджено до 08.11.2021р. 2. На підтвердження виконання п.1 «Інші вимоги до учасників закупівель» Учасник подав Тендерну пропозицію в якій змінив форму подання, а саме: застосував поділ рядків 2 та 4 таблиці Додатку 2 тендерної документації Замовника, що не передбачено вимогами цієї ТД. Замовник вважає доцільним витребувати від Учасника процедури закупівлі ТОВ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ", ЄДРПОУ 43400053, пропозиція якого знаходиться у статусі кваліфікації, наступне: 1. Виправити помилки в довідці в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів та завантажити її. 2. Дозавантажити: - Додаткову угоду та всі акти по Договору №00000352/Г від 04.06.2021 з ДП «Прозорро»; – відсутні акти по Договору №219 від 06.05.2021р. з ДП «Прозорро.Продажі» або ж привести у відповідність вказаний строк надання послуг у довідці; - відсутні акти по договору №31 від 24.06.2021р. з Національною комісією зі стандартів державної мови або ж привести у відповідність вказаний строк надання послуг у довідці. 3. Оновити Додаток №2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» відповідно до вимог ТД. Керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовником встановлюється вимога щодо усунення вказаних невідповідностей, виявлених у тендерній документації, у термін 24 години з моменту публікації даної вимоги в системі закупівель.
Створено
07.03.2024 16:24
Надати до
08.03.2024 16:24
Договір
UA-2024-02-20-002203-a-c1
Підписаний і діє
Номер
00000415/Г
8 526 409.56 грн.
7 105 341.3 грн.
З ПДВ
Підписано
18.03.2024
Строк дії договору з
18.03.2024
по
31.03.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Номенклатура
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 березня 2025 р.
Документи договору
19.03.2024 14:57
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2024 10:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380669345215
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 640 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.02.2024 10:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380669345215
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності