Показати схожі тендери

Закупівля Шкільний автобус (1 одиниця) від ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-19-010680-a
Id Tender db81f4566a4d4f3ba1a6b28d982a4ae9
План UA-P-2024-02-19-004570-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.04.2024 14:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.02.2024 15:44 до 17.03.2024 23:00
Завершено
Період уточнень
з 19.02.2024 15:44
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.02.2024 15:44
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2024 12:23
до 22.03.2024 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.03.2024 13:54
до 28.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.03.2024 13:54
до 01.04.2024 14:03
Період уточнень
з 19.02.2024 15:44 до 14.03.2024 00:00
Період оскарження
з 19.02.2024 15:44 до 14.03.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2024 12:23 до 22.03.2024 13:54
Період кваліфікації
з 18.03.2024 12:23 до 22.03.2024 13:54
Основні параметри
Шкільний автобус (1 одиниця)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 400 000 грн.
Шкільний автобус (1 одиниця)
Назва предмета закупівлі
Шкільний автобус (1 одиниця)
Примітки
Закупівля здійснюється відповідно до рішення №34 «Про бюджет Новосанжарської селищної територіальної громади на 2024 рік» 38 сесії 8 скликання Новосанжарської селищної ради Полтавської області.
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2024 12:00
Закінчення аукціону
18.03.2024 12:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автобус шкільний
Код ДК 021:2015
34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39300, Україна, Полтавська область, смт Нові Санжари, вул.Центральна, 25
Дата постачання по
30.04.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, при наявності у Замовника відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 348 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
Пропозиція:
3 345 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2024 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2024 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Дашко
Електронна пошта
Телефон
+380987289057
Замовник
ЄДРПОУ
43311807
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39300
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари
Адреса
вул. Центральна, буд. 25
Кваліфікація
Лот № 1 Шкільний автобус (1 одиниця)
Період вимог/скарг з 22.03.2024 13:54 по 28.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.03.2024 13:54
Довідка НАЗК
22.03.2024 13:52
-
Звіт про оцінку
18.03.2024 12:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 15:45
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.02.2024 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлена невідповідність: - Довідка Учасника Вих.№8 від 13.03.2024 містить інформацію, що є не актуальною, а саме: Зазначене в тексті автоматично згенероване посилання є не активним, а за посиланням prozorro.gov.ua/search/products і пошук за кодом ЄДРПОУ та ID Товару виявлено, що інформація про ступінь локалізації зазначеного Товару ЗАЗ А08А2В-10 додана 22.12.2022 року, що не віповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 3.5 -3.7. Аналогічна довідка про ступінь локалізації, але з актуальною інформацією.
Створено
21.03.2024 12:28
Надати до
22.03.2024 12:28
Договір
UA-2024-02-19-010680-a-b1
Завершився
Номер
125
3 345 000 грн.
2 787 500 грн.
З ПДВ
Підписано
01.04.2024
Строк дії договору з
01.04.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
3 345 000
Сума оплати за договором без ПДВ
2 787 500
Номенклатура
1 (штуки)
Автобус шкільний
Номенклатура
Автобус шкільний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 квітня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43311807

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
Повна назва
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35856355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.04.2024 14:03
-
18.04.2025 09:49
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-18-000048
Дата створення проекту
18.06.2024 10:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.06.2024 16:51
Дата публікації висновку про результати
26.06.2024 17:49
Дата завершення усунення порушень
11.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 036-83-09
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2024 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.06.2024 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21. UA-2024-02-19-010680-a, 19.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2024 00:00
Документи рішення
18.06.2024 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішення органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2024-02-19-004570-a на 2024 рік; тендерну документацію замовника затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 № 40; тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ» (далі - ПП «АК «УКРАВТОСНАБ»); роз’яснення до процедури від 21.02.2024 (о 11:35 год. та о 14:12 год.) на запитання до процедури від 21.02.2024 (о 11:18 год. та о 14:04 год.); вимоги учасника ПП «АК «УКРАВТОСНАБ» про усунення порушення № UA-2024-02-19-010680-a.c1 від 21.02.2024 та № UA-2024-02-19-010680-a.a2 від 22.02.2024; рішення замовника щодо вимог про усунення порушень від 21.02.2024 та 22.02.2024; скаргу до процедури ПП «АК «УКРАВТОСНАБ» № UA-2024-02-19-010680-a.a3 від 23.02.2024; рішення органу оскарження щодо прийняття скарги до розгляду від 27.02.2024 № 3571-р/пк-пз; інформацію про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4129 опубліковану 06.03.2024; рішення від 05.03.2024 № 4129-р/пк-пз опубліковане 08.03.2024; Коментар замовника щодо усунення порушення; протокол про виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; вимогу про усунення невідповідностей до 22.03.2024; протокол уповноваженої особи від 22.03.2024 № 55 щодо прийняття рішення про визначення учасника ПП «АК «УКРАВТОСНАБ» переможцем; повідомлення про наміри укласти договір від 22.03.2024; Договір про надання послуг від 01.04.2024 № 125 на суму 3345000,00 грн. з ПДВ, укладений між замовником та ПП «АК «УКРАВТОСНАБ» з додатком; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.06.2024 та 25.06.2024; веб-сайт Новосанжарської селищної ради Полтавської області (головний розпорядник коштів) за посиланням: https://novosanzharska-gromada.gov.ua/news/1718958693/. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником чинного законодавства пункту 4-1 Постанови № 710 в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Так, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Моніторингом, встановлено, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті замовника та головного розпорядника станом на дату початку моніторингу (10.06.2024) не опубліковано, що є порушенням вимог пункту 4-1 Постанови № 710. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.06.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику «…щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Замовником, 21.06.2024 в електронній системі закупівель, надано відповідь, що: «…Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опублікована на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів: novosanzharska-gromada.gov.ua/news/1718958693/». За результатами аналізу наданої замовником відповіді встановлено, що «Обґрунтування шкільний автобус 2024. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Шкільний автобус, який відповідає вимогам ДСТУ 7013:2009» (далі – обгрунтування) на веб-сайті Новосанжарської селищної територіальної громади Полтавського району, Полтавської області, як головного розпорядника бюджетних коштів, за посиланням: https://novosanzharska-gromada.gov.ua/news/1718958693/ замовником опубліковано 21.06.2024 о 11:29 год., а саме на 89 робочий день з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a. Отже, замовником на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, та усунуто це порушення шляхом опублікування обґрунтування 21.06.2024 о 11:29 год. на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 1 частини другої, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови № 1178 з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Згідно з абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. При цьому, в пункті 44 Постанови № 1178 передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)». При цьому, у тендерній документації замовника (дата проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a (19.02.2024), чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024) не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Також, в ході моніторингу встановлено, що замовник в полі № 5 Таблиці 1 «ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Шкільний автобус» Додатку 1 до тендерної документації здійснив посилання на нормативний документ ГОСТ 12.2.037, який має статус недіючий, оскільки його дія скасована 01.01.2019. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення, через електронну систему закупівель, органом державного фінансового контролю надано відповідний запит, на який замовником надано пояснення від 25.06.2024, зокрема, що: «При проведенні процедури закупівлі «Шкільний автобус (1 одиниця)» - за кодом ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, за номером ID: UA-2024-02-19-010680-a Замовником у тендерній документації (далі - ТД) не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран та щодо недіючого ГОСТ у ТД у зв'язку з тим, що Замовник не в повному обсязі вніс актуальні на період проведення закупівлі зміни до Особливостей та неуважно вніс інформацію щодо чинних нормативно-правових актів до ТД з відсутністю умислу та передбачення настання негативних наслідків». Вказане пояснення не свідчить про відсутність порушення замовником чинного законодавства, а отже, тендерна документація складена замовником з порушенням пункту 1 частини другої статті 22, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. Моніторингом питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, абзацом 4 пункту 54 Постанови № 1178 передбачено: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». В ході моніторингу встановлено, що до тексту тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 № 40, замовником неодноразово вносилися зміни. Так, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що зміни тендерної документації відбулися: 21.02.2024 (о 11:33 год. та о 14:13 год.); 22.02.2024 (о 10:07 год. та о 14:52 год.); 07.03.2024 о 09:51 год.; 11.03.2024 о 09:18 год. Також, вносилися зміни і до Проєкту договору: 21.02.2024 о 14:13 год.; 22.02.2024 о 13: 39 год. та о 15:03 год.; 07.03.2024 о 09:51 год.; 11.03.2024 о 09:18 год. При цьому, на порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178, окремим документом перелік змін замовником не оприлюднювався. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. На запит замовником 25.06.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь: «…дане порушення виникло у зв'язку з неповним вивченням нормативно-правового базису при підготовці ТД та при проведенні закупівлі». Отже, відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення ним абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178. Окремо слід зазначити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» в ході моніторингу не досліджувалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником пункту 1 частини другої, абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення замовником пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення замовником абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю; виконання замовником рішення органу оскарження – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
25.06.2024 00:00
Дата публікації
26.06.2024 17:49
Документи висновку
26.06.2024 17:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до висновку за результатами проведеного моніторингу відділ освіти повідомляє, що виявлені порушення усунути неможливо у зв'язку з завершенням процедури закупівлі, укладенням договору, закінченням строків для внесення змін до документації. При цьому відділ освіти зобов'язується не допускати подібних порушень в майбутньому шляхом притягнення винних осіб до відповідальності.
Дата публікації
03.07.2024 09:00
Документи інформації про усунення порушення
03.07.2024 09:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільний автобус (1 одиниця)» - за кодом CPV за ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-010680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. На дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a (19.02.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. Поясніть, чому замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран (зокрема, абзац 9 підпункту 4.1 пункту 4 розділу V тендерної документації замовника). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2024 19:44
Орган перевірки
22.06.2024 00:00
Документи повідомлення
18.06.2024 19:45
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит Відділ освіти Новосанжарської селищної ради Полтавської області надає наступну інформацію: 1. Закупівля «Шкільний автобус (1 одиниця)» - за кодом CPV за ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб ID UA-2024-02-19-010680-a проводилася Відділом освіти відповідно до Комплексної програми розвитку освіти на 2024 рік затвердженої рішенням сесії Новосанжарської селищної ради Полтавської області від 21.12.2023 р. № 16, згідно з яким на придбання Товару за кодом ДК 021:2015:34120000-4 наявне призначення в сумі 6 400 000 грн. для забезпечення потреб освіти Новосанжарської ОТГ, а саме: для заміни автобусів, які виробили ресурс. Моніторинг ринку цін на Товар за даним кодом ДК здійснювався Замовником через Prozorro Market (є у вільному доступі), шляхом пошуку відповідних товарів на електронному майданчику та в мережі Інтернет (посилання надаються), обговорення комерційних пропозицій від можливих чи потенційних учасників відбувались в телефонному і надсиланням на електронну адресу фотозображень товару з описом без зазначення цін на товар. Після проведеного моніторингу ринку цін на Товари, керуючись статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності проведення закупівель, встановив, що станом на лютий 2024 року ціна за одиницю Товару у розмірі 3 200 000 гривень не є актуальною і фактична реальна вартість такого Товару є вищою за встановлену осікувану вартість, але не перевищує розмір 3 400 000 гривень, тому було прийняте рішення про збільшення попередньої очікуваної вартості предмету закупівлі. Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі розроблялись відповідно до ДСТУ 7013:2009 та рекомендацій Антимонопольного комітету України. Посилання на ресурси, які стали об'єктом моніторингу цін: https://umgukravto.com.ua/buses/school-bus-zaz-a08/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwydSzBhBOEiwAj0XN4NF56BwrFgWHSpVK5i_TGIDDRUIIo90UW9WsKc1u0YiGwAJQPINbeBoCfgEQAvD_BwE https://www.autosnab.com.ua/salon/files.cfm http://bus.ck.ua/avtobus.html https://avtosnab.com.ua/avtobus-shkilnyi/ https://flagma.ua/uk/products/cherkassy/q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81+ataman Посилання на ДСТУ 7013:2009 https://www.ksv.biz.ua/GOST/DSTY_ALL/DSTY1/dsty_7013-2009.pdf Також додаються скановані копії рішення про виділення коштів. 2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опублікована на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів: novosanzharska-gromada.gov.ua/news/1718958693/ 3. На дане питання Відділ освіти повідомляє, що у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства України та дотримується принципу недопущення загрози національним інтересам та безпеки тому, апріорі здійснював в межах своїх повноважень перевірку можливих чи потенційних учасників закупівлі на предмет відношення їх до терористичних угрупувань та/або держав, які будь-яким чином надають підтримку державі-агресору та/або здйснюють фінансування тероризму, але при цьому допущено помилку шляхом публікації редакції тендерної документації, яка готувалась до внесення змін від 19.02.2024 року. Відділ освіти надає всі можливі документи, які можуть допомогти у вирішенні порушеного питання. Дякуємо.
Рішеня
21.06.2024 11:50
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2024 11:21
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільний автобус (1 одиниця)» - за кодом CPV за ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-010680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в редакції 01.03.2024 на дату проведення процедури закупівлі від 05.03.2024 (далі – Постанова № 1178, Особливості), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 № 40, вносилися зміни, а саме: тендерна документація змінювалася: 21.02.2024 (о 11:33 год. та о 14:13 год.); 22.02.2024 (о 10:07 год. та о 14:52 год.); 07.03.2024 о 09:51 год.; 11.03.2024 о 09:18 год. Також, вносилися зміни і до Проєкту договору: 21.02.2024 о 14:13 год.; 22.02.2024 о 13: 39 год. та о 15:03 год.; 07.03.2024 о 09:51 год.; 11.03.2024 о 09:18 год. Однак, на порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178, замовником разом із зміненою тендерною документацією (у т.ч.: Проекту договору) в окремих документах не оприлюднювався перелік змін, що вносилися щоразу до неї. Поясніть зазначене. 2. Поясніть, чому замовником у тендерній документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Тоді як, на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-010680-a (19.02.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. 3. Моніторингом встановлено, що замовник в полі № 5 ТаблицІ «ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Шкільний автобус» Додатку 1 до тендерної документації здійснив посилання на нормативний документ ГОСТ 12.2.037, який має статус недіючий. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.06.2024 18:41
Орган перевірки
27.06.2024 00:00
Документи повідомлення
23.06.2024 18:42
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит Відділ освіти Новосанжарської селищної ради повідомляє наступне: При проведенні процедури закупівлі «Шкільний автобус (1 одиниця)» - за кодом ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, за номером ID: UA-2024-02-19-010680-a Замовником у тендерній документації (далі - ТД) не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран та щодо недіючого ГОСТ у ТД у зв'язку з тим, що Замовник не в повному обсязі вніс актуальні на період проведення закупівлі зміни до Особливостей та неуважно вніс інформацію щодо чинних нормативно-правових актів до ТД з відсутністю умислу та передбачення настання негативних наслідків.
Рішеня
25.06.2024 09:27
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2024 09:46
-
25.06.2024 09:46
-
Відповідь
Відповідь на питання 1
На Ваш запит відносно нерозміщення переліку змін до ТД в ЕСЗ відділ освіти пояснює, що дане порушення виникло у зв'язку з неповним вивченням нормативно-правового базису при підготовці ТД та при проведенні закупівлі.
Рішеня
25.06.2024 11:48
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2024 11:57
-
Відповідь
Інформація по висновку
За результататми висновку Відділ освіти Новосанжарської селищної ради Полтавської обюласті повідомляє, що готовий усунути порушення, виявлені в результаті моніторингу, але у зв'язку з тим, що дані порушення усунути неможливо так як процедура закупівлі була проведена та укладено договір про закупівлю, при цьому зобов'язується не допускати в майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель з одночасним притягненням винни х осіб до відповідальності. Дякуємо за розуміння.
Висновку
03.07.2024 08:48
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2024 23:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380987289057
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2024 23:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380987289057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності