Вимога 3: Шановний Замовнику! Згідно вимоги Додаток № 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, вимагається:
1) Протокол (-и) санітарно-мікробіологічних випробувань на лабораторні дослідження змивів чотири точки взяття зразків проб із поверхні кузова автотранспортного засобу (бактеріологічні дослідження БГКП, патогенна м/ф, сальмонела) не раніше 2024 р., на кожен транспортний засіб номер якого вказано в довідці про наявність у учасника транспорту;
Повідомляє наступне , що дана вимога не відноситься до технічних вимог , а до ст.16 і по друге відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та
якості харчових продуктів" дані дослідження не передбачені та не є обовязковини для операторів ринку, відповідно до вищевказаного закону оператори ринку повинні обовязково здійснювати санітарну обробку транспортних засобів 1 раз на 10 днів, що вже передбачено також у вимогах Додатку 2.
Просимо Вас видалити вищевказану вимогу, яка суперить чинному законодавству України.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, тобто вказаний Закон не є єдиним нормативним актом, який регулює правовідносини щодо безпечності транспортування харчових продуктів.
Згідно ЗУ «Про систему громадського здоров’я» передбачено, що оперативними функціями системи громадського здоров’я є ефективне запобігання виникненню хвороб та мінімізація їх випадків.
Метою мікробіологічного контролю є профілактика гострих кишкових інфекційних захворювань та харчових отруєнь мікробної природи серед споживачів.
Протокол (-и) санітарно-мікробіологічних випробувань на лабораторні дослідження змивів чотири точки взяття зразків проб із поверхні кузова автотранспортного засобу (бактеріологічні дослідження БГКП, патогенна м/ф, сальмонела) підтверджує відсутність у зазначених транспортних засобах збудників інфекційних хвороб, що є істотним для Замовника як закладу охорони здоров’я.
Факт проведення дезінфекційних заходів не підтверджує відсутність таких збудників, а тому вказана вимога про надання протоколів санітарно-мікробіологічних випробувань викликана з метою упередження спалаху інфекційних хвороб.
2) Щодо надання Копії медичних книжок (за формою 1-ОМК) з заповненою медичною карткою працівника які задіяні у постачанні товару, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194;
Хочемо повідомити Вас, про наступне, "щодо надання заповнених медичних карток працівника", що дана вимога порушує ЗУ про охорону здоров'я "лікарська таємниця", оскільки медична карта містить особисті дані , які не підлягають до загального доступу. Просимо скасувати вимогу стосовно надання медичних карток працівників.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Згідно пп. 6 п. 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Крім того, згідно п. 2 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
З огляду на зазначене, вказана вимога Тендерної документації не є такою, що обмежує можливість прийняти участь у цій закупівлі будь-якому учаснику та не є дискримінаційною.
3) Щодо: Надання в складі тендерної пропозиції, на ім'я Учасника, обстеження продукції, згідно наданої Учасником декларації виробника, номер який вказано в протоколі (ах) випробування, експертних висновках, а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП).
Вважаємо дискримінаційною вимогою, щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати й інші документи, які видані акредитованими лабораторіями. Також дискримінаційною вимогою є чітка вимога , щодо видачі протоколу випробувань саме на імя учасника. Наприклад ми як потенційний учасник не являємося виробником предмета закупівлі , але маємо намір взяти участь у процедурі закупвлі та маємо вищевказаний документ виданий на імя виробника , але через цю вимогу не маємо змоги це зробити. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію.
4) Щодо - Протоколу випробувань по виконанню робіт з визначення патогенних мікроорганізмів, бактерій роду сальмонела та лістерії. Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа (протокол випробувань), оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад експертний висновок , тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію.
5)Щодо - Експертного висновоку перевірки відповідності зразку за вмістом антибіотиків та радіонуклідів (радіологічні показники). Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа , оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву, наприклад протокол випробувань , звіт, тощо. Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію.
6)Щодо вимоги " В наданих обстеженнях повинно бути зазначено номер та дата декларації виробника яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції."
Повідомляємо наступне, що форма випусу відповідного документу виданих акредитованими лабораторіями на дослідження продукції не передбачає зазначення інформації, щодо номеру та дати декларації виробника. Відповідно до чинного законодавства затверджені форми документів та обовязкової інформації в них, обовязковую має бути інформація зазначена про дату виготовлення продукції та розмір досліджуваної партії.
Для запобігання звуження кола потенційних учасників, просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Вимога про надання лабораторних досліджень товару учасником висунута саме з метою перевірки якості запропонованого товару учасником до постачання, а тому наявність інформації щодо конкретних відомостей про документ, який ідентифікує товару у таких лабораторних дослідженнях є обов’язковою.
7)Щодо вимоги :"На підтвердження виконання вимог ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» та запобігання фальсифікації молочних продуктів учасники, в складі пропозиції повинні надати протокол(ли) випробувань, або експертні(ий) висновок, або інший документ виданий(ні) на наявність рослинного жиру (якого в результаті досліджень не повинно бути виявлено) та дослідження тригліцеридного складу молочного жиру, вищевказаний документ(ти) повинні бути видані акредитованою лабораторією та датований(ні) не раніше третього кварталу 2023 року видан(-і) на виробника запропонованого товару."
Вимога щодо визначення строків та термінів та щодо конкретизації видачі документу на імя виробника запропонованого товару. В значній мірі звужує коло потенційних учасників.
Просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Діапазон терміну чинності документу виданого на наявність рослинного жиру (якого в результаті досліджень не повинно бути виявлено) та дослідження тригліцеридного складу молочного жиру є достатньо тривалим, а тому не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Крім того, Вами не зазначено, яким чином ця вимога позбавляє ваше Товариство прийняти участь у закупівлі.
8)Щодо надання :"- Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) на сировину, виданий не раніше 2023 року за наступними обстеженнями: радіонукліди, мікотоксини, токсичні елементи (свинець, кадмій, ртуть) пестициди (гептахлор, ДДТ), антибіотики, соматичні клітини, фізико-хімічні випробування (група чистоти, наявність соди, аміаку, сечовини), бактеріального обсіменіння, органолептичні дослідження, ГМО, відсутність немолочних жирів;
"По-перше: вищевказані вимоги на дослідження вже були предбачені умовами тендерної документації, але на дслідження готової продукції. По- друге: щодо чітко визначеної вимоги , які саме повинні підтверджувати дослідження документи:" Експертні висновки (протоколи лабораторних досліджень) .Вважаємо дискримінаційною вимогою , щодо конкретного визначення саме назви документа, оскільки дану вимогу можуть підтверджувати інші документи, які теж видані акредитованими лабораторіями, але мають іншу назву. Просимо Вас внести відповідні зміни.
Відповідь Замовника: Розглянувши Ваші вимогу, повідомляємо, що відсутні підстави для її задоволення з огляду на наступне.
Згідно пп. 3 п. 1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що формальною помилкою є: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, належним є документ, який повністю відповідає вимогам Тендерної документації, діючого законодавства та виданий органом, який має відповідну компетенцію.