Письмові пояснення Замовника
по суті скарги UA-2024-02-15-009878-a.a8
Нами, Ліцеєм №5 міста Житомира (далі за текстом – «Замовник») розглянуто скаргу Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович з якою ми не згодні в повному обсязі з наступних підстав:
Щодо першого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 1 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі.
Зокрема, Замовником встановлений такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та які учасник буде використовувати під час надання послуг, що є предметом закупівлі за встановленою формою.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та які учасник буде використовувати під час надання послуг, що є
предметом закупівлі за встановленою формою, Вих. № 9 від 23.02.2024 р.
Пунктом 16 зазначеної Довідки, наданої Учасником зазначено орендоване приміщення за адресою: 61068, Харківська область, м. Харків, Сабурівська набережна, буд. 5, кімн. 32.
Цивільний кодекс України є кодифікованим нормативним актом (законом) яким регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), учасниками яких є фізичні та юридичні особи, Держава Україна, територіальні громади, іноземні держави та інші суб'єкти публічного права, ненадання (без наявності вимоги у тендерній документації) скан-копії договору оренди приміщення ніяким чином не пов’язано з правомірністю укладання такого договору та ніяким чином не ставить під сумнів та не дорівнює його відсутність взагалі.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ЗАТВЕРДЖЕНІ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 визначають обов’язок Ліцензіату забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
В свою чергу, Замовник, дотримуючись принципів Добросовісної конкуренції серед учасників, Недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, не має права дискваліфікувати учасників закупівлі у зв’язку з зазначенням приналежності - орендованого майна- що відповідає вимогам чинного законодавства, а саме – Ліцензійних умов провадження діяльності, що зазначені вище.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником не вимагається надання будь-яких інших підтверджуючих документів для відповідності вимогам матеріально-технічної бази.
п. 28. ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 12 травня 2023 р. № 471) передбачає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому, законодавчо не встановлена форма надання таких відомостей, тобто Замовник на свій розсуд та за своїми потребами встановлює форму надання таких відомостей.
Щодо стовпчику «Найменування» та зазначення Учасником саме найменування обладнання не розуміємо невідповідності взагалі. Формою Довідки не передбачено внесення відомостей щодо типу, марки, моделі та будь-якої іншої інформації.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо другого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 1 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Зокрема, Замовником встановлений такий кваліфікаційний критерій, як Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою, Вих. № 10 від 23.02.2024 р.
В тендерній документації, згідно Додатку 3 зі змінами до тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасника вимагалось від учасників надати:
п.3. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікованих робітників: налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів і автоматики не нижче 4 розряду, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду. Зазначені документи надані Учасником на майданчику та містять у файлі - Кваліфік виконавці робіт - працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Замовником не вимагалось надання інформації про наявність у керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, відповідної вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”,“Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (учасник не надав жодної інформації, а також копію диплому про наявність вищої освіти, за однією з вищеперерахованих спеціальностей, та відповідного стажу роботи за цим видом робіт, а саме - не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, яке це передбачено чинним законодавством України, а саме п.14 чинної Постанови КМУ від 23.11.2016 р. №852.
Доводимо до Вашого відома, що чинна Постанова КМУ від 23.11.2016 р. № 852 встановлює вимоги щодо отримання Ліцензій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює вимоги тендерної документації Замовника Ліцей №5 міста Житомира.
Тому, якщо учасник процедури закупівлі - ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, отримав Ліцензію ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, виданою Наказом № 628 від 04.11.2019 року, яку він надав у складі тендерної пропозиції Наказ про чинну ліценз.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54, то він відповідає ліцензійним умовам для проведення господарської діяльності, що підтверджуєтеся наказом компетентного органу з перевірки оцінки відповідності суб’єктів господарювання.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо третього питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТОК 3 зі змінами до тендерної документації, містить наступні Вимоги до кваліфікації учасника (учасник повинен надати):
«Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). Виконавці робіт повинні надати посвідчення і протокол про проходження навчання з безпечних методів виконання робіт на висоті.»
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс у складі пропозиції було надано документи:
1. Декларація 2023 - 1_3 ОМС.zip, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
2. Висота навчання працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» розділу 4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці зазначено наступне:
п.4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 №15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005року № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Зокрема, перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання здійснюється: комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві) – Надані учасником посвідчення підпадають саме під цей пункт, та видані особами, що входять до складу комісії, створеної на підставі наказу ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС».
Щодо відсутності навчання на посадову особу керівника робіт – Лисицю Олександра Володимировича. Умовами тендерної документації НЕ ВИМАГАЛОСЬ надання навчання для керівника робіт, зазначаємо ще раз вимогу:
«Виконавці робіт повинні надати посвідчення і протокол про проходження навчання з безпечних методів виконання робіт на висоті.»
Відповідно до ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме кадрових вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень існують наступні:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень….»
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто, є різниця між виконавцем робіт та керівником робіт, звертаємо Вашу увагу, що відповідне навчання, по-перше, вимагається лише на виконавців робіт,по-друге не вимагається жодних підтверджень щодо посвідчень та навчань членів комісії, яка видає посвідчення,по-третє, наголошуємо, що учасники мають право видавати навчання, що проводиться комісією підприємства, відповідно до чинного законодавства.
«Нелегітимність» комісії також нічим не доведена, адже сам Скаржник надає наступне роз’яснення:
«Відповідно до п.3.9 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» до складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. п.4.4. «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від 26.01.2005 року» розділу 4. Спеціальне навчання і перевірка знань з питань охорони праці голова та члени комісії, а саме: директор Босий М.О., головний інженер Лисиця О.В. та інженер з охорони праці Бакуліна О.В. мають законне право здійснювати перевірку знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання, тільки після того, якщо вони самі пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, в іншому випадку дана комісія є незаконною!!!»
Повторюємо, що Замовником не вимагається жодних підтверджень щодо посвідчень та навчань членів комісії, яка видає посвідчення, по-перше.
По-друге, у склад комісії входять особи, які мають право навчати працівників на підприємстві - представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці (в складі комісії є інженер з охорони праці)
По-третє, незрозуміло, чому Скаржник робить висновок щодо відсутності навчання посадових осіб, складу комісії на підприємстві учасника, адже навчання з питань охорони праці можуть проходити керівники та посадові особи підприємства, без обмежень та дискримінаційних заборон.
Щодо наступного пункту Скарги замовника:
«Що в свою чергу повністю суперечить та повністю не узгоджується з нормами чинного
законодавства України, а саме п.4.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), наказ №15 від
26.01.2005 року»:
- зразок протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці є Додатком
1 до пункту 3.14 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки
знань з питань охорони праці». Наданий протокол не відповідає вимогам чинного законодавства України.
- зразок посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці є Додатком 2 до пункту 3.13 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці». Надані посвідчення не відповідають формі, яка встановлена чинним законодавством України.»
Наголошуємо, що є різниця між словом «зразок» та словом «форма». Тлумачення із "Словника української мови" ЗРАЗОК - Вид, форма чи спосіб, прийняті як типові для виготовлення або влаштування чого-небудь. Тобто не є обов’язковим та може змінюватися, на відміну від форми документа.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо четвертого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТОК 3 зі змінами до тендерної документації, містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В
(ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС у складі пропозиції було надано документи:
Навчання працівники виконавці.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.03.2024 14:19
В тендерній документації, згідно Додатку 3 зі змінами до тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасника вимагалось від учасників надати:
п.3. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікова-них робітників: налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів і автоматики не нижче 4 розряду, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду.
Зазначені документи надані Учасником на майданчику та містять у файлі - Кваліфік виконавці робіт - працівники.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54
Замовником не вимагалось надання інформації про наявність у керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, відповідної вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”,“Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (учасник не надав жодної інформації, а також копію диплому про наявність вищої освіти, за однією з вищеперерахованих спеціальностей, та відповідного стажу роботи за цим видом робіт, а саме - не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, яке це передбачено чинним законодавством України, а саме п.14 чинної Постанови КМУ від 23.11.2016 р. №852.
Доводимо до Вашого відома, що чинна Постанова КМУ від 23.11.2016 р. № 852 встановлює вимоги щодо отримання Ліцензій з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а не встановлює вимоги тендерної документації Замовника Ліцей №5 міста Житомира.Тому, якщо учасник процедури закупівлі - ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, отримав Ліцензію ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, виданою Наказом № 628 від 04.11.2019 року, яку він надав у складі тендерної пропозиції Наказ про чинну ліценз.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.02.2024 19:54, то він відповідає ліцензійним умовам для проведення господарської діяльності, що підтверджуєтеся наказом компетентного органу з перевірки оцінки відповідності суб’єктів господарювання.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
Щодо четвертого питання:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами на закупівлю: «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень у блоці основної та старшої школи Ліцею № 5 міста Житомира, за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 16 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи» Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями у ДОДАТКУ 3 зі змінами до тендерної документації, міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям,
Для відповідності цьому критерію вимагається наступне підтвердження:
п.4. Підтвердити кваліфікацію працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання
робіт/послуг, відповідними копіями протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань та
посвідчень, по напрямках:
- перевірка знань з питань технології робіт з електроустановками з напругою до 1000В
(ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПУЕ, ПТЕЕС не нижче ІІІ-ої групи з електробезпеки).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс у складі пропозиції було надано документи:
1. Навчання працівники виконавці.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.03.2024 14:19
В наведеному файлі учасником надано: Витяг з протоколу № 24-91-2023/1 від 24.11.2023 року та копія витягу з протоколу №24-91-2023/2 від 24.11.2023 року засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
При цьому, Учасником надано Лист-роз’яснення Вих. №3/3 від 01.03.2024р., з посиланням на чинний нормативно-правовий акт, а саме:
«Згідно ч.2 ст. 18 ЗУ «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
При цьому, чинним законодавством не передбачена необхідність проходження навчання з охорони праці працівником у разі роботи ним за однією і тією ж спеціальністю за основним місцем роботи та за сумісництвом.»
Учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС, зазначено, що Деякі працівники, щодо яких Учасником надаються вказані посвідчення у складі пропозиції, пройшли навчання за основним місцем роботи або на інших підприємствах, де вказані працівники працюють також за сумісництвом.
Таким чином, наявні документи у складі пропозиції учасника відповідають вимогам тендерної документації та підтверджені документально.
Звертаємо увагу, що учбові центри проходять сертифікацію та мають право видавати посвідчення,.
Звертаємо увагу, що перший заступник начальника Головного управління Держпраці у Запорізький області є уповноваженою особою та має право підпису відповідних документів.
Скаржник наголошує, що зазначена недостовірна інформація про те, що чинним законодавством України, не передбачена необхідність проходження навчання з охорони праці працівником у разі роботи ним за однією і тією ж спеціальністю за основним місцем роботи та за зовнішнім сумісництвом, а іншими словами при зміні місця роботи (роботі на іншому підприємстві), що в повній мірі суперечить та не відповідає чинному законодавству України.
Доводимо до Вашого відома, що Кодекс законів про працю України визначає поняття Сумісництва, як виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Тобто, сумісництво та зміна роботи НЕ Є ТОТОЖНИМИМ ПОНЯТТЯМИ. При цьому, працівники проходять навчання та прийняті на роботу за ТІЄЮ Ж ПОСАДОЮ.
В даному випадку відсутні:
- переведення працівника на іншу роботу,
- зміна місця роботи,
- призначення на іншу посаду, що потребує додаткових знань.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Наголошуємо, що є різниця між поняттям право та обов’язок, Замовник розпоряджається своїм правом самостійно та безупереджено, дотримуючись у своїй діяльності чинного законодавства України.
На підставі вище викладеного вважаємо Скаргу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Таким чином, Учасником ТОВ ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС виконав вимоги тендерної закупівлі та надано необхідні документи на підтвердження відповідності та кваліфікаційним критеріям.
Доводимо до Вашого відома, що Стаття 358. КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ визначає поняття підробки документів:
Підроблення посвідчення або іншого офіційного документа, який видається чи посвідчується підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, нотаріусом, державним реєстратором, суб'єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов'язків, з метою використання його підроблювачем чи іншою особою або збут такого документа, а також виготовлення підроблених печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, інших офіційних печаток, штампів чи бланків з тією самою метою або їх збут.
Відповідно, кваліфікація злочинів є прерогативою правоохоронних органів та органів судової системи відповідно до КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ