Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-15-000835-a
Id Tender b6ae5e4ddc63401da06fe5f653f8cd23
План UA-P-2024-02-15-000458-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.04.2024 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
470 045 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 350.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.02.2024 09:27 до 26.02.2024 10:45
Завершено
Період уточнень
з 15.02.2024 09:27
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.02.2024 09:27
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2024 15:43
до 08.03.2024 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2024 13:29
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.03.2024 11:25
до 02.04.2024 09:13
Період уточнень
з 15.02.2024 09:27 до 23.02.2024 00:00
Період оскарження
з 15.02.2024 09:27 до 23.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2024 15:43 до 08.03.2024 11:25
Період кваліфікації
з 27.02.2024 15:43 до 08.03.2024 11:25
Основні параметри
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
470 045 грн.
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
470 045 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2350,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2024 15:20
Закінчення аукціону
27.02.2024 15:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
44101, Україна, Волинська область, Ковельський р-н, селище міського типу Ратне, вулиця Європейська будинок 64
Дата постачання по
30.07.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Актів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
Пропозиція:
439 933.03 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М"
Пропозиція:
419 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2024 15:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2024 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
21.02.2024 10:45
-
16.02.2024 13:13
-
16.02.2024 09:03
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левчук Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380966699286
Замовник
ЄДРПОУ
38485788
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIYeMSTVO "RATNIVSKII TsENTR PERVINNOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI" RATNIVSKOYi SELISh'NOYi RADI
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIYeMSTVO "RATNIVSKII TsENTR PERVINNOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI" RATNIVSKOYi SELISh'NOYi RADI
Поштовий індекс
44101
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковельський р-н, селище міського типу Ратне
Адреса
вулиця Європейська будинок 64
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 04.03.2024 13:29 по 10.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 5 підпункту пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, оскільки Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
04.03.2024 13:24
-
documentType.award.awardNotice
27.02.2024 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 09:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 09:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. повідомляємо про невідповідність інформації та документах в поданих Вами документах. Перелік виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) згідно Розділу 3 пункту 6.4. тендерної документації замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати проект календарного графіку надання послуг,- у проекті календарного графіку надання послуг наданого учасником вказані періоди 2022- 2023 роки; 2) Додатком 1 Розділ1 (таблиця А) до тендерної пропозиції передбачено надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; додатком 1 до тендерної документації Розділ3 пунктом 4 передбачено надання інформації про залучення учасником осіб для надання послуг, на підставі договорів цивільно-правового характеру- учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСТАНТА-М» надано довідку № 48 від 23.02.2024 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та довідку № 57 від 23.02.2024 про залучення осіб для надання послуг, на підставі цивільно-правових договорів, у яких подана інформація вказує про відсутність в учасника ПП «КОНСТАНТА-М» відповідних працівників на виконання сантехнічних робіт які складають значну частину технічної специфікації по даному об’єкту. Відсутність відповідних працівників для виконання сантехнічних робіт суперечить вимогам технічної специфікації тендерної документації та ставить під сумніви можливість надання учасником послуг з поточного ремонту передбаченого технічною специфікацією. 3) Додаток 1 Розділ№2 до тендерної пропозиції передбачено надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано в довідці форми Таблиці «Б», у кількості не менше двох. – Учасником надано сканкопію договору за предметом «Капітальний ремонт санвузлів НВК «Загальноосвітня школа I-III ступеня –дитячий садок» с.Річиця на вул.Центральна,20 Ковельського району Волинської області», про який в довідці за встановленою формою вказав, що цей договір №202 від 09.07.2021р., та надав лист-відгук Забродівської сільської ради про співпрацю за цим договором, однак Замовником виявлена невідповідність, оскільки згідно сканкопії цього договору цей договір без номеру та вказана дата 29.07.2021 року, а також скановані додаткові угоди які є невідємною частиною договору не підписані підрядником. 4) Додатком1 розділу №2 передбачено для підтвердження інформації зазначеної в довідці (Таблиця»Б»), необхідно надати документи, що підтверджують факт виконання договорів, наведених в таблиці «Б» (акти виконаних робіт-КБ2в або довідки КБ-3), невідповідність поданих учасником документів встановлено, зокрема у: - У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, Згідно аналогічного договору №578 від 02.08.2023 року сума наданих послуг зазначена 399 999,00 грн. з ПДВ, а згідно форми №КБ-3 та інформації із системи прозоро вартість наданих послуг становить 399 885,82 грн. з ПДВ; - Згідно аналогічного договору №579 від 02.08.2023 в довідці зазначено вартість наданих послуг 799 999, 00 грн. з ПДВ, а згідно форми №КБ-3 вартість виконаних робіт становить 799 912,75 форми грн. з ПДВ.
Створено
29.02.2024 10:10
Надати до
01.03.2024 10:10
Період вимог/скарг з 08.03.2024 11:25 по 14.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.03.2024 11:25
Довідка НАЗК
08.03.2024 11:24
-
08.03.2024 11:23
documentType.award.awardNotice
04.03.2024 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 09:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.02.2024 09:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. повідомляємо про невідповідність інформації та документах в поданих Вами документах. Перелік виявлених Замовником невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Додатком 1 Розділ2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», зокрема передбачено подання відповідно до встановленої форми таблиці «Б» (довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду)- учасником завантажено документ №24.Довідка про аналогічний договір, що невідповідає назві документа та встановній тендерною документацією форми, та відсутня довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду. 2) Додатком 1 Розділ2 пункт3 тендерної документації передбачалось надання документів, що підтверджують факт виконання договорів, наведених в таблиці «Б» (акти виконаних робіт-КБ2в або довідки КБ-3),- згідно досліджуваних замовником договорів виявлена невідповідність у сумах аналогічних договорів та документах, що підтверджують факт виконання договорів.
Створено
06.03.2024 11:54
Надати до
07.03.2024 11:54
Договір
UA-2024-02-15-000835-a-c1
Підписаний і діє
Номер
46
439 933.03 грн.
366 610.86 грн.
З ПДВ
Підписано
02.04.2024
Строк дії договору з
02.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 липня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30659358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.04.2024 09:13
-
02.04.2024 09:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-03-000012
Дата створення проекту
03.10.2024 11:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.10.2024 12:06
Дата публікації висновку про результати
15.10.2024 15:59
Дата завершення усунення порушень
30.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2024 № 47-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 02.10.2024 № 47-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-15-000835-a від 15.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.10.2024 00:00
Документи рішення
03.10.2024 12:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.02.2024 № 33 із змінами та доповненнями від 16.02.2024 № 35 та від 21.02.2024 № 38 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «КОНСТАНТА-М», товариства з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА»; рішеннями уповноваженої особи від 04.032024 № 62 та від 08.03.2024 № 63 відповідно, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.032024; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5458-р/пк-пз від 26.03.2024; договір від 02.04.2024 № 46 на суму 439 933,03 грн, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ШИНАКА-УКРАЇНА», додаткову угоду від 02.09.2024 № 2 до Договору, пояснення Замовника від 07.10.2024 та від 15.10.2024, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.10.2024 та від 14.10.2024 відповідно. Моніторинг процедури закупівлі ID:UA-2024-02-15-000835-a проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Замовником розроблено та затверджено пункти 2 та 3 Розділу 5 тендерної документації без врахування змін внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема: Замовником в тендерній документації не затверджено випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран. Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації на звернення через електронну систему закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.10.2024 00:00
Дата публікації
15.10.2024 15:59
Документи висновку
15.10.2024 15:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником проведено роз'яснювальну роботу та запроваджено заходи спрямовані на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
18.10.2024 09:02
Документи інформації про усунення порушення
18.10.2024 09:02
-
18.10.2024 09:03
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.10.2024 15:44
Орган перевірки
10.10.2024 00:00
Документи повідомлення
04.10.2024 15:44
-
Відповідь
Пояснення щодо проведення моніторингу ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом-«Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000835-a), надаємо наступну інформацію та пояснення: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації: «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області.(Додається). Також Замовником було проведено експертну оцінку кошторисної документації (додається). Експертною оцінкою щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області» встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені проектною документацією, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві», та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 грудня 2023 року складає 485, 851 тис.грн., у тому числі:будівельні роботи- 380,390 тис. грн., устаткування, меблів та інвентарю-7,171 тис.грн., інші витрати-98,290 тис.грн. На підставі вище наведеного Замовником було визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі та визначено його технічні та якісні характеристики.
Рішеня
07.10.2024 09:54
Замовник
Документи повідомлення
07.10.2024 09:54
-
Відповідь
Пояснення щодо проведення моніторингу ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом-«Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000835-a), надаємо наступну інформацію та пояснення: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації: «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області.(Додається). Також Замовником було проведено експертну оцінку кошторисної документації (додається). Експертною оцінкою щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області» встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт передбачені проектною документацією, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення в будівництві», та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 грудня 2023 року складає 485, 851 тис.грн., у тому числі:будівельні роботи- 380,390 тис. грн., устаткування, меблів та інвентарю-7,171 тис.грн., інші витрати-98,290 тис.грн. На підставі вище наведеного Замовником було визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі та визначено його технічні та якісні характеристики.
Рішеня
08.10.2024 08:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000835-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): В електронній системі закупівлі Замовником 04.09.2024 оприлюднено зміни до договору від 02.04.2024 № 46, а саме: Додаткову угоду № 2 від 02.09.2024. Замовнику надати пояснення щодо неоприлюднення Додаткової угоди №1, а також в складі пояснення надати скан-копію Додаткової угоди №1. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.10.2024 11:36
Орган перевірки
18.10.2024 00:00
Документи повідомлення
14.10.2024 11:37
-
Відповідь
Щодо додаткової угоди №1 від 15.04.2024
На Ваш запит надаємо пояснення, що договір №46 від 02.04.2024 року було укладено між Замовником та Підрядником відповідно до норм Цивільного Кодексу України, Господарського Кодексу України з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 та відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Враховуючи дату укладення договору 02.04.2024, (перебіг строку для укладення договору було зупинено Антимонопольним комітетом України з 08.03.2024 по 29.03.2024 у зв’язку з оскарженням рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі (учаснику у задоволенні скарги відмовлено)), та об’ємом послуг по об’єкту: Поточний ремонт санвузла для маломобільних груп населення та частини приміщень першого поверху Комунального підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради на вулиці Європейська,64 в смт.Ратне Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) між Замовником та Підрядником було укладено додаткову угоду №1 від 15.04.2024 року (додається). Цією угодою було внесено зміни в пункт 5.1 договору №46 від 02.04.2024 року . Замовником не було оприлюднено додаткову угоду №1 від 15.04.2024 року у зв’язку з тим, що надання послуг здійснилося в межах дії договору та продовження строку дії договору про закупівлю №46 від 02.04.2024 року додатковою угодою не передбачалося. Вичерпний перелік випадків для внесення змін до істотних умов договору передбачено пунктом 19 Особливостей. На думку Замовника укладена додаткова угода №1 від 15.04.2024 -без зміни істотних умов договору, тому зміни до договору передбачені додатковою угодою оприлюднювати не потрібно. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Згідно зі статтею 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Замовником та підрядником було визначено строк дії договору№46 від 02.04.2024 року, як істотну умову договору- до 31 грудня 2024 року. Згідно з статтею 631 ЦКУ строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Виходячи із вище наведеного, на думку Замовника, істотних змін в додатковій угоді №1 від 15.04.2024 року не відображено, тому її оприлюднювати в електронній системі не потрібно.
Рішеня
15.10.2024 11:15
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 045 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 10:45
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380966699286
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 045 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 10:45
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" РАТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380966699286
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності