Показати схожі тендери

Закупівля Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна 39296100-4 – Труни) від Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-14-012758-a
Id Tender feec1d0e5cc94024b415344e69c4fa15
План UA-P-2024-02-14-006110-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.03.2024 22:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 710 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 105 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2024 21:13 до 22.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2024 21:13
до 19.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2024 21:13
до 19.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.02.2024 00:01
до 26.02.2024 21:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2024 21:14
до 03.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2024 21:14
до 04.03.2024 22:32
Період уточнень
з 14.02.2024 21:13 до 19.02.2024 00:00
Період оскарження
з 14.02.2024 21:13 до 19.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.02.2024 00:01 до 26.02.2024 21:14
Період кваліфікації
з 22.02.2024 00:01 до 26.02.2024 21:14
Основні параметри
Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна 39296100-4 – Труни)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 710 500 грн.
Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна, 39296100-4 – Труни)
Назва предмета закупівлі
Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна, 39296100-4 – Труни)
Очікувана вартість
1 710 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17105,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 50 (штуки)
Труни лаковані чотиригранні (кольори в асортименті)
Опис предмета закупівлі
Труни лаковані чотиригранні (кольори в асортименті)
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 120 (штуки)
Труни лаковані шестигранні (кольори в асортименті)
Опис предмета закупівлі
Труни лаковані шестигранні (кольори в асортименті)
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Труни матові шестигранні (кольори в асортименті)
Опис предмета закупівлі
Труни матові шестигранні (кольори в асортименті)
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
Труни лаковані шестигранні, 2,10 м. (кольори в асортименті)
Опис предмета закупівлі
Труни лаковані шестигранні, 2,10 м. (кольори в асортименті)
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 120 (штуки)
Труни лаковані восьмигранні (кольори в асортименті)
Опис предмета закупівлі
Труни лаковані восьмигранні (кольори в асортименті)
Код ДК 021:2015
39296100-4 - Труни
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Андрощук Віктор Володимирович
Пропозиція:
1 664 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.02.2024 21:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Оксана Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380734028865
Замовник
ЄДРПОУ
05478841
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Speckombinat-ritualna sluzhba" Rivnenskoyi miskoyi radi
Повна назва
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Speckombinat-ritualna sluzhba" Rivnenskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
33018
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вулиця Стельмаха Володимира, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна, 39296100-4 – Труни)
Період вимог/скарг з 26.02.2024 21:14 по 03.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Договір
UA-2024-02-14-012758-a-a1
Підписаний і діє
Номер
87/24
1 664 000 грн.
1 664 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
50 (штуки)
Труни лаковані чотиригранні (кольори в асортименті)
Номенклатура
Труни лаковані чотиригранні (кольори в асортименті)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Труни лаковані шестигранні (кольори в асортименті)
Номенклатура
Труни лаковані шестигранні (кольори в асортименті)
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Труни матові шестигранні (кольори в асортименті)
Номенклатура
Труни матові шестигранні (кольори в асортименті)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Труни лаковані шестигранні, 2,10 м. (кольори в асортименті)
Номенклатура
Труни лаковані шестигранні, 2,10 м. (кольори в асортименті)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Труни лаковані восьмигранні (кольори в асортименті)
Номенклатура
Труни лаковані восьмигранні (кольори в асортименті)
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Андрощук Віктор Володимирович
Повна назва
ФОП Андрощук Віктор Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2995133455

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2024 22:30
-
04.03.2024 22:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-11-000093
Дата створення проекту
11.03.2024 17:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.03.2024 17:38
Дата публікації висновку про результати
15.03.2024 12:57
Дата завершення усунення порушень
30.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2024 № 20 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.03.2024 № 20. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-02-14-012758-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.03.2024 00:00
Документи рішення
11.03.2024 17:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Спецкомбінат – ритуальна служба» Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік за номером ID: UA-P-2024-02-14-006110-b ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 14.02.2024 № 14/02-02, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП Андрощук Віктор Володимирович, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника №26/02-01 від 26.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024; Договір поставки № 87/24 від 04.03.2024; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.03.2024. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Андрощук Віктор Володимирович встановлено наступне. Згідно пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена в Додатку 1 до Тендерної документації Замовника. Замовником Додатком 1 до Тендерної документації визначений перелік документів для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 26.02.2024. Переможцем ФОП Андрощук Віктор Володимирович не оприлюднено в електронній системі закупівель у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Додатку 1 до Тендерної документації та п. 47 Особливостей. Відповідно до пп.3 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Андрощук Віктор Володимирович , у зв’язку з ненаданням ним, як переможцем, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пп.3 п.44 Особливостей. На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 13.03.2024 Замовником надано пояснення, про прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю від 04.03.2024 № 87/24.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, встановлено порушення норм пп.3 п.44 та п.47 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.03.2024 00:00
Дата публікації
15.03.2024 12:57
Документи висновку
15.03.2024 12:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Дата публікації
20.03.2024 19:39
Документи інформації про усунення порушення
20.03.2024 19:40
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.09.2024 15:18
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
03.09.2024 15:18
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна 39296100-4 – Труни)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-14-012758-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Згідно пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена в Додатку 1 до Тендерної документації Замовника. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 26.02.2024. Учасник-переможець ФОП Андрощук Віктор Володимирович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Андрощук Віктор Володимирович відповідно до п.44 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.03.2024 17:41
Орган перевірки
15.03.2024 00:00
Документи повідомлення
11.03.2024 17:42
-
Відповідь
Пояснення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Уповноваженою особою було допущено помилку при перевірці документів переможця ФОП Андрощук Віктор Володимирович. На виправлення вищевказаної помилки було прийнято рішення про розірвання договору №87/24 від 04.03.2024р., який було укладено за результатом процедури закупівлі «Труни (код ДК 021:2015: 39290000-1: Фурнітура різна 39296100-4 – Труни)». Додаткову угоду №1 про розірвання договору було підписано 13.03.2024 р. та відповідні документи та інформацію буде розміщено в електронній системі закупівель. Уповноваженою особою було здійснено заходів із покращення знань у сфері публічних закупівель для недопущення порушень в майбутньому.
Рішеня
13.03.2024 20:57
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 710 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Контактний телефон:
380734028865
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 710 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2024 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Контактний телефон:
380734028865
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності