Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області від Макарівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-14-011765-a
Id Tender 29afc73f04e54fbe8d64ed1309369ada
План UA-P-2024-02-14-004905-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.03.2024 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2024 16:58 до 25.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2024 16:58
до 22.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2024 16:58
до 22.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2024 00:02
до 01.03.2024 14:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.03.2024 14:25
до 07.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.03.2024 14:25
до 14.03.2024 10:07
Період уточнень
з 14.02.2024 16:58 до 22.02.2024 00:00
Період оскарження
з 14.02.2024 16:58 до 22.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2024 00:02 до 01.03.2024 14:25
Період кваліфікації
з 25.02.2024 00:02 до 01.03.2024 14:25
Основні параметри
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 000 000 грн.
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
Пропозиція:
6 772 852.09 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.02.2024 16:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Іванович Вовкула
Електронна пошта
Телефон
+380680533311
Сайт:
http://makariv-rada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04362183
Повна назва
Макарівська селищна рада
Поштовий індекс
08001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт. Макарів
Адреса
вул. Димитрія Ростовського, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Період вимог/скарг з 01.03.2024 14:25 по 07.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.03.2024 14:25
Довідка НАЗК
01.03.2024 14:25
-
Звіт про оцінку
25.02.2024 03:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-14-011765-a-c1
Підписаний і діє
Номер
55/1403
6 772 852.09 грн.
5 644 043.41 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2024
Строк дії договору з
14.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Номенклатура
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43906405

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.03.2024 10:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-01-000043
Дата створення проекту
01.04.2024 16:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2024 17:45
Дата публікації висновку про результати
24.04.2024 15:55
Дата завершення усунення порушень
09.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 187-40-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-02-14-011765-a 14.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2024 00:00
Документи рішення
01.04.2024 17:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент публікації (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 № 25 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2024 № 46, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, договір від 14.03.2024 № 55/1403, відповіді Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2024, від 05.04.2024, від 15.04.2024 та від 19.04.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, установлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» з ціною 6 772 852,09 грн з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі та вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до Додатку 3 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, зокрема, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. На виконання вимоги Додатку 3 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надано кошторисні розрахунки, відповідно до яких встановлено наступне. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не відповідає вимогам ТД в частині розрахунку витрат труда, будівельних машин і механізмів, будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, а саме: - витрати труда робітників-монтажників згідно ТД має становити 4816 люд. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 4013,53 люд. год; - витрати труда пусконалагоджувального персоналу згідно ТД має становити 1974 люд. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 1677,91 люд. год; - витрати труда робітників, заробітна плата яких враховується в складі загальновиробничих витрат згідно ТД має становити 669,34 люд. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 560,52 люд. год; - разом кошторисна трудомісткість згідно ТД має становити 8011,15 люд. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 6711,24 люд. год; - трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.) згідно ТД має становити 0,4224 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 0,352 маш. год; - машини свердлильні електричні згідно ТД має становити 10,788 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 8,99 маш. год; - гайковерт пневматичний згідно ТД має становити 47,62368 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 39,6864 маш. год; - перфоратор електромагнітний згідно ТД має становити 232,02924 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 182,1577 маш. год; - пістолет монтажний згідно ТД має становити 319,8816 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 240,328 маш. год; - апарат для газового зварювання і різання згідно ТД має становити 1,2007764 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 1,000647 маш. год; - дрилі електричні згідно ТД має становити 13,3602588 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 0,333549 маш. год; - перфоратори електричні згідно ТД має становити 22,32 маш. год, а згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 9,3 маш. год. Враховуючи вищевикладене, розрахунки, які містяться у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва поданих ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам ТД, чим не дотримано вимоги Додатку 3 до ТД. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Також, за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Так, розрахунки у підсумковій відомості ресурсів що є невід’ємною частиною договору від 14.03.2024 № 55/1403 не відповідає розрахункам зазначених у підсумковій відомості ресурсів поданій у тендерній пропозиції ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» в частині розрахунку витрат труда, будівельних машин і механізмів, будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат та поточної ціни за одиницю будівельних матеріалів, виробів і комплектів, зокрема: - витрати труда робітників-монтажників згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 4013,53 люд. год, а у Підсумковій відомості ресурсів, що є невід’ємною частиною Договору від 14.03.2024 № 55/1403 (далі – Додаток № 5) зросла та становить 4816 люд. год; - витрати труда пусконалагоджувального персоналу згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 1677,91 люд. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 1974 люд. год; - витрати труда робітників, заробітна плата яких враховується в складі загальновиробничих витрат згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 560,52 люд. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 657,94 люд. год; - разом кошторисна трудомісткість згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 6711,24 люд. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 7907,22 люд. год; - машини свердлильні електричні згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 8,99 маш. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 10,788 маш. год; - перфоратор електромагнітний згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 182,1577 маш. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 218,58924 маш. год; - пістолет монтажний згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 240,328 маш. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 288,3936 маш. год; - перфоратори електричні згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 9,3 маш. год, а згідно Додатку № 5 зросла та становить 11,16 маш. год. - поточна ціна за 1 м троса, дiаметр 3 мм згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 7,30 грн., а згідно Додатку № 5 зросла та становить 14,46 грн.; - поточна ціна за 1 м шпильки М 12, оцинкована (гарячого цинкування) згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 57,50 грн., а згідно Додатку № 5 зросла та становить 101,85 грн.; - поточна ціна за 1 шт анкер М 12 х 100, оцинкований (гарячого цинкування) згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 25,00 грн., а згідно Додатку № 5 зросла та становить 33,07 грн.; - поточна ціна за 1 шт провода ПВ 3 10- й (L=600 мм ,з наконечниками) згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 58,60 грн., а згідно Додатку № 5 зросла та становить 351,43 грн.; - поточна ціна за 1 шт блискавкоприймача 3 м (Al) згідно розрахунків поданих у тендерній пропозиції становить 542,00 грн., а згідно Додатку № 5 зросла та становить 678,44 грн. та інші будівельні матеріали, вироби і комплекти, ціна на які значно збільшилася під час укладання договору від 14.03.2024 № 55/1403 у порівнянні з поточними цінами, які учасник ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» подав у тендерній пропозиції. Крім того, Переможець у складі тендерної пропозиції згідно Додатку № 3 до ТД надав розрахунки договірної ціни складеної в поточних цінах станом на 20.02.2024 року, яка є твердою та прямі витрати, відповідно, становлять 923,28604 тис. грн. Проте, слід зазначити, що при підписанні Договору від 14.03.2024 № 55/1403 у Додатку № 3 до договору, договірна ціна складена в поточних цінах станом на 20.02.2024 року і є твердою, розрахунок прямих витрат становить 1053,37522 тис. грн., що на 130,08918 тис. грн. збільшився у порівнянні з прямими витратами, які були розраховані у тендерній пропозиції Переможця. Так, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби (далі – Орган ДФК) 18.04.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, зокрема надати лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт відповідно до якої внесенні Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403. На запит органу ДФК Замовником 19.04.2024 надано пояснення, зокрема лист від 07.03.2024 № 03-23/582 у якому зазначається: «… з метою приведення у відповідність кошторисних розрахунків поданих в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний висновок, просимо внесення відповідні зміни до Вашої кошторисної документації, що буде частиною договору щодо закупівлі робіт «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області»». Враховуючи вищезазначене, Замовник підтвердив той факт, що кошторисні розрахунки подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» не відповідають проектно-кошторисній документації, яка має позитивний експертний висновок та умовам ТД Замовника, чим порушено вимоги Додатку № 3 до ТД в частині надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі. Отже, умови договору від 14.03.2024 № 55/1403 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, що є порушенням пункту 18 Особливостей № 1178, згідно з якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Також, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на 6 772 852,09 гривень. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» установлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення пункту 18 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.04.2024 00:00
Дата публікації
24.04.2024 15:55
Документи висновку
24.04.2024 15:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня. Заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов'язань за Договором від 14.03.2024 № 55/1403, виконано.
Дата публікації
30.04.2024 09:23
Документи інформації про усунення порушення
30.04.2024 09:24
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
30.04.2024 10:32
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю : так
Документи інформації про усунення порушення
30.04.2024 10:33
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.04.2024 15:16
Орган перевірки
06.04.2024 00:00
Документи повідомлення
02.04.2024 15:17
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу пояснити з яких причин/підстав Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") внесенні зміни у розрахунках № 1-14 Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403, при тому, що розрахунки № 1-14 подані ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" у тендерній пропозиції не відповідають розрахункам Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
03.04.2024 10:49
Орган перевірки
09.04.2024 00:00
Документи повідомлення
03.04.2024 10:49
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на ваш запит по закупівлі UA- 2024-02-14-011765-a надаємо інформацію: якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого Експертного звіту (позитивний) № ЕК-5176/08-23 від 13.11.2023 р.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Макарівської селищної ради Бучанського району району Київської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи центрального оповіщення в населених пунктах Макарівської селищної територіальної громади Бучанського району Київської області" розроблена на підставі вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником. Якісні та технічні характеристик робіт відповідають нормам та положенням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://new.makariv-rada.gov.ua/normatyvni-akty-shchodo-zakupivel/.
Рішеня
03.04.2024 16:34
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 Закону. Відповідно до статті 29 Закону, зокрема під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника. При цьому обсяги закупівель формуються замовником та зазначаються на всіх етапах проведення закупівель. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі –Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості зокрема як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги, також проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно п.18. Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт. Макарівською селищною радою до моменту підписання договору було надіслано переможцю процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" лист з проханням привести у відповідність до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт, кошторисну документацію, що буде частиною договору на закупівлю робіт, а саме в частині граничних цін які мають не перевищувати розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації. Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено.
Рішеня
05.04.2024 12:13
Замовник
Документи повідомлення
05.04.2024 14:08
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати документальне підтвердження підстав для внесення Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.04.2024 16:17
Орган перевірки
17.04.2024 00:00
Документи повідомлення
11.04.2024 16:18
-
Відповідь
Пояснення:
Згідно вимог тендерної документації (зі змінами) учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" надано в складі пропозиції кошторисні розрахунки складені у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та з врахуванням положень чинного законодавства, нормативних та нормативно-правових документів України, що впливають на визначення вартості робіт. Як вже зазначалося Замовником після етапу визначення учасника переможцем закупівлі було надіслано лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника до вже розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Кошторисна документація, що є частиною договору на закупівлю робіт, не перевищує розміри визначені у затвердженій проектно-кошторисній документації, відсутні порушення норм «Настанова з визначення вартості будівництва». ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», згідно отриманого листа від Замовника, надав кошторис, вартість якого відповідає сумі закупівлі переможця та відповідає розподілу коштів по витратах до кошторисної частини відповідно експертного звіту, а саме по об’єктам кошторисної вартості главам 1-12 по будівельним роботам та вартості устаткування. У зв’язку з цим відбувся перерозподіл коштів по вартості матеріальних ресурсів та устаткування. Ураховуючи викладене, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником відповідно до вимог тендерної документації на конкретний обсяг визначених робіт, який було зазначено в оголошенні та тендерній документації замовником, та за ціною у результаті проведеного аукціону. Умови договору не відрізняються від змісту тендерної пропозиції в тому числі цінової пропозиції учасника переможця, обсяги робіт не змінено. Відсутнє збільшення договірної ціни у кошторисах контрагента, сума укладеного договору не перевищує ціну запропоновану в результаті аукціону, обсяги закупівлі не змінено. А відтак Замовником не було порушено жодних норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Рішеня
15.04.2024 15:40
Замовник
Документи повідомлення
15.04.2024 15:41
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт та проектно-кошторисну документацію, яка має позитивний експертний звіт відповідно до якої внесенні Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") зміни прямих витрат (у бік збільшення) Договірної ціни до Договору від 14.03.2024 від 55/1403. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.04.2024 17:04
Орган перевірки
24.04.2024 00:00
Документи повідомлення
18.04.2024 17:05
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит надсилаємо лист з проханням привести у відповідність кошторисні розрахунки учасника ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" до розробленої та погодженої проектно-кошторисної документації. Замовником надіслано учаснику запит з метою приведення у відповідність розрахунків підрядника до будівельних нор та до розробленої і погодженої проектно-кошторисної документації.
Рішеня
19.04.2024 16:35
Замовник
Документи повідомлення
19.04.2024 16:35
-
19.04.2024 16:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2024 00:00
Замовник:
Макарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680533311
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2024 00:00
Замовник:
Макарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380680533311
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності