Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя від Комунальне підприємство "Титан".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-13-004888-a
Id Tender b95b90f77c9b45378005b34ab287637f
План UA-P-2024-02-13-001692-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.03.2024 11:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 980 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 904.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2024 11:42 до 26.02.2024 11:47
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2024 11:42
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2024 11:42
до 23.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:17
до 08.03.2024 09:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.03.2024 10:16
до 14.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.03.2024 09:00
до 20.03.2024 11:19
Період уточнень
з 13.02.2024 11:42 до 23.02.2024 00:00
Період оскарження
з 13.02.2024 11:42 до 23.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:17 до 08.03.2024 09:00
Період кваліфікації
з 27.02.2024 13:17 до 08.03.2024 09:00
Основні параметри
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Закупівля проводиться згідно вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (зі змінами). Місцезнаходження замовника: 69032, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Макаренка, будинок 7, Категорія замовника зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади) Мова: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 980 960 грн.
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Назва предмета закупівлі
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Примітки
1 послуга - більш детально у додатку №2 до тендерної документації
Очікувана вартість
1 980 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9904,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.02.2024 12:54
Закінчення аукціону
27.02.2024 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Код ДК 021:2015
77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, території парків та скверів м. Запоріжжя, які знаходяться у господарчому віданні КП «Титан»
Дата постачання по
31.05.2024 11:47
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Усі розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту виконаних робіт (надання послуг), підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Можливе відстрочення платежу до 60 календарних днів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Пропозиція:
1 955 990.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УСПО-БУД"
Пропозиція:
1 946 087.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.02.2024 12:54
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шамрай Олена Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976458124
Замовник
ЄДРПОУ
19268685
Повна назва
Комунальне підприємство "Титан"
Поштовий індекс
69032
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вулиця Макаренка будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Період вимог/скарг з 04.03.2024 10:16 по 10.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Відповідно до абз.4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
04.03.2024 10:16
-
Повідомлення про рішення
27.02.2024 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 11:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2024 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у рамках процедури закупівлі № UA-2024-02-13-004888-a Шановний учаснику! Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення про усунення невідповідностей. 1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається заповнений проект договору згідно умов передбачених Додатком 3 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, «Учасник вносить в проект Договору власні реквізити (без зазначення цінових показників), кожну сторінку засвідчує написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплює печаткою (у разі її використання) та завантажує у складі тендерної пропозиції як згоду з істотними умовами договору». У проекті Договору, що передбачений Додатком 3 до тендерної документації, який поданий учасником у складі тендерної пропозиції, на кожній сторінці проекту Договору відсутні напис «З умовами договору згідні» та зазначення посади, прізвища та ініціалів уповноваженої особи, яка засвідчила своїм підписом кожну сторінку проекту Договору. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник має подати у складі тендерної пропозиції проект Договору згідно з умовами Додатка 3 до тендерної документації, кожна сторінка якого засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (у разі її використання). 2. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має подати довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми у вигляді, наведеному у пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, в учасника повинні бути в наявності працівники, не менше 5 осіб, необхідної кваліфікації, що мають необхідні знання для виконання послуг. Учасник повинен підтвердити дотримання ним законодавчих, нормативно-правових актів з охорони праці, а саме працівники учасника повинні пройти наступні навчання: 1) з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з бензопилами; 2) з питань охорони праці та безпечного виконання робіт на висоті; 3) з питань охорони праці з безпечного виконання робіт з робочої платформи підйомників. На підтвердження даної умови Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідні посвідчення на кожного працівника, який буде надавати послуги. Обов’язкова кількість власних робітників робочих професій не повинна бути менше ніж 5 осіб, що можуть бути задіяні на підставі договору послуг або ЦПХ. Для підтвердження найманих працівників учасник має надати договори ЦПХ. У складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг вих. № 3 від 23.02.2024, посвідчення № 7900 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7899 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7898 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7897 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7896 про перевірку знань з питань охорони праці. Усі зазначені посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці містять дані про те, що відповідні працівники учасника пройшли навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт на висоті з робочої платформи підйомників і механізмів, але не містять даних про те, що працівники пройшли навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з бензопилами. Отже, у складі тендерної пропозиції учасник не надав посвідчень, що підтверджують проходження працівниками учасника, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. № 3 від 23.02.2024, навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з бензопилами. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг вих. № 3 від 23.02.2024 зазначено, що працівники Дядя Сергій Анатолійович, Каряка Владислав Віталійович та Нестеренко Дмитро Миколайович займають посади лісорубів, а у посвідченні № 7898 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідченні № 7899 про перевірку знань з питань охорони праці та посвідченні № 7900 про перевірку знань з питань охорони праці відповідно зазначено, що за посадою вказані працівники є робітниками зеленого будівництва. Тобто учасником надані документи, які мають невідповідності. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг вих. № 3 від 23.02.2024 та цивільно-правовому договорі № 19/02-1 від 19 лютого 2024 р., що поданий учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено про наявність працівника Губочкина Олександра Миколайовича, а посвідчення № 7897 про перевірку знань з питань охорони праці видане іншій особі – Губочкіну Олександру Миколайовичу. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник має подати у складі тендерної пропозиції посвідчення, що підтверджують проходження працівниками учасника, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. № 3 від 23.02.2024, навчання з питань охорони праці та безпечного виконання робіт з бензопилами. Учасник має виправити вищенаведені невідповідності між довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг вих. № 3 від 23.02.2024 та посвідченням № 7898 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідченням № 7899 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідченням № 7900 про перевірку знань з питань охорони праці шляхом подання у складі тендерної пропозиції нової довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані посади працівників, що відповідають змісту посвідчення № 7898 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7899 про перевірку знань з питань охорони праці, посвідчення № 7900 про перевірку знань з питань охорони праці. Учасник має виправити вищенаведені невідповідності між довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до надання послуг вих. № 3 від 23.02.2024 та цивільно-правовим договором № 19/02-1 від 19 лютого 2024 р., з однієї сторони, і посвідченням № 7897 про перевірку знань з питань охорони праці, з іншої сторони, шляхом подання у складі тендерної пропозиції нової довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та нового цивільно-правового договору, в яких вказана фамілія працівника відповідно до змісту посвідчення № 7897 про перевірку знань з питань охорони праці. 3. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має подати довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми у вигляді, наведеному у пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, серед працівників обов’язкова наявність особи, відповідальної за охорону праці з наданням скан-копії з оригіналу посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань з питань охорони праці керівника підприємства та/або відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. У складі тендерної пропозиції учасник не надав скан-копію з оригіналу посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань з питань охорони праці керівника підприємства та/або відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію з оригіналу посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань з питань охорони праці керівника підприємства та/або відповідальної особи з охорони праці на підприємстві. 4. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 8 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» Додатка 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має подати лист-погодження або гарантійний лист про згоду (у довільній формі) Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник не надав лист-погодження або гарантійний лист про згоду (у довільній формі) Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-погодження або гарантійний лист про згоду (у довільній формі) Учасника з умовами проєкту Договору, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації. 5. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається згода з технічною специфікацією та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам – згідно з Додатком 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник не надав згоду з технічною специфікацією та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам – згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей, учасник у складі тендерної пропозиції має надати згоду з технічною специфікацією та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам – згідно з Додатком 2 до тендерної документації. 6. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подається інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має подати довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасником надана довідка №1 від 23.02.2024., яка містить невідповідності з наданими підтверджуючими документами, а саме: відповідно до довідки вантажний автопідйомник ВС-12 на шасі ГАЗ 5201, але відповідно до договору про надання послуг машин/будівельних механізмів №15/2-24 від 15.02.2024 з ТОВ «АТП 08-13» значить автопідйомник ВС 18 на шасі ГАЗ 5201 та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ВС 18 на шасі ГАЗ 5201. Також відповідно до довідки вантажний автопідйомник ЗИЛ 431810 СПГ, але відповідно до договору про надання послуг №1/24 від 16.02.2024 з ФОП Косса А.В. значиться послуги автопідіймача АГП-22. Тобто учасником надані документи, які мають невідповідності. Учасник має виправити вищенаведені невідповідності між довідкою про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі та підтверджуючими документами. 7.Відповідно до ч.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «У випадку надання учасником надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу –має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо.» Учасником надані копії документів, які не засвідчені відповідно до вимог тендерної документації, а саме копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ВС 18 на шасі ГАЗ 5201, протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01161-04385-23, запис результатів огляду від 22.08.2022, протокол перевірки технічного стану транспортного засобу №01303-00535-23, запис результатів огляду від 17.09.2018. Для усунення невідповідностей надати належним чином засвідчені копії зазначених документів. Учаснику для усунення зазначених невідповідностей необхідно надати документи/інформацію у строк, визначений Особливостями.
Створено
01.03.2024 14:10
Надати до
02.03.2024 14:10
Період вимог/скарг з 08.03.2024 09:00 по 14.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.03.2024 09:01
Довідка НАЗК
08.03.2024 09:00
-
Повідомлення про рішення
04.03.2024 10:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-02-13-004888-a-a1
Підписаний і діє
Номер
65/03-24П
1 955 990.49 грн.
1 955 990.49 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.03.2024
Строк дії договору з
20.03.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Номенклатура
Послуги з обрізування дерев у парках, скверах м. Запоріжжя
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 травня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "МЕГАГРІНСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44765693

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.03.2024 11:19
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-21-000025
Дата створення проекту
21.10.2024 14:07
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.10.2024 17:55
Дата публікації висновку про результати
24.10.2024 16:53
Дата завершення усунення порушень
30.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 21.10.2024 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.10.2024 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-02-13-004888-a, яка проведена Комунальним підприємством "Титан".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2024 00:00
Документи рішення
21.10.2024 17:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «24» жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Титан» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 (протокол № 30) зі змінами; тендерні пропозиції учасників – товариства з обмеженою відповідальністю «УСПО-БУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГАГРІНСЕРВІС»; протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи; повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.03.2024 №65/03-24П та додаткова угода до нього від 12.04.2024 №2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні
Дата висновку
24.10.2024 00:00
Дата публікації
24.10.2024 16:53
Документи висновку
24.10.2024 16:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 980 960 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 11:47
Замовник:
Комунальне підприємство "Титан"
Контактний телефон:
+380976458124
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 980 960 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2024 11:47
Замовник:
Комунальне підприємство "Титан"
Контактний телефон:
+380976458124
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності