Показати схожі тендери
Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-07-004226-a
Id Tender c0c70ffe666147d0a399b72df8daf174
План UA-P-2024-02-07-001265-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.03.2024 11:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
196 978 142 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
984 890.71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2024 11:23 до 19.02.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2024 11:23
до 16.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2024 11:23
до 16.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.02.2024 14:33
до 13.03.2024 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2024 16:39
до 19.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2024 16:39
до 28.03.2024 11:15
Період уточнень
з 07.02.2024 11:23 до 16.02.2024 00:00
Період оскарження
з 07.02.2024 11:23 до 16.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.02.2024 14:33 до 13.03.2024 16:39
Період кваліфікації
з 20.02.2024 14:33 до 13.03.2024 16:39
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
196 978 142 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
196 978 142 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
984890,71
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
984 890.71
Аукціон
Cтарт аукціону
20.02.2024 14:04
Закінчення аукціону
20.02.2024 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів, з моменту надходження бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
137 766 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
138 750 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
183 189 672 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.02.2024 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.02.2024 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоняк Уляна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
+380322630021
Замовник
ЄДРПОУ
25253009
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 13.03.2024 16:39 по 19.03.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.03.2024 16:40
Довідка НАЗК
13.03.2024 16:39
-
Повідомлення про рішення
20.02.2024 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2024 11:23
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2024 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Довідку про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування)/технологій № 01 від 13.02.2024р, в рядку п. 27 даної Довідки зазначено самохідне шасі із змінним навісним обладнанням для технічного обслуговування і ремонту вулиць і доріг/RENAULT MIDLINER/S120-09 проте з жодного документу та інформації, що подані як документальне підтвердження не вбачається, що це є машина поливально – мийна як вимагалося тендерною документацією. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №02 від 13.02.2024р. проте в даній зазначено не достатню кількість машиністів та водіїв для керування машинами і механізмами, що зазначені в Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування)/технологій № 01 від 13.02.2024р. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Лист вих. №09 від 13.02.2024р. з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Проте з останньої затвердженої фінансової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю “АВАКС ПРОФ” вбачається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій та її документальним підтвердженням згідно форми наведеної в Таблиці 1 Додатку №1 до цієї тендерної документації. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування) / технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Зимове утримання доріг: - машини дорожні комбіновані – 7; - автогрейдери – 3; - навантажувачі пневмоколісні – 3; Проведення ліквідації руйнувань та деформацій дорожнього одягу: - автогудронатор – 2; - асфальтоукладальник – 2; - котки дорожні самохідні гладковальцеві – 2; - коток дорожній самохідний вібраційний грунтовий –1; - машини для ямкового ремонту пневмоструменевим методом –2; - фреза – 2; Влаштування дорожньої розмітки : - машина маркірувальна самохідна – 1; Інші роботи з експлуатаційного утримання: - екскаватор одноковшовий – 1; - машина поливально-мийна – 1; - трактори – 2. ПРИМІТКА! Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості надання послуг. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням функцій такого обладнання. ** якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «залучений/право користування»; *** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, найменування контрагента, відповідно до якого здійснюється залучення обладнання (транспортних засобіб, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) / технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі. В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання / технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання / технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг. 2) Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно форми наведеної в Таблиці 2 Додатку №1 до цієї тендерної документації. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; -інженер з якості або інша особа,яка контролює якість послуг – 1 особа; - майстер -1 особа; - сертифікований інженер – проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа. Дорожні робітники в кількості – не менше, ніж 25 осіб. Машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання / технологій (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання / технологій, за винятком тих машин і механізмів, які залучаються учасником за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажем). ПРИМІТКА! У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати інформацію щодо переліку таких функцій. В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає: - сканкопії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. сканкопію сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, зазначеного в Довідці. 3) Відповідно до вимог пункту 1 Додатку №7 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник, що має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, в складі тендерної пропозиції додатково надає: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або - лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пункту 1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": - приведену у відповідність за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх машин, механізмів та устаткування)/технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, відповідно до форми, що наведена в Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації з належним документальним підтвердження тієї інформації, що буде коригуватися Учасником у Довідці та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. 2) На виконання вимог пункту 2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": - приведену у відповідність за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції Довідку про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до форми, що наведена в Таблиці №2 Додатку 1 до цієї тендерної документації з належним документальним підтвердження тієї інформації, що буде коригуватися Учасником у Довідці та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. 3) На виконання вимоги пункту 1 Додатку №7 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": -рішення про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності).
Створено
12.03.2024 14:37
Надати до
13.03.2024 14:37
Договір
UA-2024-02-07-004226-a-b1
Підписаний і діє
Номер
09-03/24
137 766 000 грн.
114 805 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2024
Строк дії договору з
01.04.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37306789

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2024 11:15
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-10-000042
Дата створення проекту
10.04.2024 10:09
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
10.04.2024 12:36
Дата публікації висновку про результати
03.05.2024 14:22
Дата завершення усунення порушень
09.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2024 № 75 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2024-02-07-004226-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.04.2024 00:00
Документи рішення
10.04.2024 12:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 07.02.2024 № 5, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»), вимогу про усунення невідповідностей до 13.03.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 22.02.2024 № 12, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 13.03.2024 № 17, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024, договір підряду № 09-03/24 на закупівлю послуг від 27.03.2024 на суму 137 766 000,00 гривень, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 17.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.05.2024 00:00
Дата публікації
03.05.2024 14:22
Документи висновку
03.05.2024 14:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-004226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
15.04.2024 13:57
Орган перевірки
19.04.2024 00:00
Документи повідомлення
15.04.2024 13:58
-
Відповідь
Пояснення №01н-1341/11-05 від 17.04.2024
ПОЯСНЕННЯ Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-02-07-004226-a
Рішеня
17.04.2024 14:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
196 978 142 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2024 11:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
196 978 142 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2024 11:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322630021
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності