Закупівля Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 06.02.2024 15:33до 14.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2024 15:33
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2024 15:33
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.02.2024 13:08
до 22.02.2024 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.02.2024 09:22
до 28.02.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.02.2024 14:13
до 12.03.2024 12:21
Період уточнень
з
06.02.2024 15:33
до
11.02.2024 00:00
Період оскарження
з
06.02.2024 15:33
до
11.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з
14.02.2024 13:08
до
22.02.2024 14:13
Період кваліфікації
з
14.02.2024 13:08
до
22.02.2024 14:13
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
Код ДК 021:2015
33150000-6 -
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Код НК 024:2023
38351
Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Порядковий номер:
1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС»
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Communal nonprofit enterprise "Clinical center of oncology, hematology, transplantology and palliative care of Cherkasy Oblast Council"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Повна назва (англійською мовою)
Communal nonprofit enterprise "Clinical center of oncology, hematology, transplantology and palliative care of Cherkasy Oblast Council"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
Луки святителя-хірурга, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Замовником визначено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики за предметом закупівлі, серед яких визначено Медико-технічні вимоги до Дозиметричного обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери) в кількості одного комплекту. Відповідно до підпункту 1.8.2. Розмір чутливої зони датчика має бути - Не більше 1мм х1мм, та відповідно до підпункту 1.8.4. Повинна бути наявною можливість вимірювання вхідних і вихідних доз.
Відповідно до завантаженого файлу тендерної пропозиції Учасника, від 13 лютого 2024 17:415 «Медико-технічні вимоги.pdf» Учасник зазначає про невідповідність запропонованого Товару за вище визначеними пунктами, а саме: Згідно п. 1.8.2. розмір чутливої зони датчика не відповідає, оскільки має об’єм 0,058 см3 що підтверджує завантажений додатково «Опис D6» та відповідно до п. 1.8.4. має бути наявною можливість вимірювання вхідних і вихідних доз, та Учасник повідомляє про відсутність зазначеного функціоналу.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника ТОВ "КАНБЕРРА ПАККАРД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначені невідповідності не відносяться до невідповідностей що можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2024 15:33
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
15 595 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Код НК 024:2023
38351
Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС»
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-02-06-011396-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 №106, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медрадіофізика-плюс» (далі – ТОВ «Медрадіофізика-плюс»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол відхилення від 20.02.2024 №134, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 11.03.2024 №211/3110 на суму 15 595 250,00 грн з ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 04.01.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медрадіофізика-плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-011396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідно до отриманого Запиту Органу державного фінансового контролю про надання пояснень отриманого через ЕСЗ від Дата: 2024-03-28 09:40:44, Замовник у строки визначені Законом для надання пояснень/відповідей, повідомляє орган державного фінансового контролю про наступне:
Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-02-06-011396-a від 06 лютого 2024 року, Замовником оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (з урахуванням технічних можливостей Електронної системи закупівель та електронного каталогу).
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Отже, Замовник може пояснити механізм визначення очікуваної вартості та на підставі яких відповідних документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З урахуванням специфіки предмету закупівлі, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, а також використовувались інформаційні джерела щодо ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги).
З урахуванням відкритих інформаційних джерел, як до прикладу : https://brom.ua/uk/dosimetry-dlia-meditsiny-medikov-ukr , Замовник аналізує відкриті джерела з визначеним вартісним сегментом на території України, також здійснює окремі запити комерційних пропозицій щодо вартості дозиметричного обладнання різного типу та виду, у тому числі згідно предмету зазначеної закупівлі, яке передбачено ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації, з урахування потреб замовника.
Оскільки сучасні методи лікування, пов'язані із застосуванням радіоізотопів при онкологічних та інших важких захворюваннях, можливі при високотехнологічному оснащенні мед. установ. А Замовник прагне надавати послуги вищої якості та практикувати нові, складніші діагностичні та лікувальні методи, що спираються використання радіоактивних елементів. Одним із головних способів боротьби з раком залишається променева (радіоізотопна) терапія. З метою зменшення негативного впливу радіації на персонал у медицині існує потреба у надійних та точних медичних дозиметрах та автоматизованих системах індивідуального радіологічного контролю. Разом з тим, більше половини онкологічних хворих на певному етапі лікування потребують променевої терапії. Результати лікування можуть суттєво змінюватись, якщо обсяг випромінювання відхиляється навіть на незначні 5% від призначеної дози опромінення. Для того, щоб хворі отримували дуже точні дози опромінення, дуже важливо належним чином налаштувати та експлуатувати точне обладнання.
Потенційні Учасники та/або сталі партнери замовника надають відповідні комерційні пропозиції виходячи з можливостей своєї матеріально-технічної бази для виконання такого типу поставки з урахуванням специфіки товару, наприклад:
ТОВ «РЕНЕССАНС МЕДИКАЛ» пропонує комплекти дозиметричного обладнання від виробника SUN NUCLEAR.A MIRION MEDICAL COMPANY (додається до даного пояснення) при цьому комплекти від того ж виробника пропонує ТОВ «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» за меншою вартістю (додається до даного пояснення). ТОВ «НВП «ХІМЕК» в свою чергу надає пропозиції щодо поставки дозиметричного обладнання з повним описом комплектацій з вартістю 15710000,00 грн.з урахуванням ПДВ (додається до даного пояснення).
Отже, маючи середні показники визначеної ціни, замовник може визначити очікувану вартість закупівлі. Оскільки Замовник здійснює специфічну діяльність пов’язану з наданням медичних, лікувальних послуг населення, зазначена закупівля мала бути проведена у визначені строки через наявну потребу, що є важливим для безперебійного функціонування лікувальної та профілактичної діяльності замовника в реальному часі.
Вказаний метод є достатньо практичним та ефективним для визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та типу процедури в цілому.
Замовник надає опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням специфіки власної діяльності, консультацій відповідних фахівців та пропозицій учасників/ компаній – партнерів з урахування наявності в тих чи інших:
- підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
- сервісного обслуговування товару та технічної підтримки, запропонованого товару
Отже, Очікувана вартість предмету закупівлі та опис технічних та якісних характеристик предмета закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням безперебійної діяльності та потреби замовника, за попередній період та згідно з діючими ринковими цінами, а також на основі аналізу пропозицій /цінових пропозицій постачальників України з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет), а також перевіркою потенційних учасників на предмет відповідності до законодавчих вимог, при цьому визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сформоване відповідно до Наказу Мінекономики № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі.
Разом з тим, звертаємо Увагу, Замовник НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ розпорядником бюджетних коштів в розумінні вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та має статус одержувача таких коштів, а не розпорядника бюджетних коштів. Статус одержувача бюджетних коштів визначений у пп. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу. Статус одержувача присвоюється небюджетним установам, що тягне за собою відмінність у звітності та відсутності кошторису. З урахуванням наявного статусу Замовника (не прибуткова організація), та відсутність імперативної вимоги нормативно-правових актів щодо обов’язку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення на власному вебсайті у разі проведення конкурентних процедур закупівель та переговорної процедури закупівлі, Замовник з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів самостійно має право готувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має обов’язку щодо розміщення індивідуально визначеної інформації про потреби та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, а з урахуванням введеного режиму воєнного стану в Україні, який триває до сьогодення, в інтересахбезпеки, Замовник має право не розголошувати будь-яку інформацію про потреби/закупівлі оприлюднюючи таку інформацію в публічно доступних ресурсах.
З урахуванням вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) та НАКАЗУ Міністерства охорони здоров’я від 29.11.2019 № 2358,
Замовник в змозі надати актуальне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено інформативне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та направляємо посилання на сторінку веб-сайту з розміщенням обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://gematolog.ck.ua/pub-zakypivli/ та просить врахувати, що тендерна документація процедури закупівлі визначає в повному обсязі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, визначені відповідно до потреб, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги онкохворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Дане пояснення та інформація від Замовника надана в ЕСЗ з урахуванням вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України, та Замовник НЕ перешкоджає діяльності органу державного фінансового контролю, та виконує вимоги органу державного фінансового контролю.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери)
Тендер:
UA-2024-02-06-011396-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2024-02-06-011396-a.b1
Дата:
09.02.2024 11:40
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Заміна деяких пунктів Медико-технічних вимог
Доброго дня!
Шановний Замовнику, пропонуємо замінити деякі пункти Медико-технічних вимог, оскільки деякі з них мають дискримінаційний характер, або мають у своїй основі помилкові дані про характеристики лінійного прискорювача, до якого проводиться дана закупівля дозиметричного обладнання.
А саме:
1.2 - У "Довідці про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" від 21 липня 2023 року заповненої учасником закупівлі № UA-2023-05-24-015025-a для ДП "Медзакупівлі України", а також у документі "Технічні дані Elekta Harmony" наданого учасником цієї ж закупівлі ніде не вказано наявність в технічних характеристиках прискорювача опції лікування за допомогою електронного пучка. Вимагаємо видалити цей пункт, оскільки за відсутності на прискорювачі опції лікування електронним випромінюванням дозиметричні виміри проводити не потрібно.
1.8.2 - настільки малий розмір чутливої зони датчика вимагає використання матриці з напівпровідниковими детекторами, що без використання нахиломіра призведе до великої кутової похибки під час верифікації планів лікування VMAT та IMRT. До того ж, значним фактором під час верифікації планів лікування є велиіина відстань між детекторами. Пропонуємо змінити цей пункт з "Розмір чутливої зони датчика - Не більше 1мм х 1мм" на "Розмір чутливої зони датчика - Не більше 3мм х 3мм". Це дозволить розширити перелік можливого обладнання та включити у нього матриці детекторів з іонізаційними камерати, що зменшує кутову похибку
1.8.2 - Цей пункт безпосередньо вказує на конкретного виробника дозиметричного обладнання, у якого є така функція (SunNuclear - ArcCHECK). Пропонуємо його видалити.
1.8.8 - Просимо виправити орфорафічну помилку (двічі підряд зустрічається слово "визначення"). Також просимо видалити цей пункт, оскільки наявність чи відсутність зовнішнього нахиломіру ніяк не позначається на якості верифікації лікувальних планів. Натомість, наявність зовнішнього нахиломіру у системах з використанням матриції іонізаційних камер дозволяє розміщувати площину детекторів перпендикулярно до рентгенівського пучка, та значно зменшує кутову похибку вимірювання.
1.1.2.1 - Наявність бездротової передачі даних для пристрою щоденної перевірки дозиметричних параметрів ніяк не впливає і не підвищує якість проведення такої перевірки. Натомість, цей пункт обмежує кількість учасників закупівлі. Пропонуємо видалити цей пункт.
1.8 - Цей пункт вказує на конкретного виробника дозиметричного обладнання у якого є такий детекторний блок (SunNuclear - ArcCHECK) тим самим обмежуючи кількість учасників закупівлі. Пропонуємо змінити текст з "Трьох вимірний детекторний блок для моніторингу променевої терапії за методикою IMRT і VMAT" на "Система для верифікації планів IMRT та VMAT в променевій терапії на базі матриці іонізаційних камер, або діодних детекторів, що розташовуються у фантомі, який оточує матрицю з усіх боків для зменшення кутової похибки"
В прикріплених файлах - документи ("Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та "Технічні дані Elekta Harmony") із закупівлі лінійонго прискорювача № UA-2023-05-24-015025-a, на які ми посилаємося у тексті Вимоги.
Шановний учаснику, вдячні Вам за зацікавленість у даній процедурі закупівлі. З приводу поставлених питань повідомляємо про таке.
Питання 1: «1.2. У "Довідці про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" від 21 липня 2023 року заповненої учасником закупівлі № UA-2023-05-24-015025-a для ДП "Медзакупівлі України", а також у документі "Технічні дані Elekta Harmony" наданого учасником цієї ж закупівлі ніде не вказано наявність в технічних характеристиках прискорювача опції лікування за допомогою електронного пучка. Вимагаємо видалити цей пункт, оскільки за відсутності на прискорювачі опції лікування електронним випромінюванням дозиметричні виміри проводити не потрібно.»
Відповідь 1: «Повідомляємо, що помилковим є Ваше твердження стосовно безпосередньої пов’язаності цієї процедури із процедурою UA-2023-05-24-015025-a. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Дозиметричне обладнання (ДК 021:2015: 33150000-6— Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33151000-3), НК 024:2023: 38351 - Дозиметр випромінювання на основі електростатичної іонізаційної камери) складені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням можливості використання опції лікування електронним випромінюванням, що забезпечить можливість застосування найсучасніших методів лікування без проведення закупівлі додаткового обладнання».
Питання 2: «1.8.2 - настільки малий розмір чутливої зони датчика вимагає використання матриці з напівпровідниковими детекторами, що без використання нахиломіра призведе до великої кутової похибки під час верифікації планів лікування VMAT та IMRT. До того ж, значним фактором під час верифікації планів лікування є велиіина відстань між детекторами. Пропонуємо змінити цей пункт з "Розмір чутливої зони датчика - Не більше 1мм х 1мм" на "Розмір чутливої зони датчика - Не більше 3мм х 3мм". Це дозволить розширити перелік можливого обладнання та включити у нього матриці детекторів з іонізаційними камерати, що зменшує кутову похибку»
Відповідь 2: «Сучасні методи променевої терапії дозволяють створювати великі градієнти доз і висока роздільна здатність грає все більшу роль під час верифікації планів. Через обмеження в роздільній здатності матриць детекторів виникає необхідність періодично використовувати плівки, що є дорого та економічно не вигідно. Тому пристрої з мінімальним розміром датчика і його чутливої зони, що в тому числі впливає і на відстань між самими датчиками, що також є важлививм парамером, як Ви вірно зазначили, є більш приваблими з точки зору роздільної здатності верифікації та мінімізації усереднення дози по об’єму датчика. Тому у даному випадку Замовником враховано сучасні методи лікування та сформовано вимогу згідно власних потреб та згідно чинного законодавства».
Питання 3: «1.8.2 - Цей пункт безпосередньо вказує на конкретного виробника дозиметричного обладнання, у якого є така функція (SunNuclear - ArcCHECK). Пропонуємо його видалити.»
Відповідь 3: «Не можемо погодитись з тим, що це прямо вказує на конкретного виробника. На ринку є як мінімум два виробника, які можуть відповідати даному критерію, наприклад, ScandiDos AB, крім названого Вами, таким чином вимога сформована коректно з урахуванням принципу недискримінації учасників»
Питання 4: «1.8.8 - Просимо виправити орфографічну помилку (двічі підряд зустрічається слово "визначення"). Також просимо видалити цей пункт, оскільки наявність чи відсутність зовнішнього нахиломіру ніяк не позначається на якості верифікації лікувальних планів. Натомість, наявність зовнішнього нахиломіру у системах з використанням матриції іонізаційних камер дозволяє розміщувати площину детекторів перпендикулярно до рентгенівського пучка, та значно зменшує кутову похибку вимірювання.»
Відповідь 4 «Дякуємо за зауваження, однак, звертаємо Вашу увагу, що допущена описка є формальною (несуттєвою) та жодним чином не обмежує учасники у праві взяти участь у процедурі закупівлі, тому відсутні підстави для внесення змін в ТД в цій частині»
Питання 5: «1.1.2.1 - Наявність бездротової передачі даних для пристрою щоденної перевірки дозиметричних параметрів ніяк не впливає і не підвищує якість проведення такої перевірки. Натомість, цей пункт обмежує кількість учасників закупівлі. Пропонуємо видалити цей пункт.»
Відповідь 5: «Погоджуємось, що наявність бездротової передачі даних для пристрою щоденної перевірки дозиметричних параметрів ніяк не впливає і не підвищує якість проведення такої перевірки. В той же час, впливає на швидкість та зручність позиціонування, можливість одразу бачити результати вимірів, що є важливим для нас фактором та значно оптимізує час проведення процедури».
Питання 6: «Цей пункт вказує на конкретного виробника дозиметричного обладнання у якого є такий детекторний блок (SunNuclear - ArcCHECK) тим самим обмежуючи кількість учасників закупівлі. Пропонуємо змінити текст з "Трьох вимірний детекторний блок для моніторингу променевої терапії за методикою IMRT і VMAT" на "Система для верифікації планів IMRT та VMAT в променевій терапії на базі матриці іонізаційних камер, або діодних детекторів, що розташовуються у фантомі, який оточує матрицю з усіх боків для зменшення кутової похибки»
Відповідь 6: «Повідомляємо, що медико-технічні вимоги до предмету закупівлі складено належним чином та у повній відповідності із нормами чинного законодавства. На ринку є як мінімум два виробника, які можуть запропонувати трьохвимірний детекторний блок, наприклад, ScandiDos AB, крім названого Вами».
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 600 000
грн.
Період подання пропозицій
до
14.02.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”