Добрий день, шанований Учаснику!
В ході складання тендерної документації замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (за змінами) (далі – Особливості).
Зокрема, частина четверта статті 5 Закону унеможливлює встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, у тому числі – принципу добросовісної конкуренції між учасниками та рівного ставлення до них.
Поряд із цим, замовник в ході здійснення закупівель, укладення договору про закупівлю керується норами та дотримується вимог Цивільного кодексу України. При цьому зазначаємо, що в Україні дотримуються принципу свободи договору, закріпленого у статтях 6 і 627 Цивільного кодексу України, відповідно до яких: сторони є вільними в укладенні договору, визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості; сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.
Також повідомляємо, що тендерна документація (строки поставки, порядок приймання (передач) товару, партій товару, тощо) сформована з урахуванням досвіду укладення аналогічних договорів про закупівлі, предметом яких є канцелярські товари, що завершені отриманням якісного товару дрібними (невеликими, малими) партіями. Поряд із цим, слід врахувати географічне розташування смт. Міжгір’я, на території якого є ряд суб’єктів господарювання, що провадять господарську діяльність із продажу канцелярських товарів, що у свою чергу робить коло потенційних учасників достатньо широким.
Насамкінець, звертаємо Вашу увагу на те, що замовник має право та хоче попередньо оглядати товар, з метою встановлення якості, естетики, відповідності вимогам та потребам кожного структурного підрозділу селищної ради, враховуючи при цьому різну специфіку їх роботи, тощо. Все це можливо зробити тільки у магазині, що спеціалізується на продажі канцелярських товарів, на території селища. І зрештою, потреби у замовника можуть виникати відповідно до нагальних потреб та виконання термінових і невідкладних завдань того чи іншого структурного підрозділу, тобто для задоволення таких потреб замовника необхідний одноденний термін.
Враховуючи все вищезазначене, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.