Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 01-01 опубліковану в електронній системі закупівель 06.02.2024; змінену тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 01-01 опубліковану в електронній системі закупівель 08.02.2024; роз’яснення замовника до процедур від 08.02.2024 та 12.02.2024 на запити учасників до процедур від 07.02.2024 та 10.02.2024; вимогу про усунення порушення № UA-2024-02-06-008964-a.b1 учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛМІ БУД» від 16.02.2024; рішення замовника від 17.02.2024 до вимоги; вимогу про усунення порушення № UA-2024-02-06-008964-a.c2 учасника ТОВ «ІНБУД-ХХI» від 19.02.2024 (скасована 20.02.2024 з причини повторного перегляду документів переможця); тендерну пропозицію учасника Фізичної особи підприємця «ГОНТАШ ІННА МИКОЛАЇВНА» (далі – ФОП «ГОНТАШ І.М.»); тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» (далі – ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 02-02 про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ГОНТАШ І.М.»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 03-02 про визнання учасника ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» переможцем; повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024; протокол уповноваженої особи від 23.02.2024 № 04-02 щодо продовження терміну підписання договору з переможцем на період 60 календарних днів; Договір про закупівлю від 12.03.2024 № 21, укладений між замовником та переможцем ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» на суму 6372199,45 грн., з ПДВ (далі – Договір); протокол уповноваженої особи від 12.03.2024 № 1-03 з додатками; протокол уповноваженої особи від 14.03.2024 № 2-03; додаткова угода від 02.04.2024 № 1 до Договору № 21 від 12.03.2024 з додатками; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.04.2024 та 07.05.2024 в електронній системі закупівель з додатками.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині включення до тендерної документації іншої інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з абзацом 1 пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, в ході моніторингу встановлено, що:
- в абзаці 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації замовником вказано, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм…та завантаження файлів:… інформацією про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та пункту 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого) відповідно до Додатка 3 тендерної документації». При цьому, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Постанови № 1178;
- найменування пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації замовника містить текст: «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей». В пункті перераховані підстави з посиланням на пункт 44 Особливостей, за якими замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. При цьому, вичерпний перелік підстав, на які посилається замовник, передбачені пунктом 47 Особливостей;
- в підпункті 11 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»». При цьому, в підпункті 11 пункту 47 Постанови № 1178 міститься наведена інформація з урахуванням «…коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА», що замовником у своїй тендерній документації не зазначено.
- в абзаці 17 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Для підтвердження Учасником відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та пункту 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого)…». При цьому, умови щодо підтвердження Учасником відсутності підстав … визначені пунктом 47 цих особливостей»;
- в абзаці 18 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено: «Тендерна пропозиція, що не містить … документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей, є такою, що не відповідає умовам тендерної документації». При цьому, підстави, на які вказує у тендерній документації замовник, чітко визначені пунктом 47 Особливостей;
- в абзаці 19 пункту 6 розділу ІІІ та в абзаці 2 пункту 3 розділу V тендерної документації замовником зазначено, що: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей… замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника…». При цьому, підстави, на які вказує у тендерній документації замовник, чітко визначені пунктом 47 Особливостей;
- в абзаці 20 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «Учасник-переможець надає документально підтверджену інформацію щодо відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей…». При цьому, вичерпний перелік підстав, на які посилається замовник, передбачені пунктом 47 Постанови № 1178;
- в абзаці 22 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації замовником зазначено, що: «У разі участі об’єднання учасників, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 44 Особливостей здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання…». При цьому, підстави, на які вказує у тендерній документації замовник, чітко визначені пунктом 47 Особливостей;
- в абзаці 3 пункту 2 розділу ІV тендерної документації зазначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція «…Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей». Однак, відповідно до Постанови № 1178, розгляд такої тендерної пропозиції здійснюється замовником відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей;
- в абзаці 9 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що: «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей». При цьому, обґрунтування щодо аномально низької ціни учасник має надати протягом строку, визначеного абзацом дев’ятим пункту 37 цих Особливостей;
- в абзаці 2 частини 1 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації замовником зазначено, що тендерна пропозиція учасника відхиляється у разі якщо учасник процедури закупівлі: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та пункту 44 Особливостей». При цьому, підстави, на які вказує у тендерній документації замовник, чітко визначені пунктом 47 Особливостей;
- в абзаці 3 частини 1 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли: «учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей». При цьому, вищенаведена інформація передбачена абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- в абзаці 6 частини 1 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що: тендерна пропозиція учасника відхиляється у разі якщо: «не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей». При цьому, обґрунтування щодо аномально низької ціни учасник має надати протягом строку, визначеного абзацом дев’ятим пункту 37 цих Особливостей;
- в абзаці 7 частини 1 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі: «визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей». При цьому, критерії визначення конфіденційності інформації наведені у пункті 40 цих особливостей;
- в абзаці 2 частини 2 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей». При цьому, інформація щодо процедури усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані в тендерній пропозиції учасника наведено у пункті 43 цих особливостей;
- в абзаці 3 частини 3 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець процедури закупівлі: «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей». При цьому, вичерпний перелік підстав, на які посилається замовник, передбачені пунктом 47 цих особливостей;
- в абзаці 6 частини 3 абзацу 11 пункту 3 розділу V тендерної документації вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець процедури закупівлі: «надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей». При цьому, інформація щодо виявлення недостовірної інформації наведена у пункті 42 особливостей;
- в пункті 5 розділу VІ тендерної документації вказано, що «У разі… ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця на підставі, визначеній підпунктом 3 пункту 41 Особливостей, та визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та Особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пунктом 46 Особливостей». При цьому, вичерпний перелік підстав, на які посилається замовник, передбачені пунктом 47 Особливостей; відхиляє таку тендерну пропозицію переможця на підставі, визначеній підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, а рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей;
- в Додатку 3 тендерної документації замовником вимагаються документи, що подаються на підтвердження учасником відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пункту 13) і другій статті 17 Закону та пункту 44 (крім абзацу чотирнадцятого) Особливостей в довільній формі». При цьому, вичерпний перелік підстав, на які посилається замовник, передбачені пунктом 47 цих особливостей.
Згідно з пунктом 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з нормами абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, враховуючи наведене, замовником складено тендерну документацію до закупівлі UA-2024-02-06-008964-a на порушення статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в частині складання тендерної документації (включення до тендерної документації іншої інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством).
Моніторингом питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, абзацом 4 пункту 54 Постанови № 1178 передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
В ході моніторингу встановлено, що в тексті тендерної документації оприлюдненої 06.02.2024 до закупівлі UA-2024-02-06-008964-a, затвердженої рішенням уповноваженої особи замовника від 05.02.2024 № 01/02, внесені зміни. Зокрема, в пункт 3 Додатку 1 тендерної документації, текст: «Експертний звіт проектної частини кошторисної документації за дефектним актом. При цьому вартість виконання звіту не має бути включена у кошторисну документацію та виконується за рахунок Учасника-переможця» змінено на «Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом. При цьому вартість виконання звіту не має бути включена у кошторисну документацію та виконується за рахунок Учасника-переможця».
Тендерну документацію із зазначеною зміною, в електронній системі закупівель, замовником завантажено 08.02.2024. Однак, на порушення абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178, замовником разом із зміненою тендерною документацією в окремому документі перелік змін, що внесені до неї не оприлюднено.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю 03.05.2024 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. На запит замовником 07.05.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь: «…під час внесення змін до тендерної документації 08.02.2024 року у зв’язку із технічним збоєм здійснив механічну помилку в частині не оприлюднення переліку змін до тендерної документації. Оскільки дану помилку було виявлено лише після розкриття тендерних пропозицій, то у Замовника була відсутня технічна можливість оприлюднити даний перелік змін. Замовник врахував таку механічну помилку та виправив її шляхом прийняття рішення про допущення механічної помилки відповідно до Протоколу №01/02/01 від 14.02.2024 року (додається до відповіді)».
Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушення ним абзацу 4 пункту 54 Постанови № 1178.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника, встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, пункту 43 Постанови № 1178.
В ході моніторингу встановлено, що замовником під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі UA-2024-02-06-008964-a, учасника ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» вибрано переможцем та в подальшому укладено з ним договір на виконання робіт.
Поряд з цим, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» відсутні ряд документів, які згідно з Додатком 2 до тендерної документації замовника, мають підтверджувати відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність працівників відповідної кваліфікації. За вказаним критерієм, замовник вимагає «Надати заповнену та підписану керівником» довідку за Формою 1, у вигляді таблиці із змістом: «Посада», «ПІБ», «Досвід роботи на посаді, років», «Працює в даній організації постійно чи тимчасово». Натомість, учасником надано довідку довільної форми з текстом: «Приватне підприємство «Рембудкомунсервіс» цим листом повідомляє про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника;
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з наданням оригіналів договорів оренди, суборенди механізмів, техніки інших документів, що підтверджують право користування ними до 30.06.2024 року або містити умови пролонгації. Містити інформацію про марку механізмів, техніки тощо, а також копії актів приймання-передачі (або інші документи, які підтверджують факт передачі цієї техніки).
Моніторингом встановлено, що ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» за вказаним критерієм, надано довідку у формі таблиці, з переліком машино-транспортних засобів, вказавши, що уся техніка є орендованою. При цьому, до довідки не включено опис обладнання та будівельні механізми, які використовуватимуться учасником при виконанні будівельних робіт. На підтвердження права користування, не надано договори оренди, суборенди механізмів, техніки, з інформацією про марку механізмів, техніки тощо, та копії актів приймання-передачі техніки.
Також, в Технічній специфікації до предмета закупівлі (пункт 11 Додатку 4 до тендерної документації), замовником вимагаються документи на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, які повинні бути підготовлені та завантажені у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- накази учасника: про затвердження Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві та про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві, які у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» відсутні.
- копію діючого кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів.
У складі тендерної пропозиції учасником надано копії: Свідоцтво № 01085 від 29.09.2021 інженера-проектувальника Котолуп Софії Василівни - «Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»; Кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 012694 від 27.12.2016 інженера-проектувальника Котолуп Софії Василівни. При цьому, надані копії не завірені печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів, як того вимагалося в тендерній документації замовника.
Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з викладеного, замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
За результатами проведених торгів, замовником укладено договір про закупівлю від 12.03.2024 № 21 з ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» (далі – Сторони) на суму 6372199,45 грн. з ПДВ та, в подальшому, Додаткову угоду від 02.04.2024 № 1 до Договору від 12.03.2024 № 21, в якій Сторони домовилися зменшити суму договору на 25663,05 грн. з ПДВ. Ціна договору визначена на підставі Договірної ціни і становить 6346536,40 грн. з ПДВ.
Моніторингом питання внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, встановлено порушення замовником чинного законодавства, зокрема, пункту 11 статті 10 Закону в частині не оприлюднення змін до договору протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідно до підпункту 4 пункту 5 статті 41 Закону, «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.., за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Так, в додатку до Договору від 12.03.2024 № 21 «Календарний графік» на «Роботи з Капітального ремонту у м. Києві ТЦК та СП (Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі Печерського районного у м.Києві територіального центру комплектування та соціальної підтримки за адресою: вул. Петра Болбочана, 1 в Печерському районі міста Києва), (код ДК 021:2015 (СЗV) – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», що здійснюються в 2024 році» вказано строк виконання робіт до 29.06.2024, при цьому, в тендерній документації замовника передбачено до 30.06.2024.
В електронній системі закупівель замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 14.03.2024 № 2-03 щодо визнання технічною (механічною, формальною) помилкою строк виконання робіт до 29.06.2024 вказаний в додатку «Календарний графік» до договору № 21 від 12.03.2024, у закупівлі № UA-2024-02-06-008964-a. При цьому, «…строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2024 року (до 30.06.2024) вважати правильним».
Відповідно до підпункту 1 статті 846 Цивільного кодексу України «Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду».
Вимогами пунктів 10 та 11 статті 10 Закону передбачено: «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
- повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Поряд з цим, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що протягом трьох робочих днів з дня внесення змін в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено Додаткову угоду до Договору № 21 від 12.03.2024 із зазначенням змін в додатку «Календарний графік», а саме: строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з дати «до 29.06.2024» на дату «до 30.06.2024» не змінено, чим порушено замовником вимоги пункту 11 статті 10 Закону.