Показати схожі тендери
Закупівля Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об"єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-02-01-015679-a
План UA-P-2024-02-01-007184-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.03.2024 11:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 312 562 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
86 562.81 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.02.2024 20:13 до 14.02.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.02.2024 20:13
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.02.2024 20:13
до 11.02.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.02.2024 15:58
до 07.03.2024 23:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2024 20:29
до 13.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.03.2024 23:04
до 15.03.2024 11:12
Період уточнень
з 01.02.2024 20:13 до 11.02.2024 00:00
Період оскарження
з 01.02.2024 20:13 до 11.02.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.02.2024 15:58 до 07.03.2024 23:04
Період кваліфікації
з 14.02.2024 15:58 до 07.03.2024 23:04
Основні параметри
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 312 562 грн.
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
17 312 562 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
86562,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
86 000
Аукціон
Cтарт аукціону
14.02.2024 15:23
Закінчення аукціону
14.02.2024 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Миколайчука
Дата постачання по
01.06.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
Пропозиція:
15 011 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ІНСТАЛБУД"
Пропозиція:
16 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Укрінвестбуд
Пропозиція:
15 010 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ІМЕКС"
Пропозиція:
14 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.02.2024 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.02.2024 09:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
01.02.2024 20:11
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
01.02.2024 20:11
Проект договору
01.02.2024 20:11
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сташків Ольга
Електронна пошта
Телефон
380962758224
Замовник
ЄДРПОУ
34521986
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ГАЛИЦЬКИЙ РАЙОН, ПЛ. ГАЛИЦЬКА, БУД. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 21.02.2024 20:29 по 27.02.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник – ТОВ «АГРО-ІМЕКС» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення
Документи кваліфікації
21.02.2024 20:27
-
documentType.award.awardNotice
14.02.2024 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 20:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 20:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимоги п.1.2. ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити досвід прокладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб діаметром не менше 300 мм та довжиною не менше 400 м. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії договорів №1-24 від 03.01.2024 року та №112ПР/23 від 09.10.2023 року та копії актів виконаних робіт, що не підтверджують відповідність учасника вищезазначеній вимозі. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів відповідно до вимоги р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду прокладання трубопроводів з двошарових гофрованих труб діаметром не менше 300 мм та довжиною не менше 400 м. 2. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором є договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального та/або поточного ремонту водопровідних та/або каналізаційних мереж. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів), Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копію аналогічного договору, зазначеного у довідці (копії аналогічних договорів, зазначених у довідці) з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) (не менше одного) на підтвердження досвіду виконання за наданим аналогічним договором (наданими аналогічними договорами), зазначеним (зазначених) Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічним договором, зазначеним у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). - позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію Договору №112ПР/23 від 09.10.2023 року з ТОВ «Радехівський цукор» за предметом закупівлі: «Виконання будівельних робіт по влаштуванню дренажної системи навколо складу гранульованого жому», що не є договором, подібним за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального та/або поточного ремонту водопровідних та/або каналізаційних мереж, а відповідно не є аналогічним. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору/аналогічних договорів. 3. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію листа-відгуку до Договору №112ПР/23 від 09.10.2023 року з ТОВ «Радехівський цукор», що не містить вихідного номеру. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленого листа-відгуку по наданому аналогічному договору або листа-відгуку до іншого аналогічного договору, що Учасник буде надавати для усунення невідповідностей, відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимоги ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) у Довідці з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічних за предметом закупівлі договорів). Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору. На відповідність вимозі ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію листа-відгуку Вих. №44 від 06.02.2024 року, у якому зазначено невірний номер Договору. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленого листа-відгуку по наданому вищезазначеному аналогічному договору. 5. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року, що не містить даних про наявність в учасника працівників, необхідних для виконання робіт, в тому числі, що будуть зайняті керуванням та обслуговуванням машин, керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника працівників, необхідних для виконання робіт. 6. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці та пожежну безпеку: - протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з охорони праці, пожежної безпеки; - чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з пожежної безпеки та чинне посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки. Просимо виправити невідповідності шляхом завантаження у систему протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з пожежної безпеки та чинне посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки спеціаліста(-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку. 7. Відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження інформації про наявність працівників (зварника пластмас не нижче 3-го розряду, спеціаліста (-ів), що відповідатиме за охорону праці та пожежну безпеку) учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документального підтвердження наявності спеціаліста (-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку. Просимо виправити невідповідності шляхом завантаження у систему документального підтвердження наявності спеціаліста (-ів), що відповідатиме за пожежну безпеку відповідно до вимоги ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 8. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року (документ «9. Довідка про обладнання та мат базу.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомості ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомості ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 9. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації обов’язкова наявність наступного переліку техніки для забезпечення виконання робіт: - бульдозер; - екскаватор; - кран на автомобільному ходу; - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо), то Учаснику необхідно надати: відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками), з обов’язковим наведенням переліку матеріально-технічної бази. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозицій. На відповідність вищезазначеній вимозі для підтвердження обов’язкової наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку №08/02/14 від 08.02.2024 року (документ «9. Довідка про обладнання та мат базу.pdf»), у якій зазначив про наявність орендованого апарату для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм марки IFAT MAKINA IF630 та скановану копію Договору оренди №020224/02 від 02.02.2024 року, акту-прийому передачі від 02.02.2024 року та листа-підтвердження від Орендодавця №06 від 02.02.2024 року. Відповідно до офіційної інформації виробника такої установки, що розміщена на його веб-сайті за посиланням: http://www.ifatmakina.com.tr/urun-detay.asp?id=248, такий апарат дозволяє здійснювати зварювання труб діаметром від 315 до 630 мм. Учасник у складі своєї тендерної документації не підтвердив наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 63 мм до 315 мм. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та документів на підтвердження наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм. 10. Відповідно до вимоги п.3 р.3 Додатку 1 до тендерної документації для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі надати Учасник у складі своєї тендерної повинен надати: - або протокол (або виписку з протоколу) засновників та копію наказу (або витяг з наказу) про призначення, - або довіреність або доручення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Рішення учасника №02/23 від 06.07.2023 року на призначення директора, проте не надав Наказу на призначення директора. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему Наказу на призначення директора. 11. Відповідно до вимоги ч.7 р.3 тендерної документації у складі пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/ співвиконавцями. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав такого листа-згоди від субпідрядника – ПП «Креатор Буд». Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему листа-згоди від субпідрядника – ПП «Креатор Буд» у відповідності до вимоги ч.7 р.3 тендерної документації.
Створено
16.02.2024 17:37
Надати до
17.02.2024 17:37
Період вимог/скарг з 07.03.2024 23:04 по 13.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2024 23:04
Довідка НАЗК
07.03.2024 23:04
-
documentType.award.awardNotice
21.02.2024 20:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 20:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.02.2024 20:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника установки горизонтально спрямованого буріння (сила протяжки до 36300 кг), що передбачена Підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про наявність установки горизонтально спрямованого буріння (сила протяжки до 36300 кг), що передбачена Підсумковою відомістю ресурсів у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації обов’язкова наявність наступного переліку техніки для забезпечення виконання робіт: - бульдозер; - екскаватор; - кран на автомобільному ходу; - апарат для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору(-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо), то Учаснику необхідно надати: відповідні скан-копіії договорів у повному обсязі (з додатками), з обов’язковим наведенням переліку матеріально-технічної бази. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозицій. На відповідність вищезазначеній вимозі для підтвердження обов’язкової наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), у якій зазначив про наявність власного зварювального апарату КМТ400 з комплектом вкладишів та скановану копію оборотно-сальдової відомості. Відповідно до офіційної інформації виробника такої установки, що розміщена на його веб-сайті за посиланням: https://kamitech.pl/kmt-400/, такий апарат дозволяє здійснювати зварювання труб діаметром від 125 до 400 мм. Учасник у складі своєї тендерної документації не підтвердив наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 63 мм до 125мм. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та документів на підтвердження наявності апарату для стикового зварювання поліетиленових труб O63-400 мм у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимоги ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що не містить даних про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів, яка міститься у розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. На відповідність вимозі ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №2-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка мат тех база.pdf»), що містить інформацію про наявність машини Підмітально-прибиральної С Зіл 432921, що використовується Учасником на підставі договору надання послуг з ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району». Наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не містить інформації про надання послуг машиною Підмітально- прибиральною С Зіл 432921. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів на підтвердження права користування машиною Підмітально- прибиральною С Зіл 432921 у відповідності до вимог п.2.2. ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації або виправленої довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт, що передбачені Підсумковою відомістю ресурсів та документів на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, у відповідності до вимог ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. На відповідність вимозі п.5 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію трудової книжки Думанівського Сергія Степановича без сторінки із записами про прийом на роботу. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему сканованої копії сторінки трудової книжки Думанівського Сергія Степановича із записами про прийом на роботу. 6. Відповідно до вимоги п.1 ч.2 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік у розмірі не меншому, ніж 10% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота). Відповідно до вимоги п.3.1.2.1. ч.2 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник (юридична особа) у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такої звітності не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у системи копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 7. На відповідність вимозі ч.7 р.3 тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку Вих. №17-М від 05.02.2024 року (документ «Довідка про субпідр організ.pdf»), що не містить інформації про види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему довідки з інформацією про залучення субпідрядника, що містить інформації про види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю.
Створено
06.03.2024 13:15
Надати до
07.03.2024 13:15
Договір
UA-2024-02-01-015679-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1403
15 010 000 грн.
12 508 333.34 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2024
Строк дії договору з
14.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
15 010 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
1 червня 2024 р.
Документи договору
15.03.2024 11:12
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-22-000036
Дата створення проекту
22.03.2024 10:04
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
22.03.2024 12:51
Дата публікації висновку про результати
15.04.2024 17:15
Дата завершення усунення порушень
19.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 50 № 21.03.2024 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2024-02-01-015679-a 01.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.03.2024 00:00
Документи рішення
22.03.2024 12:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 09.02.2024 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АГРО-ІМЕКС» (далі – ТОВ «АГРО-ІМЕКС»), «Укрінвестбуд» (далі – ТОВ «Укрінвестбуд»), вимоги про усунення невідповідностей до 17.02.2024 та до 07.03.2024, протоколи уповноваженої особи від 21.02.2024 № 18, від 27.02.2024 № 19, від 07.03.2024 № 20, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір від 14.03.2024 № 1403 на суму 15 010 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 02.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГРО-ІМЕКС», ТОВ «Укрїнвестбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.04.2024 00:00
Дата публікації
15.04.2024 17:15
Документи висновку
15.04.2024 17:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-01-015679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
28.03.2024 08:31
Орган перевірки
03.04.2024 00:00
Документи повідомлення
28.03.2024 08:31
-
Відповідь
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОІ?ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: - Львівське комунальне підприємство «Львівське міжміське бюро технічної інвентаризації», - 79008, Україна, Львів, Львівська область, Галицький район, пл. Галицька, буд. 15, - 34521986 2. Ідентифікатор закупівлі: — UA-2024-02-01-015679-a 3. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Облаштування зовнішніх мереж водопостачання та каналізації на вул. І. Миколайчука у м. Львові до меж земельних ділянок та у межах земельних ділянок (кадастрові номери 4610137500:08:001:0976, 4610137500:08:001:0921) як об'єкта нового будівництва багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, як частина зобов’язань міста перед Європейською комісією з виконання Грантового договору № 2022/439-724 у рамках проєкту "Підтримка ЄС у забезпеченні житлом внутрішньо переміщених осіб у Львові" підписаного 19 грудня 2022 року між Львівською міською радою та Європейською Комісією (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)». 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням Робочого проекту Том 2 Кошторисної документації 608-2023-1.0-К ПП «АВР ДЕВЕЛОПМЕНТ» «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921) Перша черга А-23-23-ЗВК Зовнішні мережі водопостачання і каналізації». 5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість 17 312 562,00,00 грн. з ПДВ розрахована згідно з Експертним звітом № 1418/23-РБК/ЕЗ від 25 січня 2024 та Робочим проектом Том 2 Кошторисної документації 608-2023-1.0-К ПП «АВР ДЕВЕЛОПМЕНТ» «Нове будівництво багатофункціонального комплексу з житлом для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, вбудованим паркінгом, трансформаторною підстанцією та об’єктами інженерного забезпечення на вул. І. Миколайчука у м. Львові (кадастровий номер 4610137500:08:001:0921) Перша черга А-23-23-ЗВК Зовнішні мережі водопостачання і каналізації. Посилання на сторінку Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-lvivske-mizhmske-biuro-tekhnichnoi-inventaryzatsii/obhruntuvannia-zakupivli
Рішеня
02.04.2024 14:06
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 312 562 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Контактний телефон:
380962758224
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 312 562 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2024 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ МІЖМІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ"
Контактний телефон:
380962758224
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності